لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل سندباد پروژه ای مدرن در منطقه 22 تهران
هتل سندباد پروژه ای مدرن در منطقه 22 تهران

هتل سندباد پروژه ای مدرن در منطقه 22 تهران

شهرک سازی و پروژه های نوظهور در شهر تهران، از جمله عملیات عمرانی است که هر چند وقت خبری از آنها به گوش می رسد. منطقه 22 تهران، یکی از این مناطق است که بستر تعداد زیادی از هتل های تهران و مجتمع های بزرگ تجاری و اداری است. همچنین وجود جاذبه گردشگری دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس)، دلیل دیگری برای انتخاب این منطقه برای ساخت بناهای مدرن می باشد.
با توجه به جاذبه های توریستی فراوان و ساخت پروژه گردشگری هزار و یک شهر در منطقه 22، هتل های متعددی نیز در حال ساخت هستند که یکی از این هتل ها، هتل سندباد تهران است. هتل سه ستاره سندباد تهران در زمینی با زیربنای 30 هزار مترمربع، دارای 350 واحد اقامتی خواهد بود که فضای مناسبی را برای اقامت گردشگران فراهم خواهد ساخت.

فاصله هتل سندباد تهران تا مکان های مختلف

بهتر است بدانید که طی کردن فاصله این هتل تا فرودگاه مهرآباد تهران چندان طولانی نمی شود و تقریبا با خودرو 20 دقیقه به طول خواهد انجامید. اما اگر مسافران قصد داشته باشند خود را از فرودگاه امام خمینی(ره) به هتل سندباد تهران برسانند باید زمان بیشتری (حدود 45 دقیقه) صرف نمایند. لازم به ذکر است که فاصله میان این هتل 3 ستاره تا جاذبه های دیدنی همچون پارک ملت، برج آزادی و کاخ گلستان به ترتیب 35 دقیقه، 20 دقیقه و 40 دقیقه است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی شله های شمشک و دیزین (کلبه های کوچک)
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر