لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> معرفی رستوران های هتل ترنج کیش
معرفی رستوران های هتل ترنج کیش

معرفی رستوران های هتل ترنج کیش

جزیره کیش را می‌توان از بهترین نقاط کشور برشمرد که جهت گذراندن تعطیلات و داشتن خاطراتی زیبا انتخاب می‌شود. محل اقامت‌ شما، قطعا در ساختن تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر نقش مهمی ایفا می‌کند، از همین رو باید بهترین اقامتگاه را انتخاب نمایید. یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در جزیره، هتل ترنج کیش می‌باشد که در شمال غربی جزیره واقع شده است. خود هتل به همراه رستوران های هتل ترنج کیش زبانزد عام و خاص هستند.
همانطور که می‌دانید غذا بخش مهمی از سفر را به خود اختصاص می‌دهد و تجربه غذای لذیذ و جدید، در ذهن‌ها ماندگار خواهد بود. چند رستوران و کافی‌شاپ در هتل ترنج از متفاوت‌ترین هتل های کیش وجود دارند که هرکدام از فضای دنجی برخوردارند. در این مطلب قصد داریم رستوران های هتل ترنج کیش و دو کافه آن را به شما معرفی کنیم. چنانچه شما هم می‌خواهید به کیش سفر کنید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

اسامی رستوران‌ های هتل ترنج کیش

خوب است بدانید هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی خاورمیانه به شمار می‌آید و متشکل از سه رستوران و دو کافه می‌باشد. هر یک از رستوران‌ های هتل ترنج کیش از فضا و منوی ویژه‌ای برخوردارند. به همین خاطر چنانچه به دنبال فضایی مناسب و غذای متناسب با ذائقه‌تان هستید، پیشنهاد می‌دهیم با رستوران‌ های خاص هتل ترنج آشنا شوید. در ادامه قصد داریم تک تک این رستوران‌ها را به شما معرفی کنیم.
معروف‌ترین رستوران از رستوران های هتل ترنج کیش، رستوران خورشید می‌باشد که روی دریا بنا شده است. برخورداری از چشم‌اندازی خاص و زیبا سبب گشته، هر شخصی که وارد این رستوران می‌شود، از امواج نیلگون دریا آرامش بگیرد.
اگر می‌خواهید صبح‌تان را با یک صبحانه پرانرژی شروع کنید ما به شما رستوران خورشید را پیشنهاد می‌دهیم. اکثر میهمانان جزیره، حداقل برای یک‌بار هم که شده بوفه صبحانه این رستوران را امتحان کرده‌اند. اما تنها صبحانه این رستوران نیست که بسیار دلچسب است. شما می‌توانید پس از گردش عصرانه در کیش، به این رستوران شیشه‌ای مراجعه کنید و اینگونه از تماشای جانوران دریایی و مرجان‌ها بهره‌مند گردید.
پرسنل حرفه‌ای این رستوران تمام تلاششان را کرده‌اند تا با آخرین استانداردها و تغییرات آشپزی جهان همگام باشند. به همین خاطر با اولین چشیدن غذا، طعم فوق‌العاده آن را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. چنانچه طرفدار انواع غذاهای ایرانی و فرنگی هستید، رستوران خورشید هتل ترنج کیش مناسب شماست.
رستوران هتل ترنج کیش در لابیدومین رستوران هتل ترنج را در همان ابتدای هتل و در مجاورت با لابی پیدا خواهید کرد. لذت گذراندن لحظاتتان در ساحل و تماشای دریا، به همراه شنیدن صدای امواج حس و حال خاص خودش را دارد. چنانچه این عناصر را با خوردن غذا ترکیب کنیم، نتیجه احساسی که به حاضران دست می‌دهد، توصیف‌ناپذیر خواهد بود.
بوفه شام و ناهار این رستوران، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و بطور مخصوص غذاهای دریایی است. در این رستوران با انتخاب غذای محبوبتان از خوردنش در کنار همراهانتان لذت خواهید برد.
تماشای غروب دل‌انگیز دریا برای همه افراد منظره‌ای بی‌نظیر است که هرگز فراموش نخواهد شد. در این رستوران از رستوران‌ های هتل ترنج کیش در کنار تماشای غروب، می‌توانید از میل صبحانه و عصرانه لذت ببرید. در این رستوران بوفه عصرانه نیز ارائه می‌شود که اتفاقا تنوع خوبی هم دارد.

بوفه صبحانه هتل ترنج کیش

سرو موهیتو در لمکده هتل ترنج کیشاگر کیش را برای مقصد سفر انتخاب کرده‌اید، جاذبه‌های دیدنی فراوانی پیش روی شما قرار دارد. برای آنکه بتوانید زمان بیشتری در گردش باشید و سفر هیجان‌انگیزتری داشته باشید، لازم است روزتان را با خوردن صبحانه‌ای خوشمزه و البته مقوی شروع کنید.
در بوفه صبحانه هتل ترنج کیش، صندلی‌ها مشرف به دریا قرار دارند، تا اینگونه صرف صبحانه برای مسافران دلچسب‌تر باشد. منوی بوفه صبحانه تنوع قابل قبولی دارد و برای افراد با سلایق مختلف جذاب می‌باشد که برخی از غذاهای ارائه شده شامل موارد زیر هستند:
پنیر، کره، زیتون، انواع مربا، گوجه‌فرنگی، سبزیجات
نان، تخم‌مرغ، پوره سیب‌زمینی، پنکیک، انواع شیرینی، کورن فلکس
چای، انواع سس، املت، آبمیوه و دمنوش،
این منو خاص در کنار منظره زیبا، باعث می‌شود تا اشتهای شما برای غذا باز شود و با جان و دل صبحانه را میل کنید.

بوفه ناهار و شام در هتل ترنج

سرو نوشیدنی در کافه ساحلی  هتل ترنج کیشچه چیزی بهتر از ترکیب چند غذای لذیذ می‌تواند خستگی گردش روزانه را از تن هر مسافری بیرون ‌کند؟ بوفه رستوران هتل ترنج کیش توانسته این ترکیب غذایی را در کنار فضایی آرامش‌بخش فراهم کند. همین موضوع سبب محبوبیت آن شده است.
چنانچه قصد میل کردن غذا در رستوران این هتل را دارید، می‌توانید از میان انواع سبزیجات خرد شده، انواع زیتون، خورشت‌های ایرانی (قیمه، قورمه سبزی و…)، سوپ، سالاد، چندین ماست مختلف، عدس پلو، ماکارونی، پیتزا، انواع کباب، ته‌چین، اکبر جوجه، ماهی سرخ‌شده، میرزاقاسمی، کوکو و… غذای موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. علاوه بر غذاهای ذکر شده دسرهایی نظیر شله زرد، ژله، حلوا و انواع میوه هم برای شما تدارک دیده شده است.

کافه و کافی‌ شاپ ‌های هتل ترنج کیش

کافه ساحلی هتل ترنج کیشخدمات و امکانات هتل ترنج تنها به رستوران محدود نمی‌شود و برخورداری از تعدادی کافه گوناگون، از ویژگی‌های بارز این هتل به شمار می‌آید. کافه گلف، اولین کافه هتل ترنج کیش به شمار می‌آید که شما می‌توانید در فضای جذاب و آرامِ آن‌ جا لحظات خوشی را سپری کنید. در کافه گلف انواع متنوع نوشیدنی‌های سرد و گرم نظیر دمنوش‌های مختلف، قهوه، چای، آبمیوه‌های طبیعی و هم‌چنین غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.
لمکده هتل ترنج کیشدومین کافی شاپی که هتل ترنج کیش دارد کافی‌شاپ ساحلی بوده که در مجاورت دریا و روی شن‌ها قرار دارد. گوش سپردن به صدای مرغان دریایی و کوبیدن موج به ساحل، توانسته فضای خاصی را برای این کافه بوجود آورد. منوی این کافه نیز شبیه کافه گلف است و شما می‌توانید در آنجا انواع نوشیدنی و غذا را فراهم کنید. خوب است بدانید این کافه دارای پیتزاهای معروفی نیز است که تجربه آن فراموش‌نشدنی خواهد بود.
در هتل ترنج کیش یک کافی‌شاپ سنتی به اسم لمکده نیز قرار دارد که شما می‌توانید روی تخت‌های چوبی آن در کنار ساحل دریا، استراحت نمایید.
جمع‌بندی
هتل ترنج بدون شک یکی از باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود که امکانات رفاهی خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. یکی از امکانات این هتل سرو غذا در رستوران‌ های هتل ترنج کیش و ارائه انواع نوشیدنی تازه در کافه‌های آن می‌باشد. این رستوران با پرسنل مجرب در کنار محیط بی‌نظیرش توانسته رضایت قلبی میهمانانش را کسب کند. پس با اقامت در این هتل قطعا خاطرات خوبی را خواهید ساخت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
6 دسر بسیار زیبای تهیه شده در كشور هند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر