لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اقامتگاه های برتر و قیمت مناسب در شهر استکهلم
اقامتگاه های برتر و قیمت مناسب در شهر استکهلم

اقامتگاه های برتر و قیمت مناسب در شهر استکهلم

میدانیم که تنها با نگاه کردن به ظاهر چیزی نمی توان در مورد آن قضاوت کرد، پس بهتر است در مرحله ی اول با دیدن فضای بیرونی هتل های استکهلم نیز قضاوت نکنید. بهترین و برترین هتل های استکهلم را در ساختمان هایی سنتی با قدمت چندین قرن خواهید یافت. درون این هتل ها با لوازم شیک و لوکس و طراحی های مدرن تزئین شده است همچنین در این هتل ها از تولیدات مبلمان و لوازم خانگی معروفی که شرکت آیکیای (IKEA) سوئد به جهان عرضه می کند، استفاده شده است. زمان افتتاح و ارائه خدمات این هتل های لوکس زیاد مطرح نیست و مهم جذابیت و نماد لاکچری بودن است که این ویژگی را می توان در هتل های شهر یافت. برخی از هتل ها صبحانه بدون محدودیت زمانی ارائه می دهند. بهترین اقامتگاه ها در شهر استکهلم چشم اندازی زیبا از دریا دارند و برخی از هتل ها در محله های آرامی قرار گفته اند. اکثر این هتل ها یک نکته ی مشترک دارند ، همگی در محدوده ای از شهر قرار گرفته اند که با قدم زدن و پیاده روی می توانید به دیدن چشم انداز ها و مناظر فوق العاده دیدنی استکهلم بروید. با رزرو آنلاین هتل اقامتی خوش در پایتخت سوئد تجربه کنید.


8 – هتل مورنینگتون ( Mornington Hotel )

هتل چهار ستاره مورنینگتون در بهشت زیبای استکهلم بسیار معروف است و در مرکز شهر واقع شده است و در کنار برترین جاذبه های گردشگری پایتخت می باشد. شاید با اقامت در این هتل زمانی برای مطالعه پیدا نکنید اما بهتر است که این فرصت را از دست ندهید. در حقیقت هتل مورنینگتون بهشت دوستداران کتاب می باشد ، هر یک از 221 اتاق این هتل دارای کتابخانه ای کوچک بوده، علاوه بر این سالن کتابخانه ای با بیش از 4 هزار جلد کتاب در این هتل وجود دارد. این مجموعه به قدری عظیم می باشد که هتل، کتابدار مخصوصی استخدام کرده است. شاید مسافران تمایل داشته باشند که در فضای باز مطالعه کنند که در این صورت می توانند از فضا های باز و حیاط های میانی هتل که مخصوص پرورش ادویه های آشپزخانه ی هتل است، استفاده کنند. غذا های سنتی و بین المللی هتل در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد و هر آن ‌چه که مسافران برای سفر و لذت بردن نیاز دارند را می توانند در این هتل بیابند. بدون شک سفری پر از آرامش را در هتل مورنینگتون تجربه خواهید کرد.

Freys Hotel

7 – هتل فریس ( Freys Hotel )

هتل فریس در سال 1989 افتتاح شده است و قبل از آن یک شرکت کالسکه اسبی بوده است که قدمت فعالیت آن به قرن 19 میلادی می رسید. در سال 1895 یکی از اسب های این کمپانی در مسابقه ای با مسافت طولانی برنده شد و به افتخار این پیروزی نام اسب فریس را برای این هتل انتخاب کردند. هنگام ورود به هتل خواهید دید که تندیسی بزرگ از اسب فریس از مسافران استقبال می کند. هتل فریس در یکی از آرام ترین خیابان های استکهلم در نزدیکی ایستگاه مرکزی قرار گرفته است و ویژگی های متفاوتی دارد این هتل با مبلمان سنتی به رنگ های قهوه ای و خاکستری تزئین شده است. میز های کافه ی هتل از جنس تنه ی درخت بوده و از تندیس ها به این منظور استفاده شده است. طراحی و دکوراسیون اتاق های هتل بسیار مدرن و شیک بوده و در رنگ های روشن و سبک تری تزئین شده است. در اقامت کنار قهرمان فریس لحظات خوشی می توانید رقم بزنید.
Hotel Diplomat

6 – هتل دیپلمات ( Hotel Diplomat )

هتل دیپلمات یکی از اقامتگاه های برجسته و باشکوه شهر می باشد، که دارای ظاهری قصر مانند و با عظمت است. این عمارت که خود هنری مدرن است در دهه 1900 اقامتگاهی خصوصی بوده است و در سال 1966 به یک هتل 100 اتاقه تبدیل شده است. هتل دیپلمات یکی از لاکچری ترین هتل های شهر استکهلم به شمار می رود. آثار هنری از نقاشان بزرگ اسپانیایی را در سراسر هتل می توانید مشاهده کنید و چشم اندازی زیبا از دریا در انتظار مسافران می باشد. دیپلمات در اعیانی ترین ناحیه ی شهر واقع شده است که با اقامت در این هتل می توانید به راحتی و با قدم زدن به سوی جاذبه های شهر حرکت کنید. محله قدیمی شهر استکهلم که یکی از بزرگ‌ ترین شهر های دوران قرون وسطی در اروپا محسوب می شود، در نزدیکی هتل قرار دارد. برخی از اتاق های هتل چشم اندازی رو به بندر دارند. با اقامت در هتل دیپلمات سفری لوکس و ویژه را تجربه کنید.

Radisson Blu Waterfront Hotel

5 – هتل رادیسون بلو واتیرفرانت ( Radisson Blu Waterfront Hotel )

هتل رادیسون بلو واتیرفرانت برای مسافرانی که جهت امورات تجاری سفر می کنند مناسب می باشد. این هتل 21 اتاق هماهنگی جلسات داشته و در نزدیکی مرکز کنگره قرار گرفته است. با وجود شرایط عالی برای تاجران، گردشگران نیز می توانند از امکانات این هتل مدرن بهره ببرند. هتل رادیسون بلو در کنار دریا قرار دارد و چشم اندازی زیبا برای تماشا خواهید داشت، همچنین در مسیر نزدیک به ایستگاه قطار بوده و به جاذبه های گردشگری استکهلم نیز نزدیک می باشد. گردشگران با پای پیاده به راحتی می توانند به سوی تماشای مکان های دیدنی شهر پیش بروند. افرادی که تمایل زیادی به قدم زدن ندارند می توانند از دوچرخه های هتل برای تماشای شهر استفاده کنند. این هتل مدرن دارای 414 اتاق می باشد که در سبک های مدرن سوئدی تزئین و طراحی شده اند.
Motel L
4 – متل ال ( Motel L)
گردشگرانی که به اقامت در هتل هایی با طراحی سنتی تمایل دارند حتما با دیدن متل ال غافلگیر خواهند شد. این اقامتگاه نمونه بارزی از طراحی سنتی به شمار می رود. متل دارای طراحی عجیبی بوده و در هنگام ورود در راهرو فرش های قرمز رنگ به چشم می خورد فرش ها طرحی از پنج گوشه های رنگارنگ دارند. این طرح های عجیب در عین حال سنتی در دکوراسیون اتاق ها نیز بکار رفته است و در روی دیوار پشت تختخواب طرح هایی کشیده شده است که با رنگ های صورتی، سیاه و سفید در طرح هایی مدرن و بی نظیر می باشند. در یکی از دیوار های حمام تصویری از پشت ی زن به چشم می خورد. گفتنی است که این متل اقتصادی و مقرون به صرفه در حومه شهر قرار دارد اما سرویس های حمل و نقل عمومی در نزدیکی متل وجود دارند. با نزدیکی به طبیعت سفری متفاوت و خوش را می توانید تجربه کنید.

Grand Hotel Stockholm

3 – هتل گرند استکهلم ( Grand Hotel Stockholm )

گردشگرانی که دیدن صحنه هایی از حضور افراد مشهور و هنرمند را دوست دارند می توانند در هتل گرند استکهلم اقامت کنند. این هتل از سال 1874 به پذیرایی از افراد سرشناس و برجسته، مانند برندگان جایزه نوبل شهرت دارد. هتل گرند استکهلم دارای امکانات لوکس و پیشرفته بوده و سوئیتی لوکس به نام پرنسیس لیلین دارد. هتل دارای ساختار پیچیده ای بوده و رو به کاخ سلطنتی می باشد. همچنین گردشگران به راحتی می توانند از مهم ترین جاذبه های استکهلم مانند شهر قدیمی که در نزدیکی هتل می باشد، بازدید کنند. هتل گرند استکهلم در موقعیتی عالی کنار دریا قرار دارد و بندر را می توانید در طرف دیگر خیابان مشاهده کنید. گفتنی است که وراندا (Veranda) معروف ترین رستوران جهان می باشد که در این هتل قرار دارد و غذا های متنوع و بی نظیری برای مسافران دارد.

Hotel Rival

2 – هتل ریوال ( Hotel Rival )

گردشگرانی که علاقه ی زیادی به موسیقی معروف آبا (ABBA) دارند و می خواهند به یاد این گروه مشهور آواز بخوانند بهتر است که در هتل معروف ریوال اقامت کنند. یکی از موسیقی دان های معروف گروه آبا به نام بنی اندرسون (Benny Andersson) مالک این هتل بوتیک می باشد که 90 اتاق دارد. موسیقی معروف در فیلم ماما میا در سالن تئاتر این هتل اجرا شد. اتاق های هتل دارای ویژگی ها و طرح های منحصر به فرد و بی نظیری است. آلبوم گولد دهه 70 ، گروه آبا را می توان در این هتل مشاهده کرد ، همچنین هتل دارای پلی استیشن موزیک است. هتل ریوال در جزیره واقع شده است و گردشگرانی که در این هتل اقامت کنند می توانند استکهلم را از زوایای دیگر تجربه کنند.

Hotel Skeppsholmen

1 – هتل اسكپ شولمن ( Hotel Skeppsholmen )
هتل اسكپ شولمن تقریبا در مدت کمتر از ده سال است که به گردشگران خدمات ارائه می دهد و در دو ساختمان باستانی فعالیتش را شروع کرده است، قدمت این دو ساختمان به سال 1699 بر می گردد، دورانی که این مکان اقامتگاه نیروی دریایی سلطنتی بوده است. اطراف این دو ساختمان قدیمی سراسر پر از درختان سرسبز می باشد و در محیط آرام جزیره که روزگاری جایگاه نیروی دریایی سوئد بوده، واقع شده است. خط ساحلی کنار هتل در فاصله کوتاهی از مرکز شهر استکهلم قرار دارد که با قدم زدن و پیاده روی می توانید به سوی مرکز شهر حرکت کنید. این ساختمان باستانی سوئد یک بنای تاریخی بوده و از جاذبه های تاریخی پایتخت به شمار می رود. فضای بیرون ساختمان و رنگ زرد دیواره های آن شاید زیبا جلوه نکند اما محیط داخلی هتل سراسر مدرن و لوکس می باشد. با اقامت در این هتل می توانید آرامش و لحظات دلنشینی در طول سفر رقم بزنید.

هتل سدس چابهار، پروژه گردشگری جذاب در جنوب شرق کشور
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر