لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد
معرفی اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

بهترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

اگر مشهد را برای مقصد بعدی سفرتان انتخاب کرده‌اید و دنبال مکانی خوب برای اقامت هستید، ما به شما هتل قصر طلایی را پیشنهاد می‌دهیم. بهترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد بسیار متنوع و دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند. بدون شک تجربه اقامت در این هتل، هیچ گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد.

مشهد از دیرباز از گردشگرپذیرترین شهرهای کشور عزیزمان ایران بوده است. هتل قصر طلایی از معروف‌ترین هتل های مشهد است که طی سالیان فعالیتش توانسته رضایت خاطر مراجعه‌کنندگانش را بدست آورد. ما در ادامه قصد داریم بطور کامل و با جزئیات به معرفی اتاق های این هتل بپردازیم.

بهترین اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

1- آپارتمان رویال هتل قصر طلایی مشهد

چنانچه علاقمندید در یکی از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد که بسیار لوکس است، اقامت داشته باشید؛ به شما آپارتمان رویال را پیشنهاد می‌دهیم که در هر طبقه هتل تنها یک واحد از آن وجود دارد. متراژ این نوع از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد 101 مترمربع می‌باشد و ظرفیت 4 نفر را دارد و برای اقامت‌های خانوادگی محیطی ایده آل است.
2 تختخواب دبل و 2 تختخواب سینگل در اتاق‌ها وجود دارد. سالن نشیمن از تلویزیون، میزتحریر، میز ناهارخوری، مبلمان نشیمن و کمد برخوردار است. اتاق‌ها آشپزخانه‌ای دارند که امکاناتی شامل مایکروویو و 2 دستگاه یخچال دارد. در اتاق‌های این هتل یک حمام مجزا و مجهز به جکوزی، وان و مجموعه کامل لوازم بهداشتی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.
از دیگر ویژگی‌های اتاق‌ها کف پارکت در ترکیب با رنگ طلایی دیوارها، نورپردازی خاص، لوسترهای شکیل و دکوراسیون و پرده‌ها و روتختی‌های به رنگ قرمز است.
پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل قصر طلایی با هتل بین المللی قصر مشهد” را بخوانید.

2- پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد

پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد را به تازه عروس و دامادها پیشنهاد می‌دهیم. نورپردازی بی‌نظیر، حمام مجهز به وان و جکوزی، رنگ طلایی و سفیدی که دیوارها دارند، روتختی‌ها، سیستم بیدارباش مرکزی، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، سرویس بهداشتی فرنگی و مایکروویو از جمله امکانات این اتاق از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد است.

3- اتاق دبل لند اسکیپ هتل قصر طلایی

اتاق دبل هتل قصر طلایی مشهد شما هم به ارتفاع زیاد برای داشتن نمای بی‌نظیری از شهر مشهد علاقمندید؟ پس می‌توانید اتاق دبل لند اسکیپ هتل را رزرو کنید. این اتاق از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد با 43 متر مساحت، ظرفیت دو نفر را دارد. اتاق به صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، کتری برقی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام شیشه‌ای مجهز، مایکروویو، سیستم بیدارباش مرکزی مجهز می‌باشد.

4- اتاق دبل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی

اتاق‌های دبل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی را برای اقامت خانوادگی پیشنهاد می‌دهیم. چراکه دارای دو تخت دبل و دو تخت سینگل هستند. این اتاق‌های 75 متری، دارای دو اتاق دابل لاکچری می‌باشند. اتاق های دابل لاکچری کانکت دارای امکانات مجهزی همچون کتری برقی، اینترنت، حمام مجهز به وان، صندوق امانات و… هستند.

5- اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی

اتاق‌های دبل لاکچری هتل قصر طلایی، 41 متر مربع مساحت دارند. اتاق‌ها با ظرفیت دو نفر، یک فضای لوکس و آرام را به مهمانان عزیز هتل تقدیم می‌کنند. این اتاق‌ها ارائه‌دهنده یک تخت دبل کوئین و یک تخت سینگل هستند. از دیگر امکانات این اتاق از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد حمام مجهز به وان، جکوزی سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی بار و اینترنت پرسرعت است.
برای آشنایی کامل با این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل قصر طلایی مشهد” را بخوانید.

6- اتاق دبل لاکچری تراس‌دار هتل قصر طلایی

اتاق سه تخته هتل قصر طلایی مشهد این اتاق‌های 41 متری با ظرفیت 2 مهمان در طبقه چهارم واقع شده‌اند و تراس رو به حرم و شهر مشهد دارند. در اتاق یک تخت دبل و یک تختخواب سینگل قرار دارد.

7- اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

نمای این اتاق‌ از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد، فضای بزرگ و باز میان ساختمان هتل است. این اتاق 34 متری، دارای سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، صندوق امانات، سیستم تهویه مناسب و کتری برقی است. اتاق‌های دبل آتریوم جکوزی ندارند.

8- اتاق دبل پانوراما هتل قصر طلایی

سوئیت هتل قصر طلایی مشهد با تزئین سالگرد ازدواج در اتاق‌های دبل پانوراما شما به نمای دیدنی شهر و حرم رضوی دسترسی دارید. فضای 37 متری برای اقامت دو نفر با تمام امکانات فراهم شده است. حمام مجهز به جکوزی و سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و … از امکانات این اتاق‌ها است.

9- اتاق دبل پانوراما تراس هتل قصر طلایی

این اتاق از اتاق‌های 37 متری هتل است که ظرفیت 2 نفر را داراست. اتاق دبل پانوراما تراس دار حمام با جکوزی، سشوار و لوازم بهداشتی و سرویس فرنگی را دارد. مایکروویو، مبل تختخواب شو، ماهواره مرکزی و… از دیگر امکانات این اتاق از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد است.
پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد” را بخوانید.

10- سوئیت وسترن هتل قصر طلایی

سوئیت وسترن هتل قصر طلاییتصور اقامت در سوئیتی به سبک غرب وحشی که یادآور فیلم‌های کلاسیک وسترن می‌باشد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این سوئیت‌های 52 متری تماما چوبی هستند و روی دیوارهایشان نقش گله اسب نمایان است و یک تختخواب دونفره دارند.

11- سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی

این سوئیت 4 نفر ظرفیت دارد و از آشپزخانه (بدون تجهیزات پخت و پز) برخوردار می‌باشد. دارای سالن نشیمن با مبلمان و حمام با دوش و جکوزی نیز هست. در سوئیت دو دستگاه تلویزیون به همراه سینمای خانگی و سیستم صوتی هم وجود دارد. سوئیت از میز ناهارخوری، چای ساز، میز کار، یخچال، شومینه، مایکروویو و… برخوردار است.

12- سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی

سوئیت قاجاری هتل قصر طلاییسوئیت قاجاری
هتل قصر طلایی مشهد را به آنان که می‌خواهند در حال و هوای گذشته سیر کنید پیشنهاد می‌دهیم. این سوئیت از 103 مترمربع مساحت برخوردار است و دارای دو اتاق می‌باشد. از امکانات اتاق قاجار می‌شود به سوئیت 4 نفره شامل سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مایکروویو، سیستم کنترل هوشمند دما و نور، تلویزیون با ماهواره مرکزی، جکوزی و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.
پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله “مقایسه هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد” را بخوانید.

11- سنیور سوئیت و جونیور سوئیت هتل قصر طلایی

سنیور سوئیت هتل قصر طلایی 73 مترمربع مساحت دارد و دارای ظرفیت دو نفر است. این سوئیت یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب دارد. یک تخت دونفره، دو تخت سینگل یا کاناپه تخت شو به همراه امکانات رفاهی کامل به مسافرین عزیز ارائه می‌شود.
جونیور سوئیت هتل 52 متر مساحت دارد و متشکل از دو اتاق خواب و نشیمن می‌باشد که با پارتیشن از یکدیگر جدا شده‌اند. این سوئیت‌ها ظرفیت 2 نفر را دارند. جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، چای‌ساز و صندوق امانات در این سوئیت‌ها وجود دارد.

12- کیدز روم هتل قصر طلایی

کیدز روم یا همان اتاق بچه‌ها در هتل قصر طلایی مشهد دارای تصویر اسب تک شاخ روی دیوارها و میز و صندلی به شکل کالسکه است.
جمع‌بندی
مشهد در کنار جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی‌اش با داشتن هتل‌های متنوع میزبان خوبی نیز است. در این مقاله به بررسی کامل اتاق های هتل قصر طلایی مشهد پرداختیم و با ویژگی‌ها و امکانات هر یک آشنا شدیم. امیدواریم در سفرتان به شهر مقدس مشهد با انتخاب این هتل، لحظات دلنشین و خوشی را بگذرانید.

 

3/5 - (1 امتیاز)
هتل ارزان در تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر