لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پالاس کیش – هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید
معرفی هتل پالاس کیش - هتلی  لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید

معرفی هتل پالاس کیش – هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید

کیش یکی از بی‌نظیرترین مقاصد برای سفر است. تقریبا تمام کسانی که حداقل برای یک بار به این جزیره سفر کرده‌اند، موافق این موضوع هستند. باتوجه به قوانینی که در کیش وجود دارد، قطعا از امنیت و آرامشی متفاوتی در مقایسه با سفر به سایر شهرها روبه‌رو خواهید شد. خوشبختانه هتل‌های کیش هم سطح متفاوتی از خدمات و کیفیت را به شما ارائه می‌دهند. هتل پالاس کیش نیز یکی از این هتل‌های خوب است.
هتل پالاس از بهترین هتل های کیش است که بدون شک با اقامت در آن می‌توانید سفری بی‌نظیر و بدون دغدغه داشته باشید. اگر به کیش می‌آیید و می‌خواهید از تفریح، گشت‌وگذار، خرید، آرامش و امنیت بهره‌مند گردید، در انتخاب این هتل شک نکنید.

صبحانه هتل پالاس کیش

صبحانه هتل پالاس دارای انواع متنوعی بوده و نوید روزی با نشاط را به میهمانان خواهد داد. با رزرو این هتل وعده صبحانه به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در کافی‌شاپ هتل نیز این امکان را دارید تا متنوع‌ترین نوشیدنی‌های لذیذ سرد و گرم را با میان‌ وعده های سبک صرف کنید.

رستوران هتل پالاس کیش

غذای رستوران هتل پالاس کیشرستوران هتل پالاس انواع غذاهای بین‌المللی و ایرانی را ارائه می‌دهد و آماده پذیرایی در وعده‌های صبحانه، نهار و شام است. چیدمان شکیل رستوران همراه با کادری حرفه‌ای باعث می‌شود تا لذت صرف غذا چندین برابر شود.

اتاق های هتل پالاس کیش

سوئیت دو تخته دبل هتل پالاس کیشدر داخل هتل پالاس انواع متنوعی از اتاق‌ها وجود دارد که هرکدام از اتاق‌ها از طراحی و دکوراسیون بسیار شیکی برخوردار هستند. این اتاق‌ها با ارائه امکاناتی فوق‌العاده، اقامتی همراه با آرامش را به شما هدیه می‌دهند. انواع اتاق‌های هتل شامل اتاق دو تخته استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق چهار تخته و دوتخته رو به جزیره، رو به باغ و رو به محوطه است.
خوب است بدانید این اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیستند و باید در هنگام رزرو به این امر دقت کنید. از پنجره اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبا و فوق‌العاده‌ای از محوطه هتل را می‌توانید تماشا کنید. تعداد اتاق‌هایی که در این هتل زیبا موجود است ۱۰۰ باب اتاق می‌باشد.
ویو اتاق های هتل پالاس کیش رو به جزیره هر کدام از این واحدها دارای امکانات رفاهی مطلوبی هستند که عبارت‌اند از حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، کمد لباس، لوازم بهداشتی، رخت‌آویز و تلویزیون. با وجود خدمات خانه‌داری همه‌روزه این امکان را دارید تا از این خدمات بهره‌مند شوید. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید این مورد را موردتوجه قرار دهند.

امکانات هتل پالاس کیش

فضای باز هتل پالاس کیشلابی هتل پالاس از جمله مجهزترین لابی‌ها بوده که ظرفیت ۲۰۰ نفر را دارد و آماده استقبال از مسافران در هنگام ورود است. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها هم ۱۲ ظهر می‌باشد. سایر خدمات ارائه‌شده شامل اینترنت وای فای رایگان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، پارکینگ، تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید است.
نمای ساختمان هتل پالاس کیشجهت دسترسی به طبقات مختلف این هتل این امکان را دارید تا از آسانسور استفاده کنید. همچنین خشک‌شویی، نمازخانه، سیستم مجهز به اعلام حریق و فضای سبز به عنوان سایر خدمات ارائه‌شده هتل به حساب می‌آیند.

فاصله هتل پالاس کیش تا جاهای دیدنی

آبنما هتل پالاس کیش
فاصله تا برج ایفل کیش تقریبا ۳.۳ کیلومتر است.
فاصله تا پارک دلفین کیش حدود ۴.۶ کیلومتر می‌باشد.
فاصله تا اسکله بزرگ تفریحی کیش تقریبا ۵.۵ کیلومتر است.
فاصله تا پارک آبی اوشن حدود۹.۴ کیلومتر می‌باشد.
فاصله تا شهر باستانی حریره تقریبا ۱۱.۴ کیلومتر است.

رزرو هتل پالاس کیش

لابی هتل پالاس کیشاین هتل شیک و منحصربه‌فرد در بهترین موقعیت کیش واقع‌شده است. هتل پالاس در سال ۱۴۰۰ تأسیس گشت. با اقامت در این هتل می‌توانید به ‌آسانی به ساحل زیبای خلیج‌فارس دسترسی داشته باشید. همچنین خوب است علاقه‌مندان به خرید بدانند، با انتخاب هتل پالاس فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید اصلی خواهید داشت.
شما به آسانی می‌توانید به مراکزی نظیر رویال مال، پردیس، پانیذ و مرکز تجاری کیش دسترسی داشته باشید. جاهای دیدنی که در کیش وجود دارند، به قدری زیبا هستند که برای سفری دوباره مشتاق خواهید شد. برخی از جاهای دیدنی جزیره شامل شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین، برج ایفل، آب‌انبار سنتی کیش و شهر حریره می‌باشد.
جمع‌بندی
هتل پالاس از جمله هتل‌های لوکس و شکیل جزیره کیش می‌باشد. این هتل اقامتی خاص برای مسافران را بدون شک رقم می‌زند. از آنجایی که جزیره کیش از هتل‌های متنوعی برخورداراست، هریک از این هتل‌ها خدماتی مطلوب را ارائه می‌دهند.
هتل پالاس کیش جزو هتل‌های جدیدالاحداث بوده که در میان مسافران کیش، به شهرت خوبی رسیده است. در ساخت این هتل از استانداردهای هتلداری قابل‌توجهی استفاده‌شده است. برای اقامت در این هتل دودل نباشید؛ چراکه هتل پالاس برنامه‌های ویژه‌ای برای شما جهت اقامتی به یاد ماندنی و عالی دارد.

3/5 - (1 امتیاز)
معرفی هتل قصر طلایی مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر