لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جزیره موز، بهشتی لوکس در ساحل دوحه
جزیره موز، بهشتی لوکس در ساحل دوحه

جزیره موز، بهشتی لوکس در ساحل دوحه

سفر به دوحه چه چیزی را در ذهنتان تداعی می‌کند؟ رانندگی روی تپه‌های شنی؟ یا ولخرجی در مال‌های بزرگ و قدم زدن کنار ساحل در زیر سایه آسمان‌خراش‌های پر زرق و برق؟
درست در ساحل پایتخت قطر گزینه‌ای کاملاً متفاوت با آنچه فکر می‌کنید وجود دارد. با این جاذبه توریستی کشور قطر آشنا شوید و با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
جزیره موز که به‌دلیل هلالی‌شکل بودن، این نام برای آن انتخاب شده، یک تفرجگاه ساحلی لوکس است. از 4 سال پیش که این تفرجگاه افتتاح شد، به‌سرعت در رتبه نخست انتخاب گردشگرانی قرار گرفت که به‌دنبال مقاصدی لوکس بودند.

این تفرجگاه که زیر نظر هتل آنانتارای تایلند است، با قایق‌های کاتاماران در بندر دوحه(درست در کنار موزه تماشایی هنرهای اسلامی) و همچنین با قایق‌های تفریحی شخصی قابل دسترسی‌ست.

اگر شما جزو دسته اول هستید، هنگامی که سوار این قایق لوکس شوید با لبخندی گرم به‌همراه قهوه عربی، خرما و آب از شما استقبال خواهد شد. بعد از حدود 20 دقیقه طبلی به افتخار ورود شما به جزیره 5.2 هکتاری نواخته خواهد شد و که شروعی‌ست برای ورود شما به دنیای مملوء از آرامش.

این تفرجگاه پر از آرامش و وفور در وهله اول جایی شبیه به جزایر مالدیو است- ماسه‌هایی طلایی، سقف‌هایی پوشیده از برگ درختان نخل و اتاق‌هایی مجلل با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای.
اتاق‌ها، ویلاها و بانگلوها
Rooms, villas and bungalows

اقامتگاه‌های این تفرجگاه از اتاق‌های 55 متری با چشم‌انداز دریا گرفته تا بانگلوهای کاملاً مجهزِ 360 متری بر روی آب، با تراس‌هایی برای لم دادن و استخر بی‌انتهای اختصاصی در اختیار مهمانان خواهد بود.
141 اتاق، ویلا و بانگلو، همگی به سبک عربی طراحی شده‌اند و دارای حمام‌هایی مجلل، پرده‌هایی اتوماتیک، تلویزیون‌های صفحه تخت، مینی‌بار و دستگاه قهوه‌ساز هستند.
الکساندر کوهلِر 26ساله، اهل افریقای جنوبی و مقیم دوحه که هر چند ماه سفری کوتاه به جزیره موز می‌کند، می‌گوید: «چیزی که بیشتر از همه مرا تحت تأثیر قرار داد وسعت اتاق‌ها بود».

او در ادامه گفت: «در ایوان اتاق می‌توانستم روی صندلی مخصوص لم دادن با پشتیِ متحرک بنشینم و از چشم‌انداز اقیانوس لذت ببرم. سرویس بهداشتی اتاق و همچنین رستوران روی اقیانوس که در آن می‌شد ماهی‌ها را زیر پای خود در حال شنا کردن تماشا کرد نیز از جذابیت‌های این اقامتگاه بودند».
بیشتر بخوانید:
ماجراجویی در کنار دریا
Seaside adventure

مهمانان به‌جز استراحت کردن در ساحل اختصاصیِ 800متری گزینه‌های متعدد دیگری از جمله فعالیت‌های فضای باز مانند غواصی با کپسول اکسیژن، کایاک‌سواری، غواصی سطحی و پاروزنی ایستاده نیز خواهند داشت. شما همچنین می‌توانید چگونگی غلبه بر موج‌ها را در موج‌سواری مصنوعی بیاموزید.
اگر به‌دنبال تفریحی آرامش‌بخش‌تر و اینستاگرامی‌تر هستید می‌توانید از تاب‌سواری در قسمت کم‌عمق اقیانوس حسابی لذت ببرید.
گردشگران خارجی باید به یاد داشته باشند که قطر کشوری اسلامی‌ست و شما مجاز به نوشیدن الکل نیستید.

شما می‌توانید در کنار استخر برکه‌مانند خود نوشیدنی غیرالکلی بنوشید، از ورزش‌های ساحلی لذت ببرید، گلف بازی کنید یا در رستوران‌های متعدد جزیره هر غذایی که بخواهید را سفارش دهید، از غذاهای سنتی خاورمیانه‌ای گرفته تا خوراک‌های لذیذ آسیایی و غذاهای امریکایی و ایتالیایی. در این جزیره، گشت‌زنی با ماشین‌های برقی گلف همیشه در اختیار شما خواهد بود.
مقصدی برای خانواده
Family destination

در مواقعی که می‌خواهید کمی از آفتاب خلیج دور شوید، گزینه‌های سرپوشیده متعددی در اختیارتان خواهد بود. می‌توانید به اسپا و مرکز سلامتی جزیره بروید و از استرس خلاص شوید، مهارت بولینگ خود را در باشگاه بولینگی با لاین‌های متعدد بسنجید، بیلیارد و فوتبال‌دستی بازی کنید یا در سالن سینمایی با گنجایش 20 نفر، روی صندلی خود لم دهید و فیلم‌های جذاب تماشا کنید.
خبری خوب برای خانواده‌ها! این تفرجگاه، سینما و باشگاهی مخصوص کودکان و همچنین استخری همراه با سرسره‌های آبی دارد.
به گفته آنا کلودیا کالدِرون، مدیر بازاریابی پروژه، به محض آنکه عملیات 3 ساله ساخت و ساز این تفرجگاه به اتمام رسید و در سال 2015 افتتاح شد، این مکان میزبان بیش از 1.4 میلیون نفر بود.
به‌جز کسانی که برای اقامت چندروزه به این جزیره سفر می‌کنند و معمولاً از قطر و همچنین آلمان، روسیه و انگلیس به آنجا می‌آیند، این تفرجگاه مکان پرطرفداری نیز برای مسافران یک‌روزه‌ای‌ست که می‌خواهند از خیابان‌های پر از ترافیک دوحه به جایی جذاب و آرام پناه ببرند.
جزیره موز، دوحه، قطر؛ 5050 4040 974+؛ هزینه اقامت حدوداً از شبی 300 دلار شروع می‌شود.

جاهای دیدنی کوش آداسی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر