لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی هتل ها >> بهترین هتل های ایران برای ماه عسل
بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

 

ماه عسل یکی از بهترین و شیرین ترین سفرهایی است که هر فردی می تواند در طول زندگی تجربه کند. فرصت رفتن به سفر ماه عسل در هر زندگی مشترکی تنها یک بار فراهم می شود. ما در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های ایران برای ماه عسل آشنا کنیم تا با انتخاب یکی از آنها بتوانید خاطرات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.
خاطرات سفر ماه عسل برای همیشه در ذهن می ماند و اولین روزهای زندگی مشترک را تداعی می کند. حال اگر این روزها در یک هتل زیبا و مجلل سپری شده باشد می تواند زندگی مشترک را در مسیری پیش ببرد که انتهای آن لذت بودن در کنار هم باشد. با ما همراه باشید تا بهترین هتل های ایران برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم.
معمولا بحثی که در کنار انتخاب هتل مناسب برای ماه عسل مطرح می شود رزرو هتل در زمان مورد نظر می باشد. ماه عسل سفری است که در اولین روزهای زندگی مشترک رخ می دهد و معمولا نمی تواند به تعویق بیفتد. به همین دلیل رزرو هتل برای ماه عسل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پیشنهاد ما برای شما رزرو از طریق سایت ایران هتل آنلاین است.

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

هتل درویشی مشهد

یکی از بهترین هتل ها برای ماه عسل در مشهد هتل درویشی مشهد است. این هتل پنج ستاره در فاصله ی 3/1 کیلومتری از حرم امام رضا (ع) قرار دارد. لذا زوج های جوان که مشهد را به عنوان مقصد سفر ماه عسل خود انتخاب می کنند می توانند با اقامت در این هتل هر زمان که مایل باشند برای زیارت حرم مطهر اقدام کنند. هتل درویشی مشهد یکی از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل است.
هتل درویشی مشهد یک هتل زیبای 20 طبقه است که واحد های اقامتی آن در طبقات اول تا شانزدهم واقع شده اند. از جمله مزایای این هتل وجود بیش از 800 مترمربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و غیرسرپوشیده است که با طراحی زیبا نظر مهمانان را به سمت خود جلب می کند. هتل درویشی خدمات و امکانات مناسبی را ارائه می دهد.

معرفی هتل پارمیدا مشهد - هتلی با ترنسفر رایگان به حرم
ادامه مطلب

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

از دیگر هتل های خوب مشهد برای ماه عسل هتل قصر طلایی مشهد است. این هتل دارای مساحتی حدود 5000 مترمربع، 16 طبقه و 357 واحد اقامتی است. هتل قصر طلایی مشهد اتاق ها و سوئیت های متنوعی از جمله پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور، امپریال و … دارد که هر یک دارای امکانات کامل اقامتی می باشد. این هتل در قلب خیابان امام رضا واقع شده لذا تا حرم فاصله ی چندانی ندارد.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

همان طور که می دانید کیش مقصدی رویایی برای یک سفر ماه عسل است. یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل هتل ترنج کیش است که دارای دو بخش هتل روی آب و هتل ساحلی می باشد. بخش روی آب هتل که به شکل یک بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی خاورمیانه است که مانند نگینی زیبا بر روی خلیج همیشه فارس می درخشد.
اتاق های بخش روی آب دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای هستند به طوری که با قدم نهادن در آنها انگار بر روی آب راه می روید. هتل ترنج کیش در کل دارای 100 ویلا و پنج سوئیت اقامتی است که توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. این هتل در ابتدای جاده ی جهان، بین میدان جاسک و کلبه ی هور واقع شده و رستوران های مختلف و کافی شاپ ساحلی جذابی دارد.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

گزینه ی مناسب دیگری که برای اقامت در سفر ماه عسل در کیش پیش روی دارید هتل مارینا پارک کیش است. این هتل با مساحتی حدود 10 هکتار به شکلی منحصر به فرد ساخته شده و دارای انواع اتاق ها و سوئیت های شیک و لوکس می باشد. در محوطه ی مارینا پارک می توانید شاهد مناظر زیبایی از انواع گیاهان زینتی و آب نماهای باشکوه باشید. این هتل در نوار سياحتى شرقى، جنب برج هاى دو قلو قرار دارد.
هر ضلع از هتل مارینا پارک در دو طبقه ساخته شده و مجموعه در کل دارای 190 واحد اقامتی است. هتل مارینا پارک از دو طرف به ساحل خلیج فارس دید دارد و چهره ی زیبای دریا در برخی از اتاق ها به خوبی دیده می شود. از مزایای اقامت در این هتل پنج ستاره دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره ی کیش از جمله پارک مرجان، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش می باشد.

رستوران های هتل درویشی مشهد را بیشتر بشناسید!
ادامه مطلب

بهترین هتل های اصفهان برای ماه عسل

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

اصفهان یکی دیگر از مقاصد مهم ایران برای سفر ماه عسل زوج های جوان است. یکی از بهترین هتل های اصفهان برای ماه عسل هتل عباسی اصفهان می باشد. این هتل با معماری باشکوه و اصیل ایرانی، لقب کهن ترین هتل جهان را نصیب خود کرده است. بنای اولیه ی این هتل در سال 1128 به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و به مادر شاه پیشکش گردیده است.
امروزه این بنا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایران است که امکان اقامت در آن برای همگان فراهم می باشد. هتل عباسی دارای 225 واحد اقامتی است که همگی دارای امکانات کامل اقامتی می باشند. بعضی از اتاق های هتل مشرف به باغ هستند و نمای بسیار زیبایی را در مقابل چشمان مهمانان به عرصه ی نمایش می گذارند. این هتل در خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه واقع شده است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

پیشنهاد بعدی برای اقامت در اصفهان در ماه عسل هتل پارسیان کوثر اصفهان است. این هتل فعالیت خود را در سال 1351 با نام هتل شرایتون شروع کرد و در سال 1352 هتل کوروش نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به هتل قدس و یک سال بعد به هتل کوثر تغییر نام داد.
هتل کوثر در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد لذا دسترسی مهمانان به جاذبه های گردشگری شهر اصفهان را به راحتی فراهم می کند. هتل پنج ستاره کوثر اصفهان در کل دارای دو بخش جدید و قدیم می باشد. بخش جدید که در سال 1396 به بهره برداری رسیده، ساختمان فیروزه نام دارد و مشرف به باغ می باشد. بخش قدیم نیز که ساختمان اصلی هتل را تشکیل می دهد مشرف به زاینده رود است.

بهترین هتل های شیراز برای ماه عسل

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز به عنوان یکی از بهترین هتل های شیراز برای ماه عسل شناخته می شود. این هتل دارای مساحتی حدود 900 مترمربع، 3 طبقه ی مثبت و 2 طبقه ی منفی و 72 باب اتاق و سوئیت اقامتی است. معماری سنتی برخی از بخش های هتل بسیار مورد توجه مهمانان می باشد. هتل زندیه با قراگیری در خیابان هجرت و واقع بودن در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد چیست؟
ادامه مطلب

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز نمونه ی دیگری از بهترین هتل ها برای ماه عسل در ایران است که بر فراز کوه های شمال شرقی شیراز بنا شده است. این هتل که با نام دروازه قرآن نیز شناخته می شود دارای 14 طبقه و 158 باب اتاق اقامتی می باشد که در طبقات هفتم تا دوازدهم واقع شده اند. هتل پنج ستاره بزرگ شیراز از هتل های مجهز در شیراز به شمار می رود.

بهترین هتل های شمال ایران برای ماه عسل

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر (هایت) چالوس که شامل دو بال شرقی و غربی است یکی از بهترین هتل های شمال ایران برای ماه عسل است. این هتل دارای 164 باب اتاق است که در طبقات اول تا پنجم واقع شده اند. قرار گیری هتل آزادی چالوس بین دریای خزر و کوه های سرسبز دلیل خوبی برای انتخاب آن می باشد. البته این هتل دارای طراحی لوکس، امکانات پیشرفته و دسترسی آسان به شهرهای ساحلی نیز است.

هتل مروارید خزر محمودآباد

هتل مروارید خزر محمودآباد

هتل مروارید خزر محمودآباد با 32 باب سوئیت اقامتی در قالب 3 طبقه در 14 کیلومتری محمود آباد واقع شده است. این هتل در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد لذا مهمانان می توانند اوقات خوب و خوشی را در ساحل دریا سپری کنند. این در حالی است که بعضی از واحدها دارای چشم انداز زیبایی از دریا می باشند.

ماه عسل سفری تکرارنشدنی است لذا بهتر است اقامت در این سفر در مکانی متفاوت و خاطره انگیز صورت گیرد. ما در این مطلب ده هتل پنج ستاره در پنج نقطه از ایران را به شما معرفی کردیم تا انتخاب محل اقامت در سفر ماه عسل برایتان آسان تر باشد. با مطالعه ی این مطلب می توانید با بهترین هتل های ایران برای ماه عسل آشنا شوید.

بخش مهمی از هر سفر انتخاب محل اقامت است. حال هر چه این سفر از اهمیت بیشتری برخوردار باشد این موضوع نیز به مراتب مهم تر می شود. اقامت در سفری مانند ماه عسل که تنها یکبار در طول زندگی مشترک اتفاق می افتد می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. پس بایستی با دقت کامل تعیین شود. آیا روشی بهتر از رزرو اینترنتی را برای تعیین محل اقامت در سفر ماه عسل که زمان آن تقریبا مشخص است سراغ دارید؟

 

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر