لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> خدمات هتل درویشی فراتر از یک هتل 5 ستاره!

خدمات هتل درویشی فراتر از یک هتل 5 ستاره!

کلان شهری مثل مشهد با وجود جاذبه‌ های گردشگری فراوان و جاذبه ای ویژه چون بارگاه مطهر امام هشتم، هر روزه میزبان مسافران بسیاری از سرتاسر ایران و جهان است. وجود اقامتگاه‌های شایسته میزبانی، یکی از اولویت‌های جذب گردشگر در این شهر است که جایی مثل هتل درویشی مشهد به‌خوبی از پس این مسئولیت برآمده است. امروز می‌خواهیم درباره‌ی خدمات هتل درویشی مشهد  صحبت کنیم که چطور می‌شود در یک مکان هم اقامت کرد و هم به بازدید از جاذبه‌ای تفریحی و گردشگری پرداخت. در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های هتل درویشی مشهد را با هم بررسی کنیم.

معرفی هتل درویشی مشهد

لابی هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی هتلی پنج ستاره در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶، در فاصله حدود ۲ کیلومتری از حرم مطهر قرار دارد. هتل درویشی در ۲۳ طبقه با ۲۲۳ واحد اقامتی در سبک‌های مختلف، آماده خدمت‌رسانی به مسافران این شهر است. کسانی که یک‌بار تجربه اقامت و حضور در این هتل را داشتند، اینجا را هتلی بسیار لوکس و مجلل توصیف می‌کنند.

این هتل به طور رسمی در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. جالب است بدانید که اینجا، تنها هتل آتریوم شرق کشور است. آتریوم به فضای بازی که بین دو ساختمان قرار دارد می‌گویند که هتل درویشی این فضا را به با ایجاد یک سقف شیشه‌ای در اختیار یکی از رستوران های خود قرار داده است.

خدمات هتل مجلل درویشی

خدمات هتل درویشی مشهد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفر به اقامت مربوط می‌شود که حتی می‌تواند در جایی مثل هتل درویشی به لذت‌بخش‌ترین قسمت سفر نیز تبدیل شود. در این هتل با وجود امکاناتی چون تفریحات آبی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، کافی شاپ، فست‌فود، استخر، سالن کنفرانس و چندین رستوران، سفری لوکس و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید. با ما همراه باشید که در این قسمت از مقاله قصد داریم همه چیز درباره هتل درویشی مشهد را به شما بگوییم.

رستوران ها و کافی‌شاپ های هتل درویشی مشهد

رستوران های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی امکانات رفاهی بسیار خوبی برای مهمانان خود در نظر گرفته تا با دسترسی راحت به آن‌ها نیاز به بیرون رفتن از هتل نداشته باشید. یکی از خدمات هتل، رستوران‌های خاص و لاکچری آن است که می‌توانید در آن‌ها تجربه چشیدن بهترین طعم‌ها را داشته باشد. در اینجا به معرفی رستوران، کافی شاپ و فست فود این مجموعه می‌پردازیم تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان از بین آن‌ها انتخابی داشته باشید.

رستوران آتریوم

رستوران آتریوم

پیش‌تر از این بخش، بیایید راجع به یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های اینجا صحبت کردیم. رستوران آتریوم هتل درویشی، تنها رستوران آتریوم شرق کشور است که در فضایی لوکس و جذاب طعمی بی‌نظیر از خوراکی‌های موجود در منوی خود را به شما هدیه می‌دهد.

رستوران در طبقه همکف قرار گرفته و ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. سقف شیشه‌ای و چهار نخلی که در فضای داخلی رستوران آتریوم قرار گرفته، بیش از هر چیز در طراحی اینجا نظر شما را جلب می‌کند.

چالیدره مشهد
ادامه مطلب

آتریوم برای کسانی که طرفدار غذاهای فرنگی هستند گزینه مطمئنی به‌حساب می‌آید؛ هرچند در این رستوران انواع غذاهای ایرانی مثل باقالی‌پلو با گوشت، کباب سلطانی، کباب شیشلیک، میگو سوخاری، ماهیچه گوسفندی و… نیز قابل سفارش است. در این رستوران امکان سرو ناهار و شام برای مشتریان وجود دارد.

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن

میل انسان به طبیعت و گردش در آن، نیازی است که همیشه به دنبال رفع آن هستیم. خوردن غذا در محیط طبیعی و حضور در فضای سبز، لذت بسیاری دارد. یکی از خدمات هتل درویشی، بردن شما به چنین فضایی است که با انتخاب روف گاردن امکان‌پذیر می‌شود.

درختان و گیاهان سبز که دورتادور مبلمان حصیری اینجا را گرفته، دکوری ساده اما خواستنی پدید آورده است. اگر طرفدار غذاهای خاص هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً لمب چاپس، استیک، پنه آلفردو یا میگو گریل این رستوران را امتحان کنید. روف گاردن در طبقه دوم مجتمع قرار گرفته و حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران برای وعده‌های ناهار و شام میزبان مشتریان خود است.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه

به سراغ معرفی یکی دیگر از رستوران های هتل درویشی مشهد به نام فیروزه می‌رویم. رستوران فیروزه در طبقه منفی یک هتل قرار گرفته و ۶۰ نفر ظرفیت دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای فست فودی مثل پیتزا، کنتاکی، ساندویچ و همبرگرهای ویژه دیده می‌شود. فضای لوکس رستوران فیروزه با دکور چوبی و نورپردازی ویژه‌ای که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای قرارهای کاری حین صرف غذا و یا دورهمی‌های دوستانه باشد.

سالن صبحانه ارغوان

سالن صبحانه ارغوان

بخشی که شاید در خیلی از هتل‌ها دیده نشود، فضای اختصاصی است که برای صرف صبحانه در هتل درویشی در نظر گرفته شده. سالن صبحانه ارغوان در فضایی شیک و رؤیایی با دکوراسیون خوش‌رنگی که اشتهای شما را در آغاز روز بیشتر می‌کند، یکی از امکانات هتل درویشی محسوب می‌شود.

در این سالن حدود ۲۰۰ نوع خوراکی مختلف برای صبحانه وجود دارد که می‌توانید صبحانه‌ای شاهانه از میان آن‌ها انتخاب و میل کنید. سالن صبحانه ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد و هر روزه از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح پذیرای مهمانان هتل است.

کافی شاپ

کافی شاپ

کافی شاپ هتل درویشی واقع در طبقه همکف با ۵۰ نفر ظرفیت یکی از امکانات هتل مجلل درویشی است. محیط دنج آرام که می‌توانید در آن به قرار‌های کاری یا دوستانه خود برسید و یا حتی دورهمی و تولدها را در اینجا برگزار کنید. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک، بستنی، دسر و… وجود دارد.

چای خانه سنتی برکه

در بخش رستوران‌ها از محیط‌های لوکس و جذاب امروزی صحبت کردیم، حالا بهتر است به سراغ مکانی سنتی و هنری برای صرف استکانی چای یا نوشیدنی‌های دیگر برویم. طراحی زیبای اینجا با میزهای چوبی و صندلی‌هایی دایره‌ای که به‌دور آن چیده شده‌اند یادآور چایخانه‌های قدیمی است. این مکان 80 نفر ظرفیت دارد و هر روز از ساعت 16 تا 24 پذیرای مهمانان است.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

تا اینجای مقاله را که خوانده‌اید به‌خوبی دریافته‌اید که خدمات هتل درویشی مشهد این مکان را به هتلی کم‌نظیر در میان هتل های مشهد تبدیل کرده است و تنها یک هتل عادی نیست. غیر از واحد‌های اقامتی لوکس و رستوران‌های خاص هتل، برای داشتن تفریح و لذت بیشتر در این مجموعه بهتر است سری به بخش تفریحی آن نیز بزنید. در این مجموعه بخش‌های متنوعی برای تفریح مهمانان در نظر گرفته شده است که شما را با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌کنیم.

هتل بيشا در تورنتو
ادامه مطلب

مجموعه آبی هتل درویشی

مجموعه آبی هتل درویشی

یکی از خاص‌ترین خدمات هتل مجلل درویشی، مجموعه آبی است که تفریح و نشاط را برای میهمانان خود به همراه می‌آورد. هر چه از یک مجموعه آبی انتظار دارید اینجا می‌بینید. در این مجموعه استفاده از استخر برای همه مهمان‌ها رایگان است و برای استفاده از سایر بخش‌ها باید هزینه پرداخت کنید.

استخر، سونا خشک، سونا بخار، حمام ترکی و جکوزی از قسمت‌های متنوعی است که در اینجا برای مهمانان فراهم شده است. اگر در زمان اقامت در هتل فرصتی دست داد، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سراغ تفریحات آبی این مجموعه بروید که در محیطی جذاب شما را راضی می‌کند.

سالن بدنسازی

سالن بدنسازی

علاقه‌مندان به فیتنس و بدنسازی حتی در سفر هم نمی‌توانند بی‌خیال ورزش و تمرین‌های خود شود. خوشبختانه سالن بدنسازی به‌عنوان یکی خدمات هتل درویشی این امکان را در اختیار این افراد قرار می‌دهد. در سالن بدنسازی هتل می‌توانید با خیال راحت از به‌روزترین تجهیزات ورزشی که در اینجا قرار دارد استفاده کنید.

اسپا، ماهی درمانی

اسپا

فیش اسپا، یکی از خدمات هتل درویشی است که در کمتر هتلی می‌توانید پیدا کنید. فیش اسپا یا همان ماهی درمانی، در مدت زمان ۱۵ دقیقه یکی از تجربه‌های خاص و شگفت‌انگیز را به شما می‌دهد. در مورد این روش مطالعات بسیاری انجام شده است و گفته می‌شود، بر روی بهبود گردش خون، رفع خستگی، ریلکس کردن بدن و شادابی پوست می‌تواند مؤثر باشد.

ماساژ

سالن ماساژ

شاید شما از افرادی باشید که تأثیر و معجزه ماساژ را بر روی بدن خود دیده باشید؛ اما اگر تابه‌حال به مراکز ماساژ مراجعه نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ بخش ماساژ هتل درویشی بروید که حسابی سر کیف خواهید آمد.

در این بخش کابین‌های مختلفی برای انواع ماساژ از جمله: ماساژ سوئدی، اسپرت ماساژ، ماساژ روسی، ماساژ هربال کمپرس، ماساژ کامل پا، ماساژ هات استون، ماساژ گردن و شانه، ماساژ کامل سر و صورت، ماساژ مادرهود، ماساژ شمع و ماساژ اسکراب در نظر گرفته شده است. زمان انجام هر ماساژ بسته به نوع آن بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه متغیر است.

زمین بازی و بیلیارد

زمین بازی و بیلیارد

اگر در سفر خود به شهر مشهد، کودکی به همراه دارید، نگران سر رفتن حوصله او در هتل نباشید. هتل درویشی با ایجاد بخشی به نام زمین بازی به فکر کودکان عزیز شما نیز بوده است. بازی‌های متنوع و مفرح این قسمت کودک شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. تا بچه‌ها مشغول بازی هستند، خودتان نیز می‌توانید از فرصت استفاده کنید و به سراغ سالن بیلیارد هتل بروید و با سایر افراد رقابتی داشته باشید.

مقایسه هتل ارم و هتل آرامیس تهران
ادامه مطلب

آرایشگاه زنانه و مردانه

آرایشگاه زنانه

خدمات هتل مجلل درویشی برای مهمانان اینجا بسیار جالب‌توجه است؛ طوری‌که شما برای انجام کوچک‌ترین کارها نیاز به بیرون رفتن‌های مکرر و خسته‌کننده از هتل را ندارید. آرایشگاه‌های مردانه و زنانه از امکانات هتل درویشی هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در این سالن‌ها آرایشگران خبره با متد‌های روز دنیا به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

مراکز خرید

مراکز خرید

از لذت‌بخش‌ترین کارهایی که در یک سفر می‌توانید به سراغ آن بروید خریدکردن است؛ اما گاهی باوجود خستگی این امر بسیار سخت و خسته‌کننده می‌شود و حوصله بازارگردی را ندارید. اگر قصد خرید سوغاتی و یا هدیه‌ای ارزنده برای عزیزانتان دارید و نمی‌خواهید دست خالی به دیدن آن‌ها بروید، مراکز خرید هتل نیاز شما را از این نظر مرتفع می‌سازد. این هتل ۳۱ غرفه دارد که سبد خرید از کالاهای باکیفیت و متنوع در آن‌ها می‌توانید تهیه کنید.

تالارهای لاکچری هتل درویشی مشهد

تالار آیینه هتل درویشی

هر چه پیش‌تر می‌رویم با بخش‌های جذاب‌تری در این هتل آشنا می‌شویم که با وجود مجلل و به‌روز بودن آن دور از انتظار نیست. برگزاری جشن‌ها، جلسات کاری و مراسم‌ها را می‌توان به بخش تالارهای هتل سپرد که با فضای زیبا و باشکوهی که دارند برایتان خاطره‌انگیز خواهد بود.

تالار آیینه

تالار آیینه

در طبقه هفدهم هتل درویشی، درب یکی از زیباترین تالارهای این شهر به نام تالار آیینه بروی مهمانان باز می‌شود. در فضای زیبا و رؤیایی تالار آیینه جشن عروسی‌های لاکچری به پا می‌شود که شب به‌یادماندنی برای میزبان و مهمانان خواهد ساخت.

تالار دیپلمات

تالار دیپلمات

تالار دیپلمات هتل درویشی از تالارهای چندمنظوره است که برای برگزاری مراسم خاص و باشکوه ایجاد شده است. این تالار در طبقه اول مجموعه قرار دارد و با دکور چوبی کلاسیک و لوسترهای مجلل خود نظر مدعوین را جلب می‌کند.

اتاق جلسات

اتاق جلسات

اگر به دنبال محیطی امن، حرفه‌ای، شیک و شایسته برای برگزاری جلسات مهم مدیریتی، کارگاه‌های آموزشی و ورکشاپ‌ها می‌گردید اتاق جلسات هتل درویشی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. تجهیزاتی که در این اتاق برای برگزاری میتینگ‌ها در اختیار افراد گذاشته می‌شود مواردی چون میکروفون بی‌سیم، رول آپ، فیلیپ چارت، وایت‌برد، مترجم هم‌زمان، استند تابلو راهنما، پرزنتر و میز رجیستر است.

سایر امکانات هتل مجلل درویشی مشهد

از امکاناتی صحبت کردیم که شاید در هر هتلی نتوان پیدا کرد و هتل درویشی با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار داده است. غیر از مواردی که اشاره شد؛ امکانات متنوع دیگری چون پارکینگ، اینترنت، دستگاه ای‌تی‌ام، آسانسور، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، اتاق سیگار، اتاق تلویزیون، پذیرش ۲۴ ساعته، مترجم و… در این هتل برای رفاه حال مسافران و مهمانان فراهم شده است.

کلام آخر

اقامت در هتل درویشی مشهد هم فال بود و هم تماشا، اقامتی که ما را به سفری خیال‌انگیز و لوکس در شهر مشهد برد. در این مقاله سعی کردیم با معرفی خدمات هتل درویشی مشهد شما را برای انتخاب بهتر اقامت در این شهر راهنمایی کنیم.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر