لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!
رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!

رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!

هتل درویشی از جمله هتل‌های پنج ستاره مشهد به شمار می‌آید که به عنوان یکی از هتل‌های لوکس مشهد هم شناخته می‌شود. این هتل از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردار است که به سرعت توانسته به یکی از هتل‌های پرطرفدار ایران تبدیل گردد. هتل درویشی از هتل های مشهد است که با دارا بودن رستوران‌های باکیفیت به انتخاب اول مسافران تبدیل شده است.
اقامت کردن در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل پنج ستاره که دارای امکانات مدرن و سبک‌های معماری ملیت‌های گوناگون جهان است بدون شک اقامتی رویایی را برایتان رقم خواهد زد. از جمله امکاناتی که این هتل هوشمند دارد، رستوران های هتل درویشی مشهد است. در ادامه با این رستوران‌ها آشنا خواهیم شد.

رستوران های هتل درویشی مشهد؛ رستوران آتریوم

اگر می‌خواهید در مکانی خاص و شکیل با فضایی آرام و دلپذیر غذا میل کنید، رستوران آتریوم هتل درویشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در واقع رستوران آتریوم یکی از رستوران های هتل درویشی مشهد است که سقف آن شیشه‌ای و مرتفع می‌باشد و ترکیب رنگ خاصی که دارد، برای شما و همراهانتان فضایی سرشار از زیبایی را بوجود می‌آورد. به شما قول می‌دهیم که هیچ‌وقت خاطره صرف غذا در این رستوران را فراموش نخواهید کرد.
سرو غذای ایرانی در رستوران هتل درویشی مشهد برای صرف غذا در این رستوران از کیفیت مواد اولیه آن کاملا مطمئن باشید. در این رستوران این امکان را دارید تا با توجه به سلیقه خودتان از انواع متنوع کباب‌ها شامل کباب ماهی قزل آلا با سبزیجات متنوع، چلوکباب برگ مخصوص، کباب مرغ رومی لذت، جوجه کباب وزیری،کباب گلبرگ، کباب بلغاری، شیشلیک، کباب رویال، کباب مرغ رومی و …)، انواع سوپ (سوپ روز، سوپ جو)، سالاد بار و انواع برنج زعفرانی ایرانی (ماهیچه همراه با برنج ایرانی، میگو طلایی خلیج فارس، شنیسل مرغ، خوراک مرغ، جوجه چینی با سبزیجات، گوشت و بادمجان، چلوگوشت سرخ شده و …) سفارش دهید. از جمله غذاهای خاصی که این رستوران دارد عبارت است از خوراکی لذیذ میگو، ماهیچه و شیشلیک با گوشت تازه.

رستوران های هتل درویشی مشهد؛ رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد رستوران‌های روف گاردن را می‌توان از محبوب‌ترین رستوران های هتل درویشی مشهد جهت صرف غذا به شمار آورد. رستوران روف گاردن یک مکان رویایی برای آن‌ دسته از افرادی است که می‌خواهند محیط‌های جدید را امتحان نمایند.
با همراهان خودتان در این رستوران می‌توانید در حالیکه آسمان بر فراز شماست و در شب هنگامیکه ستاره‌های نورانی چشمک می‌زنند، طعم بی‌نظیر غذا را بچشید. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع متنوع غذاهای آسیایی و فرنگی ارائه می‌شود که شامل سالاد میگو با سس مخصوص می‌باشد. از ساعت 12:30 دقیقه تا 16 و 20 الی 23 ساعت پذیرایی این رستوران از میهمانان است.
برای سفارش غذا در این رستوران بد نیست بال مرغ کنجدی، چیکن لیور، فیله کباب چوبی، اسپرینگ رول، لم چاپ (غذای ایتالیایی، مرغ سبز (هندی)، کامبو (هندی)پاستا اربیتا (غذای ایتالیایی)، خوراک گوشت تایلندی، شاوچامین (چین)، لیوچامین (چین)، اسوبوکو (ایتالیا)، شاه میگو، فیله مینیون (فرانسه) و ماهی سالمون (غذاهای مدیترانه‌ای) را امتحان کنید.
سوپ لوکزامبورگی، سوپ قارچ و سوپ تره فرنگی از جمله سوپ‌های هتل درویشی مشهد محسوب می‌شوند. همینطور در این رستوران این امکان را دارید از سالادهای سزار با مرغ یا میگو، سالاد هانی دیژهن، سالاد چینی با مرغ و سالاد آنتروکت نیز تست کنید.

رستوران های هتل درویشی مشهد؛ فست فود فیروزه

سرو فست فود در رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد یک پیشنهاد ویژه برای آن‌هایی که سلیقه‌ای متفاوت دارند، رستوران فست فود فیروزه هتل درویشی است. معماری که از سبک اسلامی الهام گرفته و نورپردازی گرم این رستوران شکیل در فضایی خاص، بدون شک لحظاتی شیرین و رنگین را برایتان رقم می‌زند.
در این رستوران می‌توانید کنتاکی‌های ویژه، پیتزاهای مخصوص، همبرگر، سالاد مخصوص عربی و انواع فست فودهای خوشمزه را بچشید و از لحظه‌هایتان لذت ببرید. با تجربه غذاهای فست فود فیروزه متوجه خواهید شد که این رستوران یکی از رستوران های هتل درویشی مشهد بوده که بسیار با کیفیت است.

چایخانه سنتی برکه

اگر به دنبال یک مکان خاص برای دورهمی‌هایتان هستید، به چایخانه سنتی برکه هتل درویشی اعتماد کنید. در این چایخانه لذت نوشیدن یک چای خوش طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در منظره‌ای بکر و متفاوت تجربه خواهید کرد. بستنی و دسرهای برکه در فضای خاصش، طعمی بی‌نظیر دارند.

رستوران های هتل درویشی مشهد؛ رستوران ارغوان

صبحانه هتل درویشی مشهد رستوران ارغوان مکانی است که در آن برای شروع یک روز عالی، می‌توانید انرژی موردنیاز را بگیرید. صبحانه هتل درویشی بسیار معروف است، چراکه دارای منوی بسیار متنوعی است و در محیط آرام و دلنشین رستوران ارغوان ارائه می‌شود.

کافی شاپ مرکزی هتل درویشی

کافی شاپ هتل درویشی مشهد اگر برای ملاقات با دوستانتان به دنبال مکانی دنج و راحتی هستید، می‌توانید کافی شاپ هتل درویشی را انتخاب کنید. در این کافی شاپ لحظاتی خاطره‌انگیز و دلچسب خواهید داشت. دلتان یک فینگرفود خوشمزه یا بستنی‌های خاص با کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم می‌خواهد؟ تمام این‌ها را باید در کافی شاپ هتل درویشی امتحان کنید. برای داشتن گفتگوهای خانوادگی و صمیمانه هم روی این کافی شاپ حساب کنید.

کافی شاپ اسپا هتل درویشی

کافی شاپ اسپای هتل درویشی خاص‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. در این کافی شاپ می‌توانید بطور همزمان با ماساژ و استفاده از خدمات اسپا از یک نوشیدنی طبیعی لذت ببرید. اینگونه لحظاتی پرانرژی در استخر و جکوزی برای خود خواهید داشت و طراوت و شادابی را احساس می‌کنید.
انواع نوشیدنی‌های سرد نظیر موهیتو، آبمیوه (جوس)، شیک و گلاسه، انواع نوشیدنی‌های گرم و لذیذ نظیر چای، قهوه و کاپوچینو و همچنین انواع دسر همچون بستنی و کیک را می‌توانید در کافی شاپ اسپا میل کنید و از انرژی مضاعف برای ادامه فعالیت‌هایتان برخوردار شوید.

کافی شاپ بیلیارد هتل درویشی

نورپردازی و فضای مناسب را می‌توان از جمله دلایلی دانست که کافی شاپ بیلیارد هتل درویشی را به یکی از کافی شاپ‌های پرطرفدار مشهد تبدیل کرده است. خاطره‌های ماندگاری را در این کافی‌شاپ با دوستانتان می‌توانید بسازید.
از جمله مزایای این کافی شاپ که باید به آن اشاره کرد پخش زنده بازی‌های ورزشی است که بدون شک لذت یک دورهمی هیجان‌انگیز را به شما هدیه می‌دهد. کیفیت بالایی که میزهای بیلیارد آن برخوردارند و آزاد بودن استعمال دخانیات از مزیت‌های دیگر انتخاب این کافه است.
جمع‌بندی
رستوران های هتل درویشی مشهد و کافی شاپ‌های مختلف این رستوران از مجلل‌ترین و بهترین رستوران‌های هتل های مشهد محسوب می‌شوند. این رستوران‌ها عبارتند از رستوران ارغوان، رستوران آتریوم، فست فود فیروزه، رستوران روف گاردن، چایخانه سنتی برکه، کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ اسپا و کافی شاپ بیلیارد.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
10 غذایی كه به ندرت در هواپیما سِرو می گردند
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر