لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل ویدا بهتره یا کوروش؟ مقایسه کلی این 2 هتل 5 ستاره

هتل ویدا بهتره یا کوروش؟ مقایسه کلی این 2 هتل 5 ستاره

جزیره زیبای کیش با داشتن جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی همواره یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود. اگر شما هم از آن دسته مسافرانی هستید که در آینده‌ای نزدیک قصد سفر به این جزیره را دارید و در مورد هتل ویدا بهتره یا کوروش تحقیق می‌کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد این مسئله که هتل کوروش بهتره یا ویدا صحبت کنیم. اطلاعات زیر به شما در انتخاب بهترین هتل کمک خواهد کرد.

معرفی کلی هتل ویدا و هتل کوروش

لابی هتل ویدا کیش

اگر بخواهیم توضیحات کلی در مورد این دو هتل بدهیم در ابتدا بهتر است بدانید این دو هتل از هتل‌های معروف و لوکس در جزیره کیش محسوب می‌شوند. هتل ویدا هتلی پنج ستاره و یکی از زیر مجموعه‌های گروه هتل های تاپ تورز به شمار می‌رود. این هتل در سال ١٣٩٦ در زمینی با مساحت ٧٥٠٠ مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همچنین امکانات رفاهی موجود در این هتل مطابق استانداردهای روز جهان ساخته شده است. این مجموعه در جزیره کیش، بلوار موج، واقع شده است. فاصله این هتل تا ساحل کیش در حدود دو دقیقه است.

فضای بازی در هتل ویدا کیش

هتل کوروش نیز یکی از هتل‌های پنج ستاره و مدرن در جزیره زیبای کیش است. موقعیت مکانی عالی این هتل نسبت به ساحل خلیج فارس موجب شده تا مهمانان این جزیره این هتل را به عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی خود در کیش انتخاب کنند.

حمام ترکی هتل ویدا کیش

هتل کوروش در سال ١٣٩٧ به بهره‌برداری رسید. این هتل در جزیره کیش میدان پردیس واقع شده است. لازم به ذکر است که فاصله هتل کوروش کیش تا ساحل کمی بیشتر و در حدود چهار دقیقه است.

مقایسه اتاق‌ های هتل ویدا با کوروش

سوئیت دبل هتل ویدا کیش

هتل ویدا و هتل کوروش هر دو دارای اتاق و سوئیت هایی متنوع هستند. در هتل پنج ستاره ویدا تعداد ١٤٤ اتاق برای اقامت مسافران در نظر گرفته شده است. این اتاق ها شامل اتاق های دو تخته (دبل/ توئین)، دو تخته تراس دار، اتاق سه تخته، اتاق دو تخته رویال دریا، سه تخته رویال و سوئیت یک خوابه جکوزی دار دریا هستند.

معرفی هتل پردیسان مشهد - هتلی 5 ستاره به دور از شلوغی و هیاهو شهر
ادامه مطلب

اتاق دبل هتل ویدا کیش

در این اتاق‌ها امکانات مختلفی مانند تخت های راحت، تلویزیون مسطح، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان، سشوار، تلفن، صندوق امانات و… برای راحتی شما مهمانان عزیز تعبیه شده است. همچنین در برخی اتاق‌های بزرگتر میز آرایش و آینه، میز ناهارخوری و سینک ظرفشویی برای استفاده مسافران وجود دارد. البته در سوئیت یک خوابه هتل ویدا فضای نشیمن و اتاق خواب جداگانه و همچنین جکوزی تدارک دیده شده است.

نوبت به هتل کوروش کیش می‌رسد. هتل کوروش نیز دارای اتاق‌هایی مجلل برای اقامت مهمانان است. در این هتل انواعی از اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت های یک خوابه و دو خوابه (رو به دریا تراس دار/ رو به جزیره تراس دار) برای اقامت مهمانان وجود دارد. همچنین اتاق های رو به دریا فقط دارای چشم انداز دریا هستند.

اتاق توئین هتل کوروش کیش

در اتاق های هتل کوروش نیز امکانات مختلفی از جمله اینترنت، مبلمان، سشوار، صندوق امانات، میز آرایش و آینه، تلفن و… تعبیه شده است. در سوئیت‌های این هتل نیز با توجه به متراژ بالای آنها فضای نشیمن و اتاق‌های جداگانه برای استراحت در نظر گرفته شده است.

اتاق دبل هتل کوروش کیش

در مجموع می‌توان گفت در مقایسه اتاق های هتل ویدا یا کوروش هر دوی آنها دارای اتاق و سوئیت‌هایی مجهز با امکانات داخلی برای اقامتی دلپذیر هستند. هتل کوروش با داشتن سوئیت دو خوابه برای تعداد نفرات بیشتر مناسب‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت شما مهمانان عزیز بسته به سلیقه، بودجه و تعداد نفرات همراهتان می‌توانید این اتاق ها را بررسی و یکی از آنها را در میان هتل های کیش انتخاب کنید.

امکانات هتل کوروش بهتره یا ویدا

مقایسه رستوران هتل ویدا و کوروش کیش

هتل کوروش و هتل ویدا دارای امکاناتی مخصوص به خود هستند. البته هر دو در بسیاری از موارد با هم مشترک هستند. در ادامه برخی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این دو هتل را با هم بررسی می‌کنیم تا شما نیز بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب هتل ویدا یا کوروش بگیرید:

 رستوران هتل کوروش بهتره یا ویدا؟

میز بار رستوران هتل کوروش

هم هتل ویدا و هم هتل کوروش دارای رستوران‌های شیک و لوکس برای پذیرایی از مهمانان هستند. رستوران هتل ویدا کیش با نام گندم در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به مهمانان سرویس ارائه می‌دهد. ظرفیت رستوران هتل ویدا ٣٠٠ نفر است. این سالن غذاخوری دارای دو فضای جداگانه سالن و تراس می‌باشد. در این سالن‌ها به سفارش شما انواع غذاهای دریایی، فست فود، غذای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت و چیدمان سرو می‌شود.

12 مورد از عجیب و غریب ترین هتل های جهان
ادامه مطلب

سرو غذای دریایی در رستوران هتل کوروش

همچنین روم سرویس در این هتل به صورت ٢٤ ساعته در اختیار مهمانان است. سرو ناهار و شام هم به صورت آلاکارت در رستوران هتل ویدا صورت می‌گیرد. در ضمن صبحانه‌های این هتل به صورت سرد و هم گرم قابل سفارش است.

رستوران هتل کوروش

هتل کوروش نیز دارای رستورانی شیک با طراحی و معماری امروزی است. رستوران این هتل نیز با نام اردشیر واقع در طبقه اول هتل، انتخابی مناسب برای صرف غذاهای لذیذ و متنوع است. این رستوران دارای ظرفیتی ٢٨٠ نفره است. در این رستوران نیز همانند رستوران هتل ویدا در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام از شما پذیرایی می‌شود. برای آشنایی بیشتر با رستوران هتل کوروش کیش کلیک کنید.

میز بار هتل ویدا کیش

لازم به ذکر است که رستوران هتل کوروش قابلیت اضافه کردن ظرفیت تا ١٠٠ نفر را نیز دارد. در این رستوران منوی متنوع ناهار و شام به صورت آلاکارت سرو می‌شود. در رستوران هتل کوروش به مانند رستوران هتل ویدا انواعی از غذاهای مختلف امروزی و اصیل را می‌توانید به سلیقه خود سفارش دهید. لازم به ذکر است که فضای بزرگ هر دوی این رستوران ها مناسب برای برگزاری جلسات کاری و ضیافت‌های دوستانه در کیش است.

رستوران هتل ویدا کیش

در مجموع می‌توان در جواب این سوال که رستوران هتل کوروش بهتره یا ویدا گفت: هر دوی این رستوران‌ها دارای فضایی دلباز، منویی متنوع در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام هستند. قیمت غذا در هر کدام از این رستوران‌ها هم با توجه به نوع غذا فرق می‌کند. انتخاب و سلیقه شما در اینجا می‌تواند تعیین کننده صرف غذا در هر کدام از این رستوران‌ها باشد.

کافی شاپ هتل ویدا بهتره یا کوروش

کافی شاپ هتل ویدا

در کافی شاپ هتل مجلل و لوکس ویدا می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای لذیذ را به سلیقه خود سفارش دهید. کافی شاپ هتل ویدا دارای ظرفیتی ٧٠ نفره است. البته علاوه بر سالن سرپوشیده کافه‌ای در محوطه هتل ویدا با ظرفیت ٦٠ نفر از شما عزیزان پذیرایی می‌کند.

هتل بزرگ کوروش نیز دارای کافه‌ای زیبا و شیک با ظرفیت ٥٠ نفر است. این کافه در لابی هتل قرار گرفته است. پرسنل این کافه با انواعی از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ از شما پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید به صورت ٢٤ ساعته از فضای این کافه برای خوردن نوشیدنی دلخواهتان استفاده کنید.

معرفی هتل سارا کیش - هتلی به روز با امکانات پیشرفته
ادامه مطلب

سایر امکانات هتل کوروش و هتل ویدا

باشگاه بدنسازی هتل کوروش کیش

علاوه بر مواردی که در بالا نام بردیم، امکانات مختلف دیگری نیز در هر دو رستوران برای رفاه و راحتی هر چه بیشتر مهمانان تدارک دیده شده است. در هتل کوروش کیش امکانات به روزی از جمله استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام سنتی، اسپا و ماساژ حوضچه‌های آب سرد و باشگاه بدنسازی برای تفریح و ورزش مسافران وجود دارد. این امکانات همگی در محیطی زیبا و بهداشتی تعبیه شده‌اند. برای آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات هتل کوروش به مقاله معرفی هتل کوروش کیش مراجعه نمایید.

باشگاه هتل ویدا کیش

در هتل ویدا کیش نیز مجموعه ورزشی شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ و اسپا برای استفاده مهمانان در زمان اوقات فراغتشان وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با امکانات و خدمات هتل ویدا به مقاله معرفی هتل ویدا کیش مراجعه نمایید.

سالن تشریفات هتل کوروش کیش

علاوه بر تمام امکانات ویژه‌ای که در بالا نام بردیم، خدمات عمومی دیگری نیز شامل استقبال فرودگاهی، اینترنت (وای فای)، سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه در هر دو هتل به چشم می‌خورد.

استخر هتل کوروش کیش

اضافه بر موارد گفته شده برگزاری مراسم تولد و ماه عسل در هر دو هتل به بهترین شکل انجام می‌گیرد. ارائه انواع خدمات مانند کیک‌های مخصوص، بادکنک آرایی و … در هر کدام از هتل‌ها به شیوه‌ای مخصوص به آن هتل انجام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود منوی این ضیافت‌ها را ببینید و هر کدام از آنها را برای مراسم‌های سالگرد، ماه عسل یا تولد انتخاب کنید.

جمع‌بندی

هتل‌های پنج ستاره كيش با نمای مجلل و ارائه خدمات متنوع هر مسافر سخت‌پسندی را راضی می‌کنند. هتل ویدا و هتل کوروش دو نمونه‌ای از هتل های موجود در این جزیره برای اقامت هستند. ما نیز در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر در مورد اینکه هتل ویدا بهتره یا کوروش صحبت کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی مفید در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

5/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر