لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> شهر رویاها اصفهان؛ تجربه نشاط و آدرنالین
شهربازی شهر رویاها اصفهان

شهر رویاها اصفهان؛ تجربه نشاط و آدرنالین

بی‌دلیل نیست که اصفهان را نصف جهان می‌نامند آن هم وقتی که از آثار تاریخی و هنری گرفته تا طبیعت و تفریح، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. یکی از لذت‌های سفر به شهری چون اصفهان بازدید از جاذبه های تفریحی آن است. در اصفهان مکان های تفریحی خانوادگی بسیاری وجود دارد که شهر رویاها اصفهان یکی از بهترین‌‌های این شهر است.

اگر شما هم اهل تفریح و بازی باشید احتمالاً در سفرهایتان به بسیاری از شهر بازی های ایران سر زده‌اید. این بار که به اصفهان آمدید بازدید و گردش در شهر رویاها اصفهان را در حتماً در برنامه سفرتان قرار دهید تا در کنار دوستان و کودکانتان، تفریحی متفاوت در اینجا تجربه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به دنیایی مهیج، شاد و رؤیایی در شهربازی شهر رویاها اصفهان ببریم.

شهربازی شهر رویاهای اصفهان کجاست؟

شهربازی شهر رویاهای اصفهان کجاست؟

اگر آدرس بزرگ‌ترین مجتمع تفریحی اصفهان را می‌خواهید، باید آدرس آن را در بزرگراه کمربندی شرق شهر اصفهان دنبال کنید. این شهربازی در استان اصفهان، شهر اصفهان، بزرگراه کمربندی، حدفاصل دانشگاه آزاد واحد خوراسگان و شهرک روشن دشت، جنب میدان میوه و تره‌بار قرار دارد.
شماره تماس شهر رویاها: ۰۳۱۹۵۰۲۰۹۶۰

مسیر دسترسی به شهربازی رویاها اصفهان

مسیر دسترسی به شهربازی رویاها اصفهان

خوشبختانه در کلان‌شهر اصفهان امکان دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی چون قطار، اتوبوس و هواپیما برای گردشگران فراهم است. شهر رویاها اصفهان در فاصله ۲۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی اصفهان،  ۱۸ کیلومتری راه‌آهن اصفهان، ۱۹ کیلومتری پایانه مسافربری صفه و ۱۹ کیلومتری پایانه مسافربری کاوه قرار دارد.

ازآنجایی‌که این مکان از مرکز شهر فاصله دارد، از ترافیک و شلوغی‌های آن در امان هستید. برای رفتن به شهر رویاها باید به سمت روشن دشت برانید و نرسیده به دانشگاه آزاد خوراسگان، ورودی این مکان را پیدا می‌کنید.

درباره شهر رویاهای اصفهان

شهر رویاهای اصفهان در زمستان

شهر رویاها، بزرگترین شهر بازی اصفهان را در دل خود دارد تا به‌عنوان تفریحگاهی مدرن جوابگوی بخشی از نیاز هیجانی و تفریح، اهالی و گردشگران اصفهان باشد. شهر بازی رویاها جایی است که متعلق به هر سن‌وسال و هر سلیقه‌ای بوده و گزینه خوبی برای داشتن یک روز به یاد ماندی است.

ساختمان سیب شهر رویاها

ساخت شهر رویاها اصفهان در سال ۱۳۸۸ با کمک شهرداری اصفهان و همکاری یک شرکت چینی شروع شد و در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. این شهربازی ۱۷ هکتار مساحت دارد و در دو بخش سرپوشیده و روباز، روزانه تا ۶۰۰۰ نفر را می‌تواند پذیرا باشد. شهر رویاها اصفهان با بیش از ۹۰ بازی مختلف از شهربازی‌های، با کلاس استاندارد بین‌المللی کشور است.

قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان

قیمت بلیط شهر رویاها اصفهان

هزینه ورود به شهر رویاها اصفهان در سال ۱۴۰۲ به‌ازای هر نفر ۲۰ هزار تومان است. همچنین در این مجتمع به هر نفر یک کارت شارژ برای استفاده از وسایل بازی داده می‌شود که در بخش‌های مختلف شهربازی می‌توان از آن استفاده کرده و به تعداد بازی‌های مورد پسندتان کارت را شارژ کنید.

برای استفاده از بازی‌ها باید در گیشه بلیط، کارت اعتباری یا همان «رویا کارت» را بر حسب بازی‌های دلخواه شارژ کنید. قیمت بلیط هر وسیله بازی در سال ۱۴۰۲ بین ۲۵,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ تومان بوده است.

خرید اینترنتی بلیط شهر رویاها اصفهان

خرید اینترنتی بلیط شهر رویاها اصفهان

اگر می‌خواهید قبل از رفتن به شهر بازی رویاها بلیط داشته باشید، برای خرید بلیط از طریق اینترنت هم می‌توانید اقدام کنید. تهیه بلیط از طریق سایت‌های معتبر گردشگری  و تفریحی، برای کلیه افراد ممکن است.

ساعت کاری شهر رویاها اصفهان

ساعت کاری شهر رویاها اصفهان

مجموعه شهر رویا به‌صورت هر روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۴ میزبان مردم اصفهان و گردشگران و مسافران این شهر است تا در کنار دوستان و خانواده از تفریح و هیجان لذت ببرند.

معرفی تفریحات شهر رویاهای اصفهان

معرفی تفریحات شهر رویاهای اصفهان

به بخش جذاب داستان می‌رسیم، چیزی که به خاطر آن تا اینجا آمده‌ایم و به دنبال هیجان و انرژی هستیم. جاهای دیدنی اصفهان تا دلتان بخواهد زیاد است و شما را برای روزها و حتی ماها می‌تواند سرگرم کند. البته برای بسیاری از مردم دیدن تمام جاذبه های اصفهان ممکن نیست و ترجیح می‌دهند در هر سفر تعدادی از آن‌ها را انتخاب کنند که بازی و تفریح در جایی چون شهربازی رویاها هم یکی از آن‌ها است.

هر آنچه باید راجع به قمصر کاشان بدانید!
ادامه مطلب

پیش‌ازاین در بخش معرفی شهر رویاها اصفهان به دو بخش سرپوشیده و روباز مجموعه اشاره کردیم که بیش از 90 بازی متنوع دارد. در اینجا، با توضیحی کوتاه سعی می‌کنیم مهم‌ترین بخش‌ها را به شما معرفی کنیم تا پیش از رفتن برنامه‌ریزی کنید.

شهربازی شهر رویاها از نمای بالا

بخش رو باز

بخش روباز مجموعه تفریحی رویاهای اصفهان را بازی‌های مهیج برای بزرگسال و کودکان تشکیل داده است. بخش‌هایی مثل شهربازی، پارک آبی و کارتینگ که بنا به سلیقه و فرصتی که دارید می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

ترن معلق

معلق شدن به اشکال گوناگون را تصور کنید، خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود. ترن هوایی معلق از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین بازی‌های بخش روباز مجموعه رویا است که امکان استفاده از آن برای افراد پر انرژی وجود دارد. پیشنهاد می‌شود کسانی که بیماری قلبی و یا احساس ترس و سرگیجه دارند این بازی را انتخاب نکنند.

ترن معلق شهر رویاها

کرم کوچولو

همان‌طور که اسم این بازی پیداست باید یک وسیله بازی مخصوص کودکان ببینید. کرم کوچولو مناسب افراد 4 تا 12 ساله است. شاید دلیل اصلی بسیاری از افراد برای رفتن به شهربازی شادی و تفریح بچه‌ها باشد که در این مجموعه به خوبی با بازی‌های مناسب رده سنی آن‌ها  انتظارشان برآورده می‌شود.

 موتور فضایی

موتور فضایی وسیله بازی است که با 24 موتور  بر روی صفحه‌ای گردان قرار می‌گیرد. این وسیله در ارتفاع و در سمت‌های مختلفی حرکت می‌کند و مناسب افراد بالای 12 سال طراحی شده است که افراد خردسال مجاز به استفاده از آن‌ها نمی‌باشند.

 موتور فضایی شهربازی شهر رویاها

کاروسل

کاروسل از بازی‌های جدید است که  در این مجموعه نیز در اختیار مردم قرار گرفته است. کاروسل نوعی چرخ و فلک است که به صورت افقی چرخ می‌زند. در شهر رویاهای اصفهان انواع مختلفی از این بازی وجود دارد و بیشتر موردپسند کودکان قرار می‌گیرد. نوعی از کاروسل که با سرعت بالا در ارتفاع زیاد می‌چرخد مناسب بزرگسالان است.

بازوی چرخان

بخش روباز شهر رویا فقط مخصوص کودکان نیست در کنار وسیله‌ای مثل بازوی چرخان افراد بزرگسال بالای 12 سال را می‌توانید ببینید که منتظر نوبتشان هستند. این دستگاه تعدادی بازو دارد که در ارتفاع، 180 درجه می‌چرخند و لذت و هیجان را به قلب سرنشینان هدیه می‌کند.

زنبور چرخان شهر رویاها اصفهان

زنبور چرخان

زنبور زیبای که اینجاست، آماده به چرخش درآوردن بچه‌های شاد است تا لحظاتی شیرین و مفرح برای آن‌ها فراهم سازد. این بازی مخصوص بچه‌های زیر 12 سال است.

 ترن خانواده

ترن معلق را که پیش‌تر معرفی کردیم متعلق به بچه‌ها نبود؛ اما ترن خانواده را می‌توانید در کنار کودکانتان تجربه کنید. قطعاً وسایل بازی مشترک برای همه سنین به بزرگسالان هیجان کمتری می‌دهد؛ اما در کنار بچه‌ها بودن لذت‌بخش است و این کمبود را جبران می‌کند. ترن خانواده را می‌توانید با کودکان بالای 7 سال خود تجربه کنید.

ترن خانواده شهربازی شهر رویاها

سقوط آزاد

به هیجان و آدرنالین بالا نزدیک می‌شوید. بسیاری از گردشگران هدف اصلی‌شان از حضور در این مجموعه تفریحی همین سقوط آزاد است. بزرگسالان بالای 12 سال و کسانی که مشکل قلبی یا بیماری های از این قبیل ندارند می‌توانند از سقوط آزاد لذت ببرند.

تاب زنجیری

یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های مجموعه شهر رویاهای اصفهان تاب زنجیری است. این بازی که کلاس بین‌المللی دارد، برای افراد زیر 12 سال مجاز نمی‌باشد. این تاب درون یک سیب بزرگ در ارتفاع زیاد ساخته شده است و 58 نفر هم‌زمان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وسایل بازی شهربازی شهر رویاها

رالی کودک

وقتی کودک شما دستتان را می‌گیرد و با شوق به سمتی می‌کشد باید بدانید که تفریح خود را پیدا کرده است. این بازی را کودکان زیر 12 سال بسیار می‌پسندند. از بابت ایمنی خیالتان راحت باشد؛ چون این  بازی استانداردهای لازم را دارد تا کودکان با بازی در آن لذت ببرند.

میدان نقش‌جهان اصفهان
ادامه مطلب

پارک آبی

از بخش‌های پرطرف‌دار و مهیج شهر رویاها اصفهان پارک آبی است که در فضای روباز قرار دارد. در این بخش تعدادی تفنگ آبپاش به همراه چند پمپ خودکار در سازه‌ای دو طبقه وجود دارد. در این پارک آبی که در فصل‌های گرم لذت بیشتری به گردشگران می‌دهد، می‌توانید از پانچوهای ضد آب برای جلوگیری از خیس شدن لباس‌های خود استفاده کنید و از آب بازی بیشترین لذت را ببرید.

کارتینگ شهر رویاها

کارتینگ

عاشقان رانندگی و هیجان از این بخش نمی‌توانند بگذرند. در شهر رویاها اصفهان برای مهمانان این مجموعه که به قسمت کارتینگ می‌آیند امکان رانندگی سریع و ایمن در مسافتی 600 متری فراهم شده است. رقابتی کوتاه در حدود 5 دقیقه که در همان زمان کوتاه لذت و هیجان بسیاری به شما می‌بخشد.

بخش سرپوشیده

بخش سرپوشیده مجموعه به قسمت‌هایی تقسیم شده است که شامل: سالن بازی‌های کامپیوتر (سرزمین طلایی)، بخش سینمایی سفر به فضا، دنیای زیر آب و شهر واژگون می‌شود.

بخش سرپوشیده شهربازی شهر رویاها

سالن سرپوشیده بازی های کامپیوتری

امروزه بازی‌های کامپیوتری بین بچه‌ها و بزرگسالان طرف‌داران بسیاری دارد به همین دلیل در بسیاری از شهر بازی‌ها مثل شهر رویاها اصفهان بخش بازی‌های کامپیوتری در نظر گرفته شده است. وقتی مشغول به بازی‌های کامپیوتری هستید اصلاً گذر زمان را حس نمی‌کنید. در این بخش ۶۵ بازی وجود دارد که محدوده سنی هر بازی مشخص شده است. هر کدام از  بازی‌های جنگی، هیجانی، ورزشی، ماجراجویی و کودکانه را می‌توانید در این سالن انتخاب کنید. سالن بازی‌های کامپیوتری ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد.

استودیو جلوه‌های ویژه

کسانی که با هنر، علم و تکنولوژي آشنایی دارند جذب این بخش از مجموعه تفریحی رویاها می‌شوند. این سالن با مساحت در حدود ۲۲۱۸ مترمربع، ۶۰۰ نفر ظرفیت دارد. این استودیو دو بخش دارد بخش اول مربوط به پیش نمایش و بخش دوم مربوط به نمایش می‌شود.

در بخش اول افرادی برای کمک به بازیگران داوطلب می‌شوند که علاوه بر لذت‌بردن از این کار تجربه‌ای جدید به دست می‌آورند. بخش دوم که نمایش است با کمک تکنیک‌های سینمایی اجرا می‌شود. پرده سبز و تصاویر مصنوعی از جمله این تکنیک‌ها است که با کمک آن نمایش‌هایی در سبک‌های جنگی، غربی، هیجانی و شهرهای مدرن دیده می‌شود. زمان اجرای نمایش ۳۰ دقیقه است.

آمفی تئاتر روباز شهربازی شهر رویاها

سینما رویا

چیزی که سینما رویا را از دیگر شهربازی‌های ایران متمایز کرده است بخش‌های متنوع آن است. در سینما رویا، سه بخش هیجان‌انگیز و مجزا در انتظار شماست. این سه بخش تا قبل از ساخت شهر رویاها فقط در چین، آمریکا و آلمان قرار داشتند و شهر رویاهای اصفهان اولین مجموعه در خاورمیانه است که این سرگرمی را برای مردم فراهم کرده است.

سفر به فضا

این بخش از شهر بازی از پنج کابین تشکیل شده است که هر کدام ظرفیت ۱۸ نفر دارد. کابین‌ها از نوعی سینمای چندبعدی هستند که هیجان را بیشتر می‌کند. سفر فضایی با بالارفتن به طبقه بیستم آغاز می‌شود تا به ایستگاه فضایی برسید. جلو‌ه‌های ویژه‌ای چون چرخش به اطراف یا برخورد با اجرام آسمانی تجربه‌ای متفاوت شبیه فیلم‌های فضایی به شما می‌دهد. مدت‌زمان استفاده از این تفریح ۸ دقیقه است.

سفر به فضا در شهر بازی شهر رویاها

سفر به دنیای زیر آب

بعد از سفر به عمق آسمان نوبت سفر به زیر آب است تا هیجان متفاوتی را تجربه کنید. این ماجراجویی در استخری به وسعت ۷۰۰۰ مترمربع با ظرفیت ۳۰۰ نفر انجام می‌شود. با کمک فناوری و سینمای ۴ بعدی و افکت‌های هیجان‌انگیز به دنیای زیر آب می‌روید. مدت‌زمان سفر به زیر آب ۲۰ دقیقه است.

 شهر واژگون

یکی دیگر از بخش‌های مهیج و جذاب اینجا شهر واژگون است که از بیرون به شکل واژگون دیده می‌شود. در شهر واژگون ۱۰ واگن وجود دارد که در هر سانس ۵ واگن حرکت می‌کنند و ظرفیت هر کدام ۸ نفر است. قرار است به دنیای دایناسورها سفر کنید، البته با چاشنی ترس و لذت. در اینجا شما با کمک سینما ۴ بعدی به جنگ با دایناسورها می‌روید و لحظاتی پر از انرژی و هیجان را تجربه می‌کنید. زمان این بازی هشت دقیقه است، هشت دقیقه‌ای که مدام باید در تعقیب و گریز با دایناسورها باشید.

هتل روتانا اصفهان، پروژه ای عظیم در نصف جهان
ادامه مطلب

 شهر واژگون شهر رویاها

امکانات رفاهی شهر رویاهای اصفهان

شهربازی شهر رویاها در شب

یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب مجتمع‌های تفریحی، داشتن امکانات مناسب و بی‌نیاز کردن آن‌ها از رفت‌وآمد به بیرون از مجموعه است. مجموعه شهر رویاها اصفهان از امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران در اینجا برخوردار است. از امکانات این مجموعه می‌توان به مواردی مثل سرویس بهداشتی، فود استریت، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، سالن‌ نمازخانه و دو پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو اشاره کرد.

مجموعه تفریحی شهر رویاها اصفهان سالن اجتماعاتی با ظرفیت 380 نفر و استخر به وسعت 7000 مترمربع دارد. بین بازی‌های مختلف احساس خستگی و نیاز به دریافت انرژی مجدد، کاملاً طبیعی است که می‌توانید با مراجعه به یکی از هشت غرفه‌ غذایی در کنار استخر و سفارش غذاهایی مثل: ساندویچ، فست‌فودهای کول کاپ، سیب‌زمینی، آب‌میوه، قهوه و انواع نوشیدنی خودتان را شارژ کنید و آماده ادامه بازی شوید.

جاهای دیدنی اطراف شهر رویاهای اصفهان

سر در ورودی شهربازی شهر رویاها

اصفهان آن‌قدر جاهای دیدنی و خیره‌کننده دارد که محال است در سفری یک‌روزه یا یک‌هفته‌ای بتوانید به همه آن‌ها سر بزنید و معمولاً پیشنهاد می‌شود در هر سفرتان به این شهر، بخشی را در برنامه خود قرار دهید. حالا که به‌قصد تفریح به این خطه پا گذاشته‌اید بد نیست به برخی از مکان های دیدنی اصفهان که فاصله بسیار دوری از شهربازی رویاها ندارد هم سری بزنید.

وسایل بازی کودکان شهربازی شهر رویاها

از دیدنی ‌های اصفهان که می‌شود در برنامه سفرتان قرار دهید می‌توان به جاهایی مثل:  موزه موسیقی، پل خواجو، سی و سه پل، کلیسای وانک، میدان نقش‌جهان، موزه عصار خانه شاهی و مرکز تجاری سیتی‌ سنتر اشاره کرد.

اقامت در اصفهان

اگر شما هم مسافر هستید و یا به‌قصد تفریح و گردشگری به اینجا آمده‌اید،  با وجود نزدیک بودن مرکز تفریحی به مرکز استان اصفهان، اقامت در هتل های اصفهان بهترین گزینه برایتان خواهد بود. هتل عباسی اصفهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان، از بهترین‌ اقامتگاه‌های موجود در شهر نصف جهان به‌حساب می‌آیند که از طریق ایران هتل آنلاین به‌راحتی امکان رزرو اتاق در آن‌ها وجود دارد.

هتل عباسی اصفهان

اتاق مجلل هتل 5 ستاره عباسی اصفهان

هتل عباسی، باشکوه و زیبایی معماری خود به‌عنوان کهن‌ ترین هتل شناخته می‌شود. این هتل که در ابتدا کاربری آن به‌صورت مدرسه بوده؛ در سال 1336 به مهمانسرا تبدیل می‌شود. هتل عباسی اصفهان به شکل جاذبه ای توریستی به عنوان اقامتگاهی 5 ستاره دارای 225 واحد است که هر روزه پذیرایی میهمانان ایرانی و خارجی می‌باشد. این هتل تاریخی در مرکز شهر و نزدیکی زاینده رود قرار گرفته که امکان دسترسی به بسیاری از جاذبه های دیدنی اصفهان را برای شما ممکن می‌سازد. هتل عباسی اصفهان در خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه واقع شده است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

اتاق توئین هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان اقامتگاهی قدیمی است که در سال 1350 افتتاح شد و به شکلی زیبا در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. اینجا به‌عنوان هتلی 5  ستاره که در ابتدا هتل شرایتون نام داشت و از جمله هتل های زنجیره‌ای شرایتون بود،  130 اتاق داشت، بعد از انقلاب نام هتل پارسیان کوثر را به خود گرفت و با 225 اتاق، میزبانی لوکس برای مهمانان ایرانی و گردشگران خارجی است. برای حضور در این هتل باید آدرس آن را در اصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت دنبال کنید.

کلام آخر

روزمرگی و مشغله‌های زندگی، گاهی بی‌حوصلگی و کسالت را به دنبال دارد که راه خلاصی  از آن، تنها جور کردن یک تفریح سالم و ساده است. این دید که تفریح‌کردن بسیار پرهزینه است، سبب گوشه‌گیری و دورشدن بسیاری از افراد شده است که می‌توان گفت، فقط یک بهانه است تا از آن رد شوند. برای گذراندن آخر هفته‌ای خوش جایی مثل شهر رویاها اصفهان گزینه‌ای مناسب است تا در کنار دوستان و خانواده هم دورهمی دلنشینی را تجربه کنید و هم به بازی و تفریح بپردازید.

3.9/5 - (7 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلیل
جلیل
3 ماه قبل

سلام
طرف چقدر بی رویا بوده اسم این دخمه را گذاشته شهر رویاها

محمد کوتوالی
محمد کوتوالی
3 ماه قبل

شماره تماس شهر رویاها
۰۳۱۹۵۰۲۰۹۶۰

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر