لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین زمان سفر به کیش
بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش

آفتابی گرم و لذت بخش، شن های سفید، آب های درخشان، صخره های مرجانی و ماهیان رنگارنگ، مراکز خرید متنوع، رستوران ها و کافه های منحصربفرد و هتل های لوکس جزیره کیش آنقدر مجذوب کننده است که به سختی می توانید از خیر سفر به این جزیره بگذرید اما بهترین زمان سفر به کیش برای بازدید از جاهای دیدنی کیش و خرید چه فصلی است؟ سوالی مهم که ازقضا ارتباط مستقیمی با میزان لذت بردن شما از سفر به این جزیره دارد.

کیش مقصدی چند منظوره است، از خرید گرفته تا انواع تفریحات دریایی هیجان انگیز، فستیوال ها، رویدادهای خانوادگی و … این جزیره خواستنی در دل خلیج فارس را به مقصدی پرطرفدار در تمام فصول سال تبدیل کرده است اما اینکه چه فصلی بهترین زمان سفر به کیش است تنها با مشخص شدن هدف شما از این سفر پاسخ داده خواهد شد.

کیش جشنواره ای از فرصت های طلایی است، فرصت هایی که در هیچ گوشه دیگر از این کشور چهارفصل نصیب شما نخواهد شد اما اگر هوشمندانه سفر کنید و فصل درست را برای سفر انتخاب کنید قطعا کیش پای ثابت سفرهای دوستانه و یا خانوادگی تان خواهد بود.
قصد رزرو هتل های کیش را اگر دارید شاید هتل ترنج کیش، به عنوان منحصربفردترین هتل جزیره، انتخاب هیجان انگیزی باشد. اگر هنوز هتل مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید هتل داریوش کیش و یا هتل پاناروما کیش هم از گزینه های محبوب بین مسافرین این جزیره است. برای رزرو هتل‌های جزیره با آخرین تخفیفات می توانید از ایران هتل آنلاین کمک بگیرید.
پاراسل
آب ‌و هوای کیش
جنوب ایران سرزمین سلطه خورشید است در این بین مروارید خلیج فارس یکی از شرجی ترین نقاط ایران نیز است. به جرات می توان گفت شما در تمام روزهای سال در این جزیره حتما آفتاب درخشان را ملاقات خواهید کرد در حالی که مطلقا در هیچ روزی از سال اثری از سرمای زمستان نخواهد بود.
آب و هوای کیش هم به سان تمام نقاط جهان الگوی خاص خود را دارد. با فرارسیدن پاییز و زمستان در سایر نقاط ایران کیش هم از گرمای سوزناک تابستان و یا شرجی هوا گاه صددرصدی خود فاصله می گیرد اما در مهرماه هنوز هم ردپای گرمای تابستان در روزهای جزیره مشهود است و شب ها نسیمی خنک از خلیج رو به دریا می وزد.
مرجان
به سوی آبان که حرکت می کنید از میزان گرمی هوا کاسته شده و جزیره اندک اندک میزبان باران های سیل آسا و ناگهانی اما کوتاه مدت می شود. باران های گاه و بیگاهی که تا دی ماه ادامه پیدا می کند و هوای کیش را به سان بهاری ملایم لطیف و دلنشین می کند بنابراین لباس مناسب برای سفر به کیش را به همراه داشته باشید.
این خنکی هوا به خصوص در فاصله بین ماه های دی تا اسفند بسیار دلشنین است چرا که خبری از شرجی نیست و هوا بین 19 الی 22 درجه سانتیگراد متغیر است. خلوت بودن سواحل هم یکی دیگر از مزایای این فصل از جزیره است خنکی هوا تا فروردین هم ادامه دارد اما با قدم گذاشتن بهار در سایر نقاط ایران کیش بازهم رو به تابستان می آورد.
آب و  هوای کیش
خنکی هوا در فروردین هم مشهود است و بهار دلنشین کیش حالتان را جا می آورد اما دیگر باید خود را برای یک شرجی نسبی آماده کنید. گرمای هوا تا نیمه های اردیبهشت قابل تحمل است اما همین که خرداد فرا می رسد گرما و شرجی واقعی جنوب کشور رخ می نماید.
تا اواخر شهریور دیگر مصاف با گرما و شرجی کار هر کسی نیست اما این فصل طبیعتا بهترین زمان برای آفتاب گرفتن در سواحل خلیج فارس است. اینکه بهترین بهترین زمان سفر به کیش چه فصلی است بسته به میزان تحمل گرما و شرجی توسط شما دارد.
مراکز خرید کیش
بهترین زمان خرید در کیش
کیش یک ایستگاه محبوب خرید در بین ایرانیان است. مراکز خرید بزرگ و متنوع این جزیره در تمام فصول سال هیجان انگیز است. در فصل تابستان به سبب کاهش حجم مسافرین این جزیره، شما شاهد تخفیفات و جشنوارهای خرید بسیاری به خصوص در فاصله بین 15 تیر تا 15 شهریور خواهید بود. تهویه مطبوع مراکزخرید کیش سبب می شود که اصلا متوجه گرمی و شرجی هوا نباشید.
مراکز خرید کیش
در فصل پاییز و زمستان هم شما شاهد تخفیفات بسیاری خواهید بود اما با نزدیک شدن به سال نو به خصوص در اواخر اسفند و اوایل فروردین بازهم هزینه ها افزایش پیدا می کند چراکه جزیره مملو از حضور مسافرین نوروزی است، تخفیفات در اواخر فروردین بازهم برمی گردند و کام مسافرین را شیرین می کنند. بهترین زمان سفر به جزیره کیش تقریبا گستره ای به وسعت روزهای سال است.

هر آنچه بایستی در مورد صبحانه هتل لیلیوم کیش بدانید!
ادامه مطلب

هتل های ارزان کیش
اگر این هزینه سفر است که بهترین زمان مسافرت به کیش را برای شما تعیین می کند بنابراین شما باید در ابتدا فصل پاییز و زمستان به خصوص اواسط آبان را برای تجربه سفر ارزان به کیش، که گاهی در مقایسه با سایر ماه‌ها مثل تجربه یک سفر رایگان به کیش است، را انتخاب کنید. روزهایی که جزیره خلوت تر، خنک تر و به مراتب ارزان تر است.
جشنواره تابستانه کیش
فستیوال های جزیره کیش
اگرچه تابستان گرم و نفس گیر کیش برای بسیاری تحمل ناپذیر است اما این جزیره در تابستان مملو از برنامه های هیجان انگیز است. رالی های خانوادگی، کارناوال های شادی، برنامه های مهیج شبانه، کنسرت های متعدد، حضور هنرمندان سرشناس و ده ها دلیل شادی آفرین دیگر گرمای تابستان جزیره را به حاشیه می راند.
اسکله تفریحی کیش
مراکزخرید هم اغلب جشنواره های بسیاری را در این فصل برگزار می کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین زمان سفر به کیش هستید و فستیوال ها را دنبال می کنید شاید باید تابستان جزیره کیش را هم امتحان کنید.
پاراسل
تفریحات آبی جزیره کیش
بهترین فصل برای شنا در کیش هم تابع شرایط آب و هوایی است. با آغاز بارش باران شما دیگر قادر به شنا در جزیره نخواهید بود تا زمانی که دیگر هوای جزیره باز شاهد حضور آفتاب باشد. تابستان اما در کنار گرمای نفس گیر جزیره، بهشتی برای تجربه منحصربفردترین تفریحات آبی و لذت بردن از سواحل زیبای آن است.
ساحل کیش
کیش عروسی برازنده در دامان خلیج فارس است، این که برای سفر به کیش کدام فصل را برمیگزینید و یا اینکه اصلا بهترین زمان سفر به کیش کدام روز و ماه است، انتخابی است که بسته به میل و سلیقه شما است که چرا اصلا این جزیره را برای سفر برگزیده اید.
پاسخ هر چه که باشد مطمئن باشید تنوع، آرامش، کیفیت و جذابیت موجود در تمام ارکان این جزیره شما را شیفته این سرزمین حیرت انگیز خواهد کرد.

تله کابین کیش کجاست؟ ساعت کاری + آدرس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر