لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل هویزه تهران | هتلی متفاوت در مرکز تهران
معرفی هتل هویزه تهران

معرفی هتل هویزه تهران | هتلی متفاوت در مرکز تهران

هتل هویزه تهران در سال 1353 تأسیس شده و از زیرمجموعه‌ گروه هتل‌های کوثر است. در طول زمان بازسازی‌هایی در آن انجام‌گرفته و آخرین بازسازی به سال 1394 برمی‌گردد. اگر برایتان این سؤال پیش‌آمده که هتل هویزه تهران کجاست و در کدام منطقه تهران واقع شده، باید بگوییم که آدرس هتل هویزه تهران در تقاطع خیابان‌های طالقانی و نجات الهی (ویلای سابق) واقع شده است؛ بنابراین می‌توان گفت موقعیت آن برای دسترسی به مراکز مهم داخل شهر و همچنین مراکز خرید بسیار ایده‌آل است.
افراد زیادی در روز برای سفر به مقاصد مختلف در اقصی ‌نقاط ایران به دنبال بررسی هتل‌های مناسب برای گذران اقامت خود هستند. در کنار هتل‌های کیش، هتل‌های مشهد و هتل‌های سایر شهرهای پرطرف‌دار ایران، طبیعتاً روزانه گردشگران بسیاری نیز با اهداف متنوعی در حال سفر به پایتخت هستند؛ بنابراین در این صفحه به معرفی هتل هویزه یکی از بهترین هتل های تهران خواهیم پرداخت.
هتل هویزه از آن دست هتل‌هایی است که حتی اگر در طول سفرهایتان به تهران در آن اقامت نداشته‌اید، قطعاً نام آن را شنیده‌اید. جالب است بدانید که این هتل در طول مدت جنگ بین ایران و عراق، پناهگاه مردم جنگ‌زده و آواره بوده و اکنون نیز پس از گذر سال‌ها به‌عنوان یک هتل محبوب و موفق، پذیرای گردشگرانی از سراسر ایران و سایر کشورها است. هتل هویزه اتاق‌های مختلفی دارد و خدماتی را ارائه می‌دهد که به‌سادگی می‌توانید اتاق متناسب با نیازهای خود را از میان آن‌ها انتخاب و رزرو کنید.

رستوران و کافی‌شاپ هتل هویزه تهران

رستوران اصلی این هتل، رستوران لاله است که با ظرفیت ۱۳۰ نفر روزانه انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. صبحانه هتل هویزه تهران در این رستوران و به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. رستوران لاله به‌صورت یکسره و از ساعت 7 صبح تا 11 شب پذیرای مهمانان است. در این هتل یک کافی‌شاپ با ظرفیت 50 نفر و به‌صورت 24 ساعته وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های سنتی و مدرن سرد وگرم و انواع کیک بستنی و دسر را سرو می‌کند. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را با طعمی متفاوت در کافی‌شاپ هتل هویزه تهران نوش جان کنید.
اگر اهل مزه‌گردی و امتحان کردن رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف در شهر مقصد هستید یا می‌خواهید قرارهای دوستانه و کاری خود را در فضایی خارج از هتل ترتیب دهید، پیشنهادهای جذابی در اطراف هتل هویزه وجود دارند. در فاصله‌ای نزدیک از هتل هویزه کافه معروف “تهرون” واقع شده است که می‌توانید با طی مسافتی اندک خود را به این کافه مشهور برسانید و از فضای منحصربه‌فرد و خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های آن لذت ببرید.
یک رستوران سنتی هم به نام “رستوران شبستان” در نزدیکی هتل واقع شده که می‌توانید برای ایجاد تنوع در وعده‌های غذایی با طی مسافت بسیار کوتاه از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. فراموش نکنید که دراین ‌بین اگر قصد خرید سوغاتی و هدایا دارید، می‌توانید در خیابان‌های اطراف هتل از فروشگاه‌های صنایع‌دستی متنوع هم بازدید کنید و بدون تجربه ترافیک‌های طولانی از خرید صنایع‌دستی لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل هویزه

نمای خارجی هتل هویزه تهران پیش ‌از این که به معرفی امکانات عمومی هتل و امکانات اتاق‌ها بپردازیم بهتر است بدانیم که هتل هویزه تهران چند ستاره است. این هتل با دارابودن 4 ستاره خدمات متنوعی به مهمانان خود ارائه می‌کند.
خدمات عمومی در هتل هویزه شامل موارد ذیل است:
خشک‌شویی و لباسشویی
سونا خشک و بخار و جکوزی
نظافت روزانه اتاق
پارکینگ سرپوشیده شبانه‌روزی رایگان
مجموعه‌ای از تالارها و سالن‌های مختلف
سالن‌های همایش
خدمات کرایه خودرو
آرایشگاه
فروشگاه سوغاتی و هدایا
اینترنت وای‌فای رایگان و نامحدود در لابی
اتاق چمدان
فکس و فتوکپی
ترانسفر گشت و ترانسفر فرودگاهی با هزینه
دستگاه واکس کفش
کتابخانه

امکانات اتاق‌های هتل هویزه

اتاق دو تخته توئین هتل هویزه تهران
هتل هویزه تهران شامل انواع اتاق‌های متنوع برای سلیقه‌ها، تعداد نفرات و بودجه‌های متفاوت است. این هتل دارای 150 اتاق بوده و اتاق‌ها شامل انواع‌ یک تخته، سوئیت رویال دونفره، سوئیت دونفره دبل جونیور، اتاق دوتخته دبل و توئین، اتاق سه تخته و سوئیت‌ چهارنفره جونیور هستند. امکانات موجود در اتاق‌های هتل موارد ذیل را شامل می‌شود:
اتاق‌های ویژه افراد معلول
پنجره‌های دوجداره عایق صدا و حرارت
یخچال
تلویزیون
رخت‌آویز
روم سرویس
تلفن
دراور
مبلمان
چای‌ساز
میزتحریر
کمد لباس
آب معدنی رایگان
صندوق امانات
سیستم تهویه مطبوع هوا
سیستم سرمایشی و گرمایشی
حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

رزرو هتل هویزه در تهران

لابی هتل هویزه تهران به‌منظور رزرو سریع و آسان اتاق در هتل هویزه تهران می‌توانید با درج تاریخ ورود و خروج خود، اتاق‌های خالی را بررسی و انتخاب نمایید. هتل هویزه در تهران با امکانات و خدمات متنوع و موقعیت جغرافیایی مناسب، یک هتل ایده‌آل برای سفرهای کاری، تفریحی خانوادگی و دوستانه به تهران است. اتاق‌های هتل هویزه قیمت‌های متفاوتی دارند که می‌توانید از همین صفحه با مناسب‌ترین قیمت اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. در صورت نیاز به پشتیبانی و بروز هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سپس با خیالی آسوده اتاق خود را رزرو کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی بام های تهران به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر