لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های ایران برای ماه عسل
هتل های مناسب برای ماه عسل

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

یکی از ناب‌ترین و خاص‌ترین سفرهایی که افراد در طول عمرشان تجربه می‌کند ماه عسل است. هتل های خوبی در ایران امروزه وجود دارد که لحظات خوش روزهای اول زندگی تان شیرین می‌کنند. در این مقاله به شما بهترین هتل های ایران برای ماه عسل را معرفی می‌کنیم تا چنانچه خواستید خودتان برای ماه عسل راهی شوید یا به کسی پیشنهاد دهید اطلاعات کافی داشته باشید.

بهترین هتل های مشهد برای ماه عسل

1- هتل مجلل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد، از هتل های 5 ستاره، در سال 1390 افتتاح شد. هتل در فاصله 1.3 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل پنج ستاره مجلل درویشی مشهد در 20 طبقه متشکل از 223 واحد اقامتی در طبقات اول تا شانزدهم قرار دارد.

خوب است بدانید هتل مجلل درویشی مشهد مرتفع‌ ترین مرکز اقامتی و نیز تنها هتل آتریوم شرق کشور می‌باشد. این هتل بیش از 800 مترمربع فضای سبز دارد که به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده در قالب روف‌گاردن طراحی شده است.

این امر نه‌تنها رزرو هتل درویشی مشهد را به انتخاب اول مسافران تبدیل نموده، بلکه نظرات مثبت بسیاری به هتل جلب کرده است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل هتل قصر طلایی است. با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد بدون شک یکی از ناب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین سفرهای عمرتان را تجربه می‌کنید. این هتل پنج ستاره از جمله هتل های مجلل مشهد بوده که در همه جای ایران و خاورمیانه شناخته شده و یک گزینه عالی برای اقامت در مشهد محسوب می‌شود. همان طور که از اسم هتل پیداست، نمای هتل قصر طلایی مشهد شبیه به یک قصر اشرافی بوده که شکوه آن در همان نگاه اول توجهتان را جلب می‌کند.

هتل قصر طلایی مشهد - بهترین هتل های برای ماه عسل

در سال 1389 هتل قصر طلایی در 16 طبقه و 360 واحد اقامتی متنوع ساخته شد. معماری خاص و دکوراسیونی زیبا و شاهانه شما را مجذوب خود می‌کند. باتوجه به مساحت زیاد زیربنای هتل و همچنین تعداد طبقات بالا، هتل بین‌المللی قصر از بزرگترین و مرتفع‌ترین هتل‌ها‌ در خاورمیانه است. به علاوه هتل قصر طلایی مشهد در طی دوران کاری، موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است.

برای نمونه این هتل را به عنوان باشکوه‌ترین‎ترین موزه هتل کشورمی‌شناسند. در سال‌های 1395 و 1396 هتل به کسب مقام کارآفرین برتر استان خراسان موفق شد. در عین حال در زمان شیوع کرونا هتل قصر طلایی مشهد بارها هتل برتر ایران به خاطر رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی از سوی سازمان گردشگری ایران انتخاب شد.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ مشهد تجربه اقامتی لوکس و بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. هتل الماس ۲ در سال ۱۳۹۶ در ۲۵ طبقه شروع به فعالیت کرد و ۲۱۷ باب اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. هتل الماس هتل همه کاره در قلب مشهد بوده که رضایت مسافران خود را دارد.حتی افرادی را که به کنسول‌های بازی علاقه دارند، بی‌نصیب نگذاشته است.

این هتل پنج ستاره  تمام نیازهای شما را مثل شهری کوچک برآورده می‌کند تا دیگر احتیاجی به خروج از هتل نداشته باشید. از جمله این موارد، وجود بازارچه اختصاصی هتل است.

چنانچه اهل هنر و تاریخ باشید، این هتل برای شما سوپرایز خوبی دارد که باعث می‌شود تا اقامت در این هتل فراموش نشدنی شود. شما اتاق‌هایی با سبک‌های متعدد تمدن جهان را باتوجه به سلیقه خود انتخاب می‌کنید؛ نظیر اتاق‌های با سبک تمدن‌های ایران باستان، آفریقا، تایلند، هند، عرب، ایتالیا، ترکیه، روسیه و صفویه.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش مناسب برای ماه عسل

هتل مارینا پارک کیش را برای یک سفر تفریحی و لوکس به جزیره کیش پیشنهاد می‌دهیم. این هتل از معماری لوکس با نمای خارجی منحصر‌به‌فردی برخوردار است که آن را از هتل های دیگر جزیره متمایز می‌کند. هتل مارینا پارک پنج ستاره در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود. از همان ابتدا نیز توانست خود را به عنوان هتلی مجلل ثابت کند. هتل مارینا پارک در مرکز یک پارک ساحلی قرار گرفته است. این پارک تقریبا دارای ۱۷ هکتار مساحت بوده و انواع گونه‌های بومی گیاهی را می‌توانید در آن بیابید.

چگونه از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنیم!
ادامه مطلب

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی مناسب برای ماه عسل

از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل هتل ترنج است. هتل ترنج که از جمله عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه است، در سال 1394 با افتتاح فاز اول خود شروع به کار نمود. فاز یک این هتل از یکصد سوییت تشکیل شده که توسط یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر به هم وصل شده‌اند. شکل نهایی آن‌ها از بالا، یک بته‌جقه بوده (یکی از نمادهای اصیل هنر ایرانی) که بر آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد.

هتل ترنج کیش هتلی مناسب برای ماه عسل

هتل ترنج کیش از هتل های پنج ستاره امکانات و خدمات رایگان و غیررایگان بسیاری را برای ارائه به مهمانان خود دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات و خدمات رایگان این هتل عبارت است از اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه و ناهار، مینی‌بار، خانه کودک و پارکینگ روباز با ظرفیت پنجاه خودرو اشاره کرد. همچنین، این هتل امکان استفاده از دیگر خدمات همچون سالن کنفرانس، سیستم کرایه خودرو، لاندری، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی و خدمات اسپا) و آتلیه عکاسی را هم با پرداخت هزینه فراهم کرده است.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش هتلی مناسب برای ماه عسل

یکی از بهترین هتل های پنج ستاره هتل میراژ کیش بوده که نوساز است و در جزیره مرجانی کیش قرار دارد. هتل امکانات کاملی را به مهمانان ارائه می‌دهد. به همین خاطر از سال 1397 که به بهره‌برداری رسید، توانست توجه چهره‌ها و مهمانان داخلی و خارجی بسیاری را جلب کند. زیربنایی که این هتل نه طبقه دارد، بیست هکتار بوده و متشکل از 178 واحد اقامتی است.

هتل میراژ کیش هتلی مناسب برای ماه عسل

هتل میراژ از جمله نزدیک‌ترین هتل‌ها به ساحل، در بلوار دریا است که امتداد آن به اسکله تفریحی می‌رسد. در جزیره کیش  لاکچری و لوکس بودن را نمی‌توان به هر هتلی نسبت داد. زیرا باتوجه به شرایط آب‌و‌هوایی ویژه چنانچه استاندارهای هتل‌داری حرفه‌ای به طور مطلوب رعایت نشود، با کمتر از یک دهه فعالیت ساختما رطوبت زده شده و پر از تجمع حشرات می‌شود.

با اطمینان می‌توان هتل میراژ کیش را یک هتل درجه یک معرفی کرد که آن را تیم حرفه‌ای و آموزش دیده اداره می‌‌کنند. در تمامی قسمت‌های هتل سیستم تهویه هوا به طور دائمی فعال می‌باشند و سرویس نظافت با دقت صورت می‌پذیرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش هتل هایی برای ماه عسل

هتل داریوش کیش را باید ار هتل های مجلل‌ و معروف جزیره معرفی کرد. این هتل بزرگ و لوکس که فعالیتش را از سال ۱۳۸۲ شروع کرد، در سال ۱۳۹۶ نیز مورد بازسازی واقع شده. هتل داریوش کیش دوازده هکتار زیر بنا داشته و ساختمان سه طبقه آن طراحی ویژه‌ای دارد. این طراحی از تخت جمشید به خصوص کاخ آپادانا الهام گرفته شده است.

بهترین هتل های شمال برای ماه عسل

هتل لیلیوم متل قو

هتل لیلیوم متل قو

از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل هتل لیلیوم می‌باشد. هتل لیلیوم متل قو با ۷ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی در سلمان شهر واقع شده است. هتل لیلیوم با چهار ستاره کیفی در جنگل‌ها و طبیعت سرسبز دامنه‌های شمالی البرز بنا شده . در اتاق‌های آن این امکان را دارید تا در یک قاب منظره زیبای جنگل‌های تیلاکنار، دامنه‌های سرسبز کوه و دریا را مشاهده نمایید. هتل لیلیوم متل قو از امکانات فوق‌العاده رستوران تابستانه، تورهای نیم‌روزه، کافی‌شاپ و… برخوردار است.

در عین حال این هتل دارای دسترسی مطلوبی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی سلمان شهر است. هتل توانسته امنیت خاطر و آرامش را برای میهمانان خود ایجاد کرده و به یکی از هتل های برگزیده مازندران تبدیل گردد. به‌طوری‌که هتل مقصد تعداد بسیاری از مسافران استان زیبای مازندران است.

در سال ۱۳۹۳ هتل لیلیوم به بهره‌برداری رسید و  و با کادر مجرب، متعهد و آموزش‌دیده خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز از اقصا نقاط ایران‌زمین است.

هتل ساحلی میزبان بابلسر

هتل ساحلی میزبان بابلسر مناسب برای ماه عسل

یکی از هتل های تازه تاسیس بابلسر هتل ساحلی میزبان بوده که در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید. این هتل با ۲۳ ویلای چوبی به همراه امکانات رفاهی روز و نیز مسیر پیاده روی کنار ساحل، ورزش‌های متنوع آبی و تفریحات هیجان‌انگیز دریایی با داشتن فضایی آرام و دلنشین میزبان میهمانان است. پرسنل و کادر مجرب هتل میزبان ساحلی بابلسر از شما میهمانان عزیز و گرامی برای داشتن اقامت و سفر به یادماندنی و خاطره انگیز میزبانی می‌کنند.

6 كاری كه گردشگران هرگز نباید در شهرهای بزرگ انجام دهند
ادامه مطلب

هتل سالاردره ساری

هتل سالاردره ساری در جنگل‌های زیبا و بی‌نظیر شمال قرار دارد. هتل از طبیعت جذاب مازندران بهره می‌برد و برای دوست‌داران طبیعت اوقات نابی را مهیا کرده‌ است. هتل در موقعیتی واقع شده که به شما این امکان را می‌دهد تا از مناظر فوق‌العاده جنگلی لذت برده و تجربه‌ای شیرین را داشته باشید. این هتل در زمینی به مساحت 5600 متر مربع با دو هکتار فضای سبز بکر بنا شده است.

مجموعه هتل چهار ستاره سالاردره در 12 کیلومتری جنوب شهر ساری واقع شده و در نزدیکی رودخانه‌ای به همین نام در جاده ساری به سمنان قرار دارد. با رزرو هتل سالاردره ساری نه تنها از فضای شهری فاصله می‌گیرید بلکه در جنگل با امکاناتی کامل اقامت خواهید داشت. موقعیت جغرافیایی که هتل دارد، به صورتی است که با بیست دقیقه رانندگی از هتل به شهر ساری دسترسی دارید. از این هتل به جاذبه‌‌هایی نظیر خانه قدیمی کلبادی، دریاچه الندان و مسجد جامع نزدیک هستید.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر را باید بهترین انتخاب برای کسانی دانست که هنگام سفر به شمال، نمی‌دانند بین جنگل و کوه و دریا، کدام را انتخاب کنند! چرا که یک سمت آن را دریای خزر احاطه کرده و سمت دیگر را جنگل‌های هیرکانی پوشیده است. هتل فاصله آنچنانی با تفرجگاه ساحلی نمک آبرود نداشته و از جمله نزدیک‌ترین هتل‌ها به دریا می‌باشد.

این هتل پنج ستاره و قدیمی در اواسط دهه پنجاه احداث شده و در طی مدت بازسازی‌های سال ۹۵ توانست به امکانات رفاهی مجهز شود. احداث آن توسط گروه بین‌المللی هایت (شرکت هتلداری مشهور آمریکایی) صورت گرفت و به همین خاطر به نام «هتل هایت خزر» نیز آن را می‌شناسند. پس از انقلاب بود که به مجموعه هتل های پارسیان پیوست. هرچند بیش از پنجاه سال است که از عمرش می‌گذرد، اما همچنان یک هتل بی رقیب و منحصر به فرد در شمال کشور محسوب می‌شود.

هتل پارسیان خزر چالوس مناسب برای ماه عسل

پارکینگ برای آن دسته از مسافرانی که با خودروی شخصی به شهرهای همیشه بارانیِ شمال سفر می‌کنند، قطعا یک مزیت است. خبر خوب مجهز بودن هتل به پارکینگ مسقف رایگان است که در صد قدمی هتل قرار دارد و با یک دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید. هرچند امکاناتی نظیر استخر و سونا و جکوزی در هتل وجود ندارد؛ با این حال دریا در چند قدمی شماست

تفریحات ساحلی نظیر جت اسکی و قایق موتوری و نیز امکانات ورزشی مثل فوتبال دستی و پینگ پنگ با هماهنگی قبلی و همچنین هزینه اضافی می‌تواند در اختیار مهمانان قرار گیرد. از سایر امکانات این هتل تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، لاندری، خودپرداز، اینترنت و سالن همایش است که به مسافران ارائه می‌شود.

بهترین هتل های شیراز برای ماه عسل

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز مناسب برای ماه عسل

یک هتل پنج ستاره هتل بزرگ شیراز یا هتل شیراز بوده که در بهمن‌ماه ۱۳۹۳  به‌طور رسمی افتتاح شد. این هتل 14 طبقه الهام گرفته شده از شکل یک کشتی بر فراز سلسله‌کوه‌های شمال‌شرقی شیراز است. هتل از یک‌ سمت طبیعت ناب و زیبای کوه و از جهت دیگر چشم‌انداز این شهر زیبا را دارد.

همچنین اشراف داشتن به دروازه قرآن و باغ‌های شیراز، نزدیک بودن به اماکن تاریخی همچون حافظیه، سعدیه و تخت جمشید و امکان دسترسی مناسب به فرودگاه و شاهراه‌های اصلی، باعث شده تا این هتل از لحاظ مکانی موقعیتی ویژه داشته باشد. هتل بزرگ شیراز را اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس به عنوان هتل نمونه استان برگزید.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز مناسب برای ماه عسب

از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل هتل زندیه است. هتل زندیه شیراز از معماری سنتی ایرانی الهام گرفته شده و در سال ۱۳۹۴ بنا شده است. هتل با طراحی زیبا و خاصش، تحسین شما را وا می‌دارد. این هتل پنج ستاره با ساختمان شش طبقه‌اش در خیابان هجرت و حد فاصل فلکه شهرداری و چهارراه پارکینگ واقع شده. توجه کنید که معماری داخلی هتل زندیه نیز بسیار چشم نواز بوده و در بدو ورود مطمئن خواهید بود که برای اقامت خود هتل مناسبی را در شیراز انتخاب کرده‌اید.

هتل آپارتمان در تهران با قیمت مناسب
ادامه مطلب

هتل زندیه شیراز برای سفر ماه عسل

لابی هتل از ستون‌های سنگی، سقف بلند، مبلمان مجلل و لوسترهای درخشان برخوردار است که فضای خاص و لوکسی را در بین هتل های شهر شیراز بوجود می‌آورد. از لحاظ معماری و دکوراسیون جذابیت هتل زندیه شیراز تنها به این موارد محدود نمی‌شود. گوشه‌ای از ذوق و سلیقه ایرانی در هر قسمت ساختمان و محوطه هتل، در برابر شما به نمایش گذاشته شده است.

باغچه‌ها با گلکاری‌های چشم‌نواز، فواره‌ها و جوی جاری در کنار نورپردازی مناسب، در فضای خارجی هتل زندیه شیراز، دارای معماری از باغ‌های سنتی ایرانی هستند که در فضایی مدرن به کار رفته‌اند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز هتلی برای ماه عسل

چنانچه به دنبال کسب تجربه‌های جدید هستید و به ارتفاع علاقه‌مندید، بدون شک اقامت در بلندترین هتل شیراز، لذتی منحصربه‌فرد از ماندن در یک هتل است. هتل چمران شیراز 109 متر ارتفاع داشته و در سال 1389 با سی طبقه در یکی از مرتفع‌ترین مناطق شیراز بنا شد.

امکان ندارد از بلوار چمران شیراز گذشته، و چشمتان به برج بلند هتل چمران نخورد. از سمت شمال این هتل پنج ستاره رو به باغ‌های میوه و از سمت جنوب به سمت رودخانه شیراز قرار دارد. همین موقعیت جغرافیایی ویژه باعث شده تا واحدهای اقامتی هتل دارای چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر شیراز و طبیعت آن داشته باشد.

در کنار تمام این‌ها هتل چمران در یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری در شیراز واقع شده است. این منطقه در بین ساکنان شیراز و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، به داشتن هوای پاک و تازه شهرت دارد.

بهترین هتل های اصفهان برای ماه عسل

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان برای ماه عسل

در شهر توریستی اصفهان در کنار هر جاذبه دیدنی و مهم، تعداد متعددی اقامتگاه وجود دارد. اگر بهترین آن برای خودتان را انتخاب کنید، لذت سفر برای شما دو چندان خواهد شد. از جمله برجسته‌ترین هتل هایی که در همسایگی پل تاریخی سی‌و‌سه پل قرار دارد، باید به هتل پارسیان کوثر اصفهان اشاره کرد.

هتل عباسی اصفهان

در زمینی به مساحت یازده هکتار، در سال 1350هتل کوثر توسط گروه هتل های زنجیره‌ای شرایتون در هفت طبقه مورد بهره‌برداری واقع شد. پس از گذشت چند دهه فعالیت، هتل به گروه هتل های پارسیان پیوست. در واقع قدمت فعالیتی که این هتل دارد، به بیش از پنجاه سال می‌رسد. اگرچه هتل به خوبی جلوه لوکس خود را حفظ نموده تا هم‌چنان به عنوان یک هتل پنج ستاره مجهز ماندگار باشد.

هیئت مدیره این مجموعه بی‌نظیر، در اوایل سال 1390 اقدام به بازسازی هتل کوثر کرد. نتیجه نهایی این بازسازی، یک ساختمان جدید با نام «فیروزه» در قسمت محوطه، با چشم‌انداز باغ، بود.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان - هتل هایی برای ماه عسل

از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل هتل عباسی است. یکی از بزرگ‌ترین هتل های خاورمیانه هتل عباسی اصفهان بوده که هتلی با سابقه‌ و شاهکار هنر معماری ایرانیان نیز است. بنای این مکان به عنوان کاروانسرا در زمان شاه سلطان حسین صفوی قرار داده شد. هتل در دهه سی شمسی پس از دو قرن رونقی دوباره گرفت و مورد مرمت واقع شد.

با خرید بیش از یازده هکتار زمین در دهه پنجاه شمسی، و توسعه آن، جایگاهی ویژه و جانی دوباره به این هتل بخشید. از آن پس هتل عباسی با ساخت و ساز تحت تاثیر معماری دوران صفویه، آیینه کاری خاص، گچ‌بری برجسته و نقاشی‌های ظریف، به یکی از بناهای ارزشمند و ماندگار شهر اصفهان تبدیل شد.

این هتل تاریخی در حال حاضر با 225 باب واحد اقامتی، دارای انواع رستوران ایرانی و فرنگی و 14 تالار پذیرایی ظرفیت میزبانی از بیش از هزار مهمان را دارد.

جمع‌بندی

نکته مهم دیگر این است که انتخاب هتل مناسب، در کیفیت سفر نقش مهمی دارد؛ به همین خاطر در این مقاله ما تعدادی از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل را معرفی کردیم. پس اگر برای برای ماه عسلتان برنامه‌ریزی می‌کنید، با مطالعه این مقاله برای انتخاب هتل، دچار سردرگمی نخواهید شد.

 

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر