لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد
رزرو هتل هما 1 مشهد

مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد

مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد را در این مقاله می‌خوانید. هتل هما در سال ۱۳۵۲ افتتاح‌شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی آن انجام ‌شده است. هتل هما ۱ مشهد را می‌توان از لوکس ترین هتل های مشهد معرفی کرد که در پذیرایی زبانزد خاص و عام می‌باشد. هتل هما میزبانی را به بهترین شکل، به صورتی که شایسته زائران و گردشگران گرامی مشهد مقدس است، انجام می‌دهد.

هتل پارس مشهد در در بلوار وکیل‌آباد که یکی از مناطق اصلی شهر مقدس مشهد می باشد واقع شده است. این هتل به تمام نقاط پرگردشگر مشهد دسترسی دارد.

1- هتل 5 ستاره پارس مشهد

هتل پارس مشهد

استخر هتل پارس مشهد

امکانات ورزشی و تفریحی هتل پارس شهر مشهد عبارت است از سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد و … .

استخر هتل پارس شهر مشهد امکاناتی از قبیل: اتاق ماساژ، ماساژ ماهی، TRX، استخر بزرگسالان، استخر خردسالان، استخر آب درمانی، سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، کافی شاپ، بوفه، حمام ترکی، رستوران، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ و … دارد.

hotel pars mashhad 99 jpg

نظرات درباره هتل پارس مشهد

برای مقایسه هر هتلی از جمله مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد بهتر است نظرات میهمانان قبلی هتل را بدانید. نظرات درباره هتل پارس مشهد متنوع است. برای خواندن نظرات میهمانان قبلی هتل می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

رستوران و صبحانه هتل پارس

رستوران و صبحانه هتل پارس

صبحانه هتل شامل: شیرینی – خرما سیاه و زاهدی – گندمک – عسل – مربای آلبالو، هویج ، توت فرنگی – کره سیر سرد و گرم – شربت آلبالو ، پرتقال – خاکشیر – نسکافه – چای – چای میوه ای – تخم مرغ آبپز – عدسی یا لوبیا یا سیب زمینی آبپز – گوجه و خیار – هندوانه است.

لوازم املت بار شامل ذرت، کالباس، سوسیس، گوجه ، قارچ، دلمه، پیازداغ، تخم مرغ، سبزی جعفری است.

رستوران لوتوس هتل پارس در فضایی دلنشین و با معماری زیبا، در کنار کادری حرفه‌ای و خوش برخورد وعده‌های غذایی لذیذی را به میهمانان ارائه می‌دهند. در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام منوی رستوران لوتوس هتل پارس مشهد به میهمانان ارائه می‌شود. تنوع غذایی در رستوران لوتوس از جمله نکات مثبتی است که با حضور در آن رضایت میهمانان را جلب می‌کند.

قیمت های دقیقه نودی، جوانب مثبت و منفی رزرو در آخرین لحظات
ادامه مطلب

رستوران لوتوس هتل پارس مشهد از میان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه دهنده غذاهایی خوش طعم نظیر استیک، پاستا، میگو، کباب است. در رستوران یک میز اردور و سالاد بار نیز وجود دارد که هم کیفیت بالایی دارند و هم تجربه لذت‌بخشی را در کنار غذاهای ایرانی و فرنگی فراهم می‌کند.

غذاها را آشپزهای ماهر و با تجربه‌ای طبخ می‌کنند که در بشقاب‌هایی تزیین شده برای میهمانان سرو می‌شوند. همانطور که پیشتر گفتیم محیط رستوران طراحی دلنشینی دارد و شما می‌توانید در کنار دوستان یا خانواده خود لحظات خوب و آرامی را به خوشی سپری کنید.

کافی شاپ هتل پارس مشهد

رستوران سنتی هتل پارس شهر مشهد رستوران دیگریست که به جرئت می‌توان گفت به خاطر پرسنلی خوش برخورد و محترمش و نیز منوی متنوع شناخته می‌شود. غذاهای خوش آب و رنگی که در این رستوران ارائه می‌شود، بهترین لحظات را برای افراد رقم می‌زند.

غذاهایی خوشمزه در منوی رستوران سنتی هتل پارس شهر مشهد عبارتنداز زرشک پلو با مرغ، انواع کباب، خورش‌های رنگارنگ. همچنین نوشیدنی‌های تازه را با کیفیت عالی به مشتریان خود تقدیم می‌کند. غذاها را آشپزی ماهر و باتجربه‌ای آماده می‌کند . به محض ورود به رستوران سنتی هتل پارس مشهد، اولین چیزی که نظر شما به آن جلب خواهد شد، طراحی خاص و آرامش بخش است.

این طراحی باعث می‌شود تا در کنار لذت بردن از غذاهای لذیذ رستوران سنتی هتل پارس مشهد، خستگی نیز از تنتان به در شود.

برای آشنایی بیشتر با امکانات این هتل پیشنهاد می کنم مقاله “معرفی هتل پارس مشهد” را مطالعه کنید.

آدرس و شماره تلفن هتل پارس

آدرس و شماره تلفن هتل پارس

آدرس: خراسان رضوی، بلوار وکیل آباد چهارراه شهید صیاد شیرازی

تلفن پشتیبانی: 02191005105

فاصله هتل پارس مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 40 دقیقه با ماشین است.

هتل ارزان در قشم
ادامه مطلب

پیشنهاد می کنم حتما مقاله”مقایسه هتل پارس و هتل پردیسان مشهد” را مطالعه کن ید.

2- هتل 5 ستاره هما 1 مشهد

رزرو هتل هما 1 مشهد

رزرو هتل هما مشهد

هتل هما ۱ یکی از هتل های ۵ ستاره شهر مشهد در منطقه احمدآباد مشهد است. منطقه احمدآباد از نظر گردشگری و فرهنگی منطقه مهمی در شهر مقدس مشهد است. همچنین به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا موردتوجه زائران زیادی قرار گرفته است.

علاوه بر حرم می‌توانید به پارک ملت، پارک کوهسنگی، مقبره نادرشاه و چندین مرکز خرید دسترسی داشته باشید. مهمانان می‌توانند برای اوقات فراغت به بلوار احمدآباد و پارک‌های نزدیک به هتل رفته و خاطرات خوشی را داشته باشند.

قیمت هتل هما 1 مشهد

قیمت هتل هما 1 مشهد

برای آگاهی از قیمت هتل هما 1 مشهد در وبسایت ایران هتل آنلاین با وارد کردن نام هتل و روز اقامت از آن اطلاع پیدا کنید.

رستوران هتل هما مشهد

رستوران هتل هما مشهد

رستوران، چایخانه و کافی‌شاپ در هتل هما ۱ مشهد فعال می‌باشند. در زمان صرف وعده‌های غذایی و در زمان استراحت با مراجعه به این بخش‌ها می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و صرف کنید. هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد از دو رستوران باکیفیت برخوردار است که از مهمانان ایرانی و خارجی میربانی می‌کنند.

رستوران تابستانی در محوطه هتل هما ۱ واقع شده که با ظرفیت ۱۰۰ نفری ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی به مهمانان است. رستوران دیگر نیز گل سرخ بوده که در طبقه همکف قرار دارد. در این رستوران ۲۳۰ نفره انواع غذاهای دریایی، سنتی، ایرانی، فرنگی، گیاهی، فست فودی سرو می‌شود.

قیمت صبحانه هتل هما مشهد

hotel homa1 mashhad 4 jpg

از جمله مزیت‌های هتل هما 1 مشهد بوفه صبحانه آن است که به‌ صورت عمومی سرویس می‌دهد. چیدمان و خوراکی‌های بوفه صبحانه هتل هما از همان بدو ورود اشتهای شما را باز می‌کند. بطوریکه علاقه‌مند می‌شوید تا تمام خوراکی‌ها را امتحان کنید.

پیشنهاد می کنم حتما مقاله “معرفی کامل هتل هما یک مشهد” مطالعه کنیم.

آنچه در بوفه صبحانه متنوع هتل هما هما مشهد سرو می‌شود، عبارت است از:

صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ
ادامه مطلب

• انواع کورن فلکس و کروتن
• انواع مربا و عسل و شیره
• انواع پنیر، کره و خامه
• رطب، حلوا ارده و ارده
• میرزا قاسمی و کشک بادمجان
• خوراک عدسی و لوبیا
• صبحانه‌های فست‌فودی نظیر سوسیس تخم‌مرغ، پاستا، هات‌داگ، ساندویچ‌های ژامبون
• انواع املت
• انواع کیک و کروسان
• انواع نان
• میوه‌های فصل
• خیار، گوجه، زیتون، خیارشور

بوفه صبحانه هتل هما هما مشهد

آدرس و شماره تماس هتل هما 1 مشهد

تلفن پشتیبانی: 02191005105

آدرس: مشهد، منطقه ۱، بلوار احمدآباد

hotel homa1 mashhad 2 jpg

فاصله هتل هما مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 7 کیلومتر است.

جمع‌بندی

اهمیتی ندارد در هتل هما مشهد ۱ اقامت دارید یا هتل پارس، امکانات هر دو هتل و سطح خدماتی که ارائه می‌دهند به گونه‌ای است که برای شما بهترین خاطرات را رقم می‌زند. بدون شک در هر بار سفر مشهد، دوست دارید باز هم در یکی از این دو هتل اقامت کنید.
با توجه به آنچه در این مقاله خواندید، خدمات این دو هتل به اقامت محدود نمی‌شود. کافه و رستوران‌های هتل هما مشهد ۱ و هتل پارس برای صرف یک وعده غذایی یا میان وعده بهترین گزینه هستند و یکی از بهترین خاطرات برای شما می‌سازند. ما در این مقاله به مقایسه هتل پارس با هتل هما مشهد پرداختیم.

سوالات متداول

قیمت صبحانه هتل پارس مشهد چقدر است؟

خرما سیاه و زاهدی – گندمک – عسل – سیر سرد و گرم – شربت آلبالو – پرتقال – نسکافه – چای – چای میوه ای – خاکشیر – تخم مرغ آبپز – عدسی یا لوبیا یا سیب زمینی آبپز – گوجه و خیار – هندوانه – شیرینی – مربای آلبالو- هویج – توت فرنگی – کره برای صبحانه ارائه می‌شود.

لوازم املت بار شامل گوجه ، پیازداغ، تخم مرغ ، قارچ، ذرت، کالباس، سوسیس، دلمه، سبزی جعفری است.

فاصله هتل هما مشهد تا حرم چقدر است؟

این هتل از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) نیست و فاصله تا حرم امام رضا 7 کیلومتر است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر