لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده

پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده

اگر از علاقمندان هنر باشید بدون شک سعی می کنید در سفرهایتان گزینه هنر را نیز ملاک انتخاب قرار دهید. هنرمندان در سفرهایشان از موزه ها، نمایشگاه ها و دیگر مکان هایی که اثری هنری در آن ها قرار داشته یا اجرا می شود به سادگی نمی گذرند. حتی رزرو هتل این دسته از گردشگران نیز با در نظر گرفتن فاکتور هنر و زیبایی هنری صورت می گیرد. ایالات متحده کشوری است که شهرهای بسیار مدرنی دارد که از لحاظ هنری و معماری جایگاه قابل توجهی دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با یکی از این شهرها آشنا کنیم که پایتخت هنری این کشور لقب گرفته است.
پروویدنس، رود آیلند، بزرگ ترین شهر در کوچکترین ایالت آمریکا است که اغلب در میان دو همسایه اش گم می شود، بوستون شلوغ و نیوپورت زیبا. اما آمدن به نیو انگلند و نیامدن به شهر پروویدنس یک اشتباه گردشگری بسیار بزرگ است.
اول از همه چیزهای مهم را باید گفت: پروویدنس خانه چندین دانشگاه و کالج فوق العاده، از همه مشهورتر دانشگاه مشهور براون است. به لطف این موضوع، قیمت ها در این شهر بسیار مناسب به جز در برخی از روزهای آخر هفته است و جامعه ارتباط نزدیکی با هم دارند.

مدرسه طراحی رود آیلند که با عنوان «ریز دی» (RISD) شناخته می شود برخی از بهترین و مطرح ترین هنرمندان و طراحان را در خود دیده در حالی که مدرسه غذایی جانسون اند ویلز، سرآشپزهای بسیار بی نقصی را آموزش داده است. فرهنگ غنی باعث شده که پروویدنس یکی از جذاب ترین شهرهای ایالات متحده برای کسانی باشد که عاشق هنر هستند، هنری که در مقایسه با وسعت بسیار کم شهر بزرگی قابل توجهی دارد.
در حالی که لیلی رودی (لقب دوست داشتنی ایالت رود آیلند) دارای حرفه اپرا یا رقص باله قابل توجهی نیست، اما نسبت تعداد دانش آموزان هنر، استادان برجسته و قهرمانان ادبیات، هنر و طراحی عمومی در پایتخت خود نسبت به کل جمعیت آن به تجربه منحصر بفرد سفر به آن می افزاید.

بزرگ ترین مشکل شما در پروویدنس شاید انتخاب از میان مکان های متعدد غذاخوری شهر باشد. با این وجود امکان ندارد که روز خود را با صبحانه خوردن در غذاخوری Knead Doughnuts در منطقه تجاری شهر بد شروع کنید. وقتی که پای طراحی در میان باشد این سالن یک مکان کلاسیک است که قبلاً ساختمان بانک بوده اما وقتی به تکنیک ها و مزه ها می رسیم با یک مکان بسیار مدرن روبرو خواهیم شد. روغن گردوی آمریکایی و پسته هر دو از بهترین آیتم هایی هستند که باید روی دونات های خود داشته باشید در حالی که گزینه های گیاهی و بدون گلوتن بسیاری نیز در دسترس شما قرار خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:

1683368151 18 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
اگر می خواهید صبحانه خود را کمی دیرتر بخورید باید به کافه The Duck & Bunny در محله شلوغ و پرطرفدار Fox Point بروید. تاکید در این شهر بر روی کیک های کوچک فنجانی و دیگر شیرینی جات است اما در طول روز یک گزینه خوب در کنار لپ تاپ یا کتاب است. برای یک گزینه سالم تر، به کافه و بازار یونانی Yoleni’s بروید که از Eataly الهام گرفته شده است. در این مکان می توانید باقلوای تازه، تکه های پنیر فتا و بطری های روغن زیتون را برای خوردن در کنار پارافیت ماست خوشمزه یونانی در یک فضای شهری تمیز و دوست داشتنی انتخاب کنید.
اگر چه فیلم های اسکورسیزی باعث شده اند که بسیاری از جوامع مافیایی ایتالیایی-آمریکایی به شهرهای بزرگی مانند بوستون و نیویورک سیتی چسبیده اند، یک جامعه بسیار پویا و کارآمد در پروویدنس مستقر هستند. برای این که مردم شهر را در حال فعالیت ببینید به Federal Hill بروید، جایی که بیش از دو جین رستوران در پیاده رو اصلی خیابان Atwells Avenue قرار گرفته اند. گزینه های موجود در این خیابان می توانند بسیار گیج کننده باشند از این رو به شما توصیه می کنیم که به دنبال Enoteca Umberto باشید، برای سس قرمز کلاسیک به Angelo بروید و بهترین پیتزا را در Caserta بخورید.
1683368151 509 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
برای ناهار میزی در Persimmon را توصیه می کنیم که رستورانی بسیار شناخته شده و برنده جوایز متعدد آشپزی بوده و در خیابان با مسمای Hope Street قرار گرفته است. اگر چه منوی این رستوران معمولاً بر اساس فصل و در دسترس بودن اقلام متفاوت است اما غذای ضعیفی در منوی این رستوران نخواهید یافت. Persimmon بهترین محصولات مزارع نیو انگلند را در خود دارد، از تخم آفتابگردان و پیاز گرفته تا اردک و بره و هر چیز دیگری که بخواهید.
بهترین هتل پروویدنس هتل The Dean است و حتی اگر در این هتل اقامت نکنید نیز به شما توصیه می کنیم غذایتان را در رستوران North که در این هتل قرار دارد بخورید. این رستوران که مکان مناسبی برای گرد هم آمدن علاقمندان به هنر است شماره تلفن یا رزرو از قبل تعیین شده ای ندارد و در صورتی که به خود زحمت داده و به آنجا بروید با غذاهای کوچک و کم حجم الهام گرفته شده از غذاهای آسیایی از شما پذیرایی متفاوتی خواهد شد.
اگر به دنبال یک تجربه شبانه متفاوت هستید به Courtland Club بروید که درون یک ساختمان ساده و معمولی در یک خیابان پر از خانه قرار دارد و از نتیجه راضی خواهید بود. این کافه بسیاری از بهترین نوشیدنی های کشور را در خود دارد که از نوشیدن آن ها احساس بسیار خوبی خواهید داشت. اگر به طور مکرر به پروویدنس سفر می کنید، می توانید در زمینه عضویت سالیانه سرمایه گذاری کنید و نوشیدنی هایتان را از قبل سفارش دید.
1683368151 643 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
اگر در فصلی گرم از سال به رود آیلند سفر کردید به شما توصیه می کنیم که نوشیدنی Del را امتحان کنید که نسخه لیموناد یخ زده نیو انگلندی هاست. این لیمونادها در فصول گرم سال به وفور یافت شده و طعم های متفاوتی خواهند داشت. برای این که مانند مردم محلی به نظر برسید، نمی توانید بدون مراجعه به Newport Creamery از شهر بروید که به خاطر میلک شیک های خوشمزه اش مشهور شده است.
اولین مزه هنر خود را در موزه RISD Museum کسب کنید که مجموعه بزرگی از آثار هنری سراسر جهان را در خود دارد، از نقاشی های رامبراند گرفته تا حاشیه دوزی های چینی تا صندلی های هنری و لباس های فاخر توسط طراحان و هنرمندانی مانند بالنسیاگا و مک کویین. ورای هنر، که می تواند شما را در تمام طول روز سرگرم و مشغول نگه دارد، ساختمان موزه همچنین خانه دو کافه زیبا و یک فروشگاه است که محصولات تولید شده توسط کسانی که از RISD فارغ التحصیل شده اند را به فروش می رساند.
1683368151 379 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
با این وجود، سعی کنید این تنها خرید فروشگاهی شما نباشد. در طول خیابان Westminster Street، چندین بوتیک محلی وجود دارد که مهم ترین آن ها Craftland است که جواهر آلات، محصولات خانگی، لوازم التحریر و محصولاتی متنوع از تولید کنندگان و طراحان محلی به فروش می رساند. همچنین یک فروشگاه کتاب نیز در ساختمان وجود دارد که کتاب های جدید و قدیمی متنوعی در آن یافت می شود.
پروویدنس همچنین خانه دو کتابخانه بسیار فوق العاده دارد؛ کتابخانه Fleet Library و کتابخانه مجاور Providence Athenaeum که یک کتابخانه عمومی است. کتابخانه Fleet قبلاً یک ساختمان بانک بوده و علاوه بر معماری خارق العاده اش، به خاطر مجموعه کتاب های هنری و معماری بسیار نادرش قابل توجه است در حالی که کتابخانه Athenaeum آثار متعددی از نویسندگان با ریشه رود آیلندی مانند اچ پی لاوکرافت و ادگار آلن پو در خود دارد. برای این که معماری و هنر را همزمان داشته باشید به خانه ایالتی رود آیلند بروید. این ساختمان نئو کلاسیک توسط کمپانی معماری نیویورکی McKim, Mead & White طراحی شده که به خاطر کتابخانه عمومی بوستون و میدان آرک واشنگتن در نیویورک سیتی نیز شناخته می شوند.
تورهای عمومی رایگان در هر ساعت از هفته در این ساختمان برقرار است اما اگر بخواهید به صورت گروهی به آن سفر کنید باید از قبل رزرو داشته باشید. یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه که باید دید Royal Charter است که متعلق به دوره ای که رود آیلند یکی از 13 کولونی بریتانیا بوده است. همچنین می توان به نقاشی مشهور گیلبرت استوارت از رییس جمهور جورج واشنگتن اشاره کرد. State House و Capitol که در کنار ایستگاه مرکزی قطار شهر قرار دارد می تواند بهترین گزینه هنگام ورود یا خروج از شهر باشد.
1683368151 227 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
اما این تنها هنر و معماری نیست که باعث شده پروویدنس یک مکان بسیار دوست داشتنی برای سفر و زندگی باشد. فضاهای سبز زیادی در شهر وجود دارند که باعث شده اند شهر در مقیاس کشوری در جایگاه قابل توجهی قرار داشته باشد. اول از همه باید به پارک راجر ویلیامز با 472 هکتار مساحت اشاره کرد که به عنوان پارک ملت پروویدنس شناخته می شود. جدای از یک پارک شناخته شده، پارک راجر ویلیامز خانه چندین گزینه دیگر در آب و هوای سرد و گرم است، از جمله باغ وحش راجر ویلیامز، یک باغ گیاهشناسی، یک چرخ و فلک، یک افلاک نما و موزه تاریخ طبیعی.
1683368152 532 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
در طول ماه های گرم سال، می توانید به دو سبک متفاوت اما جذاب از آب های پروویدنس لذت ببرید. اولی قایق سواری بر روی رودخانه پروویدنس است نه تنها نمایی زیبا و متفاوت از سازه های مشهور شهر را در اختیار شما قرار می دهد بلکه از این طریق با تاریخچه و فضای شهر نیز آشنا خواهید شد، از روزهای دوران کولونی بودن منطقه در رود آیلند تا جنگ های جهانی تا به امروز.
1683368152 259 پروویدنس؛ هنری ترین شهر ایالات متحده
بعد از آن نوبت به WaterFire می رسد که نباید آن را از دست بدهید. این نمایش هنری و منظره زیبا در لنگرگاه اصلی شهر رخ می دهد، جایی که افکت های آتشین باعث می شوند که آب و آتش در ترکیب با هم دیده شوند. ممکن است برای داشتن بهترین جایگاه برای تماشا مجبور به رقابت با مردم محلی شوید اما هر بار که آن را تماشا کنید تجربه ای تازه برای شما خواهد داشت.

چگونه یک روز عالی را در دیزنی لند سپری کنیم 1
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر