لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس
معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس

معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس

یکی از اولویت‌های سفر مشخص کردن محل اقامت در شهر مقصد است. اگر همدان را برای سفر انتخاب کرده‌اید اقامت در بهترین هتل همدان می‌تواند تجربه سفری خوش و لذت‌بخش را برای هر مسافر و گردشگری داشته باشد. همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران هر سال پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است. هتل های همدان در تلاش‌اند تا سفری فراموش نشدنی برای مسافران و مهمانان خود بسازند.
این شهر تاریخی با داشتن جاذبه‌های گردشگری زیاد، مدت اقامتی چندروزه را طلب می‌کند. در این مقاله شما را با بهترین هتل های شهر همدان آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین هتل را براساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید تا اقامتی بدون دغدغه و خاطره‌انگیز در همدان داشته باشید.

بهترین و گران‌ ترین هتل همدان

عنوان گران‌ترین و بهترین هتل شهر همدان به هتل پنج‌ستاره بین‌المللی باباطاهر تعلق گرفته است. موقعیت مکانی هتل باباطاهر به‌گونه‌ای است که به تمامی جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی دارد و آرامگاه باباطاهر در ضلع‌شرقی هتل و از پنجره اتاق‌ها نمایان است. این هتل بین‌المللی اخیرا بازسازی شده و هتل باباطاهر بزرگترین هتل همدان و دارای سه لابی مجزا است.

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر همدان دارای چهارطبقه و ۱۳۲ واحداقامتی است. واحدهای اقامتی به شکل‌های یک تا شش نفره و سوئیت‌های چهارنفره لاکچری و شش‌نفره امپریال، پذیرای مهمانان می‌باشند. پس از بازسازی در سال ۱۳۹۳ امکانات اتاق‌ها، مدرن و لوکس شده است. برخورد و اخلاق پرسنل و کارکنان، دسترسی راحت هتل به مراکز تفریحی و کیفیت خوب غذا از دلایلی است که این هتل را به‌عنوان بهترین هتل همدان از نظر مسافران قرار داده است.
امکانات هتل شامل پارکینگ، رستوران، استخر با بلیط نیم‌بها ویژه مهمانان هتل می‌باشد. امتیازات مثبت هتل باباطاهر باعث شده که به عنوان بهترین هتل در همدان شناخته شود. از دیگر امکانات هتل می‌توان به آسانسور، فضای سبز، اینترنت رایگان، فروشگاه و آرایشگاه، پرداخت ویزا، آتلیه اختصاصی، خدمات معلولین، سالن ورزشی، تاکسی سرویس، خشکشویی، جکوزی و کتابخانه اشاره کرد.

لیست بهترین هتل های همدان

در این قسمت لیستی از بهترین هتل‌ها در همدان که امتیازات بیشتری دارند را به شما معرفی کنیم تا راحت‌تر هتل مورد‌نظر خود را انتخاب کنید.

هتل های چهار ستاره همدان

هتل کتیبه همدان

اتاق سه تخته هتل کتیبه همدان اگر قصد سفر به همدان را دارید برای اقامت در هتل ممکن است این سوال برای شما پیش بیاد که بهترین هتل همدان کدومه؟ هتل ۴ستاره و نوساز کتیبه، جدیدترین هتل ساخته شده در همدان است. موقعیت جغرافیایی هتل در منطقه بسیار خوش آب و هوا در همدان می‌باشد.
منظره زیبای کوه‌های البرز از پنجره اتاق‌های هتل کتیبه همدان نمایان است و این یکی از دلایلی است که مهمانان این هتل را انتخاب کرده و آن را جزء بهترین هتل‌ها در همدان می‌دانند. یکی دیگر از دلایلی که این هتل عنوان یکی از بهترین هتل های شهر همدان را گرفته منوی متنوع صبحانه و تمیز بودن اتاق ها و برخورد خوب پرسنل کارآزموده و کاردان است.
بزرگترین شهربازی سرپوشیده در غرب ایران از آن هتل کتیبه است. رستوران ایرانی و رستوران ایتالیایی هتل با کیفیتی عالی که در طبخ پیتزا مهارت ویژه دارند، روف گاردن هتل مشرف به کوه‌های البرز، آلاچیق‌ در فضای باغ، سالن همایش و کنفرانس بخش دیگری از امکانات هتل کتیبه است. از جاذبه‌های نزدیک به هتل می‌توان گنجنامه، موزه ابوعلی سینا، هگمتانه و آرامگاه باباطاهر را نام برد.

هتل پارسیان بوعلی همدان

اتاق سه تخته هتل پارسیان بوعلی همدان با تم فیروزه‌ای
هتل چهارستاره بوعلی از مجموعه هتل‌های پارسیان است که در لیست بهترین هتل ها در همدان قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۳۲ شروع به فعالیت کرد. اخیرا هتل مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدمات خود را به‌روز کرده است. رنگ اتاق‌ها آبی است و فضایی آرام و دلنشین برای استراحت به‌سبک سنتی ایرانی فراهم کرده است.
هتل بوعلی همدان در دو طبقه، ۳۶ اتاق و سوئیت دارد که با امکانات کامل در ظرفیت یک تا چهار نفره مجهز است. هتل در بین دو باغ قرار گرفته، زیبایی و سرسبزی باغ‌های اطراف هتل، طراوت خاصی به هتل بخشیده است. امکانات و خدمات هتل پارسیان بوعلی خشنودی مهمانان را در برداشته که سبب شده بهترین هتل همدان از نظر کاربران به‌شمار آید.
هتل پارسیان بوعلی دارای دو رستوران ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس، استخر، پارکینگ اختصاصی، تالار شیشه‌ای، کافی‌شاپ، نمازخانه، اتاق بازی، اینترنت پرسرعت، خشکشویی، سالن اجتماعات و پارک کودک بخشی از امکانات رفاهی و تفریحی در هتل است. از جاذبه‌های نزدیک به هتل باغ موزه نظری، آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و شیر سنگی را می‌توان نام برد که از ویژگی‌های مثبت هتل به‌شمار می آید.

هتل پارسیان همدان

سوئیت سه تخته هتل پارسیان همدان از جمله سوالاتی که مسافران دارند این است که بهترین هتل همدان کدومه؟ می‌توان هتل ۴ ستاره پارسیان با کیفیت خدمات و امکانات بالا، بهترین هتل شهر همدان دانست. این هتل جزء هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است. موقعیت مکانی هتل پارسیان همدان در منطقه عباس‌آباد و دامنه‌های سرسبز کوه‌های الوند و همین‌طور آب‌وهوای خوب منطقه، مهمانان هتل را به‌وجد می‌آورد.
هتل در چهار طبقه و ۴۵ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است. واحدها با ظرفیت یک تا سه نفر تشکیل شده است. رستوران‌های ویژه و اختصاصی پارسه با ظرفیتی ۱۸۰ نفره، پذیرایی از مهمانان را به عهده دارد. واحدهای اقامتی با امکانات کامل و مجهز نیاز و انتظار مسافران را برآورده می‌کند. از امکانات کلی هتل می‌توان به فضای سبز، روزنامه، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس اختصاصی، خودپرداز، تهویه مطبوع، خشکشویی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، سالن کنفرانس و اجتماعات، پارکینگ، پله اضطراری و آسانسور اشاره کرد.

هتل امیران همدان

اتاق سه تخته هتل امیران همدان
هتل چهارستاره امیران علاوه بر اینکه بهترین هتل شهر است، مرتفع‌ترین هتل در شهر همدان نیز می‌باشد. این هتل دارای ۱۲ طبقه در ۶۰ واحداقامتی آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مهمانان می‌باشد. نمای پنجره اتاق‌ها از یک طرف به منظره کوه الوند و از طرف دیگر به نمای کل شهر مشرف است.
واحدهای هتل امیران همدان از ظرفیت یک تا پنج نفره تشکیل شده است. واحدهای یک و دو نفره فقط دارای نورگیر بوده و پنجره ندارد. از جمله ویژگی‌های هتل، پارکینگ با ظرفیت ۶۰ اتومبیل، رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سالن کنفرانس و دسترسی راحت به جاذبه‌های گردشگری و دیدنی همدان را می‌‌توان نام برد.
تمامی واحدهای اقامتی از امکانات کامل و مجهزی برخوردار هستند و این ویژگی دلیلی شده که این هتل بهترین هتل همدان از نظر مسافران شمرده شود. امکانات هتل از قبیل سالن بیلیارد و بدنسازی، آسانسور، خدمات تور و تاکسی سرویس، خدمات CIP برای تشریفات ویژه، پله اضطراری، کتابخانه، جکوزی و خدمات مخصوص معلولین است.

هتل چهار ستاره امیران ۲

اتاق دو تخته توئین هتل چهار ستاره امیران ۲
هتل امیران2 همدان شعبه دوم هتل معروف امیران بوده که امکانات مشابهی با شعبه یک دارد. این هتل دارای هفت طبقه و ۵۹ واحد اقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل امیران ۲ کاملا مجهز و به‌روز است و می‌توان آن را بهترین هتل در همدان دانست.
از امکانات متفاوت هتل امیران ۲، رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر و پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۷۰ اتومبیل و پارکینگ روباز با ظرفیت ۴۰۰ خودرو است که در اختیار مسافران قرار گرفته است. دیگر امکانات و خدمات هتل کاملاً شبیه هتل امیران یک می‌باشد و گردشگران می‌توانند براساس سلیقه و از لحاظ دسترسی به مکان‌های مورد نظر خود یکی از این دو هتل را انتخاب نمایند.

هتل های سه ستاره همدان

هتل گنجنامه همدان

سوئیت هتل گنجنامه همدانهتل گنجنامه همدان نیز می‌تواند بهترین هتل همدان به‌شمار آید و شباهتی خاص به یک مجموعه یا کمپ اقامتی دارد. این هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی به‌صورت اتاق یا سوئیت ۵۰ متری در دو طبقه است. ظرفیت واحدها دو نفره است، هتل گنجنامه در سال ۹۷ بازسازی و به هتلی لوکس مبدل شده است.
پارکینگ هتل ظرفیت ۱۰۰ اتومبیل را دارد. رستوران هتل با ظرفیت ۳۰ نفر، پذیرای گردشگران مجموعه توریستی گنجنامه می‌باشد. امکانات کامل و مجهز در تمامی واحدها شامل بالکن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، آشپزخانه، تلویزیون و یخچال است. از دیگر امکانات کلی هتل مرکز خرید، خانه داری، پارکینگ، رستوران کلبه سنگی و خدمات پزشکی را می‌توان نام برد.
مجموعه گردشگری گنجنامه علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و دیدنی، اوقات بسیار مفرح و شادی برای گردشگران فراهم کرده است. این هتل در کنار جاذبه تاریخی گنجنامه قرار دارد.

هتل خاتم همدان

اتاق دو تخته توئین هتل خاتم همدان
یکی از بهترین هتل ‌های همدان هتل سه‌ستاره خاتم است. این هتل مساحتی بالغ بر ۴ هزار متر مربع دارد. هتل خاتم در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۷ به‌روزرسانی و بازسازی شد. هتل خاتم با هفت طبقه و ۳۵ واحداقامتی با امکانات عالی و مجهز پذیرای گردشگران و مهمانان می‌باشد.
هتل خاتم همدان نزدیک به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری همدان است و مهمانان بدون صرف وقت و هزینه زیاد به مکان‌های گردشگری دسترسی دارند. مسافران هتل پس از یک گشت و گذار حسابی در شهر می‌توانند خود را به یک غذای لذیذ و خوشمزه در رستوران خاتم دعوت کنند و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنند. جاذبه‌های گردشگری برج قربان، آرامگاه باباطاهر، آرامگاه ابوعلی سینا و گنبد علویان فاصله نزدیکی با هتل خاتم دارند.

هتل ورزش همدان

مهمانسرا ورزش همدان بهترین گزینه برای اقامت ورزشکاران و تیم‌های ورزشی می‌باشد. چراکه در این هتل، سالن‌های مختلف ورزشی از قبیل بدنسازی، زمین چمن، سالن‌های بسکتبال و دیگر رشته‌های ورزشی موجود می‌باشد.این هتل در نزدیکی ورزشگاه حاجی بابایی همدان است. فضای هتل ورزش همدان آرام و راحت بوده تا مهمانان و مسافران اقامت فراموش نشدنی در این هتل سپری کنند.

هتل سفیر همدان

سوئیت دو تخته دبل هتل سفیر همدان هتل سه‌‌ستاره سفیر می‌تواند مناسب‌ترین هتل همدان باشد چرا که هتل پرطرفداری است. هتل سفیر همدان در سال ۱۳۹۶ آغاز به‌ کار کرد. هتل آپارتمان سفیر همدان نوساز، تمیز و شیک است وسایل و امکانات هتل جدید است. این هتل برای مسافرانی که دنبال هتل قیمت مناسب با امکانات و دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری هستند گزینه بسیار مناسبی است. به همین دلیل بهترین هتل همدان از نظر کاربران می‌باشد.
هتل سفیر در ۸ طبقه و ۱۵ واحد اقامتی یک تا شش نفره آماده رزرو برای مسافران و مهمانان است. واحدها امکانات کاملی از قبیل مبلمان، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، آشپزخانه، صندوق امانات و پاورسویچ دارد. امکانات هتل از قبیل پارکینگ، رستوران با تنوع غذایی بالا، تاکسی سرویس، خدمات تور، آسانسور، ترانسفر رفت‌وبرگشت، خدمات تشریفات ویژه، سالن اجتماعات و همایش، خشکشویی و… می‌باشد.
از بین جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل می‌توان به آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و آرامگاه ابوعلی سینا یاد کرد. هتل حدوداً ده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

هتل های همدان با قیمت مناسب

هتل جهانگردی علیصدر

اتاق سه تخته هتل جهانگردی غار علیصدرهتل جهانگردی علیصدر همدان در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد. این هتل دو ستاره در روستای علیصدر و در حوالی زیباترین جاذبه گردشگری همدان یعنی غار علیصدر واقع شده است. هتل جهانگردی علیصدر با ۲۵ واحداقامتی و امکانات کامل و استاندارد پذیرای گردشگران و مهمانان می‌باشد. این هتل با شهر همدان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

مجتمع اقامتی عباس آباد

مجتمع اقامتی عباس آباد همدان یک اقامتگاه‌ زیبا و باصفا در همدان است که برروی تپه‌های سرسبز و خوش آب‌وهوای عباس آباد بنا شده و در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده است. ویلاهای این مجتمع دوبله و دارای امکانات مجهز و کاملی هستند.
این مجموعه زیبا تا آبشار گنجنامه ۵ کیلومتر فاصله دارد. فاصله این مجتمع اقامتی با دیگر جاذبه‌های گردشگری مانند ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان ۷ کیلومتر است.

بهترین هتل همدان کدام است؟

میدان امام همدان یک هتل خوب باید دارای امکانات رفاهی و تفریحی مناسب باشد تا فشار کاری و خستگی روحی مسافر در طول سال را از تن بزداید. از کارهای مهم قبل از سفر، پیدا کردن محل اسکان مناسب است که پس از تفریح وگردش برای استراحت به آنجا پناه ببرید.
برای رزرو بهترین هتل همدان باید به موارد استاندارد هتل‌ها توجه کرد. مسافران برطبق سلیقه و نیاز خود می‌توانند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند. با درنظر گرفتن موارد زیر و اولویت‌های خود می‌توان بهترین هتل را رزرو کرد.

برخورد کارکنان هتل

اولین موردی که در هنگام ورود هتل با آن مواجه خواهید شد برخورد کارکنان و پرسنل هتل می‌باشد. اخلاق و نوع پاسخگویی پرسنل هتل باعث می‌شود که شما مدتی که در هتل همدان اقامت دارید با هیچ مشکلی روبرو نشوید. پرسنل باید کاربلد، کاردان، خوشرو، خوش‌اخلاق و وظیفه‌شناس باشند. مهم‌ترین نکته از ویژگی‌های پرسنل هتل، دادن پاسخی روشن و دقیق به سوالات مهمانان هتل است.

امکانات واحدهای اقامتی

برجسته‌ترین ویژگی واحدهای اقامتی، تمیزی و مرتب بودن آن است. محل استراحت و استحمام باید کاملاً پاکیزه و بهداشتی باشد. در هنگام رزرو هتل حتماً این موضوع را در اولویت قرار دهید. پوشش کارکنان و محوطه هتل تا حد زیادی نمایانگر اهمیت مدیریت هتل به نظافت و تمیزی است. با این حال بهتر است با دقت به این مسئله توجه کنید.
جویا شدن در مورد آخرین بازسازی هتل می‌تواند کمکی برای انتخاب بهترین هتل برای شما باشد. چرا که بازسازی فقط نمای ظاهر نیست و معمولاً تشک‌های تخت و وسایل اتاق‌ها کاملا تعویض می‌شود. تهویه مطبوع اتاق باعث دمای مناسب اتاق شده و استراحت را برای شما مطبوع و لذت‌بخش می‌کند.
از دیگر وسایل مهم اتاق، داشتن میز مناسب جهت انجام کار و قرار دادن لپ‌تاپ برای چک کردن ایمیل‌ها و قرارهای کاری است. تلویزیون نیز جزء وسایل مورد نیاز اتاق است. چشم‌انداز پنجره اتاق رو به جاذبه‌های طبیعی مانند دریا، جنگل و طبیعت سرسبز بسیار بااهمیت است.

اینترنت

امروزه اینترنت جزء موارد لاینفک زندگی شده و بسیاری از امور روزانه به واسطه اینترنت انجام می‌شود. پس داشتن اینترنت باسرعت و کیفیت بالا در واحدهای اقامتی بسیار بااهمیت است. وجود اینترنت فقط در لابی هتل دسترسی و استفاده از اینترنت را مشکل می‌کند.
مثلاً زمانی که از بازدید جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی شهر برگشته‌اید، خسته و نیازمند استراحت هستید در این چنین شرایطی نشستن در لابی و چک‌کردن پیام‌های فضای مجازی و ایمیل‌ها، چندان خوشایند به نظر نمی‌آید.

فضای هتل

طراحی محوطه هتل می‌تواند به شکل‌های لوکس و شیک، سنتی یا مدرن باشد. لابی هتل برای نشستن و خواندن کتاب و مجله باید فضایی آرام داشته باشد. مبلمان راحت و موسیقی ملایم می‌تواند فضا را دلنشین‌تر کند. اگر قرار کاری داشته باشید باید لابی مناسب و آراسته در اختیارتان باشد.
لابی به‌عنوان فضای عمومی هتل، چگونگی مدیریت و رسیدگی به هتل را به نمایش می‌گذارد. داشتن آلاچیق در فضای باز برای استراحت نیز جزء ویژگی‌های مثبت هتل است.

غذا و رستوران

سفر به شهری که عادات غذایی متفاوتی با شما دارند باعث می‌شود که دقت بیشتری به منوی رستوران هتل داشته باشید که اگر غذای سنتی و بومی مورد علاقه شما نبود گزینه‌های دیگر را انتخاب کنید. علاوه بر تنوع غذا، توجه به کیفیت غذا هم بسیار بااهمیت است. علاوه بر طعم، رنگ و بوی غذا، سلامت و بهداشت غذا نیز بسیار حائز اهمیت بوده؛ زیرا مواد اولیه و روش پخت غذا باید سلامت شما را تضمین کند.

موقعیت مکانی هتل

تفاوتی ندارد که برای سفر کاری یا تفریحی به همدان بروید، مهم این است که دسترسی سریع و راحتی به محل و مکان‌های دیدنی موردنظرتان داشته باشید و به هتل محل اقامت شما نزدیک باشد تا سریع‌تر، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر به مکان مورد نظر خود برسید. سرویس رفت‌وآمد اختصاصی هتل به مکان‌های دیدنی از مزیت‌های مثبت هتل است.
سخن پایانی:
به طور کلی معرفی بهترین هتل بستگی به نیازها، سلایق و بودجه هر مسافر دارد. به ‌این منظور می‌توانید از نظرات مهمانان قبلی هتل در وب‌سایت ایران هتل آنلاین، میزان رضایت آنها از هتل را بسنجید و در آخر با شماره تماسی که از هتل ثبت شده تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید تا با خیالی آسوده بتوانید سفری خوب و شیرین را برنامه‌ریزی کنید.
اقامت در هتل خوب و مناسب با اولویت‌های شما، در کیفیت سفر تاثیر زیادی دارد. با انتخاب بهترین هتل همدان، سفر خاطره ‌انگیز و فراموش‌نشدنی برای خود رقم خواهید زد.

3/5 - (1 امتیاز)
هتل ویدا بهتره یا کوروش؟ مقایسه کلی این 2 هتل 5 ستاره
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر