لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتلی برای سیاست‌مداران مترقی و چپ‌گرایان
هتلی برای سیاست‌مداران مترقی و چپ‌گرایان

هتلی برای سیاست‌مداران مترقی و چپ‌گرایان

سیاسیون مترقی که قصد دارند اقامتشان را در واشینگتون به همراه هم‌مسلکان خود بگذارند به زودی می‌توانند در هتلی ویژه در این شهر اقدام به رزرو هتل نمایند.
ایتون ورک‌شاپ که درهایش را اوایل سال ۲۰۱۸ بر روی میهمانان باز می‌کند ترکیبی است از یک هتل، فضای کار جمعی، و مرکز سلامت که خدماتی ویژه اعضای احزاب چپ‌گرای مترقی ارائه می‌دهد.

ایتون ورک‌شاپ به عنوان مکانی برای گردهمایی افراد مترقی و خلاق، پذیرای فعالان، هنرمندان، و کارفرمایان سراسر جهان است تا مشوق کارهای مبتکرانه مثبت و مفید هم در مقیاس محلی در کشور و هم در مقیاس کلان و جهانی باشد و اقامتی به یاد ماندنی را نیز برای این میهمانان فراهم کند.

ایتون به عنوان اولین هتل مختص سیاسیون توسط کاترین لو تأسیس شده که دختر کاشویی لو که موسس گروه هتل‌داری لانگ‌هام در هنگ‌کنگ است.
ایتون ورک‌شاپ

هتل تأسیس شده در واشینگتون ظاهراً در مرکز قدرت سیاسی آمریکا واقع شده است و تنها چند بلوک از هتل ترامپ در واشینگتون فاصله دارد و پرچمدار هتل‌های مجموعه‌ای از هتل‌ها خواهد بود.
باید دید که آیا این گونه هتل منحصر به فرد و مختص سیاسیون به سرمشقی مناسب برای هتل‌های دیگر از این دست تبدیل خواهد شد یا خیر. اگر هتل ایتون به موفقیت دست یابد می‌تواند سردمدار هتل‌های با مضمون سیاسی باشد.
آیا شما متمایل به اقامت در هتلی با گرایش سیاسی خاص هستید؟

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین مراکز خرید نزدیک هتل لیلیوم کیش کدامند؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر