لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین شهربازی های تهران | تجربه‌ای هیجان انگیز
بهترین شهربازی های تهران

بهترین شهربازی های تهران | تجربه‌ای هیجان انگیز

بازی و شادی از جمله نیازهای طبیعی هر فردی است. یکی از بهترین مکان هایی که می توان در آن به بازی و شادی پرداخت شهربازی است. بودن در این مکان مخصوصا برای کودکان بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است. شور و هیجانی که در شهربازی نصیب افراد می شود می تواند روحیه ی آنها را تا مدت ها شاداب نگه دارد و خاطرات بسیار خوبی را در کلبه ی ذهنشان بسازد. شهر تهران به عنوان پایتخت ایران دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است که از جمله ی آنها می توان به شهربازی هایی اشاره کرد که از وجود امکانات تفریحی بسیار خوبی بهره مند می باشند. یکی از اینها شهربازی و پارک ارم تهران است که برخی آن را به عنوان یکی از بهترین شهربازی های تهران می شناسند. ارم یک شهربازی روباز است اما امروزه دارای یک سالن بازی سرپوشیده هم می باشد. برای اقامت در تهران و دیدن از بهترین شهربازی های ان می توانید وارد سایت ایران هتل انلاین شوید و تنها ظرف چند لحظه لیست کاملی از بهترین هتل های تهران را ببینید. از جمله ی اینها هتل اسپیناس پالاس تهران است که در سعادت آباد – انتهای بزرگراه یادگار امام – میدان بهرود قرا گرفته است. این هتل به راحتی می تواند اقامتی رضایت بخش را برایتان به ارمغان بیاورد.

معرفی کلی

یکی از بهترین تفریحات برای هر کودکی رفتن به شهربازی و خوش‌گذرانی طولانی مدت در آن است. شهربازی ها بهترین مکان ها برای تخلیه ی انرژی کودکان و حتی بزرگسالان می باشند. امروزه با امکاناتی که شهربازی‌ ها دارند، حتی بزرگترها هم مشتاقند هر چند وقت یکبار سری به آنها بزنند و شور و هیجانی به یادماندنی را تجربه کنند. یکی از بهترین شهرهای ایران برای رفتن به شهربازی، تهران بزرگ است که شهربازی های مختلفی دارد. لازم به ذکر است که اکثر این شهربازی ها سرپوشیده است و از امکانات تفریحی بسیار خوبی بهره مند می باشد و خبر خوب اینکه در تمام فصول سال قابل استفاده است. در ادامه قصد داریم تعدادی از شهربازی های سرپوشیده ی تهران را معرفی کرده و اطلاعات مفیدی مانند آدرس، ساعت دسترسی، وسایل بازی و … را در اختیارتان قرار دهیم. با مشاهده ی لیستی از این شهربازی ها به صورت یکجا می توانید آنها را با هم مقایسه کرده و گزینه ی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.
شهربازی ارم

شهربازی ارم

شهربازی ارم واقع در پارک ارم از سال ۱۳۵۰ شروع به فعالیت کرده و بعد از انقلاب لقب بزرگترین شهربازی تهران را نصیب خود کرده است. این مکان شامل سه شهربازی با بیش از 70 وسیله ی بازی است. در اینجا علاوه بر استفاده از وسایل بازی می توان از باغ وحش هم دیدن کرد. از طرفی دریاچه ‌ای در محوطه تعبیه شده که در آن می توان به قایق ‌سواری پرداخت. این شهربازی هم به صورت رو باز و هم به صورت سرپوشیده ساخته شده لذا لذت بودن در هر دو مکان را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد.
این پارک که یکی از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود دارای سه بخش با نام‌های لونا 1، لونا 2 و لونا 3 است و ازجمله بازی‌های هیجان انگیز آن ‌می‌توان به ترن هوایی، سینما 4 بعدی، سفینه فضایی، تاب پرنده و … اشاره نمود. تنوع بازی‌های شهربازی ارم تهران به گونه‌ای است که تمامی رده‌های سنی را پوشش داده و محیطی شاد و مفرح برای همه افراد است. لازم به ذکر است در کنار این شهربازی که یکی از بهترین شهربازی های تهران می‌باشد فضایی برای پیک نیک نیز فراهم شده و مردم می‌توانند در این مکان به گذراندن اوقات فراغت خود بپردازند.
آدرس: کیلومتر ۵ اتوبان تهران- کرج، نرسیده به استادیوم آزادی، روبروی نمایش های هوایی
ساعت دسترسی: روزهای عادی از ساعت 5 عصر تا نیمه های شب و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه های شب.
سرزمین عجایب

سرزمین عجایب

سرزمین عجایب که به آن واندرلند هم می‌گویند شهربازی نسبتا کوچکی واقع در بالای مرکز خرید تیراژه است. این مکان با وجود وسعت کمی که دارد برای هر گروه سنی بازی جالبی را تدارک دیده است. از جمله بخش های مختلف سرزمین عجایب می توان به بخش بولینگ که بیشتر برای بزرگترها ساخته شده، وسایل بازی و بخشی که شبیه هواپیماست، بازی ‌های کامپیوتری، گریم کودک، باجه فروش لوازم شعبده بازی، اتاقک عکس برداری فوری و اتاق تولد کودک اشاره کرد.
آدرس: فلکه ی دوم صادقیه، بلوار اشرفی اصفهانی، قبل از پل شهید همت، مرکز خرید تیراژه
ساعت دسترسی: روزهای تعطیل از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، پنجشنبه‌ ها از ۲ بعد از ظهر تا ۱۲ شب و سایر روزهای هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب
شهربازی چمران

شهربازی چمران (بولینگ عبدو)

شهربازی چمران در واقع یک مجموعه ی فرهنگی – تفریحی – ورزشی است که قبل از انقلاب با نام سی آر سی شناخته می شد و به نام تنها سهامدارش یعنی عبدو، به بولینگ عبدو معروف بود. این مجموعه که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۲ آغاز کرده قبل از انقلاب مکانی برای انجام بازی بولینگ و بیلیارد بود اما پس از انقلاب بازی های دیگری نیز در آن تعبیه شد. مجموعه چمران امروزه دارای ۱۳ سالن ورزشی، سینمای چهار بعدی، سالن سرپوشیده بازی‌ و سالن سینما است.
آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجموعه ی شهید چمران
ساعت دسترسی: پنجشنبه‌ ها و جمعه ‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب و سایر روزهای هفته از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر تا ۱۱:۳۰ شب
شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر

این شهربازی واقع در طبقه ی دوم مجتمع تجاری کوروش یک شهربازی سرپوشیده‌ است که با داشتن وسایلی مانند چرخ و فلک، مینی بولینگ، ماشین کوبنده، کاروسل، ویدئو گیم و … نظر بچه ‌ها را به خود جلب می کند. ورود به شهربازی ژوپیتر برخلاف دیگر شهربازی های تهران رایگان است.
آدرس: بزرگراه ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، مجتمع تجاری فرهنگی کوروش، طبقه ی دوم
ساعت دسترسی: پنجشنبه ها و جمعه‌ ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد و سایر روزهای هفته از ۱۱ صبح تا ۱۲:۳۰ شب
شهربازی تیراژه ۲

شهربازی تیراژه ۲

شهربازی تیراژه ۲ از دیگر شهربازی ‌های تهران کوچکتر است، اما محل مناسبی برای سرگرم کردن بچه ها می باشد. از جمله بازی ‌هایی که بچه ها می توانند در این شهربازی انجام دهند ماشین سواری و بازی ‌های کامپیوتری است.
آدرس: خیابان مدنی، جنب مترو مدنی
ساعت دسترسی: همه روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
شهربازی امیر

شهربازی امیر

شهربازی امیر در بالای مجتمع تجاری امیر واقع در حوالی منطقه ی سبلان می تواند یک روز به یادماندنی و سرشار از شادمانی را برای اعضای خانواده رقم بزند. این مکان تفریحی یک فضای ۳۰۰۰ متری در قالب دو طبقه است که بیش از ۱۵۰ نوع بازی جذاب دارد که هر کدام برای یک گروه سنی مناسب می باشد.
آدرس: تهران، خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالا‌تر از سینما شاهد، مجتمع تجاری امیر طبقه ی ۴ و ۵
ساعت دسترسی از 10:30 صبح تا 23 شب
هورا پارک

هورا پارک

هورا پارک نام یک شهربازی سرپوشیده است که در طبقه ی سوم مرکز خرید سمرقند پاساژی واقع در غرب شهر تهران قرار گرفته است. این مکان در فضایی با مساحت 1500 مترمربع بازی های جذاب و جالبی دارد. از جمله ی اینها می توان به بازی های گروهی، جایزه ای، ورزشی و … اشاره کرد. علاوه بر اینها هورا پارک دارای غرفه های عکاسی، گریم فانتزی و بوفه خوراکی نیز می باشد.
آدرس: تهران، جنت آباد جنوبی، نبش بلوار لاله، پاساژ سمرقند، طبقه ی سوم
ساعت دسترسی از 17 عصر تا 22:30 شب
شهربازی صبامال

شهربازی صبامال

شهربازی صبامال واقع در مجتمع تجاری-تفریحی صبامال، شهربازی جذابی است که بیش از 80 بازی هیجان انگیز دارد. از جمله ی این بازی ها می توان به سایدواندر، ماشین کوبنده، چرخ و فلک، کاراسل و … اشاره کرد. این شهربازی حتی برای بزرگترها هم جالب و دوست داشتنی است. در صبامال می توانید کودک درونتان را بیدار کنید و از لحظاتتان لذت ببرید.
آدرس: تهران، میدان حر، خیابان کارگر جنوبی، مجتمع تجاری تفریحی صبامال
ساعت دسترسی: از 16 عصر تا 23 شب
فان لند

فان لند (سرزمین شادی)

شهربازی فان لند واقع در یکی از مجتمع های بزرگ تهران با نام الماس هروی از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرده است. این شهربازی که دارای ۲۵۰ دستگاه بازی جالب و جذاب می باشد در فضایی با وسعت ۳۰۰۰ مترمربع در قالب سه طبقه برای هر گروه سنی بازی و سرگرمی دارد. از دیگر امکانات این شهربازی سالن جشن، واحد گریم و واحد عکاسی است.
آدرس: تهران، ميدان هروی، مجتمع تفريحی، ورزشی و تجاری الماس هروی، طبقه سوم و چهارم و پنجم
ساعت دسترسی: از 15 بعد از ظهر تا 23 شب
فان تایم ارگ تجریش

فان تایم ارگ تجریش

فان تایم نام یک شرکت بین المللی است که در شهرهای ترکیه شعبه های مختلفی دارد. این شرکت در مرکز تجاری ارگ تجریش تهران هم شعبه ای راه اندازی کرده است. این شعبه با مساحتی در حدود ۲۰۰۰ مترمربع دارای ۱۱۵ بازی متنوع و جذاب برای گذراندن ساعاتی خوش و هیجان انگیز می باشد. طراحی داخلی این شهربازی خود یکی از نکات جالب توجه آن می باشد. از دیگر امکانات فان تام ارگ تجریش اتاق گریم، سالن تولد و پارکینگ است.
آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعد آباد (ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم
ساعات دسترسی: از 12 ظهر تا 23 شب
فان تایم مجتمع پالادیوم

فان تایم مجتمع پالادیوم

شعبه ی دیگری از شهربازی های شرکت بین المللی فان تایم در مجتمع تجاری – تفریحی پالادیوم قرار دارد. این شهربازی فرصت بازی های هیجان انگیزی را در اختیار کوچکترها و بزرگترها می گذارد. فان تایم پالادیوم در مساحتی به اندازه ی ۳۰۰ مترمربع شامل ۵۱ بازی متنوع است. در کنار این شهربازی می توانید از دیگر امکانات مرکز خرید پالادیوم مانند کافه و رستوران ها هم استفاده کنید.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم
ساعات دسترسی: از 10 صبح تا 12شب
شهربازی نما

شهربازی نما

این شهربازی در جنوب غربی تهران و به طور دقیق تر در منطقه ی ۱۷ شهرداری واقع شده است. نما یک شهربازی سرپوشیده است که دارای بازی ‌های مختلفی مانند تشک پرش (ترامپولین)، ایرهاکی، کروسل، استخر توپ، بسکتبال، سرسره بادی، بازی ‌های دیجیتالی و انواع بازی ‌های شانسی می باشد. از طرفی محل مخصوصی برای بازی خردسالان هم دارد. این شهربازی در فاصله ی کمی از پاساژ بزرگ و معروف ایرانیان قرار گرفته است.
آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امین الملک، خیابان سجاد شمالی، مجتمع پوریا، طبقه دوم
ساعت دسترسی: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کاربازیا برج میلاد

کاربازیا برج میلاد

کاربازیا یک شهر مشاغل کودک است که این فرصت را در اختیار کودکان قرار می دهد تا بتوانند مانند بزرگتر‌ها به کار‌های مورد علاقه شان بپردازند. دندان پزشکی، آتش نشانی، آزمایشگاه، صنایع دستی، پلیس، بیمارستان، آکادمی هوانوردی و اتاق خلاقیت و روباتیک از جمله بخش‌ های مهم این مجموعه ی بزرگ می ‌باشد.
آدرس: تهران، برج میلاد، طبقه ی منهای یک
باغ علم نوجوان

باغ علم نوجوان

این شهربازی فرصت تلفیق دانش و بازی به صورت همزمان را برای کودکان و نوجوانان فراهم می کند. از بهترین اقداماتی که در این مکان می توان انجام داد رصد ستارگان و سفر مجازی به سیارگان و آشنایی با ماه و خورشید از فاصله ‌ی کم، نوازندگی، انجام آزمایش‌ های هیجان انگیز علمی، استفاده از وسایل بازی متنوع و دستگاه‌ های جذاب و تجربه ‌ی خلبانی با شبیه ساز است.
آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب
شهربازی روبوکیدز

شهربازی روبوکیدز

در این شهربازی فرصت مشاهده و بازی با ربات های مختلف برای کودکان فراهم شده تا قدرت خلاقیت و تفکر در آنها تقویت شود و در عین حال که از بازی لذت می برند با انواع ربات ها آشنا شوند.
آدرس: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم شرقی، مرکز خرید گالریا
شهربازی بیلینو

شهربازی بیلینو

بیلینو شهربازی خاصی است که فرصت‌ بازی و تجربه‌ ی مشاغل بزرگتر‌ها با وسایل و دستگاه ‌های واقعی را برای کودکان فراهم می کند. پسربچه ها در این مکان می توانند با بیل مکانیکی و بولدوزر و کامیون کار کنند و تجربه‌ ی ساخت راه و ساختمان را به دست آورند.
آدرس: تهران، یادگار امام، ایوانک غرب، فاز یک نهج البلاغه
1683362050 789 بهترین شهربازی های تهران تجربه‌ای هیجان انگیز

شهربازی پامچال

این شهربازی که در جنوب شرقی تهران واقع شده با وسایل بازی هیجان انگیزی مانند سفینه و چرخ و فلک در مساحتی به وسعت ۶۰ هکتار قرار گرفته و با وجود امکانات ورزشی و تفریحی خوبی که دارد شرایط تفریح برای تمام افراد خانواده را مهیا می کند.
آدرس: تهران، سه راه افسریه، خیابان بوعلی غربی، پارک آزادگان، شهربازی پامچال
شهربازی های تهران
در کنار تمام اینها شهر بزرگ تهران شهربازی های روباز دیگری هم دارد که چنانچه هوا مساعد باشد می توان به آنها مراجعه کرد و با تفریح در هوای آزاد از وسایل بازی لذت برد. از جمله ی اینها شهربازی المهدی، شاهد و بعثت است که با وسایل بازی گوناگون از بازدیدکنندگان پذیرایی می کنند.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
تله سیژهای ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر