لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آرتا قشم
هتل آرتا قشم

معرفی هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم از هتل‌های بسیار شکیل قشم بوده که به دلیل زیبایی، راحتی و ساختار استاندارد، مروارید قشم لقب گرفته است. در اواخر سال 1395 این هتل افتتاح شد و هرچند ساحل اختصاصی برای این هتل در نظر گرفته نشده، با این حال با فاصله ۲۰۰ متری از هتل این امکان را دارید تا به ساحل آبهای نیلگون خلیج فارس برسید. 

در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی این هتل از هتل های قشم بپردازیم. پس اگر برای سفر به این جزیره برنامه ریزی کرده‌اید، حتما این هتل را در نظر داشته باشید.

اتاق‌های هتل آرتا

اتاق‌های این هتل دارای جلوه‌ای تماشایی رو به دریای خلیج فارس هستند. امکانات متنوعی نظیر کمد لباس، مینی بار، میزتحریر، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام با تمام لوازم بهداشتی برای میهمانان اقامتی دلپذیر را رقم خواهد زد.

اتاق های هتل آرتا قشم

امکانات هتل آرتا

 سالن بدنسازی هتل آرتا را به مسافرانی که نمی‌خواهند از برنامه ورزشی خودشان در طول سفر عقب بیفتند پیشنهاد می‌دهیم. چنانچه به پول نقد نیاز داشتید، می‌توانید از خودپردازهای موجود در هتل استفاده کنید. چنانچه به جزیره قشم با ماشین شخصی خود سفر می‌کنید این امکان را دارید تا از پارکینگ هتل که هم به صورت مسقف هم به صورت روباز می‌باشد، بهره‌مند گردید. همچنین در صورت نداشتن خودرو شخصی می‌توانید از بخش پذیرش درخواست اجاره اتومبیل همراه با راننده یا بدون راننده داشته باشید. برای رفاه حداکثری مسافران هتل آرتا امکانات و خدماتی شامل فروشگاه ، آسانسور و لاندری را فراهم نموده است.

امکانات هتل آرتا قشم

مهمانان این امکان را دارند تا به بخش تور دسک هتل رفته و برای تور درخواست بلیط‌ نمایند. این بلیط‌ها برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر  لازم است. رستوران هتل در طبقه اول واقع شده و روزانه صبحانه از مهمانان از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح پذیرایی می‌شود. همچنین در کافی شاپ هتل آرتا قشم این امکان را دارید تا از نوشیدن آبمیوه‌های متنوع لذت ببرید.

آدرس و شماره تماس هتل آرتا

آدرس و شماره تماس هتل آرتا

شماره تلفن هتل آرتا :  05191005105

شماره تلفن رزرو هتل آرتا  : 05191005105

آدرس: ‎قشم، بلوار شهید بهشتی، رو به روی منازل مسکونی علی بن ابی طالب

فاصله هتل تا جاهای دیدنی

1- میدان امام قلی خان 

از میادین مهم شهر قشم بوده که ‎بلوارهای گلستان و ولیعصر را به هم وصل کرده و از طریق بلوار گلستان به میدان حافظ و خیابان‌های مشاهیر، آزادگان و بلوار هنگام  و از جهت دیگر بلوار گلستان به بلوار بهشتی اتصال می‌یابد. البته از بلوار ولیعصر به بلوار جمهوری اسلامی و از جهت دیگر آن به میدان گل‌ها و خیابان بیست و دو بهمن راه می‌یابد.

فاصله هتل تا میدان امام قلی خان۴۶۷ متر است.

هتل آرتا قشم

2- مجتمع تجاری خلیج فارس

مجتمع خلیج فارس شیراز، در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا، از جمله جاذبه‌های شهر شیراز واقع شده است. این مجتمع به عنوان ششمین مرکز خرید بزرگ دنیا، از وسعتی به بزرگی ۵۰۰ هزار متر مربع برخوردار است. این مجتمع دارای ۲۵۰۰ سینما، شهربازی، فروشگاه بزرگ و کوچک، هتل ۵ ستاره، هایپرمارکت و سالن‌های ورزشی می‌باشد. علاوه بر فضای داخلی منحصربه‌فرد، فضای بیرونی که مجتمع خلیج فارس شیراز دارد چیدمانی با حوض و آبنماهای بزرگ و موزیکال، و ستون‌هایی که به شکل ستون‌های تخت جمشید هستند، می‌باشد.

فاصله هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس ۷۳۸ متر است.

3- بازار بزرگ

‎چنانچه برای خرید  به دنبال یک مکانی هستید که تمامی اجناس را داشته باشد به شما بازار ستاره قشم، را پیشنهاد می‌دهیم. در این مرکز خرید، هرنوع کالایی را پیدا خواهید کرد. ‎این کالاها عبارت است از انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، لوازم کامپیوتری، اسباب بازی فروشی، لوازم برقی، لوازم آشپزخانه و منزل، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، لباس مجلسی، وسایل تزئینی و … . 

فاصله هتل تا بازار بزرگ بین المللی ستاره ۱ کیلومتر و ۱۰۶ متر است.

4- غار نمکدان 

غار نمکدان قشم دارای نام‌هایی نظیر غار نمکی 3N، غار نمک قشم و غار سه مرد برهنه است. این مجموعه، مجموعه‌ای خاص از قندیل‌های نمکی، استلاکتیت‌ها و استلاگمیت‌ها دیدنی و سازه‌های جذاب نمکی دیگر می‌باشد. این غار در آغوش گنبد نمکی قشم واقع شده و با ۶.۴ کیلومتر طول یکی از پربازدیدترین جاهای دیدنی قشم به شمار می‌آید.

فاصله هتل تا غار نمکدان ۲ کیلومتر و ۸۳۴ متر است.

5- قلعه پرتقالی‌ها

در سال ۱۵۰۷ میلادی دستور احداث قلعه پرتغالی‌ها را آلفونسو آلبرکرک، دریانورد پرتغالی در جزیره قشم صادر کرد. در سال ۸۷ این قلعه توسط احسان یغمایی از زیر خاک بیرون آورده شد. در بهار ۱۳۷۹ زلزله‌ ۵/۹ ریشتری، کاوش در قسمت درونی دیوار شرقی قلعه را ناممکن کرد. تعدادی ظروف چینی در کاوش‌های قلعه‌ پرتغالی‌ها، متعلق به چین، شیشه‌های ساخت ونیز و توپ‌های جنگی پیدا شد.

کاربرد اصلی که قلعه داشت، انباری بزرگ یا محلی جهت نگهداری مهمات و سلاح برای مواقع اضطراری پشتیبانی بود. آب مصرفی قلعه توسط آب باران و آب چاه تامین می‌شد. این آب را کانالی زیرزمینی در برکه‌ها و حوض‌های قلعه نگهداری می‌کرد.

فاصله هتل تا قلعه پرتغالی ها ۲ کیلومتر و ۸۵۳ متراست.

سوالات متداول

هتل آرتا قشم

سوالات متداول

فاصله هتل آرتا قشم تا فرودگاه چقدر است؟ 

فاصله تا فرودگاه بین‌المللی دیرستان قشم 51.2 کیلومتر است و از سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هتل مسافران می‌توانند استفاده کنند.

نزدیک ترین جاهای دیدنی نزدیک به هتل آرتا قشم کجاست؟

موقعیت هتل آرتا در جزیره قشم بسیار مناسب بوده و با مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو ، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون تنها پنج دقیقه پیاده روی دارد. برای رسیدن به اسکله مسافری شهید ذاکری به کمتر از پنج دقیقه زمان با خودرو نیاز است.

جمع‌بندی

معرفی هتل های لوکس تبریز
ادامه مطلب

‎جزیزه قشم دارای جاهای دیدنی بسیاری است، و برای مسافران خاطرات به یادماندی را رقم خواهد زد. به همین خاطر ما سعی کردیم تا در این مقاله به معرفی هتل آرتا قشم بپردازیم تا اگر راهی جزیره شدید برای اقامت این هتل را مدنظر داشته باشید.هتل آرتا با موقعیت مکانی مناسب و پرسنلی مجرب به خوبی توانسته نظر مثبت میهمانان را جلب کند.  

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر