لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی مجموعه بازار پردیس کیش
معرفی مجموعه بازار پردیس کیش

معرفی مجموعه بازار پردیس کیش

همان‌گونه که می‌دانید جزیره کیش یکی از بهترین مناطق توریستی در کشورمان است و در این جزیره مراکز تجاری گوناگون و بسیاری وجود دارند. بازارهایی نیز در این جزیره هستند که بسیار شیک و چشم نوازاند؛ از این رو اکثر افرادی که به جزیره یاد شده سفر می‌کنند برای خرید سوغاتی به این بازارها و مراکز خرید مراجعه می‌نمایند. اگر به کیش سفر کرده باشید باید بدانید که هتل های کیش بسیار جذاب هستند و امکانات تفریحی و رفاهی گوناگونی دارند. در ادامه مطلب پیش رو قصد داریم تا شما را با یکی از زیباترین بازارهای این جزیره یعنی مجموعه بازار پردیس کیش آشنا کنیم.

بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس شماره 1 جزء بزرگ‌ترین و زیباترین بازارهای کیش است. جالب است بدانید که برای ساخت این بازار از معماران فرانسوی کمک گرفته شده است و معماری آن بسیار خاص بوده و سبک اروپایی به خود گرفته است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیش بازارهای بزرگی دارد که افراد بسیاری را در روز به خود جذب می‌کند. در بین این بازارها پردیس شماره 1 و 2 کیش نیز هستند که با تونلی به هم وصل شده‌اند.
بازار پردیس از دو طبقه تشکیل شده که 228 غرفه تجاری را در خود جای داده است. به دلیل معماری بسیار خوب این مرکز، بسیاری از بازدیدکنندگان می‌توانند کل این بازار را بدون خستگی پیاده روی کنند و از تمام واحدهای مجموعه دیدن نمایند. این بازار تشکیل شده از واحد‌های تجاری گوناگون مانند مغازه‌های پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، شعب بانک‌ها، تلفن‌های همراه، کیف و کفش، تعمیرات موبایل، وسایل صوتی و تصویری، ساعت، مکمل‌های غذایی و غیره است.
بهتر است برای بازدید از این مرکز وقت بیشتری را بگذارید چراکه بسیار بزرگ است و شما به زمان زیادی احتیاج دارید که از این بازار زیبا دیدن کنید. اگر به دنبال رستوران و یا کافه می‌گردید تا کمی خستگی سفر را بدر کنید، در این بازار رستوران‌ها و کافه‌هایی وجود دارند که بی‌صبرانه منتظر پذرایی از شما عزیزان هستند. همچنین چای خانه این مجموعه فضای خوبی است تا شما یک غذای ایرانی و نوشیدنی خوشمزه میل کنید. برندهای زیادی مانند لوازم آرایشی اتود، ایزادورا، پوشاک زارا و غیره در بازار پردیس 1 فعالیت دارند. از دیگر امکانات بازار نام برده شده می‌توان به پارکینگ و سرویس بهداشتی نیز اشاره کرد.

هتل‌های نزدیک به بازار پردیس 1

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش اولین هتل که می‌توان از آن نام برد هتل کوروش است. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های کیش است که 16 طبقه و 198 اتاق دارد. تمام اتاق‌های هتل کوروش بسیار شیک و مجلل هستند. اگر شما فردی سخت پسند هستید و می‌خواهید که در یک هتل شیک و با امکانات متنوع رفاهی اقامت داشته باشید هتل کوروش انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

هتل آرامیس کیش

این هتل دارای 4 طبقه است و 64 اتاق دارد و همچنین دسترسی راحتی جهت رفتن به ساحل و همچنین بازار پردیس شماره یک دارد. هتل آرامیس هتلی 4 ستاره است و امکانات خوبی را به شما ارائه می‌دهد تا سفر خاطره انگیزی از کیش در یادتان ثبت شود. لازم به ذکر است هتل یاد شده در سال 1387 احداث شده و می‌توان آن را ازجمله هتل‌های مقرون به صرفه و باکیفیت دانست.

هتل ارم کیش

هتلی 4 ستاره که اطراف آن پر از سرسبزی است و همین موضوع سبب شده تا نمای آن بسیار زیبا جلوه کند. معماری این هتل به صورت پلکانی است و 70 درصد کسانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند دریا را مشاهده کنند و لذت ببرند. بعضی از این اتاق‌ها به طرف جزیره است و دید بسیار خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. سوئیت‌های این هتل نیز در جایی بسیار سرسبز است که محیط بسیار خوبی را برای مهمان‌ها می‌باشد. فاصله هتل ارم تا بازار پردیس بسیار کم است و شما با پیاده روی بسیار کم به این مرکز خواهید رسید.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیشهتل ایران، هتلی 5 ستاره و بین المللی است که در قلب کیش واقع شده است. این هتل از 2 برج مجزا تشکیل شده که در سال 1393
بنا شده‌اند و دارای 128باب اتاق است. از طرف شمال مشرف به دریا بوده و از طرف جنوب، مشرف به پارک بزرگ جزیره و خود جزیره است. هتل ایران معماری مدرنی دارد و پذیرای شما عزیزان است.

هتل هلیا در کیش

هتل هلیا در سال 1385 تاسیس شد و جهت ارتقای کیفیت خدمات خود در سال 1396 نیز بازسازی شده است. این هتل چهار ستاره دارای 2 طبقه و 61 باب اتاق است. یکی از خوبی‌های هتل هلیا کیش آن است که به خلیج نیلگون فارس و همچنین تعدادی مراکز خرید عبارتند از مریم، ونوس و ستاره نزدیک است و می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و لذت ببرید. پرسنل این هتل بسیار باتجربه و کاربلد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا اقامتی آسوده را برای مهمامان خود رقم زنند.

هتل بین المللی کیش

این هتل دارای 12 طبقه می‌باشد که تاکنون 96 باب از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین‌المللی کیش افتتاح شده است. با توجه به اینکه هتل بین المللی کیش در نزدیکی ساحل است، شما می‌توانید پیاده به ساحل بروید و در فاصله 700 متری به تماشای دریای خلیج فارس بنشینید. هم‌چنین می‌توانید به مرکزهای خرید، دانشگاه پردیس بین‌الملل صنعتی شریف با فاصله حداکثر یک و نیم کیلومتر بروید و این از مزایای دیگر این هتل است. لازم به ذکر است که اتاق‌های یک تخته این هتل فاقد پنجره هستند و فقط از اتاق‌هایی که رو به دریا هستند، می‌توان دریا را مشاهده نمود.

جاذبه های اطراف پردیس 1

پیست دوچرخه سواری

پیست دوچرخه سواریاگر شما نیز به دوچرخه سواری علاقه دارید، مسیر دوچرخه سواری کیش یکی از طولانی‌ترین و زیباترین مسیرهای کشور محسوب می‌شود. این مسیر در حاشیه ساحل است و شما می‌توانید با آرامش به مسیر خود ادامه دهید و از طبیعت اطراف خود نهایت لذت را ببرید. ایستگاه‌های زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها دوچرخه کرایه کنید برای مثال بازار مرجان و اسکله تفریحی از این ایستگاه‌ها هستند. مسافت پردیس 1 تا مسیر دوچرخه سواری یک کیلومتر است.

اسکله تفریحی

اگر به دنبال آرامش و سکوت می‌گردید، اسکله مناسب شماست. جت اسکی، غواصی زیر اقیانوس و قایق‌های پدالی جذابیت‌های دیگر این اسکله هستند. از روی اسکله می‌توانید انواع و اقسام ماهی را که شنا می‌کنند مشاهده کنید و از آرامش این محل لذت ببرید. این مکان به بازار ونوس نیز نزدیک است.

پلاژ بانوان و آقایان

شنا در آب دریا و دیدن ماهی‌ها از زیر دریا یکی از جاذبه‌های زیبا برای مسافرین می‌باشد. پلاژ برای بانوان و آقایان ساخته شده تا از امکاناتی همچون دوش آب شیرین، سالن بدنسازی، مربیان شنا و غریق نجات بهره‌مند شوند. این مکان با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده است. فاصله این مکان تا بازار پردیس 1 دو کیلومتر است.

بولینگ مریم

بولینگ مریمهمانطور که می‌دانید و همچنین به گفته مسافرین، هزینه سفر به نسبت به سایر شهرهای کشور کیش بسیار بالا است. بنابراین وجود مجموعه‌ای که چند تفریح را با هم در دل خود جای دهد نعمت محسوب می‌شود. مجموعه بولینگ مریم یکی از جاهای دیدنی کیش است که شما می‌توانید از تفریحاتی همچون بولینگ، بیلیارد، بدنسازی، دنیای بازی، سونا، رستوران و کافی نت استفاده کنید و لذت ببرید. این مجموعه دسترسی راحتی را به اسکله نیز دارد.

کارتینگ

جاده‌های خلوت و طولانی آدم را وسوسه می‌کند که سرعتش را بالا ببرد. اما در کیش سرعت بالای 80 کیلومتر غیر مجاز است و جریمه سنگینی را به همراه دارد. کارتینگ برای افرادی که عشق سرعت هستند انتخابی عالی است زیرا می‌توانند با سرعت بالای 80 کیلومتر برانند. طول این مکان 800 متر است و به عنوان اولین پیست کارتینگ کشور می‌توان از این پیست نام برد. اگر شما زیر 16 سال هستید، حضور والدین شما الزامی است.

بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیشپردیس 2 یکی از پاساژهای قدیمی اما مدرن است که مسافران برای خرید سوغاتی از این بازار دیدن می‌کنند. پردیس شماره دو در کنار پردیس شماره یک واقع شده است و میدانی با همین اسم در آن حوالی وجود دارد. مساحت این بنا 20000 متر مربع می‌باشد که در سال 78 با طراحی خاص خود توانسته است به یکی از جاذبه‌های توریستی کیش تبدیل شود. این مرکز خرید از 4 طبقه است که حدود 230 واحد تجاری تشکیل شده است که عباتند از کیف و کفش، تجهیزات رایانه‌ای و لوازم خانگی و… مغازه‌های این پاساژ به شکل دایره واری به دور یک محور چیده شده‌اند و وسط این بازار خالی باقی مانده است.
در این محوطه خالی نخل‌هایی را کاشته‌اند که فضا را از فضای سنتی به طبیعی بدل کرده است. این نخل‌ها فضای بسیار زیبایی را به پردیس 2 داده است. در این مرکز مانند پردیس 1 مراکز تجاری و نیز کافه‌ها و رستوران‌ها و چایخانه‌های سنتی برای کسانی که می‌خواهند در این مرکز غذایی میل کنند وجود دارند. دیگر گزینه‌ای که این مرکز را بسیار جذاب کرده، قرعه کشی هر شب در این مرکز است. این مراسم هرشب ساعت 22 همراه با موسیقی زنده صورت می‌گردد.
ساعات کاری این مجموعه از ساعت 9:30 تا 14:00 و عصرها از 17:30 تا 23:00 است.

هتل‌های نزدیک به پردیس 2

هتل سارا در کیش

بسیاری از افرادی که به کیش سفر می‌کنند ممکن است به دنبال یک هتل مقرون به صرفه اما با کیفیت باشندکه هتل سارا می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. هتل 3 ستاره سارا دارای 3 طبقه و 72 باب اتاق است. این هتل در مرکز کیش واقع شده و امکان رفتن به مراکز خرید را برای شما فراهم می‌کند.

هتل سان رایز

این هتل روبه روی پردیس 2 واقع شده است. هتل سان رایز در سال 1382 تاسیس شده و جهت بهتر شدن خدمات و ارتقای سطح در سال 1397 نیز بازسازی شده است. ساختمان این هتل 4 طبقه بوده و 61 باب اتاق دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این هتل رو به‌روی پردیس 2 قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی برای خرید سوغاتی و یا خریدهای شخصی خود به پردیس بروید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیشاگر به دنبال یک هتل 5 ستاره هستید، هتل داریوش کیش گزینه خوبی برای شما خواهد بود؛ زیرا امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی را برای شما به ارغوان می‌آورد. این هتل دارای 3 طبقه و 168 باب اتاق است. طراحی هتل داریوش از تخت جمشید شیراز و دوره هخامنش الهام گرفته شده است. هتل یاد شده به غیر از بازار پردیس 2 به مراکز دیگری مانند سارینا 1 نیز نزدیک است و دسترسی راحت به ساحل را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

هتل پارمیس

نمای این هتل به سبک مدرن بوده و دارای 7 طبقه و 168 باب اتاق است. هتل پارمیس رستوران و کافه‌هایی با استاندارد روز دنیا دارد. همچنین سالن کنفرانس برای انواع مهمانی و جلسات را در خود جای داده است که می‌توانید با پرسنل این هتل هماهنگ کرده و بعد از هماهنگی، مهمانی و جلسات خود را در این سالن انجام دهید.

جاذبه‌های اطراف بازار پردیس 2

مجتمع تفریحات دریایی

مجتمع تفریحات دریاییشاتل، جت اسکی، قایق تندرو و اسکی روی آب از تفریحات جذاب این مرکز است که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را تجربه کنید. این مجتمع از دو قسمت تفریحات دریایی و ساحلی تشکیل شده است. بخش دریایی این مجتمع به شکل نیم دایره به طول 300 متر و عرض 3 متر می‌باشد که محیط دریایی را در بر گرفته است. بخش خشکی این سازه نیز دارای یک سازه بتنی نیم دایره است که بیش از 17 فضای تفکیک شده دارد. در اینجا کافی شاپ، مرکز ماساژ، سرویس بهداشتی، دوش و اتاق غریق نجات قرار دارد. رختکن این مجموعه ظرفیت 800 نفری را دارا است و دیگر نیازی به حمل پول ندارید زیرا مچ بند‌های الکترونیکی در آنجا وجود دارند که تمام نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

پارک کیبل اسکی آکواکوم

اولین اسکی روی آب کشور این محل است. در این مکان می‌توان آب را با سرعت 28 تا 627 کیلومتر در ساعت در نور دید. نیازی نیست که نگران خود باشید زیرا در این مکان امنیت بالا است و قبل از اسکی آموزش‌های لازم نیز به شما داده می‌شود. امکانات این مکان نظیر رستوران و کافی‌شاپ، رختکن و دوش است. این ورزش مفرح از نظر ایمنی لازم برای تمام سنین مناسب بوده و مانعی ندارد.

کشتی تفریحی

قایق‌های کف شیشه‌ای و کشتی‌های آکواریوم در جزیره کیش بهترین فرصت هستند که شما دنیای زیر آب را ببینید و از تماشای آن لذت ببرید. این کشتی‌ها با عبور از نواحی مرجانی این امکان را می‌دهد که شما انواع ماهی‌ها و مرجان‌ها ببینید و لذت ببرید. کشتی‌های کف شیشه‌ای از صبح به نوبت فعالیت کرده و در نوبت عصر با صرف شام از شما عزیزان پذیرایی می‌کنند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های معروف کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر