لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> معرفی بهترین چمدان قابل حمل که تاکنون اختراع شدند
معرفی بهترین چمدان قابل حمل که تاکنون اختراع شدند

معرفی بهترین چمدان قابل حمل که تاکنون اختراع شدند

من سفر کردن را از زمان دانشگاه و در آن مقطع از زندگی ام شروع کردم، از هر چمدانی که در خانه بود و فقط چمدان ارزان قیمت استفاده میکردم. اکنون که سفر کردن بخشی از شغل من است، انتخاب یک چمدان مناسب کاملا ضروری است.
یک چمدان دستی خوب هم برای مسافرت کاری و هم برای تفریح مفید مناسب است هنگامی که شما نیاز به حمل وسایل کوچکتر در هواپیما دارید، و نمی خواهید از کوله پشتی مسافرتی استفاده کنید و به لوازم جانبی مسافرتی مانند شارژرهای خود، بسته های توالت اضطراری، شال اضافی، لپ تاپ و غیره فکر کنید. اگر وسایل ریز و درشت زیادی وجود دارد، استفاده از بسته بندی مکعبی شکل راهکار خوبی برای دسته بندی و مرتب کردن آنها برای یک بسته بندی بسیار آسان است. همچنین، اگر در یک سفر دانشجویی قرار دارید و می خواهید تعطیلات آخر هفته را در مکان های مجاور انجام دهید، داشتن یک چمدان دستی محکم و بادوام کاملاً ضروری است!

در اینجا لیستی از چمدان ها قابل حمل دستی وجود دارد که شما با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین از آن مطلع گردید.

معیارهای برای چمدان دستی
ابعاد چمدان: اگر من یک مسافرت کوتاه دارم، و از پرداخت هزینه های اضافی اجتناب کنم بنابراین من چمدان های با سایز ۱۹-۲۲ اینچ را انتخاب میکنم.
سبک وزن: در بیشتر پر.ازها بارهای به وزن ۱۰ـ۷ کیلو گرم یا ۲۲ـ۱۵ پوند حمل میکنند بنابراین این مهم است که ما بار اضافی حمل نکنیم.
چمدان های با بدنه محکم و ضد آب: چمدان های که هنگام برف یا باران باید مقاوم باشند.
چمدان های چرخ دار: قطعا ضروری هستند! من هیچ نظری راجب به اینکه چگونه با چمدان ها با دو چرخ زندگی میکنیم ندارم.
چمدان های با دسته های بالا و در کنار: شما ممکن نیست متوجه شوید که آنها مفید هستند و چرا نباید آنجا باشند.
چمدان های با دسته های تلسکوپی: من به ریز و درشتی دسته ها اشاره میکنم. شما ممکن نیست که متوجه شوید که چگونه برای آنجا مناسب باشند.
اینها تمام امکانات و معیارهای هستند که چمدان ها باید داشته باشند به هرحال در اینجا دو مورد وجود دارد که احساس میکنم برای انجام حمل ونقل اهمیت چندانی ندارند.
چمدان های با قفل ترکیبی TSA: برای سفر به ایالات متحده است اما نداشتن آن برای من مهم نیست.
چمدان های قابل انعطاف: داشتن این نوع چمدان ضروری نیستند اما عالی هستند.

اکنون که همه با معیارهای مختلف چمدان قابل حمل سوار هواپیما هستیم. بهترین انتخاب های من را از مارک های معروف چمدان در بازار وجود دارد را معرفی میکنم.
۹تا از بهترین چمدان های دستی هارساید

۱.چمدان های اِسپینِر هارساید سامسونت ۲۱
من خودم شخصاً از چمدان های سامسونیت استفاده میکنم و آن را دوست دارم. ممکن است قیمت آنها کمی گران باشد اما می دانم که چقدر محکم و بادوام هستند، آنها ارزش خریدن را دارند. چمدان های سامسونت فری فروم، که البته تمام معیارهای من را برآورده می کند، با یک قفل TSA و امکانات زیادی دیگری که دارد. باید بیشتر بگویم؟
۲. چمدان های دستی برند دلسی پاریس مدل Turenne

برند دلسی یکی دیگر از مارک های معروف چمدان است و قطعا تمام انتظاراتم را از چمدان برآورد میکند و ناامید کننده نیست. این سبکترین چمدانی است که من در این لیست دارم و وزن آن فقط ۴.۴ پوند است! کاملا زیبا و باورنکردنی است. رنگ های زیادی از این چمدان موجود نیست و مطمئناً خیلی گران تر است، اما می توانید مطمئن شوید که برای مدتها طولانی از آن استفاده کنید.
۳. چمدان امریکن توریستر مدل Technum

وزن این چمدان ۶.۵ پوند است، این یک مورد پیچیده است. این چمدان چهار چرخ در چندین رنگ روشن ارائه می شود، و یافتن چمدان تان را برروی نوار فرودگاه برای شما آسان تر میکند. این چمدان همچنین ضمانت ۱۰ ساله دارد.
۴.چمدان کنث کول ریَکشن مدل Out Of Bounds 20

من شخصاً نمی دانستم که چمدان های کنث کول ممکن است دستی هم باشند. با کمال تعجب، این چمدان تمام انتظارات من را برآورده میکند و در ۱۱رنگ متفاوت وجود دارد. این چمدان ها با وزن ۲۰ اینچ و ۶.۴ پوند است که میتوان بگوییم کنث کول ریَکشن مطمئناً ارزش خریدن دارد.
۵. چمدان تروال کراس مدل شیکاگو یک چمدان سبک وزن با چهارچرخ و با بدنه محکم

3 روش تخصصی برای اینكه هر كفشی را تبدیل به كفشی مناسب برای سفر نمود
ادامه مطلب

چمدان تروال کراس دارای چندین نوع حمل چمدان است اما مدل شیکاگو انتخاب من است. این چمدان ها در ۹ رنگ مختلف (از جمله طلایی!) و با وزنی حدود ۵.۸ پوند است. این دومین چمدان سبک وزن در این لیست است اما قیمت پایین تر نسبت به بقیه دارد.
۶. چمدان چهارچرخ کول لایف مخصوص کامپیوتر و ساخته شده با قفل TSA

جای تعجب نیست که چرا چمدان های چهارچرخ ۲۱ اینچ کول لایف بهترین فروش را در سایت آمازون دارند. نکته مهم در قیمت آنها است، همه بسته هایم را مشخص میکند و این نوع چمدان ها فقط ۶.۳۸ پوند وزن دارند و بسیار سبک هستند.
۷. چمدان آمازون بیسیکس

اگر شما نگران برند چمدان نیستید، استفاده از چمدان های چهار چرخ آمازون بیسیکس عالی هستند. این چمدان ها در مقایسه با چمدان های کول لایف که در بالا ذکر کردم قیمت آنها ۱۰ دلار کمتر است. تنها نگرانیم درباره نبودن دسته های جانبی چمدان است.
۸. چمدان های اُلمپیا آپاچی الی ۲۱ با چهارچرخ

از این متنفر هستید هنگامیکه همه وسایلتان را در چمدان هایتان جا میدهید و آیا فضایی را پیدا میکنید که شما جوراب ها و یا شارژ را در آنجا بگذارید؟ آنچه که در مورد این چمدان ها دوست دارم جیب های زیپی اضافی در وسط آن است، یک دسترسی آسان را بدون اینکه دوباره چمدان خود را باز کنید برای شما فراهم می کند. این چمدان با رنگ مشکی و با چرخ ها و زیپ های به رنگ دیگر است و مثل میلیون ها چمدان دیگر برروی نوار نقاله فرودگاه می ایستد.

۹. چمدان قابل حملRockland مدل میلبورن

ارزنترین چمدان های حمل بار در این لیست است. این چمدان ها در مقایسه با سایر رقبای خود کم رنگ نیست. اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید این کار را انجام دهد، این می تواند انتخاب خوبی باشد. این چمدان ها در بیش از۲۰ رنگ مختلف دارد.

21 وسیله قابل حملی که باید همراه خود داشته باشید، همیشه و همه جا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر