لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل امیر کبیر کیش
معرفی هتل امیرکبیر کیش

معرفی هتل امیر کبیر کیش

هتل امیرکبیر کیش را برای اقامت در یک سفرداخلی لاکچری به شما پیشنهاد می‌دهیم. با اقامت در این هتل از هتل‌ های پنج ستاره جزیره، می توانید تجربه‌ای بی نظیر را برای خودتان رقم بزنید. هتل امیرکبیر کیش از اولین هتل های سنتی جزیره بوده که فعالیتش را در اواخر تابستان 1401 شروع نمود. این هتل در مدت کمی توانست عملکرد قابل‌ قبولی از خودش نشان دهد.

اگر قصد دارید برای رزرو هتل سنتی امیرکبیر اقدام کرده و در سفر به کیش لحظاتی ماندگار را برای خودتان رقم بزنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. قصد داریم به معرفی هتل پنج ستاره امیرکبیر از هتل های کیش بپردازیم.

اتاق های هتل امیرکبیر کیش

اتاق های هتل امیرکبیر کیش

انواع واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر شامل اتاق سه تخته، سوئیت لوکس دو نفره، اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته استاندارد، اتاق کانکت دو نفره می‌شود. واحدهای اقامتی که در این هتل وجود دارند، از گچ‌بری‌های زیبایی برخوردار هستند که به سقف‌ها و دیوارها نمایی خاص داده‌اند.

اتاق های هتل امیرکبیر کیش

برای کودکان زیر ۵ سال اقامت در داخل واحدهای اقامتی این هتل رایگان در نظر گرفته می‌شود. در داخل اتاق ‌ها از خدماتی نظیر مینی بار، تلویزیون و تلفن، مبلمان، آب رایگان، روم سرویس، کتری برقی، یخچال، کمد لباس و اینترنت وای فای بهره‌مند خواهید شد. باتوجه به قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ ها ۱۵ و ساعت تخلیه ۱۲ ظهر می باشد.

معرفی هتل پانیذ کیش - هتلی اقتصادی در جزیره
ادامه مطلب

امکانات هتل امیر کبیر کیش

hotel amirkabir kish 2

از جمله امکانات عمومی که در هتل امیرکبیر ارائه‌شده باید به اینترنت وای فای رایگان اشاره داشت. همانطور که می‌دانید در دنیای دیجیتال امروز سپری کردن زندگی بدون اتصال به شبکه جهانی تقریبا ناممکن است. خوشبختانه در هتل امیرکبیر، در تمامی نقاط اینترنت قابل‌دسترس است.

البته در این هتل محلی به عنوان پارکینگ هم وجود دارد تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، از بابت پارک ماشین آسودگی خاطر باشد.

در محوطه هتل فضای سبز را مشاهده می‌کنید. در هنگام عصر و غروب بسیار باید از آن دیدن کنید چراکه بسیار تماشایی است. مسافرانی که برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند، از برخورد حرفه‌ای پرسنل و نظافت و تمیزی اتاق‌ ها، کیفیت بالای غذا و پذیرایی و همچنین دسترسی  آسانبه نقاط متعدد شهر احساس رضایت دارند.

یک رستوران با پخش موسیقی زنده در هتل امیرکبیر برای مسافران هتل وجود دارد. انواع متنوع، لذیذ و باکیفیت غذاهای ایرانی و دریایی را در زمان وعده‌های غذایی ارائه می‌شود. بدون شک این رستوران، در زمان سرو غذا لحظات خوشی را به میهمانان ارائه می‌دهد.

خوب است بدانید که با اقامت در این هتل سرو وعده صبحانه همه‌روزه به صورت رایگان است. در کنار تمام این‌ها، در لابی این هتل یک کافی‌شاپ نیز دایر شده است. این کافی‌شاپ شهریار نام دارد، برای میهمانان انواع نوشیدنی و خوراکی را سرو می‌کنند.

استخر هتل امیرکبیر کیش

یکی از امکانات ویژه هر هتل پنج ستاره ای، همان مجموعه آبی است. از بهترین خدمات هتل امیرکبیر استخر آن است که خستگی‌های روحی و جسمی شما را رفع می‌کند. این اسخر در فضایی پر از آرامش، به پوست شما سلامتی و شادابی را هدیه می‌کند.

معرفی هتل ترنج کیش
ادامه مطلب

نظرات هتل امیرکبیر کیش

نظرات هتل امیرکبیر کیش

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در زمان تصمیم گیری اگر دچار تردید شوید، به دنبال نظرات دیگران و گرفتن تایید از سایرین هستید. هر چند اکثر افراد ترجیحشان دیدن از نزدیک و امتحان کردن است. با تمام این احوال شما نظرات مسافران درباره هتل امیر کبیر کیش را در وبسایت ایران هتل آنلاین مشاهده خواهید کرد.

خوب است بدانید از مهم‌ترین دلایل رضایت مسافرین از رزرو هتل، تازه ساز بودن هتل می‌باشد. نظافت و تمیزی که اتاق ‌های هتل کیش دارند، در کنار رفتار گرم و صمیمی پرسنل هتل، از دلایل رضایت مسافرین برای رزرو اتاق‌ های هتل امیر کبیر است.

البته تعدادی از مسافرین که علاقه‌مندند ویوی رو به دریا را داشته باشند، از موقعیت هتل ناراضی بودند. با این حال قیمت مناسب این هتل به نسبت هتل ‌هایی با ویوی دریا قابل چشم پوشی است.

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا مراکز خرید چقدر است؟

خوشبختانه هتل امیر کبیر در فاصله نزدیکی از بازار عرب‌ها قرار دارد. مرکز خرید دیپلماتیک میرمهنا از جمله نزدیک‌ترین بازارها به این هتل است. هتل امیر کبیر کیش از پاساژهای کیش دارای اندکی فاصله بوده و شما برای رسیدن به آنجا لازم است از خودرو شخصی یا تاکسی‌های شهری استفاده کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل امیرکبیر کیش

آدرس و شماره تلفن هتل امیرکبیر کیش

 آدرس هتل امیرکبیر کیش: استان هرمزگان، کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

شماره تلفن هتل امیرکبیر: 02191005105

مالک هتل امیرکبیر کیش

مالک هتل امیرکبیر کیش

جناب آقای خوابنما و جناب آقای زینعلی از سرمایه‌گذاران و صاحبان اصلی هتل سنتی امیرکبیر کیش هستند. این دو عزیز با وجود شرایط بد اقتصادی و گردشگری همچنان به ساخت این هتل ادامه دادند تا هتل به سرانجام رسید.

معرفی هتل پالاس کیش - هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید
ادامه مطلب

هم‌اکنون مدیر اجرایی هتل امیر کبیر کیش نیز جناب آقای بهزاد ثابتی بوده که با به گرمی و با فراهم نمودن امکانات مناسب، از میهمانان و گردشگران عزیز میزبانی می‌کند.

جمع بندی

هتل امیرکبیر کیش از جمله جدیدترین هتل ‌های تازه تاسیس جزیره بوده که به میهمان تجربه اقامت در محیطی دنج و خاص را ارائه می‌دهد. این هتل 5 ستاره با داشتن امکانات کامل، معماری لوکس و پرسنلی مجرب توانسته نظر گردشگران و مسافران را به خود جلب نماید.

در همین مدت کوتاهی که از آغاز فعالیت این مجموعه می‌گذرد، به خوبی هتل رضایت میهمانان را بدست آورده است. پس اگر مسافر کیش هستید، در انتخاب این هتل شکی نداشته باشید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sina falahi
Sina falahi
3 ماه قبل

اقا من از همین هتل ماشین رنت کردم پولم و ندادن کار کشید به شکایت بازی بعد ۴ ماه پولم‌و داد و شد بدترین خاطره ی بد من از هتل

شیما
شیما
1 ماه قبل
پاسخ به  Sina falahi

متاسفانه همین مشکل رو‌ماداشتیم هر چقدر پیگیری کردیم پول ما رو پس ندادن و در نهایت کار به جرو بحث کشید و گفتند هیچ غلطی نمیتوتید بکنید در اینستا هم که معترض شدم منو بلاک کردند

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر