لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> لواسان تهران
لواسان تهران

لواسان تهران

اگر در جست و جوی منطقه ای خوش آب و هوا در اطراف شهر بزرگی مانند تهران هستید پیشنهاد می شود لواسان تهران را انتخاب کنید. در واقع عده ی زیادی هستند که تهران را به عنوان شهری پر از آلودگی هوا می شناسند اما لازم به ذکر است که شهر تهران در اطراف مناطق بسیار خوش آب و هوایی دارد که یکی از بهترین آنها لواسان است. لواسان تهران منطقه ای خوش آب و هوا با طبیعتی بسیار زیباست.
لواسان جاذبه های دیدنی فراوانی دارد. این شهر یکی از مشهورترین مناطق خوش آب و هوای تهران می باشد. آب و هوای دلچسب و طبیعت زیبای لواسان موجب شده تا عده ی زیادی از تهرانی ها به ساخت خانه و ویلا در آن روی آورند و آخر هفته های خود را در این منطقه بگذرانند. دلیل دیگری که رونق لواسان را رقم می زند فاصله ی کوتاه آن تا شهر تهران می باشد. با ما همراه باشید تا لواسان را بیشتر بشناسید.

هتل های تهران

هتل آزادی تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران هتل های بسیار مجلل و زیبایی دارد. با وجود وبسایت ایران هتل آنلاین اقامت در هر یک از هتل های تهران می تواند به راحتی صورت گیرد. یکی از بهترین این هتل ها هتل آزادی تهران است که در بزرگراه شهید چمران – تقاطع اوین قرار دارد. این هتل که به عنوان هتل هایت سابق نیز شناخته می شود یکی از بهترین هتل های تهران و باسابقه ترین هتل های ایران است.

هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران
ادامه مطلب

معرفی لواسان تهران

شهر لواسان تهران

شهر لواسان تهران

لواسان شهری در شمال شرق استان تهران است. این شهر منطقه ای بسیار خوش آب و هواست که در دامنه‌ ی کوه های البرز واقع شده است. در این منطقه می توانید شاهد مناظر بسیار زیبایی از رودخانه ی جاجرود و دریاچه ی سد لتیان باشید. طبیعت لواسان در هر چهار فصل سال به قدری تماشایی است که دل هر بیننده ای را می برد. این طبیعت، لواسان را به یک منطقه ی بسیار پرطرفدار در تهران تبدیل کرده است.
لواسان یا به قول تهرانی ها لواسون یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات از توابع استان تهران است. شهرستان شمیرانات از شمال به استان مازندران، از جنوب به شهرستان تهران، از شرق به شهرستان های دماوند و پردیس و از غرب به استان البرز ختم می شود. در لواسان می توانید شاهد ویلاهای بسیار شیک و زیبایی باشید که نمای بی نظیری دارند و هر یک به طریقی جلوه نمایی می کنند.
لواسان تهران منطقه ای است که گزینه ی بسیار مناسبی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته مخصوصا در فصل گرم تابستان می باشد. در تابستان که تهران گرم می شود می توان از آب و هوای خنک لواسان لذت برد. با اینکه تصور می شود تفریح در لواسان هزینه بردار است اما ساحل رود جاجرود که از دل لواسان عبور می کند محل مناسبی برای بر پا کردن بساط پیک‌ نیک ‌های خانوادگی می باشد.

مسیر دسترسی به لواسان

مسیر رسیدن به لواسان

مسیر رسیدن به لواسان از تهران

شهر لواسان در شمال شرق تهران قرار دارد. فاصله ی لواسان تا تهران چیزی حدود 11 کیلومتر است. این در حالی است که فاصله ی لواسان تا اتوبان بابایی تهران چیزی حدود تنها ۷ کیلومتر است. از طرفی دسترسی از لواسان به اتوبان ارتش و شمیران به آسانی از طریق جاده ی لشگرک امکان پذیر می باشد. لواسان به عنوان نزدیک ‌ترین منطقه ی خوش آب و هوا به شهر تهران شناخته می شود.
بهترین راه برای رفتن به لواسان از طریق بزرگراه شهید بابایی است. وارد بزرگراه شهید بابایی شوید، نرسیده به شهرک کوثر، خروجی جاده ی لشگرک را به سمت شمال پیش بروید و خود را به منطقه‌ ی لشگرک برسانید. سپس وارد بلوار امام خمینی شوید تا به لواسان برسید. پیشنهاد می شوید برای رفتن به لواسان از خودروی شخصی استفاده کنید.

میدان حسن آباد تهران
ادامه مطلب

اقامت در لواسان

ویلای زیبا در لواسان

تصویری از یک ویلای زیبا در لواسان

لواسان یک مجموعه ‌ی تفریحی بی نظیر است که اقامت در آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. این منطقه همواره به عنوان یکی از تفرجگاه های محبوب و معروف تهرانی ها شناخته می شود. برای اقامت در لواسان می توان یکی از ویلاهای آن را اجاره کرد و یک روز رویایی را پشت سر گذاشت. اجاره ویلا در لواسان طرفداران خاص خود را دارد و یکی از کارهای مرسوم در این منطقه می باشد.
با این حال اگر می خواهید یک روز خوب و خوش را در لواسان تهران بدون صرف هزینه پشت سر بگذارید می توانید در ساحل رود جاجرود چادر بزنید و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. این در حالی است که طبیعت لواسان همواره میزبان مناسبی برای گردشگران است و هوای پاک و دل پذیری را به آنها هدیه می دهد.

بهترین زمان سفر به لواسان

می توان گفت لواسان تهران شهری کاملا چهار فصل است. طبیعت لواسان در بهار زیباترین چهره ی ممکن را به خود می گیرد. این شهر در تابستان‌ آب و هوای خنکی دارد. فصل پاییز در لواسان مناظر فوق العاده ای را پیش رویمان می گذارد. لواسان در زمستان جامه ای از برف بر تن می کند و چهره ای سفید به خود می گیرد. پس در هر فصل از سال که بخواهید می توانید راهی این منطقه از تهران شوید.

لواسان تهران نام منطقه ای خوش آب و هوا و لاکچری در استان تهران است که طبیعت بسیار زیبا و فاصله ی اندکی تا شهر تهران دارد. در این منطقه ویلاهایی ساخته شده که تماشای آنها خالی از لطف نمی باشد. در لواسان می توانید از جاذبه های دیدنی مانند آبشار برگ جهان، غار هملون، غار موزه وزیری و حمام راحت آباد دیدن کنید. آیا تاکنون به لواسان تهران سفر کرده اید؟ آیا زیبایی های آن را از نزدیک دیده اید؟

باغ موزه هنر ایرانی تهران، تجمعی از آثار تاریخی و فرهنگی ایران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر