لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> ویژه برنامه های هتل رسپینای لاهیجان در ایام نوروز
ویژه برنامه های هتل رسپینای لاهیجان در ایام نوروز

ویژه برنامه های هتل رسپینای لاهیجان در ایام نوروز

هتل پنج ستاره و بسیار زیبای رسپینا در نوروز 1397 فعالیت خود را در زمینی به مساحت حدود 1500 متر مربع آغاز نمود. این هتل پر طرفدار که دارای محیطی آرام و دل نشین است، در منطقه ی لیالستان و در کیلومتر 3 جاده ی لاهیجان – لنگرود واقع شده است. هتل مذکور دارای پنج طبقه می باشد که واحد های اقامتی آن در طبقات سوم و چهارم به صورت پراکنده قرار گرفته اند. واقع شدن در قلب مزارع سر سبز چای منجر شده تا هتل رسپینا، چشم اندازی بی نظیر را به میهمانان و گردشگران هدیه نماید. با رزرو هتل پنج ستاره ی رسپینای لاهیجان، از ویژه برنامه های زیبای این هتل در ایام نوروز بهره مند شده و با بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر لاهیجان، نوروزی به یاد ماندنی را تجربه نمائید.

معرفی هتل رسپینا ( فعالیت ها و نیز برنامه های نوروزی)
هتل پنج ستاره ی رسپینای لاهیجان که فعالیت های خود را از نوروز 1397 آغاز نموده است، حدود 20 کیلومتر تا سواحل دریای کاسپین و نیز 9 کیلومتر با شهرستان لنگرود فاصله دارد. این نزدیکی به ساحل و نیز همجواری اش با شهر تاریخی و توریستی لاهیجان، منجر شده تا این هتل همواره در کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد. به طوری که در طی فعالیت یکساله ی خود پیشرفت کم نظیری را در عرصه ی هتلداری کسب نموده است. افتتاح مجموعه ی بسیار زیبا و دل انگیز استخر هتل رسپینا، یکی از این امتنیازات به شمار می آید. این مجموعه استخر از امکانات متنوع و خدمات منحصر به فردی برخوردار است، و با به کار گیری ماساژور های حرفه ای توانسته توجه بومیان و گردشگران را به خود جلب نماید. در واقع استخر و مراکز سلامتی هتل، همانطور که اشاره شد در مجموعه ای مجزا واقع شده است و شامل امکانات آبی، اسپا و ماساژ و فیتنس و ورزش های گروهی می باشد.
هتل رسپینای لاهیجان

از سایر امکانات رفاهی این هتل می توان به سالن اجتماعات، پارکینگ روباز، رستوران، کافه باغ با فضایی رویایی، اینترنت، اتاق چمدان و دارا بودن محیطی بسیار وسیع و آرام اشاره نمود. رستوران هتل رسپینا که پذیرای عموم افراد می باشد، در طبقه ی دوم آن واقع شده است، که دارای روف گاردن با چشم اندازی رویایی و مشرف به کوه و باغات چای می باشد. این رستوران دارای منوی متنوع ایرانی و فرنگی بوده که از کادری مجرب و بی نظیر برخوردار است. همچنین در رستوران هتل همه روزه صبحانه به صورت اردور سرد و گرم ارائه می گردد. در ایام نوروز نیز این رستوران به صورت مستمر، با اجرای برنامه ی موزیک زنده و باشکوه از میهمانان و نیز گردشگران عزیز استقبال می نماید.

هتل رسپینای لاهیجان
کافه باغ هتل رسپینا نیز در فضایی دنج و همجوار با دامنه ی کوه قرار گرفته است، که با ارائه ی منوی نوشیدنی های سرد و گرم، غذا های فست فودی و …. با کادری حرفه ای پذیرای میهمانان نوروزی با کیفیت بسیار بالای خدمات می باشد.
هتل رسپینای لاهیجان

هتل رسپینای لاهیجان
کافی شاپ هتل نیز، در طبقه ی دوم آن قرار دارد. که شامل یک روف گاردن با فضایی رویایی و دل انگیز می باشد. ایجاد تنوع بیشتر از قبل در خصوص ارائه ی انواع کیک، بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و منوی فست فودی از دیگر برنامه های این هتل جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران می باشد، که در این کافی شاپ عرضه می گردد.

هتل رسپینای لاهیجان

هتل رسپینای لاهیجان
از اقدامات ارزشمند و فرهنگی هتل رسپینا می توان به، به پا داری آیین معنوی و ایرانی چهار شنبه سوری اشاره نمود، که با اجرای برنامه های شاد و متنوع در چهار شنبه ی آخر سال از میهمانان و گردشگران استقبال می نماید. در این شب رویایی هتل رسپینا با ارائه ی انواع غذاهای سنتی، سالاد های ایرانی و فرنگی و انواع دسر همراه با موزیک زنده، پذیرای این میهمانان گرامی می باشد. قابل ذکر است که خوراک ویژه ی این شب، خوراک بوقلمون شکم پر با طعمی به یاد ماندنی به همراه میوه، شیرینی و آجیل چهار شنبه سوری می باشد. با گذراندن لحظات بی نظیر خود در هتل رسپینای لاهیجان شادی های خود را مضاعف نموده و خاطرات دل انگیزی را در همجواری باغات چای تجربه نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
نوروز در چه کشورهایی جشن گرفته می شود
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر