لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> پارک ارم تهران
پارک ارم تهران

پارک ارم تهران

اگر اهل تهران باشید گاهی خستگی، مشغله و کار؛ چنان به تنتان می‌نشیند که به دنبال جایی برای آزاد کردن انرژی می‌گردید. کسانی که دنبال بهانه نیستند، همیشه به‌راحتی چنین مکان‌هایی را پیدا می‌کنند. باغ وحش و پارک ارم تهران فرصت خوبی به ساکنین و مسافرین پایتخت می‌دهد تا حین گردش و تفریح انرژی خود را آزاد کنند. پر شور و هیجان آماده باشید، به پارک های تهران و تفریحگاهی می‌رویم که یک سروگردن از جاهای مشابه بالاتر است.

اگر اهل تهران هستید، برای گردش به اینجا آمده‌اید و یا به دلیل انجام کارهای شخصی روانه این شهر شده‌اید؛ فرصت خوبی دست می‌دهد تا یک روز تعطیل یا حتی چند ساعتی را به تفریح در باغ وحش و پارک ارم بگذرانید. برای بازدید از باغ وحش نیاز هست تا بلیت‌های باغ وحش ارم را تهیه کنید. مناطق مختلف گردشگری چون پارک ارم و مکان‌های اقامتی مناسب مثل هتل های تهران سبب بیشتر شدن حضور مسافران و گردشگران به پایتخت ایران شده است. معمولاً کسانی که اینجا را برای خوش‌گذرانی انتخاب می‌کنند به‌خوبی می‌دانند چه چیزی در انتظار آن‌ها است.

باغ وحش پارک ارم

باغ وحش پارک ارم

بخش بسیار وسیعی از ضلع جنوبی پارک ارم تهران به مجموعه باغ‌وحش با حیوانات زیبای آن اختصاص داده شده است. منطقه باغ‌وحش ارم با وسعتی بیش از 5 هکتار 130 گونه حیوان را در خود جا داده است. جالب است بدانید که این بخش از پارک در سال 1371 ابتدا با هدف آشنایی مردم با حیات‌وحش صورت گرفت و رفته‌رفته با استقبال مردم تبدیل به مجموعه‌ای شد که در حال حاضر شاهد آن هستید.

اگر شما هم مثل اکثر کودکان و اهالی محیط‌زیست به دیدن حیوانات علاقه‌مند باشید تماشای این قسمت از پارک ارم تهران برای شما بسیار جذاب خواهد بود. تقریباً ۶۰ درصد از حیوانات موجود در باغ‌وحش ارم بومی کشور ایران هستند و مابقی از کشورهای دیگر به اینجا آمده‌اند. در اینجا حیوانات نادر و در معرض انقراضی نیز زندگی می‌کنند که تماشای آن‌ها از نزدیک مهیج است. حیواناتی مثل: ببر سفید بنگال، شتر دو کوهان، یک جفت پلنگ ایرانی، میرکت یا همان دم‌عصایی بامزه، فیل سریلانکا، گوزن زرد ایرانی و گور ایرانی که در معرض انقراض بودن آن‌ها هر کسی را غمگین می‌کند.

غیر از حیواناتی که گفته شد، در محیط حفاظت شده اینجا از حیوانات دیگری چون میمون رزوس، شامپانزه، مارهای پیتون، سنجاب، خرگوش، شیر، کروکدیل و پرندگانی مثل طاووس، قو، اردک، غاز، فلامینگو، عقاب طلایی و جغد نیز نگه‌داری می‌شود.

ساعت بازدید و قیمت بلیط باغ وحش ارم 1402

ساعت بازدید و قیمت بلیط باغ وحش ارم در سال 1402

گفتنی است که قیمت بلیط باغ وحش ارم در سال 1402 مبلغ 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است. در باغ وحش ارم قیمت بلیط برای اردوهای دانش‌آموزی و یا گروه‌هایی که از ارگان‌های خاص با معرفی‌نامه وارد می‌شوند متفاوت خواهد بود. خبر خوب برای بچه‌ها این که در باغ وحش ارم قیمت بلیط برای کودکان زیر 5 سال در نظر گرفته نشده است و کاملاً رایگان است.

برای حضور در این مکان می‌توانید هر روزه از ساعت 10 صبح تا غروب آفتاب اقدام کنید و از حیوانات مختلف که در اینجا زندگی می‌کنند دیدن کنید.

پارک ارم تهران کجاست؟

پارک ارم تهران کجاست؟

تا اینجای مقاله را که خوانده باشید حتماً متوجه شدید که از یک تفریحگاه درست‌وحسابی در قلب تپنده ایران یعنی تهران صحبت می‌کنیم. پارک ارم در غرب تهران قرار دارد. در کیلومتر 4 اتوبان تهران به کرج، بعد از اتوبان ستاری، کنار گذر پل اتوبان شهید باکری می‌توانید این مجموعه بزرگ راببینید.

مسیر دسترسی به پارک ارم تهران

مسیر دسترسی به پارک ارم تهران

از هر گوشه ایران که به‌قصد بازدید و تفریح در این پارک مقصدتان را ترک می‌کنید باید ابتدا خودتان را به شهر بزرگ تهران برسانید. تقریباً از تمام شهرهای ایران، در صورت وجود پایانه‌های مسافربری ریلی، هوایی و زمینی برای شهر تهران وسیله نقلیه عمومی وجود دارد که می‌توانید با تهیه بلیت به مقصد تهران به اینجا برسید. با خودروی شخصی از مرکز تهران تا پارک ارم حدود 1 ساعت فاصله دارید. با دنبال کردن تابلوها و نقشه راهنما به سمت اتوبان کرج برانید و بعد از اتوبان شهید ستاری، در مسیر لاین کندرو کنار گذر سمت راست پل اتوبان شهید ستاری، جایی است که مقصد شما را نشان می‌دهد.

آدرس پارک ارم: تهران،ارم،میدان آبشار

تلفن پارک ارم: 02144113083

آدرس پارک ارم تهران روی نقشه گوگل مپ

شتر دو کوهان در باغ وحش ارم

مسیر دسترسی به پارک ارم با مترو

مترو یکی از بهترین راه‌های دسترسی شما به پارک ارم تهران است که با بررسی نقشه مترو تهران می توانید به جزئیات حرکت خطوط مختلف مترو آشنا شوید. وسیله‌ای سریع و به‌دور از ترافیک‌های کلافه‌کننده که شما را به مقصد نزدیک می‌کند. اگر قصد استفاده از مترو را دارید باید به سمت خط 4 کلاهدوز – ارم سبز بروید و از آن جا به سمت پارک ارم روانه شوید که حدود 5 دقیقه فاصله دارید. در مترو این خط، باید به این نکته دقت کنید که آخرین زمان توقف ساعت 22 می‌باشد و بهتر است زمان برگشتتان را برای ساعت 20 در نظر داشته باشید.

راهنمای کامل متروهای تهران
ادامه مطلب

مسیر دسترسی به پارک ارم با اتوبوس

راه دیگر برای رسیدن به پارک ارم تهران استفاده از اتوبوس‌های خط آزادی – کرج است تا در نهایت در مقصد خودتان از اتوبوس پیاده شوید. اتوبوس‌های این خط تا ساعت 23 فعال هستند و اگر به مترو نرسیدید می‌توانید روی اتوبوس‌های کرج به آزادی حساب کنید.

معرفی پارک ارم تهران

معرفی پارک ارم تهران

پارک خرم نام قدیمی پارکی است که ما امروزه آن را به پارک ارم تهران می‌شناسیم. این پارک یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های کشور را در دل خود جا داده است. پارک ارم در سال ۱۳۵۰ در وسعت ۷۲ هکتار توسط سرمایه‌گذاری معروف به نام رحیم علی خرم  احداث شد. این پارک بیش از چیزی که انتظار دارید می‌تواند روز شما را مفرح و هیجان‌انگیز بسازد.

پارک ارم را شاید بتوان به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک تفریحی ایران معرفی کرد که دریاچه، باغ‌وحش، استخر روباز و سه مجموعه شهربازی با وسایل متعدد دارد. این پارک از امکاناتی چون تالار پذیرایی، رستوران، کافه، پارکینگ، سرویس بهداشتی، دکه‌های خوراکی، سفره‌خانه، سالن آمفی‌تئاتر، دستگاه خودپرداز، آب‌خوری و بسیاری موارد دیگر بهره‌مند است تا نیاز گردشگران را مرتفع سازد. پارک ارم بعد از انقلاب در سال ۱۳۵۸ به تملک بنیاد مستضعفان درآمد و در حال حاضر این مجموعه تحت پوشش هلدینگ پارسیان قرار دارد.

شهر بازی پارک ارم

شهر بازی پارک ارم

پارک ارم تهران را مجموعه شهربازی‌های آن جذاب و مهیج کرده است. همان‌طور که در بخش معرفی مجموعه ارم گفتیم این پارک سه بخش شهربازی با بازی‌های متعدد دارد که هر سه بخش آن یک مجموعه است. در هر سنی که باشید وقتی به قسمت شهربازی در پارک برسید خودتان را مثل کودکی مشتاق نشان می‌دهید.

امروزه با وجود هزینه‌های هنگفت و رشد بالای تورم تفریحاتی مثل شهربازی، تا حد زیادی نیاز خانواده‌ها را به هیجان و گردش برطرف می‌کند. قیمت بلیط شهر بازی ارم ۱۴۰۲، قیمت بلیط وسایل بازی پارک ارم سال ۱۴۰۲، قیمت بلیط پارک ارم  ۱۴۰۲ و لیست قیمت بازی های پارک ارم را به صورت آپدیت می‌توانید پیش از رفتن، از طریق سایت این مجموعه به دست آورید.

معرفی وسایل بازی پارک ارم

معرفی وسایل بازی پارک ارم

اما به بخش هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی ماجرا برسیم؛ چیزی که دلیل حضور اکثر مردم در اینجاست. اصلاً مگر می‌شود به جایی چون پارک ارم تهران رفت و قید بازی را زد. قطعاً انجام تمام بازی‌های پارک در زمان محدود کار نشدنی است؛ در این بخش به معرفی تعدادی از بخش‌ها و بازی‌های شهربازی می‌پردازیم تا بتوانید از بین آن‌ها دلخواهتان را انتخاب کنید.

شهربازی سرپوشیده پارک ارم

شهربازی سرپوشیده پارک ارم

اگر به دنبال یک سرگرمی درست‌وحسابی به‌ویژه برای بچه‌ها می‌گردید جای درستی آمده‌اید. بخش سرپوشیده شهربازی ارم به قسمت قلعه سحرآمیز اختصاص دارد که از فاصله دور هم خودش را به شکل یک قلعه به شما معرفی می‌کند. این قلعه با بازی‌های مهیج و شاد خود علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان را نیز به سمت خود می‌کشد. در قلعه سحر‌آمیز ارم بازی‌های فکری و تحرکی گردشگران را چنان سرگرم می‌کند که گذشت زمان را حس نمی‌کنند.

با دیدن دلقک‌های بامزه‌ای که اینجا هستند، ناخودآگاه لبخند بر لبتان می‌نشیند و یاد شخصیت‌های کارتونی می‌افتید. سالن سرپوشیده یا همان قلعه سحرآمیز بیش از ۱۲۰ بازی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. از انواع این بازی‌ها می‌توان به انواع دستگاه‌های مکانیکی، صندلی پرنده، بازی‌های فکری، گیم‌های کامپیوتری، بازی چرخشی، هدف‌گیری و… اشاره کرد.

کسانی که به صخره‌نوردی آشنایی دارند و یا علاقه‌مند به این ورزش هستند؛ به سمت این بخش از سالن سرپوشیده مجموعه می‌روند. جالب است بدانید اولین صخره‌نوردی متحرک ایران در این قلعه سحرآمیز ساخته شده است. برای ورود به قلعه باید کارت بازی را شارژ کنید تا بتوانید به بازی‌های انتخابی‌تان برسید. این بخش از شهربازی ارم تا ساعت ۲۳ دایر است.

سالن بولینگ پارک ارم

سالن بولینگ پارک ارم

بولینگ بازی حرفه‌ای‌هاست؛ کاری که هر کسی از عهده آن برنمی‌آید؛ ولی خیلی‌ها دوست دارند برای یک بار هم که شده شانس خود را در این بازی امتحان کنند تا شاید تیرشان به هدف بخورد. افرادی که در بولینگ حرفی برای گفتن دارند، با ورود به پارک ارم تهران حتماً به این بخش از شهربازی آن سر می‌زنند تا خود را محک بزنند.

سالن بولینگ پارک ارم در سال 1395 با مساحت 1000 مترمربع احداث شد. سالن بولینگ شهربازی ارم مسیری اختصاصی به طول 21 متر و عرض 160 سانتی‌متر دارد. مسیری که وقتی در آن تیر بازیکنانش به هدف می‌خورد برق شادی در چشمشان دیدنی است. این سالن مجموعه‌ای مدرن و مجهز در ایران به‌حساب می‌آید. سیستم امتیاز‌دهی خودکار در این مجموعه نیاز به سیستم قدیمی امتیازدهی دستی را از بین برده است. سیستم مکانیزم برگشت توپ نیز از دیگر ویژگی‌های این سالن بولینگ است که سرعت بازی را بیشتر می‌کند. علاوه بر این، پین‌های چینی جذابیت بیشتری به بازی بولینگ در پارک ارم تهران داده است.

هفت حوض مشهد کجاست؟ عکس + آدرس
ادامه مطلب

سقوط آزاد پارک ارم

سقوط آزاد پارک ارم

بعد از بازی‌های آرام حالا نوبت این است که کمی هیجان به تفریحتان ببخشید. کسانی که سراغ دریافت بلیت سقوط آزاد پارک ارم تهران می‌روند شجاعتی تحسین‌برانگیز دارند. قرار است اوج هیجان و ترشح آدرنالین را در بدن خود حس کنید. صحبت از سقوطی به ارتفاع 85 متر است پس بهتر است از انجام آن مطمعن شوید. سقوط آزاد پارک ارم تهران یکی از بلندترین‌های هم‌نوع خود در ایران است. گفته می‌شود این دستگاه در آلمان ساخته شده و از نظر استاندارد تایید شده است؛ پس با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

شاید وقتی که بالای برج فرستاده می‌شوید همه چیز به نظرتان عادی بیاید؛ اما بعد از لحظاتی توقف کوتاه، با قدرتی باورنکردنی به پایین سقوط می‌کنید. تا می‌توانید جیغ بکشید که اینجا را برای تخلیه انرژی شما طراحی کرده‌اند. البته پیشنهاد می‌شود کسانی که بیماری خاصی مثل بیماری‌های قلبی و یا ترس از ارتفاع دارند از سوارشدن در بازی سقوط آزاد اجتناب کنند.

معرفی سایر وسایل بازی در شهربازی‌ های پارک ارم تهران

وسایل بازی در شهربازی‌ های پارک ارم تهران

قسمت شهربازی پارک ارم تهران آن‌قدر بازی و سرگرمی دارد که پرداختن به تمام آن‌ها از حوصله خارج است و سعی می‌کنیم با نام بردن از آن‌ها، شما را با وسایل بازی مختلف تا حدودی آشنا کنیم.

از بازی‌های که می‌شود به آن اشاره کرد وسایلی است که بیشتر بزرگسالان و نوجوانان به سمت آن‌ها کشیده می‌شوند. بازی‌های چون: ترن هوایی، رنجر، سفر به آسمان با ستاره گردان، جایی پر از ترس در خانه وحشت و تونل وحشت، گشت‌و‌گذار در آسمان به یاد ایام کودکی با بازی چرخ‌وفلک، رانندگی در پیست ماشین‌سواری و چرخشی پروانه‌وار در کاترپیلار.

اما از بازی‌هایی که بیشتر سنین کودک و نوجوان به سمت آن کشیده می‌شوند و البته گاهی بزرگسالان مجبور به همراهی فرزندانشان هستند می‌شود به وسایل بازی چون: قوی گردان، فریزبی، سفینه، تاب کودک، اسب گردان، کشتی صبا، یوفو، بازی کامپیوتری، مینی جت، ماشین برقی، قطار شادی، موتور کودک، استخر توپ، یوروبانجی و سالتو اشاره کرد.

دریاچه پارک ارم

دریاچه پارک ارم

وجود دریاچه‌ای زیبا در پارک ارم تهران سبب تکمیل و مهر تأیید بر پر جاذبه بودن این پارک شده است. گشت‌و‌گذار در اطراف دریاچه را می‌خواهید، یا تکیه‌زدن به گوشه‌ای و تماشای غروب و طلوع خورشید و دیدن تلألؤ نور بر روی پاکی آب یا اصلاً شاید هوس قایق‌سواری، اسکی و لمس آب به سرتان زده؛ این همه موهبت آن هم در شهری مثل تهران جالب است.

دریاچه پارک ارم تهران مساحتی در حدود 8 هکتار از فضای پارک را به خود اختصاص داده است. وسعت قابل توجهی که بخشی از آن برای آلاچیق‌ها و فضای سبز اطراف دریاچه درنظر گرفته شده است. مسابقات قایق‌رانی و اسکی روی آب از جمله تفریحاتی است که در این دریاچه انجام می‌شود. اگر دنبال جایی برای برپایی پیک‌نیک و دورهمی‌ می‌گردید کجا بهتر از آلاچیق‌های اینجا با چشم‌انداز زیبای دریاچه می‌تواند باشد.

قدم‌زدن در زمان طلوع صبح و لمس خنکی هوای اطراف دریاچه انرژی لازم برای داشتن روزی شاد را به شما می‌دهد و یا پیاده‌روی در زمان غروب آفتاب و ریلکس کردن روح و جسم در سکوت کنار آب، می‌تواند ذهن ‌شما را آرام کند. استفاده از تفریحات این دریاچه، هر روزه از ساعت 7 تا 22 امکان‌پذیر است.

استخر روباز پارک ارم

استخر روباز پارک ارم

هر گزینه‌ای که برای تفریح و لذت‌بردن لازم است، از وسایل بازی گرفته تا طبیعت آبی و حیات‌وحش را در پارک ارم تهران تجربه کردید. پارک ارم تهران برای هر سلیقه و هر نیازی نسبت به تفریح و بازی جوابی دارد. حالا نوبت به استخر روباز مجموعه ارم رسیده است. استخر زیبای ارم به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر آقایان، کودکان و بانوان نیز فرصت استفاده از آن را دارند.

استخر روباز در لونای یک قرار گرفته است و بخش‌های متنوعی چون سرسره‌های آبی، حمام سنتی، سالن ماساژ و آب‌درمانی را شامل می‌شود. همان‌طور که می‌دانید استخر‌های روباز در فصل‌های گرم سال چون بهار و تابستان بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. وقتی به شنا و آب‌تنی به این بخش از پارک می‌آیید باوجود پارکینگ در کنار استخر؛ از بابت خودروی شخصیتان نگرانی نداشته باشید.

ساعت کار باغ وحش ارم در سال 1402

ساعات کاری پارک ارم

برای حضور در پارک ارم تهران می‌توانید در هر روزی از سال که خواستید به اینجا بیایید و از لحظه‌لحظه حضورتان لذت ببرید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد امکان بازدید از تمام قسمت‌های پارک در یک روز ممکن نیست و بهتر است این کار را بین چند روز تقسیم کنید و یا با برنامه‌ریزی درست به بخش‌های دلخواهتان برسید.

معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران - هتلی خوشنام در پایتخت
ادامه مطلب

ساعات بازدید پارک ارم تهران در فصل‌های مختلف سال تغییر می‌کند. برای اطمینان بهتر است قبل از حضورتان از باز بودن مجموعه مطمئن شوید. ساعات بازدید از پارک ارم تهران در فصل زمستان و پاییز نسبت به فصل بهار و تابستان کمی متفاوت است. درب‌های پارک ارم در بهار و تابستان از بعدازظهر گشوده می‌شود و تا حوالی ساعت یک بامداد پذیرای گردشگران است. در فصل پاییز زمستان با سرد شدن هوا، زمان بسته شدن درب‌های این مجموعه به ساعت 22 می‌رسد. لازم به ذکر است که ممکن است این ساعات در روزهای تعطیل به دلیل بازدید بیشتر و شلوغ بودن مجموعه تغییر کند.

جاذبه های نزدیک به پارک ارم

شما با حضور در پارک ارم تهران امکان دسترسی به جاذبه‌های دیگری از این شهر پر زرق‌وبرق را نیز دارید. جایی مثل مگامال تهران و برج آزادی تهران جاذبه‌هایی در نزدیک پارک ارم هستند که به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

مگامال تهران

مگامال تهران

بازار بزرگی در قلب تهران که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است تا جوابگوی نیاز مردم باشد. این مجتمع بزرگ با امکانات رفاهی مناسبی که برای مشتریان خود فراهم آورده، توانسته به یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری ایران تبدیل شود. این مجموعه در ۵ طبقه طراحی شده است و معماری زیبای آن، نظر شما را به خود جلب می‌کند.

در این مجتمع تجاری کالاهایی با برند‌های معتبر جهانی به فروش می‌رسد. مگامال تهران سه‌طبقه از ساختمان خود را بخش پارکینگ اختصاص داده است تا خیالتان از بابت جای پارک ماشین راحت باشد. سالن‌های سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و بخش بازی آن از قسمت‌های به شمار می‌روند که علاوه بر بخش‌های مختلف خرید، در اینجا می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

برج آزادی تهران

برج آزادی تهران

بدون شک همه با برج آزادی آشنایی دارند؛ برج باصلابت آزادی را در گذر از میدان یا حتی در تصاویر، بسیاری دیده‌اید. این برج زیبا که در ایران و جهان شناخته شده است در ابتدا شهیاد نام داشت. نماد تهران که با رنگ سفید خود نشان از پاکی و آزادی در قلب ایران دارد. برج آزادی در سال ۱۳۴۹  توسط معمار برجسته ایرانی، حسین امانت طراحی شد و مدیریت ساخت آن را محمد پورفتحی به عهده داشت. نماد ایران مدرن در روزگاری که هنوز بسیاری، از تمدن به‌دور بودند.

معماری زیبای این برج در واقع تلفیقی از معماری هخامنشی، معماری ساسانی و معماری اسلامی است. در قسمت زیرین این برج محوطه‌ای وجود دارد که در آن چندین تالار همایش، نگارخانه، کتابخانه و موزه قرار داده شده است. بنای زیبای برج آزادی تهران در سال ۱۳۵۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

نکاتی که باید در بازدید از پارک ارم تهران در نظر داشته باشیم

آهو در باغ وحش پارک ارم

قبل از انتخاب اینجا برای داشتن روزی شاد و پرهیجان بهتر است به نکاتی دقت کنید تا در زمان حضور به مشکل برنخورید. بهتر است بدانید که تمام وسایل بازی مجموعه ارم از استاندارد برخوردار هستند و با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با وجود سایت‌های تخفیف و بن‌های تخفیف، بهتر است قبل از رفتن به پارک سری به این سایت‌ها بزنید و از موقعیت‌های تخفیفی بهره‌مند شوید. در تمام بخش‌های پارک ارم تهران امکانات رفاهی به‌صورت تفکیک شده وجود دارد و لازم نیست برای رفع نیازتان به آن سوی پارک در تردد باشید.

پیشنهاد می‌شود قبل از رفتن به بخش‌های مختلف پارک مثل استخر یا باغ‌وحش از ساعت بازدید آن مطمئن شوید تا زمانتان را بهتر مدیرت کنید. در قسمت باغ‌وحش از دادن خوراکی به هر کدام از حیوانات جدا خودداری کنید و سعی کنید به آن‌ها آسیبی نرسد. اگر کودک خردسالی به همراه شماست، از نزدیک شدن آن به قفس حیوانات اجتناب کنید.

اگر قصد قایق‌سواری در بخش دریاچه پارک ارم تهران را دارید حتماً به نکات ایمنی که به شما گفته می‌شود مثل پوشیدن جلیقه نجات دقت کنید. اگر کودکان را در قایق‌سواری با خودتان همراه می‌کنید باید بسیار مواظب آن‌ها باشید. از ریختن زباله در سطح آب و آلوده‌کردن آن خودداری کنید. شما زمانی از محیط‌زیست لذت می‌بریم که سالم و زیبا باشد.

سخن آخر

بعد از گذراندن ساعاتی در پارک ارم تهران متوجه شدید که برای شاد بودن و کنار هم بودن نیاز به سفرهای لوکس و پر هزینه نیست. شادی و هیجان همین‌جا کنار شماست؛ کافی است بهانه‌ها را کنار گذاشت و در لحظه زندگی کرد. مگر خوشبختی چیزی جز همین خوش و خندان بودن در کنار عزیزمان با بهانه رفتن به تفریحگاه یا پارک است. با مکانیزه‌شدن زندگی‌های امروزه و کم‌تحرکی انسان‌ها به‌ویژه در شهرهای بزرگ، همه به استراحت و تفریح نیاز دارند. نیازی ضروری که نباید از آن به‌سادگی گذشت و اجازه دهید لای روزمرگی و دغدغه‌ها گم شود.

4/5 - (20 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار
نگار
2 ماه قبل

بازی های این پارک خیلی مهیج هستن. مرسی که در مورد مجموعه ارم اطلاعات کاملی گذاشتید

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر