لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش
مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش

مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش

بدون شک سفر به جزیره کیش، سفر داخلی به شمار می‌آید که گزینه‌ای مناسب برای جایگزین کردن سفرهای خارجی است و البته با هزینه پایین‌تر. جزیره کیش را باید مقصدی لوکس در ایران برشمرد که از هتل‌های متنوع و مناسب برای گردشگران برخوردار است. ما در این مقاله با مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش قصد داریم شما را بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.
این دو هتل از شناخته‌شده ترین هتل های کیش، توانستند طی مدت فعالیتشان با ارائه امکانات کامل به شکل حرفه‌ای به خوبی نیاز میهمانانشان را رفع کنند. در ادامه بیشتر از این دو هتل دوست داشتنی خواهید خواند.

معرفی هتل مارینا پارک کیش

پذیرایی و خدمات‌رسانی به گردشگران در سطح هتلداری بین‌المللی، بدون شک اعتبار قابل‌قبولی به هتل مارینا پارک داده است؛ این وجهه و نام نیکو در طول سالیان سال سرویس‌دهی بی عیب و نقص بدست آمده و امروزه در قالب بازخوردهایی مثبت به ثمر نشسته است. هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ و پس از بهره‌برداری در زمینی به مساحت ده هکتار فعالیت خود را آغاز نمود.
هتل در مدت زمانی اندک، به خاطر واقع شدن در حد فاصل بین دو ساحل جذاب مرجانی، توجه گردشگران و دوستداران مناطق ساحلی را جلب کرد. امکانات متعدد و چیدمان و طراحی خیره‌کننده واحدها، همگی باعث موفقیت هتل مارینا پارک کیش شدند. این هتل امروزه توانست به جایگاه کنونی خود، یا به عبارتی اقامتگاهی پرطرفدار میان گردشگران دست یابد.

امکانات رفاهی هتل مارینا پارک جزیره

استخر روباز هتل مارینا پارک کیشامکانات رفاهی ‌که هتل مارینا پارک کیش دارد، به حدی سطح بالا و باکیفیت است که می‌توان علت انتخاب این هتل را به‌ روشنی پاسخ داد. از استخر شنا بگیر تا سونا و همچنین سالن‌هایی جهت برگزاری جلسات اداری، امکانات دیگر نظیر نمازخانه، فروشگاه و پارکینگ، تمامی تجهیزات موردنیاز برای داشتن تجربه اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز در محوطه این هتل قرار دارند.
راهرو اتاق های هتل مارینا پارک کیشبرای سرگرم نمودن مهمانان، کلوبی ویژه بازی‌های‌ کامپیوتری و زمینی برای بازی هیجان‌انگیز تنیس در محوطه هتل فراهم شده است. اینگونه اوقات بیکاری گردشگران به بهترین شکل ممکن سپری خواهد شد. برخورداری از امکاناتی مثل: آسانسور، انبار نگهداری از باروبنه، مرکز خرید، کافی‌نت، دستگاه واکس کفش، دستگاه خودپرداز، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، همگی خبر از اقامتی آسوده می‌دهند.
خوب است بدانید باشگاه بدن‌سازی مجهزی در محوطه هتل قرار دارد که با تجهیزات مدرن و پیشرفته‌اش، توانسته مهمانان را به انجام فعالیت‌های ورزشی ترغیب کند.

واحدهای اقامتی هتل مارینا پارک کیش

سوئیت دبل هتل مارینا پارک کیشواحدهای اقامتی در هتل مارینا پارک کیش بسیار متنوع هستند: چه به اتاقی جمع ‌و جور و یک‌تخته علاقمندید و چه سوئیتی لوکس مجهز برای تعطیلات بلندمدتتان می‌خواهید، در این هتل انتظارات شما برآورده خواهد شد. در واحدهای اقامتی چیدمان اسباب و وسایل به گونه‌ای بوده است که به دور از انباشتگی و شلوغی می‌باشد و محدوده موردنیاز جهت سکونت راحت افراد را در اختیارشان قرار می‌دهد.

درباره هتل آرامیس پلاس کیش

نمای ساختمان هتل آرامیس پلاس کیشدر نزدیکی ساحل زیبای کیش هتل آرامیس را خواهید دید. این هتل پنج ستاره دارای ۱۴ طبقه بوده که در سال ۱۳۹۹ افتتاح ‌شد. هتل فقط چند قدم تا میدان پردیس کیش فاصله داشته و میدان پردیس از جمله میدان‌های مهم جزیره به شمار می‌آید. این میدان به اکثر جاهای دیدنی کیش نظیر مرکز خرید پردیس، کشتی یونانی و پارک شهر دسترسی مطلوبی دارد.
بسیاری از مسافران به خاطر جدیدالاحداث بودن هتل و عملکرد و کارایی مطلوبش، این هتل را رزرو می‌کنند. هتل آرامیس از نقاط مثبت و قوی زیادی برخوردار بوده که از جمله آنها می‌توان به برخورد حرفه‌ای پرسنلش اشاره کرد. پرسنل هتل تمامی تلاششان را جهت فراهم کردن راحتی و آسودگی مسافران انجام می‌دهند.

امکانات عمومی هتل آرامیس پلاس کیش

رستوران هتل آرامیس پلاس کیشهتل آرامیس پلاس یک هتل پنج ستاره با امکانات و خدمات کامل است. به خاطر تازه تاسیس بودن این هتل، امکان بهتر شدن خدمات در سال‌های آینده وجود دارد. از ویژگی‌های خوب آرامیس پلاس وجود فروشگاه در لابی آن است. اینگونه دیگر نیازی نیست تا مسافران برای دسترسی به برخی از کالاها راه طولانی را بپیمایند.
حتی اگر دلتان غذاها سنتی خواست، تنها باید سری به چای‌خانه سنتی هتل بزنید. توجه داشته باشید داخل اتاق امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد، با این حال در لابی اینترنت رایگان و نامحدود هتل ارائه می‌شود. آن دسته از مهمانانی که به‌صورت زمینی با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ در هتل برایشان اهمیت زیادی دارد.
خبر خوبی برای این افراد داریم! هتل آرامیس پلاس دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۰ خودرو است. این پارکینگ به‌صورت کاملا رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار داده می‌شود. امکانات دیگر هتل شامل پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، آژانس مسافرتی، آتلیه، ترانسفر گشت ‌و گذار با هزینه، صندوق امانات و خدمات خانه‌داری است.

انواع اتاق‌ ها و همچنین امکانات اتاق‌ های هتل

اتاق دبل هتل آرامیس پلاس کیشهتل آرامش پلاس دارای ۱۷۱ واحد اقامتی است که بعضی از آن‌ها از چشم‌انداز رو به دریا برخوردارند. هنگام رزرو هتل، بد نیست اتاق‌های طبقات بالا را برای اقامت انتخاب نمایید. اینگونه چشم‌انداز بهتری از دریا را خواهید داشت.
انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از سوئیت یک خوابه سه نفره، اتاق کانکت چهار نفره، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته. یکی از نقاط مثبت اتاق‌ها وجود صندوق امانات در آن‌هاست. نوع قفلی که درب اتاق‌ها دارد به‌صورت کارتی هوشمند می‌باشد. همه اتاق‌ها از تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های استانی برخوردار هستند، از این رو مطمئن باشید، حوصله‌تان در اتاق به هیچ عنوان سر نخواهد رفت.
سرویس بهداشتی موجود در همه اتاق‌ها به‌صورت سرویس فرنگی بوده، اما در صورت نیاز در لابی به سرویس ایرانی هم دسترسی دارید. در تمامی اتاق‌ها چای‌ساز برای مهمانان قرار داده‌شده است. خوب است بدانید خدمات صبحانه به همه اتاق‌ها ارائه می‌شود؛ از این رو در هنگام ورود به این هتل باید اعلام کنید صبحانه‌تان را کجا دوست دارید صرف نمایید. از جمله امکانات دیگر در واحدهای اقامتی هتل عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، مینی بار غیر رایگان، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش.

تفاوت هتل آرامیس پلاس با هتل مارینا پارک چیست؟

اتاق دو تخته توئین هتل مارینا پارک کیش هتل آرامیس پلاس از هتل‌های بسیار خوب جزیزه است؛ اما با این حال پذیرش مسافر عرب در هتل آرامیس پلاس برخلاف هتل مارینا پارک صورت نمی‌پذیرد. توریست‌هایی که ملیت عربی دارند نمی‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند.
جمع‌بندی
ما در این مقاله به مقایسه هتل مارینا پارک با هتل آرامیس پلاس کیش پرداختیم و شما را با امکانات و واحدهای اقامتی این دو هتل آشنا کردیم. امیدواریم در سفرتان به جزیره زیبای کیش در یکی از این دو هتل اقامت کنید و از امکانات و خدمات آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل شایگان و هتل ایران کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر