لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> آمستردام| آیا ازدواج های قلابی می تواند راه حلی برای کاهش صنعت پر ازدحام گردشگری این کشور باشد؟
آمستردام

آمستردام| آیا ازدواج های قلابی می تواند راه حلی برای کاهش صنعت پر ازدحام گردشگری این کشور باشد؟

وبسایت جدیدی با نام “راهنمای کاهش گردشگر در آمستردام” سعی دارد تا با برگزاری مراسم های قلابی ازدواج، ارتباط نزدیکی میان مردم محلی با توریست های بازدید کننده از این شهر هلندی برقرار سازد و در این راه مدیران این وبسایت کتابی با همین نام نیز چاپ کرده اند. این ماه عسل یک روزه ی میان گردشگران و آمستردامی ها، شامل برنامه های متنوعی همچون بازدید از مناطق کمتر شناخته شده ی شهر می شود. قبل از ادامه ی مطلب خبر خوبی برای شما داریم! همین حالا از وبسایت ایران هتل آنلاین بازدید کنید و در زمان رزرو هتل در کیش و یا رزرو هتل در تهران و یا هر شهر دیگری که می خواهید از تخفیف های استثنایی این سایت بهره مند شوید!
این وبسایت و راهنمای گردشگری با مشارکت سازمان تبلیغات شهری و دیگر بیزینس های منطقه افتتاح شده است و ایده و هدف اصلی از ساخت آن تشویق گردشگران به بازدید از مناطقی از شهر می باشد که در جهان نا شناخته و یا کم تر شناخته شده می باشند. اگر این گروه بتوانند در رسیدن به هدف خود موفق شوند، مشکل ازدیاد گردشگر شهر آمستردام به طرز چشم گیری کم رنگ تر خواهد شد. از دیگر برنامه های آن ها می توان به جمع آوری پلاستیک های زباله ی رها شده در کانال های آبی اطراف شهر، تور های با قایق که به وسیله ی مهاجران خارجی اداره می شود، استخراج و جمع آوری علف های هرز مزرعه های منطقه و هم چنین همراهی و پیاده روی با شهروندان میانسال شهر اشاره کرد.

تنها در سال 2018، شهر آمستردام میزبان بیش از 21 میلیون نفر از گردشگران سراسر جهان بوده است! این حجم عظیم توریست ها باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگی برای این شهر زیبای اروپایی شده است که مسئولان مربوطه به عنوان راه حل هایی برای مقابله با این مشکلات پر تعداد کمپین های فراوانی مانند کمپین “لذت ببریم و احترام بگذاریم، Enjoy and Respect” ایجاد کرده اند که هدف اصلی از تشکیل آن مبارزه با ریزش زباله و دیگر آلودگی های به وجود آمده توسط فعالیت های گردشگران می باشد.
گردشگرانی که قصد بازدید از این شهر را دارند می توانند از ماه ژوئن تا ژانویه ی سال بعد با پرداخت هزینه ای بالغ بر 100 یورو، هر ماه یکی از عروس ها و داماد های این برنامه را با خود همراه سازند. هرکدام از عروس ها و داماد هایی که برگزیده باشید برنامه های منحصر به فردی را برای ماه عسل یک روزه ی شما ترتیب داده اند.
در این روز شما می توانید دوستان و خانواده ی خود را نیز با خود به این تور ببرید، اما با این شرط که آن ها بتوانند سهم خود از هزینه های تمامی برنامه ها را پرداخت کنند. علاوه بر آن بخشی از این هزینه ی 100 یورویی به انتخاب عروس و یا داماد برگزیده شده، به یکی از سازمان های خیریه ی مورد تأیید آن ها پرداخت خواهد شد.

رسانه مروری گردشگری، خدمات متنوعی برای ارائه دارد
ادامه مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر