لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل پارمیس کیش | هتلی با بهترین موقعیت جغرافیایی در جزیره
معرفی هتل پارمیس کیش

معرفی هتل پارمیس کیش | هتلی با بهترین موقعیت جغرافیایی در جزیره

فرقی نمی‌کند که برای تفریح، کار یا استراحت به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنید؛ اگر برای اقامت خود به دنبال یک هتل به روز و دنج هستید، امکانات و خدمات هتل پارمیس را که در این صفحه به شما معرفی می‌کنیم، حتما مد نظر داشته باشید. قیمت غذا در هتل پارمیس، خدمات رایگان هتل پارمیس کیش، پنت هاوس و سوئیت‌های هتل پارمیس و قیمت این هتل موضوعاتی هستند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.
هر گوشه از جزیره زیبای کیش مملو از هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی است که روزانه میزبان مهمانان بسیاری از شهرها و کشورهای مختلف هستند. عواملی مثل مدت اقامت، دلایل سفر، تعداد هم‌سفر و بودجه مواردی هستند که در انتخاب هتل باید به آن‌ها توجه داشته باشید. با داشتن شناخت کافی از هتل‌های کیش می‌توان به‌راحتی هتلی متناسب با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف را برای اقامت رزرو کرد. هتل پارمیس کیش از هتل‌های قدیمی و خوشنام در جزیره کیش است.
هتل پنج‌ستاره بین‌المللی پارمیس یکی از هتل‌های بزرگ جزیره کیش است که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پارمیس در میدان پردیس و روبه‌روی مراکز خرید پردیس 1 و 2 واقع شده است. این هتل زیبا دارای 7 طبقه و شامل 168 واحد اتاق می‌باشد. معماری نمای خارجی هتل به شکل امواج زیبای دریا است؛ این در حالی است که فضاهای داخلی هتل به سبک تاریخی و با الهام از معماری دوره صفویه طراحی و ساخته شده است.

تفاوت انواع اتاق‌ها در هتل پارمیس

گردشگران و مهمانانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می‌توانند مواردی مثل ظرفیت اتاق، امکانات اتاق و جهت قرارگیری اتاق (رو به دریا یا جزیره) را انتخاب کنند. سوئیت دوخوابه هتل پارمیس کیش برای عروس و دامادها و سوئیت‌های بزرگ‌تر برای جمع‌های بیش از سه نفر قابل رزرو است. لوکس‌ترین و جذاب‌ترین اتاق‌ها، پنت هاوس هتل پارمیس کیش است که در ظرفیت‌های 3 نفره و 6 نفره در دسترس می‌باشد.

امکانات اتاق‌های هتل پارمیس کیش

سیستم تهویه مطبوع
مینی بار در اتاق با هزینه
بسته بهداشتی
تلفن
صندوق امانات
اینترنت در اتاق
سرویس ایرانی
حمام
یخچال
سرویس فرنگی
ماهواره
تلویزیون LCD
سیستم اعلام حریق
خدمات روم سرویس 24 ساعته
نظافت روزانه اتاق‌ها
علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر شده است، اغلب اتاق‌های این هتل دارای بالکن هستند که مهمانان برای استعمال دخانیات می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

خدمات رایگان هتل پارمیس کیش شامل چه مواردی است؟

نمای خارجی هتل پارمیس کیش
در این هتل خدمات رایگان شامل وعده رایگان صبحانه سلف‌سرویس، سرو عصرانه (نوشیدنی‌های گرم شامل چای و نسکافه، آب‌معدنی و سبد میوه)، استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی است. ضمناً اینترنت وای‌فای در لابی هتل رایگان می‌باشد. خدمات هتل به مواردی که ذکر شد محدود نمی‌شود. سایر امکانات و خدمات هتل مشمول هزینه اضافی هستند که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌شود.

خدمات و امکانات هتل پارمیس:

سالن کنفرانس
کافی‌شاپ
خدمات خانه‌داری
تاکسی سرویس
لاندری (خشک‌شویی)
سالن ورزشی
کافی‌نت
فروشگاه
سالن بیلیارد
خدمات ماساژ
آرایشگاه
گیم‌نت
تالارهای چندمنظوره
سفره‌خانه سنتی
اجاره خودرو

رستوران هتل و قیمت غذا در هتل پارمیس کیش

منوی صبحانه هتل پارمیس کیش به‌طورکلی هتل پارمیس دارای چهار رستوران فعال است. دو رستوران هتل وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را برای مهمانان مقیم هتل سرو می‌کنند. ساعات سرو صبحانه 7:30 الی9:30، ساعات سرو وعده نهار 11:30 الی 15:00 و ساعات سرو وعده شام 19:00 الی 23:00 هستند. برای صرف وعده صبحانه علاوه بر امکان استفاده از منوی سلف‌سرویس رستوران در ساعات صبحانه، می‌توانید صبحانه را در اتاق خود نیز نوش جان کنید. هر دو رستوران‌ها برای وعده نهار و شام آماده ارائه خدمات هستند.
هتل دارای یک رستوران سنتی نیز هست. فضای این رستوران و اجزای آن برگرفته از سبک معماری دوره صفویه هستند. ظرفیت رستوران 250 نفر می‌باشد. بخشی از این رستوران مشابه سفره‌خانه‌ها و دارای تخت‌هایی است که می‌توانید به‌جای میز و صندلی برای نشستن از این تخت‌ها استفاده کنید. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی مانند آبگوشت، کباب، زرشک پلو، خورشت‌های قورمه سبزی، قیمه را در کنار پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی‌های سنتی برای وعده‌های نهار و شام میل کنید.
رستوران چهارم هتل پارمیس بسیار موردعلاقه کودکان و افرادی است که به غذاهای فرنگی و ایتالیایی علاقه دارند. رستوران خانه اسپاگتی ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایتالیایی است. شما می‌توانید برای وعده‌های نهار یا شام از غذاهای خوشمزه این رستوران میل کنید. به‌طورکلی منوی خانه اسپاگتی شامل انواع پیتزاهای خمیر ایتالیایی، پاستاهای لذیذ و سالادهای مختلف است.

قیمت هتل پارمیس کیش

لابی هتل پارمیس کیش برای رزرو اتاق در هتل پارمیس کیش می‌توانید با درج تاریخ ورود و خروج خود و انتخاب نوع اتاق، به راحتی از طریق سایت اقدام کنید. قیمت هتل پارمیس بسیار مقرون‌به‌صرفه برای انواع سفرهای دوستانه، خانوادگی و کاری است. به‌طورکلی قیمت رزرو اتاق در این هتل بسته به زمان سفر شما و نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید، متغیر خواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانید با کارشناسان ما به طور آنلاین و به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید و سپس با خیالی آسوده اتاق خود را رزرو کنید.

2/5 - (1 امتیاز)
مقایسه هتل رکسان و هتل رمیس تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر