لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند
دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند

دقیق ترین فرودگاه ( از نظر زمانی ) در جهان که شما را شگفت زده می کند

می خواهید مطمئن باشید که پروازتان سر وقت خواهد بود یا نه ؟ پس به این فرودگاه بیایید .
اگر جزو افرادی هستید که روی سر وقت بودن تاکید دارید ، فرودگاه بین المللی مینیاپولیس_سنت پل فرودگاهی این چنین و دقیق می باشد .

بر طبق گزارش وقت شناسی در سال 2018 ، این فرودگاه از لحاظ سر وقت بودن پروازها رتبه اول را در بین فرودگاه های بزرگ (بر اساس جابجایی 20 تا 30 میلیون مسافر در سال ) کسب کرد . این گزارش با همکاری اتحادیه وقت شناسی شرکت بریتانیایی تحلیل سفرهای هوایی گردآوری شد ، این شرکت عملکرد هواپیماها و فرودگاه ها را در امریکا و کشورهای دیگر رتبه گذاری می کند و از سال 2017 بر اساس داده های کل سال این گزارشات تهیه می شوند .

بر اساس گزارش 85/7 درصد از پروازها در فرودگاه مینیاپولیس-سنت پل سر وقت فرود آمده اند ، سر وقت بودن یعنی اینکه ورود و خروج هواپیما ظرف 14 دقیقه و 59 ثانیه از زمان برنامه ریزی شده اتفاق بیفتد . لغو پروازها نیز عاملی موثر است . در نظر داشته باشید منطقه فرودگاه مینیاپولیس-سنت پل سهم زیادی از آب و هوای بد زمستانی دارد وبا این حال شانزدهمین فرودگاه شلوغ در امریکا است ، این درصد شاهکار شگفت انگیز و قابل توجهی برای یک فرودگاه است .
بین بیست فرودگاه برتر از نظر وقت شناسی در رده فرودگاه های بزرگ ، ده فرودگاه در امریکا قرار دارند یعنی فرودگاه های : دیترویت ، فونیکس ، هوستون ، شارلوت ، سیاتل ، میامی ، لاس وگاس ، اورلاندو و بوستون .

در رده فرود.گاه های بسیار بزرگ که مسئول جابجایی سی میلیون مسافر در سال هستند ، فرودگاه هاندا در توکیو با درصدی تحسین برانگیز یعنی 86.75 درصد پرواز سر وقت ، در رده نخست قرار دارد .
فرودگاه دقیق

از لحاظ وقت شناسی شرکت های هواپیمایی ، شرکت ایربالتیک در بین شرکت های هواپیمایی خطوط اصلی با 90 درصد ورود و خروج سر وقت هواپیماها در رده نخست قرار دارد و شرکت هواپیمایی هونگ کونگ در رده دوم و شرکت هواپیمایی هاوایی در رده سوم به ترتیب وقت شناس ترین خطوط هوایی در سال 2017 در امریکای شمالی می باشند .

آیا می خواهید مطمئن باشید که پرواز سفر بعدی شما سر وقت خواهد بود ؟ پس کار را به یکی از این فرودگاه ها یا شرکت هواپیمایی بسپارید .
مانند گذشته در آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین نقش را در پروازهای انجام شده داشته است و این فرودگاه با مدیریت بیش از ۱۲ هزار و ۲۰۰ پرواز و جابه‌جایی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران بوده است. پس از آن فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ۶۲۲۹ نشست و برخاست را به ثبت رسانده و در طول این مدت ۸۸۸۲ مسافر را جابه‌جا کرده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
پرتأخیرترین فرودگاه های بزرگ جهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر