لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل یاس بندرانزلی با چشم اندازی بکر از طبیعت گیلان
معرفی هتل یاس بندرانزلی با چشم اندازی بکر از طبیعت گیلان

معرفی هتل یاس بندرانزلی با چشم اندازی بکر از طبیعت گیلان

انزلی از جمله شهرهای مهم استان گیلان به شمار می‌آید که در ۴۰ کیلومتری نوار ساحلی قرار دارد. تالاب انزلی را باید بخش با ارزش محیط زیست این محدوده در نظر گرفت. اکثر مسافران شمال به انزلی می‌آیند و از طبیعت و ساحل چشم‌نوازش بهره می‌برند. بندر انزلی از هتل‌ و رستوران‌های بسیاری برخوردار است که می‌توانید مطابق با بودجه‌ سفرتان از میان آن‌ها گزینه مناسب را انتخاب نمایید. در این مقاله هتل یاس بندرانزلی را معرفی خواهیم کرد.
بندر انزلی که قدیم‌ترها به نام بندر پهلوی شناخته می‌شد، امروزه منطقه‌ آزاد محسوب می‌شود. هتل یاس از هتل های خوب این بندر است که رضایت حداکثری میهمانانش را بدست آورده است. با اقامت در هتل یاس بدون شک لحظات نابی را خواهید ساخت که خاطره آن هرگز فراموش نمی‌شود. در ادامه با معرفی هتل یاس یکی از بهترین هتل های بندر انزلی با ما همراه باشید.

صبحانه هتل یاس بندرانزلی

رستوران موجود در این هتل به صورت رایگان صبحانه می‌دهد اما برای ناهار و شام هزینه جدا باید پرداخت کنید. صبحانه هتل یاس به صورت سلف سرویس ارائه شده و میهمانان عزیز می‌توانند از ساعت 7:30 تا 9:30 صبحانه خود را در سالن رستوران میل نمایند.

منو غذای هتل یاس بندرانزلی

رستوران هتل یاس انزلی که در طبقه اول این هتل 4 ستاره قرار دارد، بسیار تماشایی و زیباست. در رستوران هتل یاس انواع متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت تهیه و طبخ شده و با دیزاینی عالی به میهمانان ارائه می‌گردد. منوی رستوران انتخابی است و میهمانان این امکان را دارند تا با هماهنگی قبلی غذاهای خودشان را انتخاب کنند.

اتاق های هتل یاس بندرانزلی

ویو رو به دریا اتاق‌های هتل یاس بندرانزلیتمام واحدهای اقامتی این هتل از تراسی با چشم‌ اندازی رو به دریا برخوردار هستند و مقیاس واحدها نیز متفاوت می‌باشد. شما براساس تعداد نفراتی که دارید می‌توانید واحد مورد نظرتان را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی در هتل یاس شامل اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت دوخوابه چهارتخته و سوئیت سه خوابه شش تخته می‌شود. توجه داشته باشید که تنها سوئیت‌های هتل قابلیت ظرفیت اضافی را دارند. در این صورت می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از کاناپه‌های تختشو برخوردار شوید.
مبلمان سوئیت هتل یاس بندرانزلیواحدهای اقامتی در هتل یاس نظافتی روزانه و رایگان دارند. از جمله امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی هتل یاس عبارتند از: کمدلباس، مبلمان، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، یخچال، چای ساز، گاوصندوق، مینی بار با هزینه، آب رایگان، رخت آویز و میز. همچنین در داخل واحدها به حمام‌های اختصاصی دسترسی خواهید داشت که حمام‌ها دارای دمپایی، حوله، دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار هستند.

امکانات هتل یاس بندرانزلی

محوطه هتل یاس بندرانزلیهتل یاس بندرانزلی در نزدیکی دریای خزر و در فاصله اندکی تا تالاب انزلی قرار گرفته است. این تالاب به عنوان یکی از زیباترین و البته بزرگ‌ترین تالاب‌های دنیا شناخته می‌شود و توصیه می‌کنیم بازدید از آن را در برنامه‌تان قرار دهید.
هتل یاس بندر انزلی از پذیرش ۲۴ ساعته برخوردار بوده و دارای امکانات کامل رفاهی و تفریحی است. این امکانات شامل مواردی چون: اینترنت در لابی، دستگاه واکس کفش، سالن همایش، لباسشویی و خشکشویی، تلویزیون در لابی، تاکسی سرویس برای گشت و گذار، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات در لابی، خدمات تور و بلیط می‌شود. توجه کنید جهت راحتی مسافران ویلچری، امکانات مناسب در نظر گرفته شده است. آسانسور هم برای دسترسی به اتاق‌ها وجود دارد.
در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به درون هتل ندارید. اگر تمایل داشتید می‌توانید چمدان‌هایتان را در انبار مخصوص قرار دهید. برای آن دست از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، در این هتل پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۰۰ خودرو وجود دارد.
هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان در نظر گرفته می‌شود و برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال چنانچه از سرویس خواب جداگانه استفاده نکنند، هزینه نیم بها دریافت می‌شود. افراد ۱۲ سال به بالا نیز باید هزینه را به صورت کامل پرداخت کنند.

آدرس هتل یاس در بندرانزلی

هتل یاس در شهر بندرانزلی، کیلومتر ۱۲ جاده انزلی به آستارا قرار دارد. این هتل در منطقه‌ای بکر از طبیعت گیلان قرار داشته و چشم اندازی فوق‌العاده را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

رزرو هتل یاس بندرانزلی

چشم انداز دریا هتل یاس بندرانزلیهتل یاس هتلی ۴ ستاره در رده عالی محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد. این هتل با داشتن نمای زیبا و منحصربه‌فرد در دسته نوسازترین هتل‌های این منطقه قرار می‌گیرد. مطمئن باشید با انتخاب این هتل اقامتی راحت و آسوده را تجربه خواهید کرد.
هتل در ۱۲ کیلومتری جاده انزلی به آستارا قرار دارد و از فاصله بسیار کمی تا سواحل زیبای روستای سنگاچین برخوردار است. این هتل در پنج طبقه بنا شده و دارای ۱۰۰ واحد اقامتی می‌باشد. هتل یاس با کادر مجرب و حرفه‌ای خود آماده استقبال از میهمانان عزیز است تا اقامتی به یاد ماندنی را به آن‌ها هدیه دهد.
همچنین باتوجه به مقیاس بزرگی که هتل یاس دارد، از فضایی دلباز برخوردار است که به دلیل واقع شدن در منطقه عالی و موقعیت مکانی مناسب محبوبیت ویژه‌ای دارد. شکی نیست با اقامت در این هتل، چشم‌انداز زیبا و رویایی، لحظات سرشار از خاطره در انتظار شماست و سفری دلچسب خواهید داشت.
جمع‌بندی
چنانچه برای سفر به گیلان و گیلانگردی برنامه‌ریزی کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در برنامه سفرتان شهر بندر انزلی را حتما قرار دهید. این شهر پر از جاذبه‌های طبیعی می‌باشد که قطعا باید از آن‌ها دیدن کنید. در عین حال بندر انزلی دارای هتل‌های خوبی است که با ارائه خدمات و امکانات رفاهی توانسته اقامتی راحت را فراهم کند. ما در این مقاله بطور مفصل به هتل یاس بندرانزلی پرداختیم و از ویژگی‌های هتل گفتیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی بهترین هتل های سنندج برای داشتن اقامتی خاطره انگیز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر