لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> رویائی ترین مراکز اقامتی اجاره ای برای تعطیلات دو نفره شما
رویائی ترین مراکز اقامتی اجاره ای برای تعطیلات دو نفره  شما

رویائی ترین مراکز اقامتی اجاره ای برای تعطیلات دو نفره شما

آیا نیاز به مقداری زمان دو نفره دارید؟در این مقاله بهترین مراکز اجاره ای یک خوابه برای شما و همسرتان گرد آوری شده است، تا بتوانید در یک محیط امن و آسوده استراحت و تجدید قوا کنید.
مراکز اقامتی اجاره ای برای شما و همسرتان
از گشت و گذارهای عاشقانه در ساوانا، گرجستان، و پاریس گرفته تا نقاط ساحلی خلوت در جامائیکا، بالی و جزایر ویرجین آمریکا، مراکز اقامتی اجاره ای مکان های ایده آلی برای شما که قصد سیاحت دو نفره را دارید خواهد بود. از ویژگی های مبهوت کننده ی این گزینه های عالی همچون دوش های بیرونی، استخرهای خصوصی، مناظر رویائی، سرویس صبحانه و آب و هوای گرمسیری لذت ببرید. اهمیت ندارد بالاترین تصور عاشقانه شما چیست، مکان های اقامتی اجاره ای تریپ ادوایزر هر لحظه از تعطیلات دو نفره بعدی شما را تجربه ای فراموش نشدنی خواهد کرد.
تمام املاک سیاحتی ذیل در وب سایت تریپ ادوایزر قابل دسترس است و جهانگردان می توانند به جستجو، مقایسه، رزور هتل و صدها هزار مکان سیاحتی در سراسر دنیا بپردازند. با سرویس حمایت از پرداخت ما می توانید با اطمینان خاطر تصمیم بگیرید.

آپارتمان شیک و طراحی شده رو به آب لوور در شهر پاریس فرانسه

مراکز اجاره ای رومانتیک
در آپارتمانی کلاسیک در طول رودخانه با منظره ای وسیع از موزه لوور پاریس از گرمای شومینه لذت ببرید. با دکوراسیون فرانسوی بسیار شکیل، شومینه خروشان، سقف های نقاشی شده با سبک باروک و سطوح موزائیک طلایی 24 کیلوئی، این آپارتمان راحت و در عین حال مجلل می تواند شما و معشوقتان را در هر لحظه به تحیر وادارد.
خانه ی درختی چایخانه ای در منطقه جان مقدس در جزایر ویرجینای ایالات متحده آمریکا
مراکز اجاره ای رومانتیک
مراکز اجاره ای رومانتیک
در این مکان اقامتی اجاره ای که برای زوج ها اختصاص یافته است، عشقتان را به اوج خود برسانید. از آنجا که این خانه ی درختی در جزیره شخصی کرال قرار گرفته است ، در دوردست ها در امتداد دامنه دریای کارائیب با چشم انداز وسیعی از مناظر دریا قرار گرفته و دارای دوشی بیرونی و تراسی تماشایی است.

7 راه برای لذت بردن از سفر با همسرتان
ادامه مطلب

ویلای رمانتیک یک خوابه در شهر سمینیاک در ساحل جنوب غربی بالی
مراکز اجاره ای رومانتیک
این ویلای اختصاصی همراه با صبحانه رایگان روزانه، تزئینات با گلبرگ گل و دکوراسیون عاشقانه، یک استخر فوق العاده خصوصی دارد و در عین حال در چند قدمی سواحل گرمسیری و مکان های خرید مشهور بالی قرار دارد.
کلبه ای در توموآنا در سواحل اوچو ریوس جامائیکا
مراکز اجاره ای رومانتیک
شما در این واحد اجاره ای گرمسیری که در یک مایلی مرکز شهر قرار گرفته است و بهشتی آرام و رویائی برای شما و همسرتان رقم می زند، دینایی ماوراء زندگی رومرزه خود تجربه خواهید کرد.در این کلبه ی ساحلی حیرت انگیز در هوای آزاد دوشی بگیرید و در بالکن اتاق خواب از مناظر اقیانوس لذت ببرید.
ویلای مجلل در شهر ریکجاویک ، پایتخت آیس لند
مراکز اجاره ای رومانتیک
اگر شما و رفیق شفیقتان در حال و هوای ماجراجویی در آیس لند هستید، به دنبال جای دیگری نباشید. این خانه تاریخی در چند قدمی مرکز شهر است ولی بی نهایت خلوت و دلرباست. در فضای بیرون بنشینید و در باغ پشتی در هوای آزاد شام میل بفرمائید. سپس به اطاق زیر شیروانی اتاق خواب دنجتان برگردید یا حتی ماشین تعارفی را به بیرون ببرید و چرخی بزنید.

ویلای آریسماری در جزیره ی کریت یونان
مراکز اجاره ای رومانتیک

ظرافت در این ویلای مدرن حد و مرزی ندارد. این مکان دنج و آرام که در سال 2017 ساخته شده است در روستای زیبا و باستانی پانورمو بنا شده است، اما دسترسی به انواع سفرهای گردشی پیرامون خود را دارد. اگر دلتان میخواهد یک مکان واقعی یونانی را تجربه کنید، به دنبال جای دیگر نباشید، خود را در استخر شخصی خود و در غروب های اقیانوس که شهرت جهانی دارند غوطه ور سازید.

ویلای مدرن شیک، شهر کیپ در آفریقای جنوبی
مراکز اجاره ای رومانتیک
مراکز اجاره ای رومانتیک
در این آپارتمان مرکزی که در یک محله شکیل و دیدنی ساخته شده است، از هرآنچه شهر کیپ برای ارائه دارد لذت ببرید. روزتان را به سیاحت در شهر کیپ بگزرانید و غروب هنگام در وان گرم پشت بام در حال نگریستن به کوه های تیبل به استراحت بپردازید. برای اینکه خاطره بسیار ویژه ای را تجربه کنید، میزبان شما غذایی خانگی را تدارک خواهد دید که توسط یک آشپز شخصی سرو خواهد شد.

سوئیت ماه عسل میرابل در شهر ساوانای جورجیا
مراکز اجاره ای رومانتیک
این آپارتمان رمانتیک یک خوابه در قلب منطقه تاریخی ساوانا قرار دارد. در ابتدا این ملک در سال 1900 ساخته شد که به کلیسای جان مقدس نیز مشرف است. این ساختمان در سال 2015 بازسازی شد و دارای دکور و اسباب و وسائل لوکس و دکوراسیون رومانتیک گردید که این مکان را به یک محل بی نقص برای یک سفر عاشقانه به ساوانا تبدیل کرده است.

رمانتیک ترین مقاصد ماه عسل اروپا در سال 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر