لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد
مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد

مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد

برای سفر به مشهد برنامه‌ریزی کرده‌اید، اما در انتخاب محل اقامتتان شک دارید؟ هتل الماس 1 و هتل الماس 2 از هتل‌های مشهور و پرطرفدار شهر مقدس مشهد هستند. ما در این مقاله با مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد قصد داریم تا شما را بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.
بدون شک این دو هتل از مجلل ترین هتل های مشهد هستند که با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات و سرویس‌دهی کامل رضایت حداکثری مسافران را کسب کرده‌اند. در ادامه مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با این هتل های دوست داشتنی آشنا شوید.

درباره هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ مشهد را می‌توان از هتل‌های بسیار شکیل در شهر مقدس مشهد معرفی کرد. این هتل خاص از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت نمود. هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) و در خیابان امام رضا واقع‌شده و از ۹ طبقه و ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت برخوردار است. نمای باشکوه این هتل رو به بارگاه مقدس امام رضا (ع) است.
این هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ بطور هدفمند و در جهت کسب رضایت مشتریان مورد بازسازی قرار گرفت. نمای ظاهری که هتل دارد بسیار چشم‌نواز بوده و چیدمان آن زیبا طراحی‌شده است. شک نکنید که با انتخاب این هتل در میان هتل‌های مشهد می‌توانید یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل الماس ۱ مشهد

رستوران هتل الماس ۱ مشهدکادر هتل به‌قدری خونگرم و مهربان هستند که به‌صورت ۲۴ ساعته در جهت رضایت مشتریان تلاش‌ می‌کنند. در لابی این هتل سالن کنفرانس وجود دارد و مناسب مسافرانی می‌باشد که با هدف کار و تجارت عازم این شهر شده‌اند. در لابی این امکان را دارید از تاکسی‌سرویس، فضای بازی برای کودکان، دستگاه واکس کفش، اینترنت رایگان و نامحدود، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی، اتاق چمدان، سرویس رایگان ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان به حرم مطهر استفاده نمایید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد

اتاق سه تخته هتل الماس ۱ مشهداتاق‌های این هتل به اندازه کافی دل‌نواز هستند و شما می‌توانید ساعت‌ها را در هتل بگذرانید. نورپردازی که در داخل اتاق‌ها استفاده شده، بسیار ملایم و جذاب است.. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها باید به نمایشگر ال‌سی‌دی اشاره کرد.
انواع واحدهای اقامتی که در این هتل ارائه می‌شود شامل اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئيت یک‌خوابه چهار تخته، اتاق کانکت چهار تخته و پنج تخته است. اگر میهمان شهر مشهد هستید، انتخاب این هتل بدون شک جزو بهترین تصمیم‌های شما خواهد بود. در داخل اتاق‌ها امکاناتی مثل چای‌ساز، صندوق امانات، یخچال، چیلر، حمام اختصاصی وجود دارد.

درباره هتل الماس ۲ مشهد

نمای ساختمان هتل الماس 2 مشهدهتل الماس ۲ را در شهر مقدس مشهد در خیابان امام رضا به راحتی پیدا خواهید کرد. این هتل ۵ ستاره از جمله مجلل‌ترین هتل‌های گروه هتل الماس به شمار می‌آید که در اواخر سال ۱۳۹۵ افتتاح‌ شد. هتل تاکنون از مسافران و زائران عزیز بسیاری با افتخار میزبانی کرده است.

امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد

استخر هتل الماس ۲ مشهدمیهمانان هتل امکان اتصال به اینترنت را در لابی دارند. این هتل ۲۵ طبقه دارد که جهت رفت‌وآمد راحت در میان طبقات مختلف آسانسور تعبیه‌شده است. برای معلولین و سالمندان عزیز هم امکانات رفاهی کامل وجود دارد. یکی دیگر از امکاناتی که توانسته هتل الماس ۲ را از هتل‌های دیگر متمایز سازد، سرویس ویژه حرم می‌باشد.
میهمانانی که با خودروی شخصی به مشهد می‌آیند، می‌توانند از پارکینگ بهره‌مند گردند. این پارکینگ به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. سایر خدمات و امکانات هتل الماس ۲ عبارت‌اند از خدمات لاندری و خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت‌وبرگشت، فروشگاه، خدمات باربری، خودپرداز و خدمات خانه‌داری.

امکانات تفریحی هتل الماس ۲ مشهد

رستوران هتل الماس ۲ مشهدهتل الماس ۲ مشهد از استخر، سونا و جکوزی برخوردار می‌باشد. مسافران پس از زیارت جهت رفع خستگی از گشت‌وگذار بد نیست به این قسمت‌ها سری بزنند. بخش ماساژ در هتل الماس ۲ آرامش را به میهمانان تقدیم می‌کند. برای آن گروهی که کودک دارند، بخشی به‌عنوان گیم نت هم در این هتل وجود دارد تا اینگونه برای لحظاتی سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد

سوئیت مجلل هتل الماس ۲ مشهد با تم زرشکی هتل الماس ۲ مشهد متشکل از ۲۱۸ اتاق و سوئیت مختلف می‌باشد که هر کدام از این واحدهای اقامتی دارای سبک‌‌های مختلفی هستند. در طراحی و چیدمان اتاق‌ها، تزئینات متفاوتی بکارگرفته شده است. این تنوعی که در طراحی اتاق‌ها وجود دارد، سبب گشته تا میهمانان با هر سلیقه‌ای اتاق متفاوتی از این هتل را انتخاب کنند.
اینگونه بدون شک خاطره خوشی از اقامت را در این هتل خواهند داشت. پیشنهاد می‌کنیم، طبقات بالایی هتل الماس ۲ را برای اقامت انتخاب کنید. اینگونه می‌توانید چشم‌انداز خاصی از حرم مطهر و خیابان‌های اطراف را تماشا کنید. تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ دارای سیستم تهویه مطبوع می‌باشند.
اتاق دو تخته دبل هتل الماس ۲ مشهد با تم سبز خدمات و امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از مبلمان، کمد لباس، یخچال،آب رایگان، تلفن و مینی بار. در اتاق‌های هتل الماس ۲ خدمات روم سرویس و صبحانه نیز ارائه می‌شوند. صندوق امانات در داخل اتاق‌ها قرار داده‌شده تا اینگونه میهمانان بتوانند اشیا گران‌بها و باارزش خودشان را با خیال راحت در هتل قرار دهند و به گشت‌وگذار بپردازند. چای‌ساز هم که بخش مهمی از هر اقامتی است در تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد.
میهمانان در هر ساعت و زمانی که علاقمند بودند می‌توانند نوشیدنی گرم موردعلاقه خود را میل کنند. در داخل اتاق‌ها برای سرگرمی و تفریح میهمانان تلویزیون وجود دارد. میهمانان می‌توانند زمانی را به تماشای برنامه‌ای که دوست دارند اختصاص دهند. داخل اتاق‌ها سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی قرار دارد و همچنین حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی ضروری از جمله حوله و دمپایی هستند.

تفاوت اصلی هتل الماس 1 مشهد با هتل الماس 2 چیست؟

سوئیت مجلل هتل الماس ۱ مشهدهتل الماس هتلی 4 ستاره و هتل الماس 2 مشهد هتلی 5 ستاره به شمار می‌آید. به همین خاطر چنانچه بخواهیم درباره امکانات این دو هتل بگوییم، بدون شک هتل الماس 2 با برخورداری از امکانات لوکس‌تر، می‌تواند تجربه اقامتی متفاوت‌تری را به شما ارائه دهد.
جمع‌بندی
مقایسه هتل الماس 1 با هتل الماس 2 مشهد در این مقاله بدون شک به شما کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر با این دو هتل آشنا شوید. ما در این مقاله به معرفی هریک از این هتل‌ها، امکانات رفاهی و واحدهای اقامتی آن‌ها پرداختیم. اگر عازم شهر مقدس مشهد هستید اصلا در انتخاب هریک از این هتل‌ها شک نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل گوت که مال سمنان – بهترین هتل سمنان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر