لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی

ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی

تکنولوژی حرف نخست عصر ماست. غولی که به سرعت رشد می کند و آنطور که به نظر می رسد حالا حالاها خیال توقف ندارد. قرن بیست و یکم بدون شک قرن تکنولوژی های خیره کننده است. از پرتاب فضاپیماهای غول پیکر گرفته تا به کار گرفتن تراشه هایی با ابعاد نانومتری، تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی آدم های این قرن ریشه دوانده و همه را سرگرم خود کرده است. حالا در روزگار ما آدم هایی برنده اند که در این سیر پرشتاب فناوری بتوانند رویاهایشان را با تکنولوژی تاخت بزنند و به قول امروزی ها حرف تازه ای برای گفتن داشته باشند. آدم هایی که خلاقیت را چاشنی روزمرگی هایشان کرده اند و گاهی در این میان ایده ای بکر را پیدا می کنند که نه تنها زندگی خودشان که سمت و سوی زندگی خیلی ها را عوض می کند. خلاقیت عنصر برنده عصر ماست و بی شک این حجم از خلاقیت و ابتکارات نو قرن بیست و یکم را از تمام قرون و اعصار پیش و پس متمایز خواهد کرد.

جوان های خلاق ایرانی هم از این قافله عقب نمانده اند و در این سیر پرشتاب هر طور که شده خودشان را به این قطار پرسرعت رسانده اند و گاه بر فراز قله های نوآوری و خلاقیت خوش درخشیده اند. این بار در سفر به گوشه ای از میهن عزیزمان شما را به رستورانی دعوت می کنیم که خلاقیت را چاشنی روزمرگی ها کرده و از یک ایده به ظاهر ساده طرحی پرطرفدار و موفق را ایجاد کرده است. ربوشف عنوان دار نخستین رستوران هوشمند و رباتیک ایرانی است که گام های نخستینش را هم محکم و استوار برداشته و تحسین های بسیاری را برانگیخته است. اگر از رفتن به رستوران های معمول خسته شده اید و به دنبال ایده ای نو هستید حتما با ما به ربوشف بیایید.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
ربوشف
همه چیز از درون یک ذهن خلاق و ماجراجو آغاز می شود. از ذهنی پویا که از دیدن سوشی بارهای کشور ژاپن و رستوران های کشورهای ثروتمند همسایه، ایده ای ناب و خلاق می سازد. ایده ای که در کنار صدها ایده دیگر ذهن مهندس جوان را مشغول می کند. این دل مشغولی اما با کمی فکر و درایت صورت رسمی تری به خود می گیرد و در قالب راه اندازی رستورانی ایرانی اما به میزبانی ربات ها جان می گیرد و جای پایش را محکم می کند. در گوشه و کنار شهرهایی که روز به روز در حال گسترده شدن هستند هر روز کافه یا رستورانی نو متولد می شود. کافه و رستوران هایی که با منوهای متنوع، دکوراسیون های خاص و یا به راه انداختن رویدادهای مختلف و یا دعوت از چهره ها سعی در معرفی خود و جذب مشتری دارند اما قطعا راه انداختن یک رستوران با میزبانی ربات ها آنقدر بدیع و جذاب است که با همین عنوان جذاب و بکرش نظر خیلی ها را برای یکبار هم که شده به این رستوران جلب خواهد کرد. اما راه اندازی یک رستوران آن هم در شکل و شمایل رباتیک قطعا ملزوماتی دارد که با تمامی رستوران ها و کافه ها متفاوت است.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
شیوه سفارش و سرو غذا در چنین رستورانی باید شکل و شمایلی مدرن تر و البته آسان تر داشته باشد. ایده ها یک به یک مطرح می شود و طرح ها بر روی کاغذ نقش می بندد. ایده اصلی روز به روز بزرگتر می شود و بالاخره نمایی کلی از رستوران رباتیک ایرانی مشخص می شود. در اولین گام تمام فکرها به سمت و سوی سفارش گرفتن اولیه و ایجاد ارتباط با مشتری می رود و کم کم کارهای فنی آغاز می شود. اینکه در قدم اول کار ساخت میزهای سفارش گیرنده تماما توسط مهندسین ایرانی و در داخل مرزهای خودمان صورت بگیرد اقدام جسورانه و قابل احترامی است که وطنی بودن این پروژه را بیشتر می کند و اعتماد به نفسمان را بالاتر می برد.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
طراحی میزهای سفارش گیرنده هوشمندانه ترین روش ممکن برای برقرای ارتباط صمیمانه و بی پیرایه با مشتری است. اینکه پشت میزمان بنشینیم و بعد مثل هر وسیله هوشمندی که در اختیار داریم با زبانی ساده و آیکون هایی آشنا بتوانیم لیست غذاها را ببینیم و غذای مورد علاقه مان را با گذر از مراحلی ساده انتخاب کنیم قطعا برای خیلی ها جذاب خواهد بود. به این امکان اگر امکان دست بردن در ترکیب غذای مورد علاقه مان را هم که اضافه کنید حتما اوضاع خوشایندتر و صمیمانه تر به نظر خواهد آمد. اینکه بتوانیم غذایمان را تندتر از حد معمول سرو کرده و یا مثلا عنصری ناخوشایند را حذف کنیم حتما در ذهنمان ماندگار خواهد شد چرا که نیازی به سر و کله زدن با سرآشپزها نیست! این میزها بالاخره ساخته می شود به قول آدم های عصر جدید کاملا لمسی است. با برنامه ای که درست مشابه محیط نام آشنای اندرویدی و ios ای است و در همان نگاه اول ارتباطشش را با مخاطب برقرار می کند. منویی که شامل غذاهای سرو شده است در گوشه ای نمایش داده می شود و شما هم با یک لمس کوچک غذای مورد علاقه تان را انتخاب می کنید و بعد با فشردن دکمه تایید سفارش شما ثبت می شود.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
میز در ابتدا قرار بود کاملا لمسی باشد اما از آنجایی که راحتی مشتری در اولویت قرار دارد بخشی از میز لمسی در نظر گرفته نمی شود تا نشستن سر مسیرها راحت تر باشد و حرکت هایی همانند شیطنت کودکانه و یا تکیه دادن به لبه های میز مشکلی را برای مشتریان ایجاد نکند. نمایشگر میزها نیز کاملا مقاوم طراحی می شود تا در برابر ضربه های ناگهانی و یا تغییر دمای شدید نیز آسیبی نبیند. حالا که شیوه سفارش گرفتن بدون حضور گارسون ها مشخص می شود کار ساختن آغاز می گردد و بعد از ماه ها تلاش بی وقفه میزها ساخته می شود. بعد از سفارش گرفتن غذا در یک رستوران رباتیک حتما تحویل غذا هم باید کاملا ماشینی باشد. در گام اول از یک ریل رباتیک برای تحویل غذاها استفاده می شود. در این بخش هم میزهای هوشمند در کنار ریل ها تعبیه می شود و با دیواری شیشه ای میزها از ریل ها جدا می شود اما چند میز در گوشه و کنار رستوران قرار می گیرند و از ریل فاصله می گیرند. غذا پس از آماده شدن بر روی ریل قرار داده شده و به هنگام رسیدن به میز مورد نظر شیشه مجاور ریل پایین آمده و مشتری غذای سفارش داده شده را دریافت می کند. حالا که شیوه سفارش و دریافت غذا معین می شود کم کم در 24 امین روز از آذر ماه در اواخر پاییز رستوران راه اندازی می شود.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
رستورانی کوچک در خیابان علامه، خیابان 38 غربی منطقه سعادت آباد که پورشه ای زرد رنگ جلوی درب ورودی اش خودنمایی می کند. با عبور از درب ورودی وارد فضایی می شوید که نامتعارف بودنش از همان نگاه اول پیداست. چینش میزها و وجود یک ریل در وسط رستوران کمی نامتعارف و ناآشنا به نظر می رسد. 12 میز هوشمند و یک ریل و تعداد زیادی مشتری که شور و شوق زیادی را جو رستوران ربوشف ایجاد کرده اند. یک تابلوی بزرگ و سیاه که با جمله ها، عبارات و تصاویر علمی آراسته شده نیز بر روی یکی از دیوارهای رستوران نصب شده است که علمی بودن این رستوران ور در انتها متفاوت بودنش را گوشزد می کند. با راهنمایی بانویی که در همان ورودی رستوران مستقر شده است بر سر میزها نشسته و نحوه راه اندازی اولیه میزها را خواهد آموخت. حالا از منوی دو زبانه انگلیسی و فارسی با غذاهای ایتالیایی مقابل که شامل انواع پیتزاها، استیک، پنه و انواع نوشیدنی های موهیتو خوشمزه است می توانید غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
اگر قصد سفارش پیتزا یا برگر سفارشی را داشته باشید می توانید طبق میل خودتان ترکیبات پیتزا و یا برگرتان را تغییر بدهید و طعم مورد علاقه خودتان را ایجاد کنید البته آن هم بدون زحمت آشپزی و تنها با چند لمس ساده و پرداخت هزینه ای کم و بیش بیشتر. پیتزاتو بساز و برگرتو بساز بخش هایی است که این امکان وسوسه برانگیز را برایتان مهیا می کند. در این بخش ها 5 حالت مختلف برایتان به نمایش درمی آید که گزینه های متنوعی را برای انتخاب در اختیارتان قرار می دهد. بعد از اتمام سفارش غذا نیز می توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش دهید و به راحتی سفارشتان را به اتمام برسانید، یک سفارش تماما دیجیتال بدون زحمت! بعد از اتمام سفارش غذایتان، میز همچنان روشن مانده و به مدت سه دقیقه یک بازی کوچک فوتبال بر روی نمایشگر نشکن و مقاوم میز به نمایش درمی آید. چند دقیقه بعد غذا بر روی ریل قرار گرفته و درست سر میز شما متوقف می شود و با پایین آمدن شیشه می توانید سفارشتان را تحویل بگیرید. میز در زمان تحویل سفارشتان خاموش خواهد شد و روی آن با رومیزی ضخیمی پوشیده خواهد شد. سفارشات در آشپزخانه ثبت می شود و سرآشپز ربوشف هنرش را به رخ می کشد و در نهایت غذا بر روی ریل سرو می شود.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
ربوشف گامی محکم و اساسی در ایجاد تحول در دنیای رستورانداری است. پذیرایی دیجیتال شاید یکی از حلقه های مفقوده دنیای مدرن و شهری در پایتخت بود که حالا به همت چند جوان ایرانی محقق شده است. اگرچه پیشنهادات بسیاری برای افزایش سطح کیفی خدمات این رستوران همچون دیجیتالی شدن پرداخت هزینه غذا، افزایش تعداد میزها، افزایش کارایی میزهای دیجیتال و ایجاد تنوع بیشتر در منوهای غذایی و … مطرح می شود اما مسلما ربوشف گام اول را محکم برداشته و برای در اوج ماندن حتما این راه پر فراز و نشیب را با قدرت ادامه خواهد داد. موسسان این رستوران حالا به فکر راه اندازی میزهای منحصربفرد و جذابشان در اقصی نقاط جهان هستند تا نام ایران و ایرانی پرآوازه تر شود. این رستوران کوچک به لطف صفحات مجازی به سرعت مشهور شده و مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. اگر سری به صفحه اینستاگرام این رستوران بزنید عبارات بدون مالیات و بدون حق سرویس این رستوران را در ابتدای صفحه خواهید دید که در کنار عبارت نخستین رستوران رباتیک ایرانی نظرهای بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.
ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
اگر به فکر نشستن بر سر میزهای مجاور به ریل تحویل غذا هستید، بهتر است این میزها را از قبل رزرو کنید اما اگر بدون رزرو به این رستوران رفته باشید ممکن است برای نشستن بر سر میزها مدت زمان کوتاهی را در انتظار بایستید. در روزهای آخر هفته و یا تعطیلات مختلف این رستوران شلوغ و پرغوغاست و کمتر فرصتی برای پیدا کردن یک میز خواهید یافت بنابراین اگر به دنبال رزرو یک میز برای آخر هفته هستید بهتر است از چند روز قبل اقدام کنید. شعبه دوم این رستوران نیز در مجتمع کوروش افتتاح شده و نظرات بسیاری را به خود جلب کرده است. استقبال از این رستوران مدرن و دیجیتالی در روزنامه و سایت های وطنی و همچنین خبرگزاری های مطرح جهانی نیز نشان از اهمیت و نوآورانه بودن این ایده جذاب است. امید است که ربوشف مسیر پیش رو را با قدرت تمام به پیش رفته و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند.
1683379650 573 ربوشف، نخستین رستوران رباتیک ایرانی
تهران پر از رستوران ها و کافه های منحصربفرد است اما مطمئنا ربوشف رستورانی با طعم تکنولوژی و مدرنیته است که به مذاق خیلی ها خوش خواهد آمد. این تجربه منحصربفرد در کنار جاذبه های کمتر شناخته شده پایتخت، تهران بزرگ را چه برای ایرانی ها و چه برای کسانی که از اقصی نقاط دنیا خودشان را به ایران عزیز می رسانند به یکی از مقاصد جذاب سرتاسر ایران تبدیل می کند. اگر قصد سفر به پایتخت و رزرو هتل های تهران را داشتید از هتل اسپیناس پالاس گرفته تا هتل ها و اقامتگاه های ارزان تر را می توانید تنها با چند کلیلک ساده در ایران هتل آنلاین رزرو کنید. تضمین کمترین قیمت و همچنین بهره مندی از نظرات مسافرین قبلی هر هتل، تنها بخشی از مزایا ی رزرو آنلاین هتل در ایران هتل آنلاین است.

بهترین رستوران های ازمیر
ادامه مطلب

3/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر