لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران
مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران

مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران

اگر شما هم مثل بسیاری از افراد تصور می‌کنید تهران مقصدی است فقط برای سفرهای کاری، سخت در اشتباهید. پایتخت پر است از جاذبه‌های دیدنی؛ چه تاریخی، چه فرهنگی و چه طبیعی. این دید به پایتخت باعث می‌شود تا تهران مقصدی محسوب شود که میزبان مناسبی برای هر‌ توریست با هر نوع سلیقه‌ای باشد. تهران از اقامتگاه‌های متنوعی برخوردار می‌باشد که می‌تواند میزبان خوبی برای مسافران باشد. ما در این مقاله به معرفی هتل استقلال و هتل پارسیان می‌پردازیم و قصد داریم با مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران بیشتر با این دو هتل آشنا شویم.
هتل استقلال و هتل پارسیان از بهترین هتل های تهران هستند که توانسته‌‌اند با ارائه امکانات متنوع و کامل، قدم بزرگی در جهت کسب رضایت حداکثری میهمانانشان بردارند. در ادامه بیشتر از این دو هتل خواهید خواند.

معرفی هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران که در گذشته به آن هیلتون می‌گفتند، اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره است. این هتل به مجموعه‌ هتل‌های بین‌المللی پارسیان متعلق بوده که در زمینی به گستردگی ۷۰ هزار در شمال تهران واقع شده است. هتل استقلال متشکل از دو برج غربی و شرقی می‌باشد که بسیار بلند هستند.
هر کدام از این برج‌ها دارای قدمتی حدودا ۵۰ ساله می‌باشند که به ترتیب در سال‌های ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱ احداث شده‌اند. بطور کلی هتل استقلال پارسیان از ۵۵۲ واحد اقامتی لوکس و مجهز برخوردار است که امکانات رفاهی متعددی را برای تجربه اقامتی دل‌انگیز، در اختیار میهمانان عزیزش قرار می‌دهد.

رستوران های هتل استقلال تهران

میز سلف سر.ویس رستوران هتل استقلال تهرانچه از مهمانان مقیم هتل باشید و چه نباشید، هتل پارسیان استقلال جهت پذیرایی از میهمانان، از رستوران‌هایی عالی و باکیفیت برخوردار است. یکی از این رستوران‌ها رز نام دارد. این رستوران با گنجایش معادل ۷۸ نفر، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از کوهستان البرز را در قاب پنجره‌های خود جای داده است.
سرو غذا در رستوران هتل استقلال تهرانرستوران رز هتل انواع فراوانی از غذاهای اصیل ایرانی و لذیذ فرنگی را در منوی خود دارد. رستورانی ترکیه‌ای نیز برای علاقمندان به غذاهای چرب‌وچیلی ترکی، در محوطه هتل وجود دارد. اینگونه طرفداران کباب‌های لذیذ ترکی هم از دست‌پخت ماهرانه سرآشپزان این هتل بی‌نصیب نخواهند ماند.
سایر رستوران‌های باکیفیت هتل استقلال پارسیان، رستوران چهارفصل آبشار و رستوران فصلی گیله وا هستند. همینطور کافی‌شاپ لابی هتل که آن را با نام لاله سرویس هم می‌شناسند، با اجرای زنده پیانو و سرو انواع خوشمزه کیک‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های تازه سرد و گرم میزبان شما است.

اتاق های هتل استقلال تهران

سوئیت چهار نفره هتل استقلال تهراناتاق‌ها و همچنین واحدهای اقامتی هتل بین‌المللی پارسیان استقلال از امکاناتی شامل صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، سامانه‌های امنیتی ضد حریق، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و مینی بار برخوردار هستند.
این واحدها در طرح‌های مختلفی همچون اتاق‌هایی چندتخته و توئین و سوئیت‌هایی لوکس و دل‌باز ارائه می‌شوند. خوب است بدانید که هتل پارسیان استقلال از دو نوع سوئیت مجزا در برج‌های شرقی و غربی خود برخورداراست؛ سوئیت‌های سمت برج غربی را باید به عنوان بزرگ‌ترین سوئیت‌های هتل معرفی نمود که دارای دو اتاق‌خواب نورگیر و دل‌باز با چشم‌انداز زیبا از تهران هستند.
اما در برج شرقی سوئیت‌های دیگری هم وجود دارند که علاوه بر داشتن یک اتاق‌خواب، اتاقی جهت برگزار کردن جلسات نیز دارند. چشم‌انداز این اتاق‌ها، منظره شگفت‌انگیز کوهستان البرز است. علاوه‌بر بر این سوئیت‌های بزرگ، ۴۲ سوئیت کوچک دیگر با امکانات کامل و مدرن در هتل استقلال تهران برای رزرو در دسترس می‌باشند.

درباره هتل پارسیان آزادی تهران

نمای ساختمان هتل پارسیان آزادی تهراندر کشوری که مردمانش را با صفت پسندیده‌ی مهمان‌نوازی می‌شناسند، بدون شک میزبانی از شخصیت‌های سرشناس و برجسته جهان کار چندان آسانی نیست؛ این وظیفه مهم سالیان سال است که بر عهده تعداد اندکی از هتل‌های ایران بوده است.
بحث صیانت از این ویژگی پراهمیت و اعتبار و آبروی ملی چنانچه به درستی انجام نشود، به عنوان آخرین اشتباه تلقی خواهد شد. به همین خاطر بعضی از گردشگران سرشناس خارجی را از فرودگاه مهرآباد، مستقیم به‌سوی مکانی می‌برند که شهرتش در پذیرایی از میهمانان با صفت خاص مهمان‌نوازی ایرانیان گره خورده است؛ منظورمان هتل پارسیان آزادی می‌باشد.
رستوران هتل پارسیان آزادی تهراناین اقامتگاه لوکس و ۵ ستاره، حتی اگر برترین هتل ایران به شمار نیاید، می‌تواند در فهرست ۵ هتل برتر کشور جایی را به خود اختصاص دهد. این هتل، شیک و مجلل بوده و دارای امکاناتی متعدد است که در یکی از خوش آب و هواترین و خوش‌منظر‌ه‌ترین نقاط تهران قرار گرفته است. هتل افتخار میزبانی از افراد مهم و برجسته زیادی را داشته. همچنین هتل با ارائه خدماتی مثال‌زدنی، توانسته رضایت حداکثری گردشگران تهران را کسب نماید.

واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی تهران

اتاق دو تخته دبل هتل پارسیان آزادی تهرانپیش از انقلاب، هتل پارسیان آزادی تهران، از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای هایت محسوب می‌شد که امروزه به‌عنوان یکی از مجموعه هتل‌های پارسیان فعالیت می‌کنند. این هتل آسمان‌خراشی متشکل از ۲۵ طبقه با ۴۷۵ واحد اقامتی قرار دارد.
هریک از واحدهای اقامتی هتل پارسیان آزادی تهران دارای طراحی و چیدمان متفاوتی هستند و در طرح‌های گوناگونی شامل: اتاق ویژه توان‌خواهان (معلولان) و سوئیت‌های جونیور، سینگل (یک نفره)، دبل (یک تخت دونفره)، توئین (دو تخت یک نفره)، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال به گردشگران ارائه می‌شوند.

موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی

لابی هتل پارسیان آزادی تهرانهتل پارسیان آزادی در مکانی مناسب، در نزدیکی کوهپایه رشته‌کوه البرز و نقطه تلاقی تعدادی از بزرگراه‌های مهم تهران واقع شده است. هتل امکان دسترسی به مرکز اجتماعات سازمان صداوسیما، نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس سران، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و مکان‌های گردشگری نظیر مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران را در مدت زمان اندک برای میهمانان هتل فراهم کرده است. به لطف اتوبان‌ها و بزرگراه‌های نزدیک هتل، نقطه‌ای از تهران نیست که برای مهمانان هتل پارسیان، دور از دسترس باشد.

تفاوت اصلی هتل پارسیان آزادی با هتل استقلال تهران چیست؟

کافی شاپ هتل پارسیان آزادی تهرانبرخلاف هتل آزادی، هتل استقلال دارای سیستم های امنیتی ضدحریق، صندوق امانات شخصی، کانال‌های ماهواره و کانال مخصوص پخش فیلم سینمایی و همچنین اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات 24 ساعته و روم سرویس است.
جمع‌بندی
ما در این مقاله به تفصیل به دو هتل استقلال و پارسیان آزادی پرداختیم و سعی کردیم با مقایسه هتل استقلال با هتل پارسیان آزادی تهران بیشتر با آن دو آشنا شویم. امیدواریم اگر سفری به پایتخت در پیش رو دارید، باتوجه به سلیقه و بودجه‌تان هتل مناسب را انتخاب کرده و سفری خوش را بگذرانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
دشت لاله‌ های روستای کندر کرج
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر