لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بازار لپ تاپ تهران، جهانی به‌روز از تکنولوژی

بازار لپ تاپ تهران، جهانی به‌روز از تکنولوژی

خوشبختانه تهران از آن شهرهایی است که برای تهیه هر وسیله‌ای نیاز نیست کل شهر را بگردید و معمولاً فروشندگان هر صنف در بازاری دور هم جمع شده‌اند. این کار باعث می‌شود تا تمرکز خرید ما بیشتر شود و سریع‌تر نیازمان را خریداری کنیم. اگر شما هم می‌خواهید به دنیای تکنولوژی وارد شوید و یا داشته‌هایتان را به‌روز کنید بهتر است سری به مراکز خرید لپ تاپ در تهران بزنید.

بهترین مکان برای خرید لپ تاپ در تهران کجاست؟

مراکز خرید لپ تاپ در تهران

بازار لپ تاپ در تهران زیاد است؛ اما اگر بخواهیم به بهترین مراکز خرید لپ تاپ در تهران نزدیک شویم باید کمی وسواس به خرج دهیم؛ چون این کالای لوکس قیمت نسبتاً بالایی دارد و نمی‌خواهیم با سیستمی معیوب و بی کارآمد سرمان کلاه برود.

اگر شما هم از اهالی تهران هستید یا در سفر به این شهر، قصد دارید به بازار کامپیوتر و لپ تاپ سری بزنید؛ اما از بازارهای معتبر عرضه سیستم‌های کامپیوتری بی‌اطلاع هستید بهتر است با ما همراه باشید تا با هم سری به بازار لپ تاپ تهران بزنیم.

پاساژ علاءالدین

نمای ساختمان پاساژ علاءالدین

یکی از معتبرترین مراکز خرید لپ تاپ در تهران پاساژ معروف علاءالدین است. علاءالدین از قدیمی‌ترین‌های بازار لپ تاپ تهران است که توسط رضا علاءالدین تأسیس شده است و از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت در این حوزه داشته. در این مجتمع تجاری بزرگ با دنیایی از فناوری روبرو می‌شوید که شاید در نگاه اول کمی گیج‌کننده باشد؛ اما فروشندگان ماهر این پاساژ به شما کمک می‌کنند تا انتخاب مطمئن و درستی داشته باشید.

پاساژ علاءالدین ساختمانی قدیمی دارد و در یکی از خیابان‌های شلوغ تهران است، بااین‌وجود بهتر است قبل از رفتن، ترافیک مسیر پیش رویتان را نیز در نظر بگیرید. این پاساژ، غیر از روزهای تعطیل، همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب میزبان مشتریان خود است.

فروشگاه های پاساژ علاءالدین

اگر قصد رفتن به بازار لپ تاپ تهران در مرکز خرید علاءالدین را دارید باید آدرس آن را در، خیابان جمهوری، تقاطع حافظ  دنبال کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به علاءالدین، ایستگاه سعدی است که بعد از آن با کمک اتوبوس‌های خطی در زمان ۱۰ دقیقه به پاساژ می‌رسید.

اگر از ابتدا قصد استفاده از خطوط اتوبوس‌رانی تهران را دارید باید از خط‌های ویژه تجریش – راه‌آهن استفاده کنید. در ایستگاه جمهوری پیاده شوید و با ۵ دقیقه پیاده‌روی به اینجا برسید.

  • شماره تماس پاساژ علاءالدین 02166744000.
  • برای مشاهده لوکیشن دقیق مرکز خرید علاءالدین بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.

پاساژ پایتخت

فروشگاه های پاساژ پایتخت

پاساژ پایتخت یکی دیگر از مراکز خرید لپ تاپ در تهران است که بسیاری از نیازهای مردم تهران و مسافران این شهر که به حوزه فناوری علاقه‌مند هستند را برطرف می‌سازد. اگر سیستم‌های کامپیوتری شخصی و یا اداری شما به ارتقا نیاز دارد و یا به دنبال خرید سیستم جدید هستید؛ مرکز خرید پایتخت با انواع سیستم‌های اداری و شخصی مکان خوبی برای شما خواهد بود. یکی از دلایل محبوبیت این پاساژ حضور نمایندگی از بهترین برندهای دنیاست که دسترسی به آن‌ها را راحت کرده است.

پاساژ پایتخت از قدیمی‌های بازار لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی است که با زیربنایی برابر با 35000 مترمربع از سال 1374 شروع به فعالیت کرده است. مجتمع پایتخت نیز در خیابان شلوغ و پر ترافیک ولیعصر واقع شده است و در طرح ترافیک است که بااین‌وجود استفاده از خودروی شخصی کمی برایتان سخت خواهد و پیداکردن جای پارک ماشین در اینجا دشوار است.

مناطق خنک اطراف تهران برای سفرهای یک روزه در تابستان
ادامه مطلب

راهرو طبقات پاساژ پایتخت

در کلان‌شهر تهران، وسایل حمل‌ونقل عمومی انتخاب مناسب‌تری نسبت به استفاده از خودروی شخصی خواهد بود. اگر بخواهید مترو را برای رسیدن به اینجا انتخاب کنید باید در ایستگاه میرداماد پیاده شوید و با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی به پاساژ پایتخت برسید. اتوبوس‌های شهری خط ویژه تجریش – راه‌آهن و پایده شدن در ایستگاه میرداماد  نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

برای رفتن به این مرکز خرید روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب در آدرس تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد می‌توانید مراجعه کنید.

  • برای مشاهده لوکیشن پاساژ پایتخت بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.

پاساژ کامپیوتر رضا

فروشگاه های پاساژ کامپیوتر رضا

بازار لپ تاپ تهران گسترده است و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لپ تاپ در تهران پاساژ رضا است.  بنای این در سال 1367 در زمینی به مساحت 9237 مترمربع ساخته شده است. پاساژ رضا را اهالی کامپیوتر خوب می‌شناسند؛ ساختمانی با 105 واحد تجاری که در خیابان ولیعصر واقع شده است. برای ورود به این پاساژ می‌توانید از هر کدام از 5 درب ورودی آن استفاده کنید؛ دو درب در خیابان صبا، دو درب در خیابان ولیعصر و یک درب ورودی پارکینگ ساختمان است.

راهرو طبقات پاساژ کامپیوتر رضا

برای حضور در اینجا باید به آدرس آن در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از مترو تئاتر شهر مراجعه کنید. دسترسی با کمک مترو از طریقه پیاده‌شدن در ایستگاه ولیعصر و به‌وسیله اتوبوس از خط ویژه تجریش – راه‌آهن یا آزادی – تهرانپارس میسر است. زمان فعالیت مغازه‌های این مرکز خرید روزهای شنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 8 شب است.

  • شماره تماس مرکز تجاری کامپیوتر رضا 02164018.
  • برای مشاهده آدرس دقیق پاساژ رضا بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.

مرکز تجاری خرید و فروش کامپیوتر پاساژ نور

نمای ساختمان پاساژ نور

یکی از راه‌هایی که بتوانید در بازار لپ تاپ تهران با وجود تنوع بسیار، سریع‌تر خرید کنید؛ دریافت مشاوره و راهنمایی از سمت کارشناسان این حرفه است. سردرگم بودن در مراکز خرید لپ تاپ در تهران کلافه‌کننده است. وقتی بدانید دقیقاً چه چیزی می‌خواهید کار راحت است و گزینه‌های که از بین آن‌ها انتخاب کنید کمتر خواهد بود. در مرکز خریدوفروش سیستم‌های کامپیوتری نور با راهنمایی فروشندگان اینجا انتخاب مطمئن‌تری خواهید داشت.

کافی شاپ مجتمع نور تهران

پاساژ نور در خیابان ولیعصر، بالاتر از طالقانی با زیربنایی در حدود 120 هزار هکتار واقع شده است. یکی از مزیت‌های این پاساژ به‌روز بودن ساختمان و داشتن پارکینگ است. پاساژ نور از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 9 فعال است.

  • برای مشاهده آدرس پاساژ نور بر روی نقشه گوگل مپ اینجا کلیک کنید.

مجتمع تجاری کامپیوتری بهار

سر در ورودی پاساژ بهار

بسیاری از افراد تنها برای خرید و یا فروش سیستم خود به بازهای کامپیوتر می‌روند؛ اما هر سیستم کامپیوتری ممکن است نیاز به تعمیر، ارتقا و یا به‌روزرسانی داشته باشد. در پاساژ بهار که یکی از بهترین‌های بازار لپ تاپ تهران است با‌ وجود واحد‌های تجاری متعدد علاوه بر خرید کامپیوتر می‌توانید درخواست تعمیر و یا ارتقا سیستم خود را داشته باشید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پاساژ بهار، دروازه‌دولت است و اگر بخواهید از اتوبوس استفاده کنید باید اتوبوس‌های خط ویژه تهرانپارس – آزادی را سوار شوید. مجتمع تجاری بهار در ابتدای خیابان بهار جنوبی واقع شده است.

  • شماره تماس مجتمع بهار 77616847.
  • برای مشاهده آدرس دقیق پاساژ بهار بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.
خیابان غذای (استریت فود) باب همایون تهران
ادامه مطلب

مرکز خرید کامپیوتر و موبایل شمرون

نمای ساختمان و ورودی مرکز خرید کامپیوتر شمرون

اگر به دنبال باسابقه‌ترین، به‌روزترین و معتبرترین برندهای بازار لپ تاپ و سیستم‌های شخصی می‌گردید بهتر است سری هم به مرکز خرید شمرون بزنید. صحبت از پاساژی نوساز به‌عنوان یکی از مراکز خرید لپ تاپ در تهران است؛ جایی که در سال 1394 باهدف تمرکز بر بازار فناوری ساخته شده است.

فروشگاه لوازم جانبی در پاساژ شمرون

استفاده از ایستگاه متروی تجریش شما را به‌راحتی به اینجا می‌رساند. اگر می‌خواهید از خط اتوبوس استفاده کنید؛ اتوبوس‌های آزادی – تهرانپارس و پیاده‌شدن در ایستگاه میدان انقلاب شما را به مرکز تجاری خرید کامپیوتر شمرون می‌رساند.

آدرس این مجتمع در تهران، میدان تجریش، خیابان شهید باهنر، خیابان دزاشیب، نرسیده به خیابان عمار، شمرون مال است.

  • شماره تماس مجتمع بهار 26127123.
  • برای مشاهده لوکیشن دقیق مرکز خرید شمرون اینجا کلیک کنید.

مرکز خرید کامپیوتر انقلاب

فروشگاه های مرکز خرید کامپیوتر انقلاب

انقلاب نام یکی دیگر از بهترین‌های بازار لپ تاپ تهران است که می‌توانید برای انجام کلیه خدمات کامپیوتری مورد نیازتان به آن سری بزنید. فرقی نمی‌کند دانشجو باشید یا گیمر، گرافیست، برنامه‌نویس و یا لپ تاپ را برای کارهای شخصی و روزمره بخواهید. فروشندگان و مشاوران حوزه فناوری حاضر در این مرکز خرید، شما را راهنمایی می‌کنند تا سیستم‌ دلخواهتان را تهیه کنید و دست پر از اینجا خارج شوید.

مرکز خرید انقلاب در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است که سبب دسترسی راحت به اینجا شده است. این مجتمع تجاری در آدرس تهران، ضلع شمال غربی میدان انقلاب واقع شده است. خط مترو و خط اتوبوس که می‌توانید از آن برای رسیدن به این مجتمع استفاده کنید، ایستگاه انقلاب است.

  • شماره تماس مرکز کامپیوتر انقلاب 66563707.
  • برای مشاهده آدرس دقیق مرکز خرید انقلاب بر روی گوگل مپ اینجا کلییک کنید.

مرکز خرید لپ تاپ دست دوم تهران

پاساژ ایران

خرید و فروش لپ تاپ دست دوم در پاساژ ایران تهران

در بازار‌گردی‌ و بازدید از لوازم کامپیوتری می‌توانید ببینید که بازار لپ تاپ استوک تهران هم رونق خوبی دارد. اگر شما هم به دنبال کامپیوتر و لپ تاپ های دست دوم می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به پاساژ ایران سری بزنید. پاساژ ایران یکی دیگر از مراکز خرید لپ تاپ در تهران است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و با نام مرکز کامپیوتر ایران نیز شناخته می‌شود. پاساژ ایران در سال ۱۳۷۷ تا کنون در زمینه فروش لپ تاپ، لوازم جانبی و انواع سیستم‌های کامپیوتری فعالیت می‌کند. شما با حضور در این مرکز خرید بازار لپ تاپ تهران می‌توانید به‌روز‌ترین‌های تکنولوژی دنیا را در اختیار داشته باشید.

فروشگاه های پاساژ ایران تهران

خوشبختانه دسترسی به این مرکز خرید با کمک خط مترو بسیار راحت است. باید از ایستگاه ولیعصر از مترو پیاده شوید و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به این مرکز خرید لپ تاپ در تهران برسید.

اگر استفاده از اتوبوس برایتان راحت‌تر است می‌توانید از اتوبوس‌های خط ویژه تجریش – راه‌آهن استفاده نمایید و در ایستگاه میدان ولیعصر پیاده شوید.

آدرس مرکز خرید کامپیوتر ایران در تهران، میدان ولیعصر واقع شده است و غیر از روزهای تعطیل، همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب میزبان علاقه‌مندان به دنیای کامپیوتر  است.

  • شماره تماس پاساژ ایران 88898484.
  • برای مشاهده آدرس دقیق پاساژ ایران بر روی نقشه اینجا کلیک کنید.

مرکز خرید لپ تاپ در غرب تهران

ورودی پاساژ مرجان در تهران

برای بسیاری از مردم در شهر شلوغی مثل تهران، دردسترس‌بودن مرکز خرید بسیار مهم است که با وجود ترافیک‌های سنگین باید به آن‌ها حق داد. اگر در غرب تهران ساکن هستید و تصمیم دارید در همین مسیر به خرید سیستم مورد نیازتان برسید بهتر است سری به مرکز خرید غرب تهران واقع در خیابان ستارخان بزنید. این بازار لپ تاپ تهران هر روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در آدرس فلكه اول صادقیه، ستارخان، پاساژ مرجان، طبقه همكف فعالیت می‌کند.

  • شماره تماس پاساژ مرجان 02144229572.
  • برای مشاهده لوکیشن پاساژ مرجان بر روی نقشه گوگل مپ اینجا کلیک کنید.
افتتاح اولین بوتیک هتل تهران با نام حنا
ادامه مطلب

مرکز خرید لپ تاپ در شرق تهران

بهترین بازار لپ تاپ تهران

علاوه بر مراکز خریدی که بیشتر سمت خیابان ولیعصر بود در جاهای مختلف تهران نیز می‌توانید خرید لپ تاپ مورد نیازتان را انجام دهید. در محله پیروزی می‌توانید به خدمات کامپیوتری شرق بروید و یا اگر به محله نارمک نزدیک باشید به فروشگاه پروتک سری بزنید.

زمان خرید در بازار کامپیوتر و لپ تاپ تهران به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکات ضروری هنگام خرید لپ تاپ

از هر کدام از مراکز خرید لپ تاپ در تهران که بخواهید خرید کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا خرید مطمئن و کارآمد برایتان رقم زده شود. تعداد مرکز خرید لپ تاپ در تهران زیاد است. بهتر است قبل از ورود به هر فروشگاهی از چیزی که می‌خواهید اطلاعاتی هر چند مختصر داشته باشید.

اگر در حوزه فناوری هیچ‌گونه آگاهی ندارید بهتر این که به همراه شخصی آشنا با دنیای دیجیتال به خرید بروید. این حق شماست که بدانید قرار است بابت چه چیزی پول بدهید، پس باید صبور باشید و هر سؤالی در ذهنتان است بعد از توضیحات فروشنده بپرسید.

گفته‌های فروشنده را با نیاز خودتان بسنجید، ممکن است شما با یک سیستم ساده کارتان راه بیافتد و خیلی حرفه‌ای نباشید، پس قیمت بالا و کارایی بالای هر سیستمی احتمالاً برایتان فایده‌ای ندارد. سعی کنی حتماً بسته به نیازتان از چینش قطعات یک سیستم رایانه‌ای مطمئن شوید. لپ‌تاپی که برنامه‌نویس با آن کار می‌کند با سیستمی که یک دانش‌آموز احتیاج دارد کاملاً متفاوت است.

معتبر بودن فروشگاه، داشتن گارانتی و اصالت کالا به همراه خدمات پس از فروش از نکات مهمی است که حتماً باید در نظر بگیرید. شما قرار است خریدی لوکس و احتمالاً پرداخت هزینه‌ای بالا داشته باشید، پس نباید مثل خرید لباس یا وسایل خانه سلیقه‌ای عمل کنید؛ بهتر است نیازتان را از چند فروشگاه سؤال کنید و با سبک‌سنگین کردن و مقایسه سیستم‌ها اقدام به خرید کنید.

خرید از فروشگاه‌ های آنلاین فروش کامپیوتر

خرید آنلاین لپ تاپ از تهران

غیر از مرکز خرید لپ تاپ در تهران در دنیای مجازی هم مراکز مختلفی می‌بینید. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها امکان خرید آنلاین را در کنار فروش حضوری برای مشتریان خود که امکان حضور در فروشگاه را ندارند فراهم ساخته‌اند. زمانی که قصد خرید لوازم الکترونیکی چون لپ‌تاپ یا کامپیوتری‌های رومیزی را دارید باید به مواردی چون نحوه ارسال، ضمانت فروش، ضمانت‌نامه، نماد الکترونیک، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، خدمات پس از فروش و معتبر بودن فروشگاه و فروشنده دقت داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید لپ تاپ در تهران آشنا کنیم تا بتوانید با دید بهتری اقدام به خرید در این زمینه کنید. اگر عازم تهران هستید و برای خرید لپ تاپ یا لوازم جانبی به تهران سفر می‌کنید می‌توانید در هتل های تهران اقامت داشته باشید و رزرو خودتان را از طریق سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید.

4/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر