لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> امکانات هتل الماس ٢ مشهد؛ لیستی بلند بالا از خدمات به‌روز
امکانات هتل الماس 2 مشهد

امکانات هتل الماس ٢ مشهد؛ لیستی بلند بالا از خدمات به‌روز

بدون شک همه اهالی سفر و زیارت برای یک بار هم که شده سفر به شهر زیارتی مشهد را تجربه کرده‌اند. حتما برای شما هم پیش آمده که قبل از سفر نسبت به رزرو اقامتگاهی مناسب در این شهر تحقیق و پرس و جو کنید. برای رزرو هتل های مشهد لیستی بلند بالا از هتل‌های مختلف برای انتخاب شما مسافران عزیز وجود دارد. در این میان امکانات هتل الماس ٢ مشهد موجب شده تا مسافران از این هتل به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد یاد کنند.

اگر شما هم قصد اقامت در این هتل را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد امکانات موجود در این هتل با شما صحبت کنیم. در انتهای مقاله با دیدی بازتر و آگاهی بیشتر نسبت به رزرو این هتل اقدام خواهید کرد:

معرفی امکانات هتل الماس ٢ مشهد

٥ ستاره بودن هتل الماس ٢ مشهد خود گویای وجود امکانات متنوع و به روز در این مجموعه است. اتاق‌های متنوع و خدمات مختلف ارائه شده در این مجموعه هر مسافر سخت‌پسندی را راضی نگه می‌دارد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین امکانات هتل الماس ٢ مشهد می‌پردازیم:

اتاق‌ های هتل الماس ٢ مشهد

اتاق‌ های مجلل هتل الماس ٢ مشهد با تم زرشکی

در مجموع ٢١٦ باب اتاق برای اسکان مسافران در این هتل در نظر گرفته شده است. این اتاق‌ها شامل:

  • ٦ سوئیت پرزیدنت
  • ٢٤ سوئیت امپریال
  • ١٥ سوئیت یک خوابه
  • ٤ سوئیت ماه عسل
  • ١٥ اتاق کانکت
  • ١٣٧ اتاق دبل

اتاق دبل هتل الماس 2 مشهد با تم سبز

 

 می‌شود. همچنین هر کدام از این اتاق‌ها دارای طراحی و چیدمانی خاص و زیبا است. در این اتاق‌ها برای رفاه هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی از قبیل سیستم گرمایش و سرمایش، كمد لباس، رخت آویز، آب، میز آرایش و مطالعه، مبلمان شیک و مدرن، دراور، پاورسوئیچ، سشوار، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه، وای فای، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام با کلیه امکانات و… تعبیه شده است.

در ضمن در برخی از اتاق‌ها مانند اتاق دو تخته برلیان با سبک معماری تمدن آفریقا، جکوزی برای راحتی هر چه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. در مجموع می‌توان گفت در اتاق های هتل الماس ٢ مشهد همه چیز برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز فراهم شده است.

مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
ادامه مطلب

رستوران هتل الماس ٢ مشهد

رستوران پانوراما هتل الماس ٢ مشهد

از دیگر امکانات هتل الماس ٢ مشهد می‌توان به وجود دو رستوران زیبا در آن اشاره کرد. رستوران های هتل الماس 2 در نوع خود در مشهد بی نظیر هستند.

رستوران فیروزه هتل الماس ٢ مشهد

  • رستوران گردان پانوراما رستورانی زیبا و شیک برای صرف غذا در وعده‌های مختلف است. در رستوران پانورما غذای لذیذ و دلخواه خود را بر برفراز شهر مشهد، با چشم اندازی زیبا و با نمایی ٣٦٠ درجه میل خواهید کرد.
  • رستوران فیروزه نیز با طراحی و رنگ‌بندی منحصر به فرد چشمان شما در بدو ورود نوازش می‌دهد. این رستوران با داشتن منوی متنوع و چشم اندازی زیبا از شهر مشهد و حرم مطهر امام رضا با افتخار آماده پذیرایی از شما برای صرف غذایی خوشمزه است.

کافی شاپ هتل الماس ٢ مشهد

کافی شاپ هتل الماس ٢ مشهد

کافی شاپ‌های متنوع هر کدام با طراحی خاص از دیگر امکانات هتل الماس ٢ مشهد به شمار می‌روند. این کافی شاپ‌ها شامل:

  • کافی شاپ اختصاصی یاقوت

این کافه زیبا در طبقه اول هتل واقع شده است. این کافی شاپ دارای چشم اندازی رو به خیابان‌های اطراف و لابی است. در این کافی شاپ با انواعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر و کیک‌ها از شما پذیرایی می‌شود.

کافی شاپ هتل الماس ٢ مشهد

  • کافه رستوران روف گاردن

سپری کردن لحظات آرام در فضایی دنج در کافی‌شاپ رستوران روف گاردن به راحتی امکان‌پذیر است. این کافه در طبقه ١٩ هتل الماس ٢ مشهد واقع شده است. در این هتل نیز انواعی از نوشیدنی‌ها و دسرها برای پذیرایی از شما وجود دارد.

کافی شاپ هتل الماس ٢ مشهد

  • کافی شاپ مجموعه آبی

این کافه مخصوص مجموعه آبی هتل است. مهمانان بعد از استفاده از امکانات ورزشی هتل مي‌توانند لحظاتی آرام را در آن سپری کنند. انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در این کافه انرژی و نشاطی دوباره پس از ورزش به شما هدیه می‌دهند.

مجموعه آبی

استخر هتل الماس 2 مشهد

وجود مجموعه آبی مجهز از دیگر امکانات هتل الماس ٢ مشهد است. این مجموعه آبی شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا خشک و بخار و استخر کودکان است. در کنار این مجموعه آبی مجهز و بهداشتی، خدمت ویژه اسپا شامل انواع ماساژ و مراقبت از بدن توسط کادری متخصص به مهمانان هتل ارائه می‌شود.

معرفی هتل اترک مشهد - نزدیک ترین هتل به ورودی باب الرضا حرم
ادامه مطلب

سالن برگزاری کنفرانس و همایش

در هتل الماس ٢ مشهد سالن‌هایی مخصوص با ظرفیت‌های مختلف برای برگزاری همایش  و کنفرانس مهمانان در نظر گرفته شده است. این سالن‌ها شامل:

  • سالن فیروزه

این سالن در طبقه ١٧ هتل قرار گرفته است. ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، سن، تریبون و سیستم صوتی و تصویری مجهز از جمله امکانات موجود در این سالن هستند. همچنین این سالن با چیدمان‌های مختلف دارای ظرفیت‌های متفاوتی است.

  • سالن همایش پانوراما

فضای مجلل و با شکوه سالن همایش پانوراما هتل الماس ٢ مشهد کنفرانس و همایش‌های مهمانان را بهترین شکل برگزار می‌کند. در اين سالن نيز امكانات مختلفی از قبيل تريبون، پرده نمايش، سيستم صوتی و تصویری و… برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تعبیه شده است. لازم به ذکر است که این سالن در طبقه ٢٠ هتل قرار گرفته است.

بازارچه اختصاصی هتل الماس ٢ مشهد

بازارچه اختصاصی هتل الماس ٢ مشهد

امکانات هتل الماس ٢ مشهد محدود به خدمات رفاهی ذکر شده در بالا نمی‌شود. بازارچه اختصاصی شامل فروشگاه و غرفه با طراحی زیبا و عرضه کالاهای متنوع در این هتل مکانی مناسب برای گشت و گذار و خرید سوغاتی برای عزیزانتان است. در این بازاچه کالاهایی لوکس مانند ساعت، عطر، عینک و… در معرض دید مهمانان قرار گرفته است.

پارکینگ

وجود پارکینگ بزرگ با ظرفیت ٣٠ خودرو از دیگر امکانات هتل الماس ٢ مشهد به شمار می‌رود. این پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار داده می‌شود.

خدمات برای معلولین

در صورت اقامت توان‌خواهان عزیز در هتل اقامتی راحت در انتظار آنها خواهد بود. چراکه در این هتل امکاناتی مخصوص تردد و اقامت آنها مانند ویلچر، رمپ ورودی و… وجود دارد.

سایر امکانات هتل الماس ٢ مشهد

لابی هتل الماس ٢ مشهد

علاوه بر تمام خدمات ویژه‌ای که در بالا ذکر کردیم، امکانات رفاهی دیگری نظیر بدرقه و ترنسفر فرودگاهی و راه آهن، سرویس صبحانه بوفه، اینترنت پرسرعت وای فای، روم سرویس رایگان، شارژ عصرانه میوه و شیرینی، پذیرش شبانه روزی، فکس، فتوکپی، لابی، نمازخانه، سرویس حرم، بازی‌های ویدئویی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه، iptv، پرینتر، خودپرداز (ATM)، زنگ هشدار، اتاق بازی، اتاق چمدان، تلفن و تلویزیون در لابی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، اتاق تلفن، مینی بار با هزینه و… برای اقامت راحت‌تر مهمانان تدارک دیده شده است.

بازار رضا مشهد
ادامه مطلب

رستوران فیروزه هتل الماس ٢ مشهد

  • همچنین در صورت اقامت مهمانان در روز تولد یا سالگرد ازدواجشان از طرف هتل مراسمی رایگان با دیزاین میز، کیک، کارت تبریک و… در نظر گرفته می‌شود.
  • اتاق‌های هانی مون هتل نیز به سفارش مهمانان با گل آرایی ویژه و با پرداخت هزینه آراسته می‌شوند.
  • آسانسوری مجهز در هتل برای رفت و آمد در بین طبقات در نظر گرفته شده است.
  • خدمات خانه داری نیز در این هتل به صورت مرتب برای نظافت اتاق‌ها و سرویس بهداشتی صورت می‌گیرد.
  • وسایل بدنسازی نیز برای ورزش و تمرین ورزشکان در سالن بدنسازی هتل الماس ٢ مشهد وجود دارد.
  • هنگام اقامت در هتل الماس ٢ مشهد از ورود حیوانات به هتل جلوگیری می‌شود.
  • در این هتل برای افراد سیگاری اتاق سیگار مخصوص وجود دارد.
  • مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در هتل از لاندری یا خشکشویی هتل برای نظافت و اتوی البسه خود استفاده کنند.

سایر عکس های هتل الماس 2 مشهد:

کافی شاپ هتل الماس دو مشهد
کافی شاپ هتل الماس دو مشهد
رستوران سنتی هتل الماس دو مشهد
رستوران سنتی هتل الماس دو مشهد
صبحانه هتل الماس دو مشهد
صبحانه هتل الماس دو مشهد
آیتم های صبحانه هتل الماس دو مشهد
آیتم های صبحانه هتل الماس دو مشهد
سرو غذای ایرانی در هتل الماس دو مشهد
سرو غذای ایرانی در هتل الماس دو مشهد
غذای ایرانی در رستوران فیروزه هتل الماس 2
غذای ایرانی در رستوران فیروزه هتل الماس 2
آسانسور پانوراما هتل الماس 2 مشهد
آسانسور پانوراما هتل الماس 2 مشهد
رستوران منهای یک هتل الماس 2 مشهد
رستوران منهای یک هتل الماس 2 مشهد

almas 2 hotel facilities 7

جمع‌بندی

هتل های مشهد با تنوع زیاد و داشتن امکانات رفاهی متعدد اقامتی راحت و به یادماندنی را برای مهمانان رقم می‌زنند. امکانات هتل الماس ٢ مشهد نیز این هتل را به یکی از هتل های شناخته شده و مهم در مشهد تبدیل کرده است. ما در مطلب بالا سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم این امکانات را شرح دهیم. امیدواریم آگاهی و اطلاعات شما در مورد این هتل بالا رفته باشد و با دید و اطلاعاتی بازتر و بهتر نسبت به رزرو این هتل در مشهد اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله معرفی هتل الماس 2 مشهد را مطالعه کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر