لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های کیش – جزیره مرجانی و رویایی ایران
بهترین هتل های کیش – جزیره مرجانی و رویایی ایران

بهترین هتل های کیش – جزیره مرجانی و رویایی ایران

جزیره زیبای کیش از مقاصد لوکس و محبوب میان ایرانیان است که در فصول مختلف سال و معمولا برای تفریح استراحت و خرید انتخاب می کنند. بهترین هتل های کیش سالیانه پذیرای مردم از سراسر کشور و همین طور سایر کشورها هستند. به جهت استقبال زیاد مردم در طول زمان اقامتگاه های مختلفی در این جزیره ایجاد شده است و به این ترتیب صنعت هتلداری و گردشگری کیش روز به روز بیشتر توسعه یافته و پیشرفت کرده است.
در این صفحه به معرفی بهترین هتل های کیش می پردازیم. این هتل ها از پنج ستاره تا دو ستاره را شامل می شوند و شما می توانید اتاق مورد نظر را در میان اتاق های بهترین هتل های کیش انتخاب و رزرو کنید. خب اگر آماده اید با هتل های پنج ستاره شروع می کنیم و در ادامه به ترتیب به هتل های چهارستاره، سه ستاره و دو ستاره می پردازیم.

هتل های پنج ستاره کیش

هتل ترنج کیش پنج ستاره

هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره دریایی است و در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به ایجاد و در سال 1394 افتتاح شده است. فاز یک هتل پنج ستاره ترنج جزیره کیش که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. این هتل دریایی همچون نگین اصیل ایرانی بر روی آب های نیلگون خلیج فارس می‌درخشد. اتاق‌های هتل پنج ستاره ترنج جزیره کیش دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای بر روی آب است. و طبیعتا تمامی اتاق ها نمای بکری از دریا را به نمایش می‌گذارند.
در هتل دریایی ترنج کیش در مجموع 100 ویلا و پنج سوئیت ایجاد شده است. این واحدهای اقامتی به واسطه مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند. رستوران‌های مختلف و کافی‌شاپ ساحلی از دیگر امکانات هتل ترنج هستند که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، داشته‌است. قطعا این هتل از تمام هتل های جزیره کیش متمایز است و به حق لایق جایگاه اول در لیست بهترین هتل های کیش است.
آدرس هتل ترنج کیش: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا پارک کیش پنج ستاره

هتل مارینا پارک کیش هتل پنج ستاره و مشهور مارینا پارک کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است و در اسفندماه سال 1389 در زمینی به مساحت حدودا 10 هکتار ایجاد شد. این هتل که در نوع خود به طرز منحصر به فردی ساخته شده ، واحدهای اقامتی شامل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس را در خود جای داده است.
محوطه هتل پنج ستاره مارینا پارک جزیره کیش با انواع گیاه‌های تزئینی و طبیعی پوشیده شده و در عین حال آب نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به بینندگان ارائه می کند. هتل مارینا پارک کیش تنها مارینا هتل در کشور ایران است. هر ضلع هتل مارینا پارک در جزیره کیش در دو طبقه ساخته شده است. هتل مارینا مجموعاً دارای 186 واحد اقامتی مختلف است. هتل مارینا از دو جهت به ساحل مرجانی دریای خلیج فارس مشرف است. بنابراین نمای دریای نیلگون خلیج فارس در اتاق های این دو جهت در دسترس است.
وجود امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار مطلوب هتل مارینا پارک کیش و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش از مزایای مهم اقامت در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش است.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل مارینا واقع در طبقه دوم هر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل که یکی از بهترین هتل کیش است ، واقع در طبقه دوم از 9 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل مارینا پارک کیش: جزيره كيش – نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو

هتل داریوش کیش پنج ستاره

هتل داریوش کیش هتل زیبای داریوش کیش که از بهترین هتل های کیش است در یک ساختمان سه طبقه با 168 باب واحد اقامتی متنوع بنا شده ‌است. در طراحی هتل داریوش همانطور که از نام آن نیز پیداست، از معماری تخت‌جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است و به این ترتیب به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور مشغول به فعالیت می‌باشد.
هتل داریوش کیش در فضای لوکس و مجلل با معماری مربوط به دوره هخامنشیان و ارائه خدمات برتر رفاهی، اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای مهمانان مقیم هتل داریوش فراهم کرده است. در رزرو اتاق های هتل داریوش دقت کنید که در اتاق‌های کابانا دید به دریا، جهت اتاق‌ها به سمت دریا است و تنها چشم‌انداز دوری از دریا از پنجره های اتاق قابل مشاهده است. ویلاها در هتل داریوش دارای مسیری با پله است و با پذیرش فاصله دارد. بنابراین می توان گفت که این ویلاها مناسب سالمندان و معلولین نیستند.
موقعیت مکانی مناسب هتل پنج ستاره داریوش کیش به مهمانان کمک می کند تا به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل به سادگی دسترسی پیدا کنند. رستوران آپادانا در این هتل که یکی از بهترین هتل کیش است واقع در طبقه همکف است و صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف از 8 صبح تا 1 بامداد فعال است.
آدرس هتل داریوش کیش: جزيره كيش – میدان داريوش

هتل شایان کیش پنج ستاره

هتل شایان کیش این هتل در بهترین منطقه کیش و در میدان ساحل قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم مانند زیتون و ونوس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. در روبروی هتل شایان کیش بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار گرفته است. اسکله تفریحی کیش، در روبه‌روی هتل و تفریحات آبی تنها به اندازه 15 دقیقه پیاده روی با شما فاصله دارند.
رستوران و کافی‌شاپ هتل، برای صرف غذا و یا نوشیدنی، گزینه‌هایی ایده‌آل و نزدیک به شما هستند. در صورت تمایل به امتحان کردن دیگر رستوران‌های جزیره کیش، رستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما با حدود 15 تا 20 پیاده‌روی و یا 6 دقیقه رانندگی از هتل شایان کیش قرار گرفته و در دسترس هستند.
علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش، با طی 500 متر به مرکز خرید زیتون، و پس از حدود 1.5 کیلومتر به بازار پانیذ و بازارهای پردیس 1 و 2 می‌رسند. رستوران شمبلیر واقع در طبقه همکف با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و ظرفیت 25 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند.
کافی شاپ هتل که یکی از بهترین هتل کیش است، واقع در طبقه همکف بصورت 24 ساعته با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسر فعال است. فست فود هتل شایان واقع در لابی از 1 ظهر تا 11 شب فعال است. رستوران سنتی واقع در محوطه هتل از 8 تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل شایان کیش: جزیره كيش – میدان ساحل – جنب اسکله قدیم

هتل پالاس کیش پنج ستاره

هتل پالاس کیش هتل پالاس کیش، یکی از هتل‌های زیبا و لوکس جزیره کیش است. این هتل با 233 باب اتاق و سوئیت در سال 1400 تأسیس شده و جزو هتل‌های جدیدالاحداث به شمار می‌رود.
موقعیت مکانی این هتل که یکی از بهترین هتل کیش است، دسترسی به دریای زیبای خلیج فارس را فراهم ساخته‌است و همچنین هتل پالاس کیش فاصله کمی با مراکز خرید همچون پاساژ پردیس، پانیذ، رویال مال را دارد.
آدرس هتل پالاس کیش: كيش – ما بین میدان سیری و میدان داریوش

هتل ویدا کیش پنج ستاره

هتل ویدا کیش هتل ویدا کیش از هتل‌های مجهز و لوکس جنوب کشور و یکی از بهترین هتل کیش است که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استانداردهای روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته‌اند. همچنین این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده‌است و با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی است.
موقعیت مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه‌ای است که به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل به آسانی دسترسی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا نیز حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 250 نفر وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 20 نفر از 10 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل ویدا کیش: جزیره کیش – میدان سنایی – بلوار موج

هتل پانوراما کیش پنج ستاره

هتل پانوراما کیش یکی دیگر از هتل های لیست بهترین هتل های کیش، هتل پانوراما است. هتل پانوراما کیش که در فروردین 98 افتتاح شد، دارای 13 طبقه و 267 اتاق و سوئیت است. هتل پانوراما در بخش ورودی دارای تعدادی پله است.
هتل پانوراما کیش در خیابان رودکی واقع شده ‌است. این هتل که در 800 متری مراکز خرید زیتون و سارینا 2 و 5/1 کیلومتری اسکله تفریحی و اسکله‌ی خلیج‌فارس واقع شده، موقعیت مکانی مناسبی را برای میهمانان فراهم کرده‌است.
سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 300 نفر وعده صبحانه را سرو می کند. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 350 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقات همکف و اول با ظرفیت مجموعا 150 نفر از ساعت 9 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل پانوراما کیش: کیش – بلوار ساحل – خیابان رودکی – مقابل برج های دیپلمات

هتل امیرکبیر کیش پنج ستاره

هتل امیرکبیر کیش هتل امیرکبیر کیش یکی از هتل‌های سنتی و تازه تأسیس جزیره کیش است که در مساحت حدود 3000 مترمربع ساخته شده‌است. این هتل 5 ستاره دارای معماری سنتی دوران صفویه بوده و بسیار لوکس طراحی شده‌است. این هتل در فضایی باز دارای سوئیت‌ها و اتاق‌هایی با امکانات رفاهی است. همچنین هتل امیرکبیر دارای معماری خاص است و نقش‌های بسیار زیبایی بر روی سقف و دیوارها گچ‌کاری و منبت‌کاری شده‌است.
هتل امیرکبیر کیش نزدیک به ساحل و خیابان شهریار واقع شده و در مجاورت مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش اعم از بازارهای دیپلمات کیش، پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، هتل دیدار، داروخانه بوعلی، مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، اسکله و پارک میرمهنا کیش قرار دارد.

هتل ایران کیش پنج ستاره

هتل ایران کیش هتل ایران کیش از بهترین هتل های کیش است و در مرداد ماه سال 1393 افتتاح شده است. این هتل متشکل از دو برج هفت طبقه جدا از هم است که در طبقات همکف و هفتم به یکدیگر متصل شده‌اند. اتاق‌های ضلع شمالی هتل پنج ستاره ایران کیش دارای نمای رو به دریا و اتاق‌های ضلع جنوبی نمای رو به جزیره و پارک شهر دارند.
از دیگر مزایای اقامت در هتل ایران می‌توان به فاصله کم هتل تا مرکز تجاری سارینا 2، کارتینگ، دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و مرکز خرید مروارید اشاره کرد.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 100 نفر به صورت 24 ساعته فعال است. رستوران روف گاردن واقع در طبقه اول با ظرفیت 100 نفر از 6 عصر تا یک بامداد فعال است.
آدرس هتل ایران کیش: جزیره کیش – میدان امیرکبیر – بلوارخلیج فارس (‌بلوار سیاحتی‌)

هتل آرامیس پلاس کیش پنج ستاره

هتل آرامیس پلاس کیش
هتل آرامیس پلاس کیش یکی دیگر از بهترین های کیش است و در آبان ماه سال 1399 افتتاح شد. این هتل در 9 طبقه مثبت و 3 طبقه منفی بنا شده‌است و دارای 171 باب واحد اقامتی است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل آرامیس پلاس در میدان پردیس و درنزدیکی مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 واقع شده‌است.
از هتل آرامیس پلاس کیش با پیمودن مسافت 1.3 کیلومتر می‌توان به ساحل دریا نیز دسترسی داشت. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 500 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آرامیس کیش: هرمزگان ، کیش میدان پردیس

هتل میراژ کیش پنج ستاره

هتل میراژ کیش از بهترین هتل های کیش هتل پنج ستاره و نسبتا نوساز میراژ است. هتل میراژ کیش در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل دارای هشت طبقه و 177 واحد اقامتی است که برخی واحدها در طبقات اول تا هشتم ساختمان هتل و برخی دیگر در محوطه قرار گرفته‌اند.
از لحاظ موقعیت مکانی، هتل میراژ در بلوار دریا و در فاصله 800 متری از ساحل دریای نیلگون خلیج فارس و اسکله بزرگ تفریحی واقع است و مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند دسترسی آسانی به مراکز خرید مریم و ونوس خواهند داشت. همچنین فاصله 850 متری هتل پنج ستاره میراژ کیش تا پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، مزیت دیگر این هتل است.
سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 200 نفر وعده صبحانه را سرو می کند. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل که از بهترین هتل های کیش است واقع در محوطه با ظرفیت 80 نفر از 11 ظهر تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل میراژ کیش: هرمزگان ، کیش بلوار دریا

هتل کوروش کیش پنج ستاره

هتل کوروش کیش هتل کوروش کیش دارای 16 طبقه و 198 واحد اقامتی است که در نوروز 1397 افتتاح شده است. این هتل به دلیل مجهز بودن به سیستم استفاده از انرژی خورشیدی در بسیاری از قسمت‌ها، به عنوان نخستین هتل سبز ایران شناخته می‌شود.
دیگر ویژگی بارز هتل کوروش، استانداردهای زیست محیطی است که در تمام مراحل ساخت آن رعایت شده‌است. قابل توجه مهمانان عزیز هتل کوروش نمای دریا ندارد و منظور از اتاق‌های سمت دریا، جهت اتاق‌ها به سمت دریا است. شایان ذکر است ورودی هتل دارای تعدادی پله است.
دسترسی آسان هتل پنج ستاره کوروش کیش به مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2، موجب سهولت در تردد مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند می‌شود. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 350 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول به صوررت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل پنج ستاره کوروش کیش: هرمزگان ، کیش میدان پردیس

هتل بین المللی کیش پنج ستاره

هتل بین المللی کیش هتل بین‌المللی کیش در مهرماه سال 1396 افتتاح شده است. این هتل دارای 12 طبقه است. قابل توجه مسافران گرامی اتاق‌های یک تخته هتل فاقد پنجره هستند، همچنین اتاق‌های رو به دریا دارای فاصله‌ای نسبتا دور از دریا هستند و تنها چشم‌اندازی از دریا دارند.
قرارگیری هتل پنج ستاره بین‌المللی کیش در نزدیکی سواحل خلیج‌فارس باعث شده‌است میهمانان گرامی به آسانی و با پیاده‌روی در فاصله‌ای حداکثر 700 متر به تماشای آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بروند. همچنین دسترسی به اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مرکز تجاری کیش و دانشگاه پردیس بین‌الملل صنعتی شریف با فاصله‌ی حداکثر 1.5 کیلومتر از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل بین‌المللی کیش است.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 200 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 80 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل بین المللی کیش: هرمزگان ، کیش تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل شایگان کیش پنج ستاره

هتل شایگان کیش
هتل شایگان کیش در سال 1381 با زیر بنای حدود 1500 متر مربع افتتاح گردید. این هتل در شش طبقه ساخته شده و جمعاً 140 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا دارد. شایان ذکر است این هتل عضو گروه هتل‌های آریا است.
اقامت در هتل پنج ستاره شایگان موجب دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2، هایپر مارکت، مرکز تجاری کیش و ساحل می‌شود. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند.
کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر به صورت 24 ساعته فعال است. چایخانه سنتی واقع در محوطه هتل با ظرفیت 100 نفر از 12 تا یازده و نیم شب فعال است. کافی شاپ تراس واقع در طبقه چهارم با ظرفیت 50 نفر از 2 ظهر تا یازده و نیم شب فعال است.
آدرس هتل شایگان کیش: هرمزگان ، کیش میدان پردیس – خیابان رودکی

هتل پارمیس کیش پنج ستاره

هتل پارمیس کیش هتل پارمیس کیش با زیر بنایی به وسعت 17500 مترمربع در سال 1385 افتتاح شده است. نمای این هتل به سبکی خاص طراحی شده ‌است و با به کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات در داخل هتل و اتاق‌ها، امکان اقامتی خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را برای مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند فراهم ساخته‌است.
این هتل پنج ستاره یک ساختمان 7 طبقه و 168 واحد اقامتی دارد. هتل پنج ستاره پارمیس کیش دارای امکاناتی از قبیل انواع رستوران، سالن همایش و کنفرانس مطابق با استانداردهای روز دنیا است که با همکاری پرسنل مجرب، آماده برگزاری انواع جلسات و مهمانی‌ها خواهد بود.
قابل توجه مهمانان عزیز، هتل پارمیس نمای دریا ندارد و منظور از اتاق‌های سمت دریا، جهت اتاق‌ها به سمت دریا است. موقعیت مکانی هتل پارمیس موجب دسترسی آسان به مراکز خرید پردیس 1، پردیس 2 و کارتینگ می‌شود.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی طبقه همکف به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل پارمیس کیش: هرمزگان ، کیش میدان پردیس

هتل های چهار ستاره کیش

هتل فلامینگو کیش چهار ستاره

هتل فلامینگو کیش هتل فلامینگو کیش در بلوار دریا این جزیره واقع شده‌است. این هتل در محوطه‌ای بزرگ به مساحت 27000 مترمربع بنا گردیده‌است. هتل فلامینگو یک ساختمان با 4 طبقه است که در سال 1385 ساخته شده‌است. همچنین 100 ویلای موجود در این محوطه نیز در حدود سال 1373 ساخته شده‌اند.
از دیگر امکانات هتل بزرگ فلامینگو می‌توان به رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد. فضای سبز و آبنمای موجود در محوطه هتل فلامینگو، مکانی آرام و دل‌انگیز را برای گذراندن اوقات مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند مهیا کرده‌است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل دارای تعدادی پله است.
لازم به ذکر است هتل چهار ستاره فلامینگو کیش از لحاظ موقعیت مکانی به بازارهای ونوس، زیتون و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل دسترسی آسانی دارد. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل فلامینگو کیش: هرمزگان ، کیش میدان امیر کبیر – بلوار دریا

هتل لیلیوم کیش چهار ستاره

هتل لیلیوم کیش هتل لیلیوم کیش در میدان پردیس و در بهمن ماه سال 1397 افتتاح شده است. هتل چهارستاره لیلیوم کیش یک ساختمان 8 طبقه و 154 واحد اقامتی دارد که در طبقات اول تا ششم ساختمان جای گرفته اند.
از نظر موقعیت مکانی، هتل لیلیوم در بلوار رودکی واقع است و مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند با طی کردن مسافت حداکثر 1.5 کیلومتر، می‌توانند به مرکز تجاری کیش، بازار پردیس 2 و رویامال دسترسی داشته باشند.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 250 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. فست فود واقع در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر از ساعت 16 تا 2 بامداد فعال است.
باغچه سنتی واقع در طبقه همکف و محوطه با ظرفیت 250 نفر از ساعت 16 تا 2 بامداد فعال است. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل لیلیوم کیش: هرمزگان، میدان پردیس – بلوار رودکی

هتل آرامیس کیش چهار ستاره

هتل آرامیس کیش هتل آرامیس کیش در سال 1388 افتتاح شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 64 باب اتاق است که با امکانات و تجهیزات مناسب، اقامتی خوب و آرام را برای مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند در هتل آرامیس فراهم آورده‌است. همچنین هتل چهار ستاره آرامیس کیش دارای امکاناتی از قبیل فضای سبز، رستوران و کافی‌شاپ است.
واقع بودن هتل آرامیس در نزدیکی میدان پردیس موجب دسترسی آسان به مرکز تجاری کیش، مراکز خرید پردیس 1 و 2 و کارتینگ شده‌است. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل آرامیس واقع در طبقه اول و دوم با ظرفیت 250 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل ارامیس واقع در لابی به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آرامیس کیش: هرمزگان، کیش، ميدان پرديس

هتل مریم کیش چهار ستاره

هتل مریم کیش هتل مریم کیش یک ساختمان سه طبقه دارد که 55 باب اتاق و سوئیت مجهز آماده پذیرایی از مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند را در خود جای داده است. این هتل در سال 1390 با هدف بهسازی ساختمان، به عضویت گروه هتل‌های سورینت درآمد. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل مریم دارای تعدادی پله است.
مراکز خرید سارینا 2، مروارید و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل در فاصله کوتاهی تا هتل چهار ستاره مریم کیش واقع شده‌اند. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل مریم واقع در طبقه همکف با ظرفیت 65 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل مریم واقع در لابی با ظرفیت 40 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل مریم کیش: هرمزگان ، کیش روبروی شهربازی

هتل آریان کیش چهار ستاره

هتل آریان کیش هتل آریان کیش در سال 1378 بنا شد. این هتل یک ساختمان 2 طبقه و 67 باب اتاق و سوئیت برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به مهمانان جزیره زیبای کیش ‌دارد. لابی زیبا، سالن رستوران و کافی‌شاپ، برخی از امکانات موجود در این هتل است و آن را به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل کرده است. همچنین فاصله کوتاه تا مراکز خرید سارینا 2 و زیتون، از نکات قابل توجه هتل چهار ستاره آریان کیش به‌شمار می‌رود.
آدرس هتل آریان کیش: هرمزگان، کیش ميدان امير كبير – روبروى شهر بازى

هتل صدف کیش چهار ستاره

هتل صدف کیش هتل صدف کیش در حدود سال 1375 ساخته شد. این هتل یک ساختمان 2 طبقه دارد و در مجموع با 55 واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته و سوئیت، در میدان امیرکبیر واقع شده‌ است که پراکندگی اتاق‌ها و سوئیت‌ها در طبقات همکف، اول و دوم است.
هتل 4 ستاره صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت مناسب، اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند مهیا کرده‌ است. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل‌های سورینت است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل صدف دارای تعدادی پله است.
اقامت در هتل صدف موجب دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون، سارینا 2 و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل شده‌است. رستوران کوه نور واقع در محوطه با ظرفیت 120 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. رستوران دلفین واقع در طبقه 1- با ظرفیت 85 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ مروارید واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر از 8 صبح تا یازده و نیم شب فعال است.
آدرس هتل صدف کیش: هرمزگان، کیش ميدان امير كبير

هتل پارمیدا کیش چهار ستاره

هتل پارمیدا کیش هتل پارمیدا کیش در اسفند ماه 1393 افتتاح شده است. این هتل با برخورداری از امکانات و خدمات مناسب، اقامتی به یاد ماندنی را در خاطر مهمانان ثبت می‌کند. هتل چهار ستاره پارمیدا کیش در موقعیت مکانی خوبی در جزیره قرار دارد و به مراکز تجاری کیش، مجتمع سارینا 2، هایپر مارکت و کارتینگ دسترسی آسانی دارد که از دلایل انتخاب این هتل به‌شمار می‌آید.
قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل به علت تعمیرات تا پایان مرداد ماه تعطیل می باشد. کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف به صورت 24 ساعته فعال است. کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل چهارستاره پارمیدا کیش: هرمزگان ، کیش جنب مرکز تجاری

هتل ارم کیش چهار ستاره

هتل ارم کیش هتل بزرگ چهارستاره ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش جای گرفته است و به این ترتیب مشرف به دریای نیلگون خلیج‌فارس با یکصد هزار مترمربع عرضه و اعیان است. هتل چهارستاره ارم کیش دارای 210 اتاق و سوئیت در ساختمان اصلی و 140 باب سوئیت در محوطه هتل است.
هتل ارم کیش مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سرسبز با درختان نخل، گل و گیاه، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پرطراوت است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50000 مترمربع در شمال‌شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده‌است. از ويژگى‌هاى منحصر به‌فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق‌های آن است. رستوران رویال دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند.
آدرس هتل چهارستاره ارم کیش: هرمزگان ، کیش بلوار خیام
اگر هتل خود را در میان هتل های بالا انتخاب نکرده اید، خب پس پیشنهاد می کنیم به خواندن ادامه دهید. در ادامه هتل های سه ستاره و دو ستاره جزیره کیش که در نوع خود از بهترین هتل های کیش هستند، معرفی شده اند. هرچند توصیه ما این است که برای مقاصد تفریحی مانند جزیره کیش و قشم، مجهزترین و با امکانات ترین هتل ها را انتخاب کنید تا خاطره خوش تری از سفر داشته باشید، ولی بودجه محدود، مدت کوتاه اقامت و یا هزینه های جانبی سفر ممکن است شما را به فکر رزرو هتل با خدمات معمولی‌تر ترغیب کند که در این صورت با خواندن ادامه مطالب این صفحه اتاق خود را در میان هتل های کیش خواهید یافت.

هتل های سه ستاره کیش

هتل گامبرون کیش سه ستاره

هتل گامبرون کیش هتل گامبرون کیش در آذرماه سال 1396 افتتاح شد. این هتل شامل مجموعاً 160 واحد اقامتی و دو ساختمان به نام‌های A و B است که این ساختمان‌ها به صورت مجزا در فضای هتل واقع شده‌اند. ساختمان A هتل گامبرون دارای چهار طبقه و 88 باب اتاق و ساختمان B دارای شش طبقه و 72 باب اتاق است.
نمای رو به خلیج نیلگون فارس یا جزیره کیش در اتاق‌های هتل گامبرون، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند مهیا می‌سازد. دسترسی به اسکله تفریحی و ساحل، مراکز خرید و دانشگاه بین‌المللی صنعتی شریف با پیمودن فاصله‌ی حداکثر 1.5 کیلومتر از مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل سه ستاره گامبرون کیش است.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 45 نفر همه روزه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 50 نفر به صورت 24 ساعته فعال است. سفره خانه سنتی هتل واقع در محوطه با ظرفیت 30 نفر از 12 ظهر تا 2 بامداد فعال است. تمامی این امکان هتل گامبرون را به یکی از بهترین هتل های کیش تبدیل کرده است.
آدرس هتل سه ستاره گامبرون کیش: هرمزگان، جزیره کیش – بولوار ساحل – خیابان لپ پرتو – هتل گامبرون

هتل هلیا کیش سه ستاره

هتل هلیا کیش
هتل هلیا کیش یکی از بهترین هتل های کیش در میان هتل های متوسط است. این هتل رو به روی بازار زیتون و در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل در 2 طبقه بنا شده، فاقد آسانسور است و دارای 61 باب اتاق است. وجود کافی شاپ، رستوران و فضای سبز، از مزایای اقامت در هتل سه ستاره هلیا کیش است.
هتل هلیا ما بین دو میدان امیر کبیر و ساحل واقع شده‌است که فاصله‌ای کوتاه تا ساحل دریا، مراکز خرید و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل دارد. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل هلیا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 160 نفر همه روزه دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل هلیا واقع در لابی به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل سه ستاره هلیا کیش: هرمزگان، کیش جزیره کیش- روبرو بازار زیتون – هتل هلیا

هتل سارا کیش سه ستاره

هتل سه ستاره سارا در جزیره کیش و خیابان رودکی در سال 1388 به عنوان یکی از هتل‌های سه ستاره کیش آغاز به فعالیت نمود. این هتل یک ساختمان 3 طبقه دارد شامل 72 باب اتاق است و از امکاناتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه و سالن همایش برخوردار است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل دارای تعدادی پله است.
هتل سارا کیش با قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و مراکز تجاری پردیس 1 و 2 و همچنین بازار پانیذ، مورد استقبال بسیاری از میهمانان قرار گرفته‌است.
رستوران ساینا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل سارا کیش واقع در لابی طبقه اول با ظرفیت 30 نفر همه روزه و به صورت 24 ساعته فعال است. چایخانه سنتی واقع در جنب هتل ظهر تا شب فعال است.
آدرس هتل سه ستاره سارا کیش: هرمزگان ، کیش – خیابان رودکی – بعد از ميدان پرديس – هتل سارا

هتل گراند هتل کیش سه ستاره

هتل گراند هتل کیش هتل گراند هتل کیش از هتل های سه ستاره این جزیره است که در 5 طبقه ساخته شده و در مجموع 62 باب اتاق دارد. این هتل مجهز به امکانات پیشرفته است که با سرویس‌دهی مناسب، آسایش مهمانان را مهیا کرده است. نمای اتاق‌های هتل گرند کیش رو به جزیره است و اقامتی رویایی را در ذهن مهمانان ثبت می‌کند.
این هتل عضو گروه هتل‌های هلیا نیز است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می‌کنند ورودی هتل دارای تعدادی پله است. گرند هتل در بلوار موج جزیره کیش واقع است که فاصله کمی تا اسکله بزرگ تفریحی دارد. همچنین فاصله کم هتل سه ستاره گراند کیش تا مراکز خرید مریم و ونوس، مزیت دیگر این هتل محسوب می‌شود.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل گراند کیش واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر 24 ساعته در دسترس است.
آدرس هتل سه ستاره گراند کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش – روبروی بازار ونوس – بلوار موج دریا – گراند هتل

هتل آرامش کیش سه ستاره

هتل آرامش کیش در زمستان سال 1390 افتتاح شد. این هتل دارای 2 ساختمان مجاور هم، به همراه 67 باب اتاق با امکانات کامل اقامتی است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل آرامش دارای تعدادی پله است.
دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و مرکز خرید زیتون از نکات قابل توجه هتل آرامش به شمار می‌رود. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل آرامش واقع در طبقه اول با ظرفیت 135 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل ارامش واقع در لابی 24 ساعته مشغول ارائه خدمات است.
آدرس هتل سه ستاره آرامش کیش: هرمزگان ، کیش جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش

هتل آپارتمان پارسیان کیش سه ستاره

هتل آپارتمان پارسیان کیش در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. 10 بلوک این هتل در محوطه‌ای وسیع واقع شده‌اند که هر بلوک دارای 2 طبقه و 12 واحد اقامتی است. همچنین قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ به همراه مراکز خرید، در کنار امکانات و خدمات مناسب سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از هتل‌های پرطرفدار جزیره زیبای کیش تبدیل ‌شود.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل پارسیان کیش واقع در طبق اول (دارای پله) سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. فست فود هتل واقع در طبقه همکف از 12 ظهر تا 11 شب فعال است. کافی شاپ هتل پارسیان کیش واقع در طبقه همکف به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آپارتمان سه ستاره پارسیان کیش: هرمزگان ، کیش کيش ٫ ميدان ساحل، جنب بازار زيتون

هتل سان رایز کیش سه ستاره

هتل سان رایز کیش
هتل سان رایز کیش با هدف خدمت گزاری به گردشگران، در سال 1380 افتتاح شده است. این هتل در زمینی به وسعت 2400 مترمربع، در چهار طبقه بنا شده و دارای جمعاً 49 باب اتاق و سوئیت است.
هتل سان رایز دسترسی آسانی به مرکز خرید پردیس 2 دارد که از این حیث مورد توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، است. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل سان رایز واقع در طبقه همکف(4 تا پله دارد) با ظرفیت 70 نفر همه روزه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند.
کافی شاپ هتل سان رایز واقع در لابی (4 تا پله دارد) به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات است. کافه سنتی هتل سان رایز واقع در محوطه از 16 تا 4 بامداد مشغول خدمت رسانی است.
آدرس هتل سه ستاره سان رایز کیش: هرمزگان، كيش – روبروی بازار پردیس ۲ – هتل سان رایز

هتل شایلی کیش سه ستاره

هتل شایلی کیش در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل دارای 40 باب اتاق و سوئیت است که در یک طبقه ساخته شده ‌است و فاقد آسانسور می‌باشد. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل شایلی دارای تعدادی پله است. این هتل در جزیره زیبا کیش در بلوار دریا واقع شده‌است.
هتل شایلی دسترسی آسانی به پردیس بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس دارد که مزیت این هتل محسوب می‌شود. همچنین فاصله حدود 2 کیلومتری هتل سه ستاره شایلی کیش تا دریای نیلگون خلیج فارس، موجب تردد آسان مهمانان به ساحل می‌شود. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل شایلی واقع در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز واقع در طبقه همکف به صورت 24 ساعت فعال است.
آدرس هتل سه ستاره شایلی کیش: هرمزگان، جزیره کیش – بلوار دریا – جنب هتل فلامینگو – هتل شایلی

هتل سیمرغ کیش سه ستاره

هتل سیمرغ کیش یکی از هتل‌های ساحلی در جزیره زیبا و رویایی کیش است که در سال 1393 برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران بازسازی شد. این هتل مشتمل بر 80 واحد ویلایی است.
هتل سه ستاره سیمرغ کیش از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی ساحل دریای نیلگون خلیج‌ فارس واقع شده‌است؛ همچنین هتل ساحلی سیمرغ کیش در فاصله کوتاهی از پارک ساحلی سیمرغ قرار دارد که یکی از مزیت‌های بارز این هتل به شمار می‌آید و آن را به یکی از بهترین هتل های کیش با قیمت مناسب تبدیل کرده است.
آدرس هتل سه ستاره سیمرغ کیش: هرمزگان ، كيش – ابتدای خیابان جهان – بعد از بازار مرجان

هتل آپارتمان تعطیلات کیش سه ستاره

هتل آپارتمان تعطیلات کیش در سال 1382 با شش بلوک و مجموعاً 70 باب اتاق و واحد آپارتمانی افتتاح شده است. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل تعطیلات دارای شش بلوک است که برخی بلوک‌ها دارای دو طبقه و برخی دیگر نیز دارای سه طبقه هستند که اتاق‌ها در تمامی طبقات این بلوک‌ها جای گرفته اند و همه آن ها بدون آسانسور هستند. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل تعطیلات فاقد آسانسور می‌باشد.
دسترسی به پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، دانشگاه بین‌المللی صنعتی شریف و نمایشگاه بین‌المللی با فاصله‌ی حداکثر 3 کیلومتر از مزایای موقعیت مکانی مناسب هتل آپارتمان سه ستاره تعطیلات کیش محسوب می‌شود. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر همه روزه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در محوطه هتل تعطیلات کیش به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آپارتمان سه ستاره تعطیلات کیش: هرمزگان، کیش – بعد از بازار پردیس 2 – میدان سیری – هتل تعطیلات

هتل آفتاب شرق کیش سه ستاره

هتل آفتاب شرق کیش
هتل آفتاب شرق کیش در سال 1386 افتتاح شد. این هتل در 2 طبقه بنا شده ‌است و دارای 47 باب واحد اقامتی است. موقعیت مکانی مناسب هتل آفتاب شرق، دسترسی به اسکله تفریحی میر مهنا، خانه مردم‌شناسی کیش، بازار عرب‌ها و بازار پارس خلیج با حداکثر فاصله 2 کیلومتر امکان‌پذیر ساخته‌است. همچنین از هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش با پیمودن مسافت 5 کیلومتر می‌توان از شهر زیرزمینی کاریز بازدید کرد.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 100 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 30 نفر به صورت 24 ساعته فعال است. سفره خانه سنتی واقع در محوطه همه روزه از ساعت 17 تا 2 بامداد فعال است.
آدرس هتل سه ستاره آفتاب شرق کیش: هرمزگان، کیش – میدان سعدی – خیابان میر مهنا – ابتدای بلوار جاسک – هتل آفتاب شرق

هتل جام جم کیش سه ستاره

هتل جام جم کیش با بیش از 40 سال تجربه در صنعت هتلداری، یکی از هتل‌های سه ستاره با سابقه در شهر کیش به ‌شمار می‌رود. هتل جام جم دارای 51 باب اتاق بوده و رستوران و کافی‌شاپ از جمله امکانات آن به شمار می‌رود.
قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، هتل سه ستاره جام جم کیش فاقد آسانسور است و قسمت ورودی و طبقه اول دارای تعدادی پله است. این مجتمع اقامتی به دلیل موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی به اسکله تفریحی مورد استقبال میهمانان قرار گرفته و همچنین میهمانان با رزرو هتل جام جم کیش از امتیاز دسترسی آسان به مراکز خرید و دانشگاه کیش نیز برخوردار خواهند شد.
آدرس هتل سه ستاره جام جم کیش: هرمزگان، كيش – ميدان امير كبير – پشت دانشگاه صنعتي شريف – هتل جام جم کیش

هتل گاردنیا کیش سه ستاره

هتل گاردنیا کیش در سال 1390 فعالیت خود را در فاز ویلایی خود آغاز کرد و در سال 1393 فاز هتلی نیز افتتاح شده است. این هتل در 4 طبقه بنا شده ‌است و دارای 55 باب اتاق و سوئیت هتلی و ویلایی است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند هتل سه ستاره گاردنیا کیش در قسمت ورودی دارای تعدادی پله است.
این هتل در خیابان امیر کبیر واقع شده‌است. با اقامت در هتل گاردنیا کیش می‌توان به مراکز خرید نظیر سارینا و مرکز خرید پردیس 1 و 2 با پیمودن حداکثر 2.5 کیلومتر دسترسی داشت. هتل گادنیا دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 130 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف از 9 صبح تا 12 شب فعال است. سفره خانه سنتی واقع در محوطه از 9 صبح تا 1 بامداد فعال است.
آدرس هتل سه ستاره گاردنیا کیش: هرمزگان، کیش – بلوار هرمز – نرسیده به میدان حافظ

هتل آبادگران کیش سه ستاره

هتل آبادگران کیش هتل آبادگران کیش بهترین هتل کیش در میان هتل های متوسط است. در سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 2 طبقه بنا شده ‌است و دارای 68 باب سوئیت، آپارتمان و ویلا است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می‌کنند هتل آبادگران کیش فاقد آسانسور است. همچنین هتل در بخش ورودی دارای پله است. لازم به ذکر است واحدها به دلیل شرایط آب و هوایی فاقد سیستم گرمایشی هستند.
موقعیت مکانی مناسب هتل آبادگران، امکان دسترسی آسان به ساحل را فراهم ساخته‌است؛ همچنین هتل سه ستاره آبادگران کیش در فاصله حداکثر 1.5 کیلومتر تا مراکز خرید نظیر مرکز خرید مریم، ونوس، پانیذ و پردیس 2 واقع شده‌است. سالن صبحانه خوری واقع در همکف با ظرفیت 100 نفر وعده صبحانه را سرو می کند.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه 1- با ظرفیت 250 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی طبقه همکف از 10 صبح تا 1 بامداد فعال است.
آدرس هتل سه ستاره آبادگران کیش: هرمزگان، کیش خیابان پروین اعتصامی – پشت بازارچه حافظ

هتل قائم کیش سه ستاره

هتل قائم کیش در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با دارا بودن یک ساختمان 3 طبقه و 80 واحد اقامتی میزبان گردشگران در جزیره زیبای کیش است. هتل قائم که با نام هتل ریان قائم کیش نیز شناخته می‌شود، در بلوار ساحل قرار دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریای خلیج‌فارس دارد.
از مزایای هتل سه ستاره قائم کیش می‌توان به فاصله کوتاه تا مرکز خرید سارینا 2 و مرکز تجاری کیش اشاره کرد. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر همه روزه مشغول فعالیت است.
آدرس هتل سه ستاره قائم کیش: هرمزگان، کیش – میدان ساحل خیابان ثنایی – جنب هتل هلیا – هتل ریان قائم

هتل گلدیس کیش سه ستاره

هتل گلدیس کیش از هتل‌های با سابقه در صنعت هتلداری در جنوب کشور ایران است. هتل گلدیس در سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1395 عملیات بازسازی این هتل با هدف ارائه خدمات هر چه مناسب‌تر انجام شد. ساختمان هتل گلدیس در دو طبقه بنا شده و 74 باب اتاق این هتل در طبقات همکف، اول و دوم واقع شده‌اند.
این هتل در بلوار ایران جزیره کیش واقع شده است. از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل سه ستاره گلدیس کیش در بلوار ایران و در فاصله 1.3 کیلومتری شرکت آب و برق کیش واقع شده ‌است. مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند می‌توانند با پیمودن مسافت 900 متر ضمن اقامت در این هتل به ساحل دریا نیز دسترسی داشته باشند. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند.
کافی شاپ هتل واقع در سالن رستوران با ظرفیت 100 نفر از 8 صبح تا 22 شب فعال است. کافی شاپ واقع در محوطه هتل با ظرفیت 40 نفر از بعد از ظهر تا شب فعال است.
آدرس هتل سه ستاره گلدیس کیش: هرمزگان، کیش – بلوار ایران – جنب پمپ بنزین – هتل گلدیس

هتل لوتوس کیش سه ستاره

هتل آبادگران کیش
هتل لوتوس کیش از هتل‌های با سابقه و مجرب در صنعت هتلداری در جنوب کشور است که از ابتدا با نام هتل لاله فعالیت داشت. ساختمان هتل لوتوس در دو طبقه بنا شده و دارای 72 باب اتاق است که پنجره تمامی اتاق‌ها قفل هستند و قابلیت باز شدن را ندارند. اتاق‌ها در طبقات همکف، اول و دوم هتل واقع شده‌اند. لازم به ذکر است هتل لوتوس عضو گروه هتل‌های هلیا است.
از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل سه ستاره لوتوس کیش در فاصله 2.5 کیلومتری دریا واقع شده‌است و مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند می‌توانند با پیمودن مسافت حدود یک کیلومتر ضمن اقامت در این هتل به مرکز خرید مروارید کیش نیز دسترسی داشته باشند.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 15 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل سه ستاره لوتوس کیش: هرمزگان، کيش – خیابان امير کبير – پشت بازار مروارید – هتل لوتوس

هتل شباویز کیش سه ستاره

هتل سه ستاره شباویز جزیره کیش از واحدهای اقامتی با سابقه در هتلداری این جزیره است. این هتل در سال 1370 در بلوار مرجان فعالیت خود را آغاز نمود. هتل شباویز از 20 باب سوئیت تشکیل شده‌است که در محوطه و به صورت پراکنده واقع شده‌اند. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل شباویز کیش در بخش ورودی به سوئیت‌ها و رستوران دارای تعدادی پله است، همچنین فاقد سیستم گرمایشی است و در صورت نیاز، بخاری برقی به تعداد محدود موجود است.
میهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند می‌توانند از هتل شباویز با پیمودن مسافت 1.1 کیلومتر به ساحل دریا و تماشای آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بروند. همچنین از هتل شباویز کیش تا پارک مرجان و مرکز خرید مرجان نیز 2.5 کیلومتر فاصله بایستی طی گردد.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در محوطه با ظرفیت 130 نفر روزانه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 20 نفر به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است.
آدرس هتل سه ستاره شباویز کیش: هرمزگان، کیش – بلوار مرجان – ابتدای جاده جهان

هتل پارس نیک کیش سه ستاره

هتل سه ستاره پارس نیک جزیره کیش در سال 1377 افتتاح شده است. در سال 1395 تعدادی از واحدهای اقامتی و برخی دیگر در سال 1397 برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، بازسازی شدند.
این هتل در یک طبقه بنا شده است و دارای 34 باب اتاق می‌باشد. هتل پارس نیک کیش از نظر موقعیت مکانی در فاصله حداکثر 1.5 کیلومتری از اسکله تفریحی و مراکز خرید مریم و مروارید و مرکز تجاری کیش واقع شده است. همچنین دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش از مزیت های اقامت در هتل پارس نیک می باشد.
قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می‌کنند هتل سه ستاره پارس نیک کیش فاقد آسانسور است و در قسمت ورودی و طبقه اول دارای تعدادی پله می باشد. این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول روزانه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی طبقه همکف به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.
آدرس هتل سه ستاره پارس نیک کیش: هرمزگان، جزیره کیش – میدان امیر کبیر – هتل پارس نیک

هتل های دو ستاره کیش

هتل پانیذ کیش دو ستاره

هتل پانیذ کیش در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پانیذ دارای 9 بلوک 3 طبقه در داخل محوطه است که 87 واحد اقامتی در این بلوک‌ها جای دارند. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، واحدهای اقامتی هتل پانیذ فاقد سیستم گرمایشی هستند. همچنین این هتل فاقد آسانسور است. قابل توجه مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند، ورودی هتل دارای تعدادی پله است.
هتل دو ستاره پانیذ کیش با قرارگیری در جنب رویا مال، موجب دسترسی آسان مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند به مراکز خرید پردیس1، پردیس2 و پانیذ می‌شود که از مزایای اقامت در این هتل به‌شمار می‌رود.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است.
آدرس هتل دو ستاره پانیذ کیش: هرمزگان، جزیره کیش – میدان پردیس – جنب رویا مال – هتل پانیذ

هتل فانوس کیش دو ستاره

هتل فانوس کیش در سال 1377 فعالیت خود را در جنوب کشور آغاز کرد. هتل فانوس دارای دو طبقه است و فاقد آسانسور می‌باشد. این هتل دارای 50 باب اتاق است که تعدادی در طبقات اول و دوم ساختمان اصلی و تعدادی در محوطه هتل واقع شده‌اند.
از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل دو ستاره فانوس کیش در خیابان میرمهنا و در فاصله کوتاه تا بازار پارس خلیج کیش واقع شده ‌است که مهمانان گرامی که در این هتل اقامت می کنند می‌توانند با پیموند مسافت 600 متر به صورت پیاده به این مرکز خرید دسترسی داشته باشند.
این هتل دارای رستوران نیز هست و رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 5 نفر از 10 صبح تا 10 شب فعال است.
آدرس هتل دو ستاره فانوس کیش: هرمزگان، کیش – خیابان میرمهنا – ضلع جنوبی بازار پارس خلیج – هتل فانوس
سخن پایانی:
در این صفحه لیستی از بهترین هتل های کیش پیش روی شما قرار گرفته است که در صورتی که قبلا به جزیره کیش سفر کرده باشید، ممکن است از قبل با این هتل ها آشنا باشید. اما در صورتی که برای بار اول قرار است به این جزیره رویایی سفر کنید، لیست بهترین هتل های کیش پیش روی شما قرار گرفته تا امکان مقایسه و انتخاب را داشته باشید.
اگر فکر می کنید در مورد جزیره کیش و برای سفر به این جزیره نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، کافی است که در قسمت نظرات موضوعات جذابی را که می تواند به کیفیت سفر شما کمک کند را با ما مطرح کنید. این مطالب برای خلق تجربه بهتری از سفر و مخصوص شما تهیه می شوند؛ پس ما را در این مسیر همراهی کنید تا لذت بیشتری از مطالب ایران هتل ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های مخصوص زوج های جوان در کشور جامائیکا
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر