لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> هر آنچه درباره مرکز خرید تیراژه تهران باید بدانید!
مرکز خرید تیراژه 1 و 2

هر آنچه درباره مرکز خرید تیراژه تهران باید بدانید!

امروزه مراکز خرید مدرن نه تنها مکانی برای خرید محسوب می‌شوند؛ بلکه در آن‌ها امکانات و خدمات متفاوتی برای تفریح و سرگرمی نیز به چشم می‌خورد. مرکز خرید تیراژه اولین مرکز خرید لوکس غرب تهران به شمار می‌رود که حدود 20 سال قدمت دارد.

این پاساژ معروفِ پایتخت، دو شعبه دارد که شعبه دوم آن در سال 1392 در سبلان افتتاح شد تا اهالی شرق تهران نیز از امکاناتی مشابهی استفاده کنند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید تیراژه یک و دو تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.

مرکز خرید تیراژه کجاست؟

مرکز خرید تیراژه کجاست؟

همان‌طور که گفتیم مرکز خرید تیراژه دو شعبه دارد. شعبه اول این پاساژ در محدوده پونک تهران و در منطقه‌ای پرتردد واقع شده است. مرکز خرید تیراژه دو نیز در حوالی نظام‌آباد و خیابان سبلان قرار دارد. در ادامه آدرس دقیق هر یک از این مراکز خرید را برایتان آورده‌ایم.

  • آدرس مرکز خرید تیراژه 1: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، 1.5 کیلومتر پایین‌تر از میدان پونک، حدواسط بزرگراه حکیم و همت | شماره تماس: 02144491723.
  • آدرس مرکز خرید تیراژه 2: تهران، ضلع جنوبی اتوبان امام علی، خروجی شهید مدنی، جوار ایستگاه متروی شهید مدنی | شماره تماس: 02177582500.

لوکیشن پاساژ تیراژه

در این بخش لوکیشن هر دو شعبه مرکز خرید تیراژه را قرار داده‌ایم تا به راحتی خود را به آنجا برسانید. برای این کار کافی است روی لوکیشن کلیک کنید و در عرض چند ثانیه مسیر دسترسی به آن را روی گوشی خود ببینید.

لوکیشن مرکز خرید تیراژه یک

اگر از اهالی غرب پایتخت هستید، مرکز خرید تیراژه جای مناسبی برای خرید و خوش‌گذرانی در نزدیکی شما محسوب می‌شود. نقشه این پاساژ را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

لوکیشن مرکز خرید تیراژه دو

چنانچه در شرق پایتخت زندگی می‌کنید و می‌خواهید یک بازارگردی تمام و کمال را تجربه کنید، سری به مرکز خرید تیراژه دو بزنید. در ادامه لوکیشن این پاساژ روی نقشه نمایش داده شده است.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه یک

دسترسی به مرکز خرید تیراژه یک

مجتمع تیراژه 1 در مکانی شلوغ قرار دارد که دسترسی با آن با ماشین شخصی کمی سخت و زمان‌بر است. با این حال ما در این بخش همه گزینه‌هایی که برای رسیدن به این مجتمع وجود دارد را بررسی کرده‌ایم.

دسترسی با ماشین

برای رسیدن به پاساژ تیراژه با خودروی شخصی ابتدا به بزرگراه همت بروید و سپس از آنجا به بزرگراه اشرفی اصفهانی برانید. کمی که در این مسیر حرکت کنید، نام مجتمع تیراژه به چشمتان خواهد خورد.

همچنین شما می‌توانید از بزرگراه حکیم نیز خود را به مرکز خرید تیراژه برسانید. ابتدا وارد بزرگراه اشرفی اصفهانی شمال شوید. سپس از رمپ بزرگراه همت به سوی بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب حرکت کنید و تا رسیدن به تیراژه مسیرتان را ادامه دهید.

دسترسی به مترو

اگر می‌خواهید با مترو به مرکز خرید تیراژه بروید باید در ایستگاه صادقیه از مترو پیاده شوید. این ایستگاه حدود 6 کیلومتر با تیراژه فاصله دارد که می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های خطی پونک خود را به آنجا برسانید.

دسترسی با اتوبوس

استفاده از اتوبوس‌های شهری راحت‌ترین و ارزان‌ترین گزینه برای رفتن به مرکز خرید تیراژه یک هستند. برای این کار تنها کافی است سوار اتوبوس‌های BRT خط آزادی به علوم تحقیقات شوید. سپس در ایستگاه تیراژه روبه‌روی همین مرکز خرید پیاده شوید.

دسترسی با تاکسی

اگر در میدان آزادی، صادقیه یا پونک هستید، تاکسی‌های خطی راحت شما را به تیراژه می‌رسانند. این تاکسی‌ها از بزرگراه اشرفی اصفهانی شمال عبور می‌کنند و دقیقاً روبه‌روی پاساژ شما را پیاده می‌کنند تا با پل عابر پیاده مکانیزه به تیراژه بروید.

دسترسی به مرکز خرید تیراژه دو

دسترسی به مرکز خرید تیراژه دو

دو گزینه آسان برای دسترسی به مرکز خرید تیراژه دو در شرق تهران وجود دارد که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

دسترسی با ماشین شخصی

برای دسترسی به مرکز خرید تیراژه با خودرو باید اول به بزرگراه امام علی بروید. سپس با کمک تابلوهای راهنما خود را به خیابان مدنی برسانید و به سمت جنوب حرکت کنید تا به تیراژه برسید.

دسترسی به مترو

راحت‌ترین و ارزان‌ترین راه برای رسیدن به مرکز خرید تیراژه 2، استفاده از مترو است. ایستگاه متروی شهید مدنی در خط 2 واقع شده است که فاصله کمی با این مرکز خرید دارد.

معرفی مرکز خرید تیراژه یک

معرفی مرکز خرید تیراژه یک

تیراژه یکی از اولین مراکز خرید مجهز و لوکس در تهران به شمار می‌رود که در سال 1382 افتتاح شده است. این پاساژ مکانی مناسب برای خرید، تفریح و سرگرمی است که به لطف معماری زیبایش، جذابیت آن دو چندان شده است.

وجود درختچه‌ و درخت‌های طبیعی و گل و گلدان‌های متعدد به مرکز خرید تیراژه صفای خاصی داده و آن را در شمار زیباترین پاساژهای پایتخت قرار داده است. همچنین این پاساژ سقف شفافی دارد که در روز نور خوبی برای رشد گیاهان فراهم می‌کند.

جاهای دیدنی تهران با عکس و آدرس
ادامه مطلب

سابقه طولانی مرکز خرید تیراژه 1 در غرب تهران سبب شده که این پاساژ مشتریان ثابت و پر و پا قرصی داشته باشد. بسیاری از افراد به دلیل اعتمادی که به پاساژ تیراژه و کیفیت اجناس آن دارند از تمامی مناطق پایتخت برای خرید به آنجا می‌روند.

مرکز خرید تیراژه پارکینگی سه طبقه و 5 طبقه تجاری دارد که در هر یک از این طبقات اجناس و محصولات مختلفی به فروش می‌رسد. از امکانات این پاساژ می‌توان به بانک ملت و ملی، چندین کافه و رستوران و سرویس‌های بهداشتی در هر طبقه اشاره کرد.

فروشگاه‌ها و طبقات در مرکز خرید تیراژه یک

طبقات مرکز خرید تیراژه یک

در این بخش می‌خواهیم گشتی در طبقات مختلف تیراژه 1 بزنیم و بخش‌های مختلف آن را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید برای خرید به این پاساژ بروید، راهنمای زیر می‌تواند کمک خوبی برایتان باشد.

طبقه منفی یک

در طبقه منفی یک تیراژه انواع فروشگاه‌های لباس بچه‌گانه وجود دارد. شما می‌توانید در این طبقه انواع پوشاک کودک، وسایل سیسمونی و نوزاد را تهیه کنید. کیفیت و تنوع بالای این محصولات باعث شده که این بخش مشتریان همیشگی خود را داشته باشد.

در طبقه منفی یک حدود 40 باب مغازه فعال دیده می‌شود که هر کدامشان برند خاصی را عرضه می‌کنند. البته محصولات این طبقه تنها محدود به تجهیزات کودک و نوزاد نیست و در برخی از مغازه های تیراژه پوشاک نوجوانان نیز عرضه می‌شود.

همچنین در طبقه منفی یک تیراژه، کافه امیر شکلات نیز قرار گرفته است. اگر خسته شدید و خواستید کمی استراحت کنید، بد نیست سری به این کافی‌شاپ دنج و زیبا بزنید و خود را مهمان یک نوشیدنی گوارا کنید.

طبقه منفی یک دارای دو راهرو است که در هر سمتش فروشگاه‌های مختلف قرار دارند. خانه کودک، فروشگاه‌های لباس کودک و سیسمونی، غرفه‌های کوچک و بزرگ از جمله این فروشگاه‌ها هستند.

از آنجا که این طبقه متعلق به کودکان است، برای رفاه حال مشتریان یک خانه کودک نیز در آن تعبیه شده است. اگر با فرزند خود به تیراژه رفته‌اید و می‌خواهید با آرامش خرید کنید، می‌توانید کودک خود را به خانه کودک بسپارید تا حسابی بازی کند و خود با خیال راحت به سراغ خریدتان بروید.

وقتی خریدتان در طبقه منفی یک به پایان رسید، می‌توانید از طریق دو لاین پله برقی به طبقه اول بروید و به پاساژگردی خود ادامه دهید.

راهنمای طبقات مرکز خرید تیراژه 1

طبقه همکف

طبقه همکف در واقع ورودی اصلی به مرکز خرید تیراژه محسوب می‌شود. این طبقه سالنی مربعی شکل دارد که با درختچه‌های طبیعی تزئین شده است. این منطقه برخلاف طبقه منفی یک مختص به صنف خاصی نیست و انواع محصولات در آن پیدا می‌شود.

در طبقه همکف تیراژه شما می‌توانید محصولات مختلفی را برای خود تهیه کنید. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، مانتوفروشی و فروشگاه‌های عطر و ادکلن برخی از فروشگاه‌های این طبقه هستند.

مغازه‌های طبقه همکف به شکل موازی در مقابل هم و همچنین در قطر سالن مربعی قرار گرفته‌اند. همچنین کافی‌شاپ اصلی تیراژه، کافه گاندو نیز در این طبقه قرار دارد که می‌توانید دقایقی را در آن استراحت کنید و انرژی از دست رفته خود را به دست آورید.

وجود فروشگاه‌های متنوع سبب شده که طبقه همکف تیراژه در بیشتر روزهای هفته شلوغ باشد. اگر گشت و گذارتان در این طبقه تمام شد می‌توانید با پله برقی یا راه‌پله به طبقه اول بروید و گشتی هم در مغازه‌های آنجا بزنید.

طبقات مرکز خرید تیراژه 1

طبقه اول

اگر علاقه‌مند به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، در طبقه اول تیراژه می‌توانید انواع این محصولات با برندهای مختلف را پیدا کنید. برند رژا، آرت دکو و برند ایرانی میس اسمارت از جمله برندهایی هستند که در این طبقه به فروش می‌رسند.

فروشگاه‌های طبقه اول تیراژه به صورت مربعی در دور تا دور سالن قرار گرفته‌اند. این طبقه طراحی خاصی دارد و از مرکز آن می‌توان طبقه همکف را مشاهده کرد. علاوه بر فروشگاه‌های دائمی و رسمی، برخی غرفه‌های موقتی نیز در طبقه اول به چشم می‌خورد.

این غرفه‌ها دوره‌ای تغییر کاربری می‌دهند و شغل ثابتی ندارند. البته معمولاً یک غرفه کتاب، فروش بستنی، پاستیل و ذرت مکزیکی و غرفه فروش گلدان در طبقه اول تیراژه دیده می‌شود.

اگر به مرکز خرید تیراژه رفتید، فراموش نکنید بستنی قیفی‌های معروف آن را امتحان کنید. این بستنی‌ها در طعم‌های مختلف به فروش می‌رسند که اگر یک بار طعم آن‌ها را بچشید، علت شهرتش را خواهید فهمید.

در طبقه اول به غیر از غرفه‌ها و فروشگاه‌هایی که نام بردیم، بانک‌های ملی و ملت نیز قرار گرفته‌اند. از آنجا که این بانک‌ها شعبه‌های محدودی در محدوده اشرفی اصفهانی دارند، به همین دلیل اکثر روزها شلوغ هستند.

طبقه همکف تیراژه

طبقه دوم

وقتی به خوبی در فروشگاه‌های طبقه اول تیراژه گشتید، نوبت به طبقه دوم می‌رسد. برای رسیدن به این طبقه شما می‌توانید از راه‌پله یا پله برقی استفاده کنید.

در طبقه دوم تیراژه فروشگاه‌های جالبی قرار گرفته‌اند که برخی از آن‌ها به فروش اسباب‌بازی و بازی‌های فکری اشتغال دارند. اگر می‌خواهید سرگرمی مفید و سالمی برای کودکان خود جور کنید، حتماً سری به طبقه دوم بزنید.

قیمت هتل در تهران
ادامه مطلب

البته قیمت محصولات در این طبقه ممکن است کمی شما را متعجب کند. با این حال محصولات منحصربه‌فردی در طبقه دوم به چشمتان خواهد خورد که شاید کمتر جایی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

اگرچه مرکز خرید تیراژه شهرت بسیار خوبی در پایتخت دارد و مشتریان خاص خود را نیز دارد، اما برخی از واحدهای تجاری طبقه دوم هنوز خالی هستند.

شهربازی سرزمین عجایب پاساژ تیراژه

طبقه سوم

طبقه سوم مرکز خرید تیراژه مربوط به سرزمین عجایب است. این شهربازی را می‌توان نخستین شهربازی سرپوشیده و مدرن در ایران دانست که شکل جدیدی از تفریح و سرگرمی را ارائه داده است.

اگر با خانواده به مرکز خرید تیراژه رفته‌اید، می‌توانید در سرزمین عجایب اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنید. برای استفاده از این شهربازی باید ابتدا یک کارت الکترونیکی از گیشه تهیه کنید.

برای تهیه کارت الکترونیکی، شما باید ابتدا مبلغ ثابتی را به عنوان ورودی بپردازید و سپس هر چقدر که خواستید آن را شارژ کنید تا از تجهیزات سرزمین عجایب استفاده کنید. در این شهربازی حدود 140 دستگاه بازی برای رنج سنی 5 تا 15 سال وجود دارد.

بازی‌های ویدئویی، سفینه گردان، قطار چرخشی، چرخ‌وفلک، تیراندازی لیزری، ماشین کوبنده و سفر هوایی تنها بخشی از تفریحات مهیج سرزمین عجایب است. همچنین باشگاه بولینگی در این طبقه قرار گرفته که میان باشگاه‌های بولینگ تهران شهرت خوبی دارد.

در طبقه سوم، رستوران و کافه‌های مختلفی مانند لمزی، بوف و آیس پک نیز دیده می‌شود. اگر می‌خواهید پس از تفریح در سرزمین عجایب دلی از عزا در آورید، خود را مهمان یک شام یا ناهار خانوادگی در این کافه و رستوران‌ها کنید.

فضای بیرونی مرکز خرید تیراژه

فضای بیرونی تیراژه شامل یک پیاده‌رو عریض است که به زیبایی سنگ‌فرش شده است. همچنین در راستای این مسیر زیبا چند کافه، رستوران و فست‌فود قرار گرفته که بخشی از مرکز خرید تیراژه به شمار می‌روند.

امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه یک

امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه یک

اگرچه در خلال متن به برخی از امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه 1 اشاره کرده‌ایم، اما در این بخش متمرکزتر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • باشگاه بولینگ: سالن بولینگ یکی از تفریحات پرشور برای افراد بالای 12 سال در مرکز خرید تیراژه است. این سالن 12 خط مجهز به مکانیزم توپ برگردان اتوماتیک دارد که محیطی شاد و سرزنده برای وقت‌گذرانی محسوب می‌شود.
  • کافه، رستوران و فست‌فودهای تیراژه: فست فود بوف، کافه گاندو، بستنی‌فروشی‌ها و کافه امیر شکلات از جمله مکان‌های معروف در تیراژه هستند که می‌توانید برای صرف غذا و نوشیدنی به آنجا بروید.
  • شهربازی سرزمین عجایب.

جاهای نزدیک به مرکز خرید تیراژه یک

اگر به مرکز خرید تیراژه رفتید و زمان کافی داشتید که سری به جاهای دیدنی نزدیک به آن بزنید، این بخش به کمکتان می‌آید؛ زیرا در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

پارک نهج‌البلاغه

پارک نهج‌البلاغه

پارک نهج‌البلاغه در حد واسط بزرگراه نیایش، همت و یادگار امام و در 2 کیلومتری مرکز خرید تیراژه قرار دارد. در این پارک امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی برای شهروندان فراهم شده است.

اولین پل معلق تهران، شهربازی بیلینو، وسایل ورزشی و بدن‌سازی، فضای ورزش همگانی و دوچرخه‌سواری، بانجی جامپینگ، راپل هوایی و قایق پرش در آب برخی از این امکانات تفریحی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برج میلاد

برج میلاد

برج میلاد یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران و نماد تهران معاصر است که مکانی عالی برای تفریح و شکم‌گردی به شمار می‌رود. این برج حدود 9 کیلومتر با مرکز خرید تیراژه فاصله دارد که راه‌های مختلفی برای رسیدن به آن پیش رویتان است.

چه قصد موزه‌گردی یا گشت‌وگذار شبانه در محوطه برج را داشته باشید، چه بخواهید تفریحات مهیج مانند سینما گیم، اتاق فرار، زیپ‌لاین، بانجی جامپینگ و… را تجربه کنید، برج میلاد گزینه مناسبی برایتان است.

 پارک پردیسان

 پارک پردیسان

پارک پردیسان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران در 6 کیلومتری مرکز خرید تیراژه یک است. این پارک چشم‌انداز زیبایی دارد و پاتوقی برای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و بادبادک‌بازی به حساب می‌آید.

معرفی مرکز خرید تیراژه دو

معرفی مرکز خرید تیراژه 2

حال که با مرکز خرید تیراژه 1 در غرب تهران آشنا شدید، نوبت به مرکز خرید تیراژه 2 در شرق پایتخت خواهد رسید. این پاساژ در سال 1392 در محله‌ای قدیمی در محدوده نظام‌آباد افتتاح شده است که فضایی لوکس و مدرن دارد.

مجتمع تیراژه 2 نیز دارای 100 واحد تجاری است که در آن انواع محصولات به چشم می‌خورد. در این مرکز خرید فروشگاه‌ها در طبقات مختلف پراکنده شده‌اند و هر طبقه به صنف خاصی تعلق ندارد.

در مرکز خرید تیراژه دو، انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی پیدا می‌شود. تنوع محصولات در تیراژه دو بسیار بالا است و اگر یک روز وقت صرف گشت و گذار در آن کنید، هر چه بخواهید را آنجا پیدا می‌کنید.

فروشگاه‌ها و طبقات در مرکز خرید تیراژه دو

طبقات مرکز خرید تیراژه دو

مرکز خرید تیراژه 2 یکی از شیک‌ترین مراکز خرید شرق تهران محسوب می‌شود. در این پاساژ می‌توانید انواع محصولات را با کیفیت مناسب تهیه کنید. در ادامه سری به طبقات مختلف تیراژه 2 می‌زنیم.

طبقه منفی یک

طبقه منفی یک تیراژه

در طبقه همکف مرکز خرید تیراژه 2، یک هایپرمارکت قرار دارد که در آن انواع محصولات یافت می‌شود. شما می‌توانید از این هایپرمارکت انواع مایحتاج روزانه، میوه و سبزی را یک‌جا تهیه کنید.

کاخ گلستان تهران، مجموعه ای خاطره انگیز
ادامه مطلب

در بخشی از هایپرمارکت تیراژه کترینگ غذای ایرانی وجود دارد که در آن انواع غذاهای خانگی سرو می‌شود. پارکینگ و کارواش نیز در این طبقه واقع شده‌اند.

طبقه همکف

طبقه همکف ورودی اصلی مرکز خرید است که در بدو ورود به آن با انواع مغازه‌های دسرفروشی مواجه می‌شوید. در این طبقه مغازه‌هایی لوکس شبیه به فروشگاه‌های اروپایی قرار گرفته‌اند که انواع دسرهای خوشمزه را در آنجا پیدا خواهید کرد.

مغازه های تیراژه در دور تا دور طبقه همکف واقع شده‌اند و معماری آن‌ها مشابه با مرکز خرید تیراژه 1 است. در این شعبه نیز از مرکز هر طبقه سایر طبقات پاساژ معلوم است.

همچنین در طبقه همکف تیراژه 2 نیز همچون تیراژه 1، یکی از شعبه‌های برند زنجیره‌ای امیر شکلات وجود دارد. معماری زیبا و منحصربه‌فرد دسرفروشی‌ها و کافه‌های این طبقه باعث شده که مرکز خرید تیراژه 2 محل قرار دوستانه و عاشقانه بسیاری از افراد باشد.

راهنمای طبقات پاساژ تیراژه

طبقه اول

در طبقه اول محصولات متنوعی از برندهای مختلف به فروش می‌رسند. برندهای دفاکتو، قصر شمع، رنو، ویانا، ال سی وایکیکی و تینی وینی برخی از این برندهای مطرح در طبقات اول هستند. محصولات این طبقه به نسبت کیفیت و برند خوبشان، قیمت نسبتاً بالایی دارند.

طبقه دوم

طبقه دوم مرکز خرید تیراژه محلی برای عرضه انواع کالاها و اجناس از برندهای مدلینا، ویوا، تی‌تی، لسکارپ و… است.

فضای داخلی پاساژ تیراژه دو

طبقه سوم

در طبقه سوم تیراژه 2، یک شهربازی سرپوشیده، دو سالن سینما و فودکورتی با انواع غذا و نوشیدنی قرار گرفته است. رستوران‌های کوکورچ، آب‌میوه ژی، پاپ‌کورن و شهر برگر برخی از رستوران‌ها و کافه‌های معروف در طبقه سوم تیراژه هستند.

این طبقه مخصوص تفریح و سرگرمی است و فرصتی به شما می‌دهد تا در کنار عزیزانتان روزی خوش را سپری کنید. پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید و پاساژگردی سری هم به طبقه سوم بزنید تا خستگی را از تنتان بیرون کنید.

طبقه چهارم

در طبقه چهارم رستوران معروف تراس قرار گرفته است. همچنین کافه رنگ، گیم‌نت، ایکیا و نیکوتن پوش نیز از دیگر غرفه‌های فعال در این طبقه هستند.

امکانات تفریحی مرکز خرید تیراژه دو

فودکورت تیراژه دو

  • سینما تیراژه: شعبه دوم مرکز خرید تیراژه دو سالن سینمایی دارد که در آن‌ها از تجهیزات مدرن اروپایی استفاده شده است.
  • شهربازی تیراژه: در طبقه سوم تیراژه 2، یک شهربازی مخصوص کودکان با 80 بازی متنوع قرار دارد که مکانی عالی برای سرگرمی محسوب می‌شود.
  • فودکورت، کافه و رستوران: علاوه بر کافه و رستوران‌هایی که در طبقات مختلف تیراژه 2 قرار دارند، فودکورتی نیز در طبقه سوم در نظر گرفته شده است.

جاهای دیدنی نزدیک به مرکز خرید تیراژه دو

در ادامه برخی از جاهای دیدنی نزدیک به تیراژه دو را برایتان آورده‌ایم.

باغ موزه قصر تهران

باغ موزه قصر تهران

در 2 کیلومتری مرکز خرید تیراژه 2، باغ موزه قصر تهران جای گرفته است. این موزه در ابتدا یکی از عمارت‌های تفریحی فتحعلی شاه قاجار بود که سپس به زندان تغییر کاربری داد. قصر تهران در سال 1391 به موزه‌ای برای بازدید عموم تبدیل شد که در آن صحنه‌های جالبی انتظارتان را می‌کشد.

باغ موزه نگارستان

باغ موزه نگارستان

یکی دیگر از جاهای دیدنی نزدیک به مجتمع تیراژه، باغ موزه نگارستان تهران است که حدود 5/3 کیلومتر با آن فاصله دارد. این باغ موزه نیز در گذشته اقامتگاه تابستانی فتحعلی شاه قاجار بوده است که معماری جالب آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

ساعت کاری بازار تیراژه

ساعت کاری بازار تیراژه

اگر قصد تفریح و خرید در مجتمع تیراژه را دارید، بد نیست از ساعت کاری آن مطلع باشید. در زیر ساعت کاری این پاساژها را آورده‌ایم.

  • ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 1: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 10:30 صبح تا 23:00، جمعه‌ها از ساعت 12 ظهر تا 23:00.
  • ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 2: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 23:00.

قیمت اجناس در مرکز خرید تیراژه تهران

قیمت اجناس در مرکز خرید تیراژه تهران

قیمت اجناس در پاساژهای تیراژه به برند و کیفیت اجناس بستگی دارد. به طور کلی محصولات در مرکز خرید تیراژه 1، قیمت مناسبی دارند و خرید آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است.

از چند مغازه گران‌قیمت این پاساژ که بگذریم، امکان خرید محصولات باکیفیت با قیمت منصفانه در این مرکز خرید فراهم است. همچنین برخی از فروشگاه‌ها، حراجی‌ها و تخفیف‌های خوبی می‌گذارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در مجتمع تیراژه 2 قیمت محصولات به نسبت بافت محله گران است. در این مرکز خرید برندهای متنوعی از برند پوما، وادین کوک و رسپینا گرفته تا چرم یگانه، پارسا و ویوا به چشم می‌خورد که هر یک با توجه به کیفیت و برندشان از قیمت بالایی نیز برخوردارند.

سخن آخر:

در این نوشته از ایران هتل ما به سراغ مراکز خرید تیراژه رفتیم و بخش‌های مختلف این دو پاساژ معروف در تهران را به شما معرفی کردیم. مرکز خرید تیراژه دو شعبه در شرق و غرب تهران دارد که هر یک به نوع خود از زیباترین پاساژهای پایتخت به شمار می‌روند.

نظر شما درباره این مراکز خرید چیست؟ آیا تجربه‌ای از خرید در فروشگاه‌های این پاساژها را دارید؟ به نظرتان قیمت اجناس در این بازارها مناسب است یا  از حد معمول گران‌تر است؟

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر