23549

نفر بهترین نکات سفرشون رو به اشتراک گذاشتن

image

هتل الماس 1 مشهد

4.1

بسیار خوب

420 نظر واقعی

"سطح خدمات مناسب و سرعت انجام خدمات نسبتا خوب"

من اولین تجربه اقامتم در الماس یک بود و به خاطر کامنت ها با تردید رزرو رو انجام دادم اما به طور کلی هتل سطح خدمات خوبی داره. یک وعده از بوفه ناهار استفاده کردم که تنوع و کیفیتش نسبت به قیمت معقول بود. رفتار پرسنل هم واقعا حرفه ای به نظر میرسید به خصوص پرسنل خانه داری و رستوران. در کل تجربه خوبی بود و چون زیاد به مشهد سفر میکنم بازم الماس رو انتخاب خواهم کرد.

فرحناز
۱۴۰۵/۰۳/۳۰ | 1 شب اقامت

هتل الماس 2 مشهد

4

بسیار خوب

745 نظر واقعی

"درکل خوب بود"

سلام ،ضمن تشکرازمدیریت بسیارخوب هتل وکارکنان محترم ،بجز مواردخیلی کم وناچیز درخدمات دهی یکی از اتاقها ،درکل از هتل راضی بودم.

غلامرضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 3 شب اقامت

هتل نوین پلاس مشهد

4.4

بسیار خوب

34 نظر واقعی

"نظر سنجی"

هتل خیلی خوبیه پیشنهاد میدم

حمیدرضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل درویشی مشهد

4.2

عالی

326 نظر واقعی

"از هر نظرعالی"

اقامت خوب و آرامی داشتیم واقعا یکی از بهترین هتل های ایران هست صد در صد انتخاب برای سفر بعدی هتل درویشی خواهد بود

حسین
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

4.8

عالی

140 نظر واقعی

"از لحاظ تمیزی و بهداشت و برخورد پرسنل و همچنین نزدیکی به حرم حرف نداره"

واقعا در حد ۵ ستاره بود.. هر چند دارند توسعه می دهند و در صدد ۵ ستاره کردنش هستند

سعید
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان آفرین مشهد

3.4

خوب

41 نظر واقعی

"هتل افرین مشهد "

بد نبود نسبت به قیمت کیفت غذا ها متوسط بود اتاق واقعا گرم بود داکت اسپیلیت نیمه خراب بود

سیدپوریا
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 2 شب اقامت

هتل بشری مشهد

4.2

بسیار خوب

68 نظر واقعی

"بسیارخوب"

هتل خوبی هست. بزرگترین حسنش نزدیکی فوق العاده به حرمه... پرسنل حرفه ای و مسلطی داره.. تنوع غذایی خوبی داره پارکینگ هم اوکیه نقطه ضعفی واقعا" نمیشه گرفت

مهدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 4 شب اقامت

هتل آریو مشهد

4

بسیار خوب

19 نظر واقعی

"هتل خوبیه پرسنل خوبی داره همکاری میکنن مودب مهربون و سریع به درخواست های ادم رسیدگی میکنن"

هتل خوبیه ما چندین بار اومدیم خیلی سبکشو ارامششو دوس دارم شبیه هیچ جای دیگه نیست مدرنه اتاقاش فقط اینکه استخرش نمیدونم کی قراره افتتاح بشه قبلا میگفتن افتتاح نشده امسال گفتن داره تعمیر میشه نمیدونم دقیقا مشکلش چیه

حمیدرضا
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ | 1 شب اقامت

هتل آپارتمان سپهر آراد مشهد

4.4

بسیار خوب

7 نظر واقعی

"عالی"

تمیزی اتاق مطلوب، کیفیت و تنوع صبحانه همراه با نان داغ که در محل پخت میشد و املتی که به دلخواه شما با هر طعمی که میخواستید سر آشپز تهیه میکرد، در کل از اقامتمون بسیار راضی بودیم، نزدیک به حرم برای ما خیلی خوب بود

مهرداد
۱۴۰۵/۰۳/۲۵ | 2 شب اقامت

هتل بشری مشهد

4.2

بسیار خوب

68 نظر واقعی

"امکانات داخل اتاق"

سرویس مبلمان کافی در فضای پذیرایی وجود نداشت پک ملحفه اضافه در اتاق ها پیش بینی گردد.

سیدمصطفی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 3 شب اقامت

هتل صدف مشهد

4.4

بسیار خوب

29 نظر واقعی

"یا ثامن الحجج"

سفر خوب هتل خوب و غذای خوب ؛ درکل همه چیز خوب سفر و هتل صدف و... به همه عزیزان و هموطنان پیشنهاد میکنم. التماس دعا

جعفر
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 2 شب اقامت

هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

4.8

عالی

140 نظر واقعی

"خیلی خوب هست"

ما هتل های زیادی تو مشهد رفتیم ولی از وقتی چهارسال پیش این هتل اومدیم دیگه هر سال همین هتل رو انتخاب کردیم همه چی عالی هست این هتل فقط من اینبار به نظرم تو غذا های گرم صبحانه تنوع کمتر بود ولی طعم غذا خوب بود ما باز هم همین هتل رو انتخاب خواهیم کرد

هانیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل آراد مشهد

1.9

متوسط

5 نظر واقعی

"حمام و اسانسور ضعیف"

حمام یپات باید تو سنگ دسشویی باشه ک حموم کنی غذا نه منو انتخابی بود نه سلف سرویس هرچی خودشون دوس داشتن سرد تحویل میدادن با کمترین کیفیت اسانسور سرعتش افتضاح ۱ ساعت باید میموندی ، سرمایش هم ضعیف

علی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 1 شب اقامت

هتل رضوان مشهد

4.2

بسیار خوب

22 نظر واقعی

"اصلا در حد هتل ۴ ستاره نبود "

مسواک و خمیر دندان نداشتند تو هیچ اتاقی نبود صبحانه در حد مسافرخانه هم نبود

مهدی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل پارس امپراطور مشهد

4.4

بسیار خوب

55 نظر واقعی

"خوب بود"

هتل و پرسنل همگی خوب بودند اما یسری ایرادات مهم داشت: ۱-سرصدای اتاق ها همسایه و راهروها خیلی راحت داخل اتاقی ک بودیم شنیده میشد. ۲-سیستم تهویه و سرمایش رو حتی خاموش هم میکردی باز هم سرما میداد و واقعا اتاق شب ها تا صبح یخ میزد ۳-تنوع صبحانه نسبت به هتل های هم رده ی دیگه پایین بود ۴-حجم برنج غذای رستوران هتل خیلی کم بود

امیرحسین
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان مناجات مشهد

3.7

خوب

40 نظر واقعی

"نزدیکی به حرم"

به حرم خیلی نزدیک بود تمیز و نو ساز بود اتاق ما توالت ایرانی نداشت وقتی اعتراض کردم گفتند از همون جا که رزرو کردی باید میگفتی در کل محل ندادند عایق صدا نبود هم از کوچه هم از واحدهای بغلی صدا میومد سرمایش عالی بود

میثم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ | 4 شب اقامت

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

3.8

خوب

40 نظر واقعی

"هتل تمیز"

هتل تمیز رفتار پرسنل محترمانه کیفیت غذاها خوب و متنوع بود پارکینگ خوب

محراب
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 1 شب اقامت

هتل اطلس مشهد

3.6

خوب

47 نظر واقعی

"هتلی نزدیک حرم"

با هزینه اقامت در این هتل۳ستاره میتوان هتل ۴یا۵ستاره اما دورتر از حرم با کیفیت رسیدگی بهتر تهیه کرد من بخاطر مادرم این هتل را انتخاب کردم ولی تنوع غذایی کم که از لیست منو هم همیشه چندتاش موجود نبود راضی کننده نبود

احمد
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 3 شب اقامت

هتل آپارتمان آرین مشهد

3.3

خوب

8 نظر واقعی

"هتل بسیار ضعیف با غذاهای فوق العاده بی کیفیت و افتضاح"

هتل بسیار بدی است و به کسی پیشنهاد نمیکنیم

سعید
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 2 شب اقامت

هتل سیمرغ مشهد

4.4

بسیار خوب

74 نظر واقعی

"خوب"

در کل خوبه ،ولی قبلا هم تمیزتر بود هم صبحانه متنوع تر بود

محمدرضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل ضیافت الزهرا مشهد

4

بسیار خوب

18 نظر واقعی

"نکات مثبت "

با درود هتل خوب به ویژه برخورد مودبانه کارکنان خیلی عالی بود

جواد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 3 شب اقامت

هتل بشری مشهد

4.2

بسیار خوب

68 نظر واقعی

"خوبه یکم برخورد خدمه که اتاق ها را تمیز میکنند تند است صبحانه تنوع ندارد "

خوبه و کیفیت نظافت خوبی دارد اتاق کلاسیک رزرو کردم که دستشویی ها احتیاج به بازسازی دارد و حمام داخل دستشویی است اتاق ها بو میدهد که باید حتما خوشبو کننده استفاده کنند برخورد خانه داری زیاد خوب نیست و میشه گفت دوره ندیده اند صبحانه تنوع لازم را ندارد من به تمیزی اتاق ها و محیط اطرافم حساس هستم واقعا از نظر تمیزی عالی بودند .

الهه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 2 شب اقامت

هتل آپارتمان آفرین مشهد

3.4

خوب

41 نظر واقعی

"هتل آفرین خرداد ۴۰۵"

نسبت به قیمت خوب بود هتل تازه سازی نیست من ۱۲ سال پیش که رفتم خیلی خوب بود سه چهار بار سال های بعد رفتم ولی هر سال کیفیتش پایینتر اومده، رفتارپرسنل عالی ، غذا متوسط روبه بالا با توجه به نرخ هتل، نیاز به بازسازی داره، به حرم هم نزدیکه، من سال پیش تو همون کوچه یه هتل دیگه رفتم با توجه به قیمتش که دو سه برابر بود و غذا سلف ولی کیفیت غذای اصلی تفاوتی با آفرین نمی کرد. هتل آفرین منو انتخابی هست هم اصراف نمیشه و هم دیر و زود شد غذای تاپ تر تموم نمی شه، یه خوبی دیگه هم که داره اگر دیر رسیدید هتل غذای اتاق پک شده که میشه تو اتاق صرف کرد. بابت ملحفه هم باید پرسنل بگید براتون تمیز بیارند و میزان تمیزیش متوسطه خیلی خوب نیست اگر کسی وسواس داره پیشنهاد نمی کنم

بی بی صدیقه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 5 شب اقامت

هتل الماس 2 مشهد

4

بسیار خوب

745 نظر واقعی

"درکل از هتل راضی بودم"

بجز موارد معدود وجزیی در سرویس دهی مربوط به طبقه سوم ،از بقیه موارد رضایت داشتم .

غلامرضا
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ | 3 شب اقامت

هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

4.8

عالی

140 نظر واقعی

"گران بودن رستوران"

غذای رستوران خیلی گران است و ما نتونستیم از رستوران هتل استفاده کنیم و متاسفانه در اطراف هتل نیز رستوران نزدیک و قابل قبولی وجود نداشت

حامد
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 6 شب اقامت

هتل رضوان مشهد

4.2

بسیار خوب

22 نظر واقعی

"خیلی عالی"

از همه نظر عالی بودن خیلی خیلی پیشنهاد میکنم

امید
۱۴۰۵/۰۳/۲۲ | 1 شب اقامت

هتل آدینا مشهد

4.2

بسیار خوب

56 نظر واقعی

"خوب "

خوب

اسرا
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ | 3 شب اقامت

هتل سایه مشهد

3

خوب

14 نظر واقعی

"هتل سايه"

هتل كهنه و راهروها بوي نامطبوع و داخل اتاق ها موكت نداشت و خيلي كهنه بود نياز به بازسازي داره و تنوع غذايي بد نبود و اينكه سيستم سرمايشي خراب بود

فاطمه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ | 2 شب اقامت

هتل گلدن پالاس مشهد

4.4

عالی

555 نظر واقعی

"پیشنهاد جهت ارتقاع"

صبحانه در هتل بسیار اصراف میشود ولی هزینه شام ونهار بسیار گران و بالا میشود . اگراز تنوع صبحانه کم کرد و وعده های دیگر ارزان تر شود تا مهمان ها بتوانند استفاده کنند خیلی بهتر میشود. امکانات استخر ،حمام نمک و حمام ترکی برای همه بدون رزرو درنظر گرفته شود. سرویس فرودگاه به هتل بهتر اطلاع رسانی شود. مینی بار رایگان یخچال کمی متنوع تر شود و بطری آب کوچک استفاده شود جهت جلوگیری از اصراف آب معدنی. امکانات داخل اتاق مخصوصا سرویس بهداشتی کمی به روزتر شود بهتر است.

حسن
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ | 1 شب اقامت

هتل رضوان مشهد

4.2

بسیار خوب

22 نظر واقعی

"عالی"

از همه نظر عالی فقط فلفل رو در منوی صبحانه کمتر بریزید فقط بخاطر کودکان

علی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ | 3 شب اقامت