لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد
سوئیت هتل‌آپارتمان حیات شرق

مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد

مشهد شهری است در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی. این شهر به دلیل داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. ما در این مقاله به مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد پرداخته‌ایم.

به دلیل حضور امام رضا (ع) در مشهد سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر از سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می‌کنند. در کنار حرم امام رضا (ع)، مشهد دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعددی است. افرادی که به این شهر سفر می‌کنند در بهترین هتل های مشهد اقامت دارند.

درباره هتل نور مشهد

لابی هتل نور مشهد
عکس از: google map

هتل نور مشهد را باید از هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) معرفی کرد. هتل نور در سال ۱۳۸7 شروع به فعالیت نمود و در سال ۱۳۹9 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۴ طبقه بنا بوده و با ۸۷ اتاق، امکانات رفاهی مناسبی دارد و نزدیک به ۳۰۰ مهمان را به صورت همزمان میزبانی می‌نماید.

امکانات عمومی هتل نور

اتاق سه تخته هتل نور مشهد
عکس از: google map

هتل نور جهت پذیرایی از مهمانانش دارای یک چایخانه سنتی و یک کافی شاپ می‌باشد. شایان ذکر است صبحانه در هتل نور برای همه مهمانان رایگان ارائه می‌شود. با این حال رستوران اصلی هتل تنها برای مهمانان هتل در دسترس نیست. بلکه باقی گردشگران، مهمانان و شهروندان مشهد، نیز می‌توانند از این رستوران بهره‌مند گردند.

سفر نوروزی به مشهد و تجربه طعم غذاهای سنتی آن
ادامه مطلب

رستوران هتل نور دارای ۱۵۰ نفر ظرفیت می‌باشد و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. به دلیل گردشگرپذیر بودن شهر مشهد، این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی را باتوجه به ذائقه و سلیقه افراد ارائه می‌دهد.

هتل نور مشهد در منطقه طرح ترافیک می‌باشد و به همین دلیل پارکینگی با دارا بودن ظرفیت ۲۰۰ خودرو در اختیار مهمانان هتل به صورت رایگان قرار می‌گیرد. برای امنیت حداکثری مهمانان هتل نور، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق هم در هتل و اتاق‌ها قرار دارد.

کافی شاپ هتل نور مشهد
عکس از: google map

هتل نور مشهد همچنین دارای امکاناتی مانند آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، اتاق چمدان، تلفن در لابی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، تلویزیون در لابی، زنگ هشدار، اتاق سیگار، روزنامه، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات می‌باشد.

از خدمات اجرایی و جانبی هتل نور مشهد باید به خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، خدمات نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی و لباسشویی، خدمات باربری، خدمات تور و خدمات برای معلولین اشاره کرد. هتل نور مشهد همچنین ارائه‌دهنده خدمات اداری و دفتری برای مهمانانی است که برای سفرهای کاری و تجاری به مشهد سفر می‌کنند.

درباره هتل‌آپارتمان حیات شرق

نمای ساختمان هتل‌آپارتمان حیات شرق
عکس از: google map

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد یکی از شکیل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های 2 ستاره مشهد می‌باشد. در سال ۱۳۹5 هتل‌آپارتمان حیات مشهد یا همان هتل سارای سابق، افتتاح شد. این هتل دارای معماری باشکوه و امکانات بی‌نظیری است که در دسته برترین هتل‌آپارتمان‌ها مشهد قرار می‌گیرد.

مهمانانی که برای زیارت امام هشتم، به مشهد سفر می‌کنند، با اقامت در این هتل به بسیاری از نقاط اصلی شهر دسترسی سریع و آسان خواهند داشت. درعین‌حال میهمانان از امکانات مجلل و بی‌نقصی که در اختیار دارند، لذت خواهند برد. پرسنل هتل آپارتمان حیات شرق مشهد بسیار مجرب، ماهر و محترم می‌باشند.

آیا از اتاق هتلتان خوشتان آمده است؟ پس بخشی از آن را با خود به خانه ببرید!
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل حیات شرق

سوئیت هتل‌آپارتمان حیات شرق
عکس از: google map

هتل‌آپارتمان حیات مشهد دارای امکانات رفاهی و خدماتی متنوع برای مهمانان است. مهمانانی که به‌جای رزرو بلیط هواپیما علاقمندند با خودروی شخصی‌شان به مشهد سفر کنند، از پارکینگ رایگان استفاده می‌کنند. این پارکینگ ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو را دارد و مسافران بابت امنیت خودرو اطمینان خاطر خواهند داشت.

در این هتل‌آپارتمان دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت تنها در لابی امکان‌پذیر است و با هزینه مجزا ارائه می‌شود. لابی هتل بزرگ بوده و دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر می‌باشد که در طبقه همکف واقع شده است.

رستوران هتل‌آپارتمان حیات شرق
عکس از: google map

امکانات متنوعی نظیر تاکسی‌سرویس، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، تلویزیون (شبکه پخش فیلم)، کپسول آتش‌نشانی، سه دستگاه آسانسور با ظرفیت‌های ۷ نفره، اتاق چمدان، اتاق تلفن (اپراتور)، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، آتلیه، زنگ هشدار، مرکز خرید، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد.

همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده است. این پذیرش به‌طور 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آنان می‌باشد. مهمانان در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات مانند پرینت، خدمات تور، فتوکپی، فکس، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، خدمات ترانسفر رفت با هزینه، لاندری (خشک‌شویی)، روم سرویس و … این امکان را دارند به پذیرش مراجعه کنند.

کافی شاپ هتل‌آپارتمان حیات شرق
عکس از: google map

کادر پذیرش بسیار صمیمی و صبور می‌باشند و مهمانان را به‌خوبی هدایت می‌کنند. در محوطه هتل‌آپارتمان فضای سبز طراحی شده که علاوه بر زیبایی و نشاط بخشیدن به فضا، مکان مناسبی برای استراحت و قدم زدن شده است.

تفاوت هتل نور و هتل آپارتمان حیات شرق

اتاق دو تخته دبل هتل‌آپارتمان حیات شرق
عکس از: google map

هردوی این هتل‌ها در دسته هتل‌های بسیار خوب قرار دارند که به خوبی توانستند پاسخگوی نیازهای مسافرین باشند.  هتل آپارتمان حیات شرق مشهد از هتل‌های 2 ستاره است و هتل نور مشهد از هتل‌های 3 ستاره محسوب می‌شود. می‌توان بطورکلی بیان داشت که هتل نور ارائه‌دهنده امکانات کامل‌تری در مقایسه با  هتل آپارتمان حیات شرق است.

شهر مشاغل کودکان کارالند مشهد
ادامه مطلب

فاصله هتل نور مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است که توجه هر رهگذری را به خود جلب می‌نماید. فاصله این هتل تا حرم (ورودی باب الجواد) حدود 400 متر می‌باشد.

فاصله هتل آپارتمان حیات شرق مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

فاصله این هتل تا حرم (ورودی نواب صفوی) حدود 700 متر می‌باشد. هتل آپارتمان حیات شرق دسترسی مطلوبی به مراکز خرید و بازارهای شهر مشهد و مراکز تجاری مهم دارد.

جمع‌بندی

شهر مشهد با دارا بودن بازارها، مراکز خرید، پارک‌ها و موزه‌های چندگانه سفری جذاب برای گردشگران به شمار می‌آید. به علاوه، آب و هوای مطلوب در فصول بهار و پاییز و محدودیت ترافیکی در برخی محدوده‌های شهر، سفر به مشهد را برای تفریح، استراحت و زیارت پربارتر نموده است.

با توجه به اینکه مشهد یکی از محبوب ترین مقاصد زیارتی در ایران است، شهر دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعددی است که با توجه به تاریخچه و فرهنگ این شهر، بسیار زیبا و متنوع طراحی و ایجاد شده‌اند. ما در این مقاله به مقایسه هتل نور و هتل حیات شرق مشهد پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر