لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل داریوش کیش
معرفی اتاق های هتل داریوش کیش

معرفی اتاق های هتل داریوش کیش

اتاق ‌های هتل داریوش کیش دارای نمای بیرونی و داخلی بسیار زیبایی هستند که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. از آنجایی که اتاق‌های این هتل از چیدمان و دیزاین خاصی برخوردارند، بسیار جذاب و متفاوت هستند. شما می‌توانید اوج خوش سلیقه بودن را در اولین نگاه متوجه شوید.
تمامی اتاق‌های هتل داریوش از معروف‌ترین هتل های کیش، دارای بافتی است که به بهترین شکل پیش‌بینی شده و به آن پرداخته شده است. همین موضوع دلیلی است تا اکثر افراد از سرتاسر کشور این مجموعه را برای داشتن اقامتی لوکس انتخاب کنند.

درباره هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش را باید از لوکس‌ترین و پرآوازه‌ترین هتل‌های کشور در جزیره کیش به شمار آورد که هر ساله از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. هتل داریوش علاوه بر آن که اقامتگاهی خاص است از جمله جاذبه‌های توریستی جزیره نیز به شمار می‌آید. هتل در سال ۱۳۸۲ ساخته‌شده و دارای معماری بی‌نظیر ایرانی نیز می‌باشد.
از جمله امکانات هتل شامل استخر روباز و اختصاصی، تعداد متعددی زمین ورزشی در محوطه هتل، باغ پرندگان یا کشتی تفریحی و ورزش‌های آبی است. در هتل داریوش اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه نیز وجود دارد که بسیاری از افراد از نقاط دور و نزدیک جهان برای بازدید از این آکواریوم میهمان جزیره کیش می‌شوند. زمین اختصاصی جهت بازی پینت بال و تنیس، سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه از دیگر سرگرمی‌های هتل داریوش بوده که همگی در جذب مسافر و توریست نقش مهمی ایفا می‌کنند.

اتاق ‌های هتل داریوش کیش

سوئیت دبل هتل داریوش کیش اتاق ‌های هتل داریوش کیش هم متنوع‌اند و هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هر خانواده تا سقف ۶ نفر در این هتل می‌توانند اسکان داشته باشند. اتاق‌های هتل داریوش عبارتند از کابانا دو تخته با حمام سانروف، کابانا دو تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر رو به باغ، دو تخته استاندارد رو به باغ، دو تخته لوکس رو به باغ، دو تخته استاندارد رو به دریا، کابانا سه تخته با حمام سانروف، اتاق‌های کابانا سه تخته، سوئیت استودیو لوکس رو به باغ و… .
از دیگر اتاق ‌های هتل داریوش کیش، باید به اتاق‌های دو تخته لوکس رو به دریا، دو تخته استاندارد روبه باغ با سرویس اضافه، کابانا سه تخته رو به دریا، سوئیت دوتخته آتوسا لوکس رو به دریا، سوئیت دوتخته آتوسا لوکس رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهارتخته رو به دریا و سوئیت رویال لوکس چهارتخته رو به باغ اشاره کرد.
اتاق دو تخته توئین هتل داریوش کیشدر اتاق‌های این هتل هر خانواده ۶ نفره تنها این امکان را دارد، درون اتاق‌های سوئیت لوکس رویال با سرویس اضافه اقامت کند. الباقی اتاق‌ها خدمات نفر اضافه را ندارند. هتل داریوش متشکل از ۳ طبقه ساختمانی با ۱۹۰ واحد اقامتی می‌باشد. در تمامی اتاق‌های این هتل لوازمی لوکس و پرزرق و برق استفاده شده است. اینگونه هر شخصی از وجود تمام این تجهیزات پیشرفته شگفت‌زده خواهد شد و راضی خواهد بود.
در سوئیت استودیو لوکس هتل داریوش که بسیار خاص می‌باشد، تجهیزات پیشرفته کاملی وجود دارد. برای نمونه سیستم‌های صوتی تصویری حرفه‌ای با سینما خانواده از جدیدترین نوع امکانات در این اتاق‌ها است. برخورداری از این امکانات مدرن باعث شده تا اندکی هزینه گران‌تری در مقایسه با هتل‌های دیگر داشته باشد. از آنجاییکه ممکن است خیلی زود پر شود؛ هر شخصی که به رزرو این اتاق هتل داریوش علاقمند است، از چند روز قبل باید آن را رزرو کند.

اتاق های کابانا هتل داریوش کیش

امکانات داخلی اتاق های هتل داریوش کیش همچنین اتاق‌های کابانا ( اتاق‌های ساحلی ) هتل داریوش دارای امکانات ویژه‌ای نظیر حمام سانروف است. این نوع اتاق‌ها برای میهمانانی مناسب است که می‌خواهند برای کسب آرامش بیشتر با خیال راحت از این سبک حمام بهره‌مند گردند و حمام آفتاب بگیرند. از جمله فواید گرفتن دوش در زیر آفتاب عبارت است از: روحیه بهتر، خواب راحت‌تر، کمک به سلامت قلب، تسکین درد عضلات، سوزاندن کالری‌های اضافه، کم شدن حساسیت پوستی، دفع سرما خوردگی و… .
پنجره اتاق‌ های هتل داریوش کیش دارای چشم انداز‌های طبیعی زیبایی است. هتل داریوش، هتلی ساحلی می‌باشد و بسیاری از اتاق‌های آن رو به ساحل و دریا باز می‌شود. حتی تصور شنیدن صدای امواج آب در هنگام خواب و استراحت بسیار لذت‌بخش است.
شما تلفیقی از صدای دلنشین پرنده‌های دریایی با صدای امواج دریا را در اتاق های هتل داریوش کیش خواهید داشت. حتی این صدا صبحدم نیز خواب را از شما می‌گیرد و شما را وادار می‌کند به کنار ساحل بروید و لحظاتی را با خودتان خلوت کنید.
اتاق دبل همراه با تخت تاشو هتل داریوش کیش چشم‌انداز رو به دریا اتاق‌های هتل ساحلی داریوش کیش کمک می‌کند تا صبحتان را با انرژی شروع کنید و قبل از هر چیز به سمت وان حمام بروید. داشتن جکوزی، حمام آب گرم شما را کامل می‌کند تا اینگونه روحیه شاد‌تری داشته باشید. بعد از آن می‌توانید، در کنار همسفرانتان از صبحانه متنوع هتل لذت ببرید. اینگونه بر انرژی شما افزوده خواهد شد تا لحظات خوشی را در جزیره مرجانی کیش بگذرانید.
اتاق‌های هتل داریوش دارای تجهیزات مدرنی است، تا میهمانان هیچگونه کم و کسری احساس نکنند و اقامتی راحت توام با امنیت داشته باشند. این تجهیزات عبارتند از: سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق‌امانات، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی.
اتاق‌ های هتل داریوش کیش از زیباترین رنگ‌هایی تشکیل شده است که در پرده‌ها، مبلمان، کاغذ دیواری اتاق‌ها، قالیچه‌ها، رو تختی‌ها و… می‌بینید. این استفاده هنرمندانه باعث آرامش هرچه بیشتر میهمانان هتل می‌شود. کاغذ دیواری در اتاق‌ها با رنگ‌های سرد و گرم ترکیب شده‌اند و با جلو‌ه‌ای زیبا و روی دیواره‌های اتاق‌های هتل اعمال گشته‌اند.
جمع‌بندی
اتاق‌ های هتل داریوش کیش جهت تامین رفاه و راحتی کامل میهمانان از برترین امکانات و تجهیزات برخوردار هستند. در این هتل آسایش میهمانان برای مدیریت و پرسنل در اولویت قرار دارد. کادر هتل هر تلاشی جهت راحتی کامل میهمانان می‌کنند تا آن‌ها دچار هیچ نارضایتی نشوند. تمامی تجهیزات موجود در اتاق‌ها باعث شده تا رزرو‌کنندگان هتل از اقامت خود راضی باشند و جهت رفع احتیاجاتشان به بیرون از هتل رجوع نکنند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی مهمانپذیر حیدری شیراز برای اقامتی مقرون به صرفه
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر