لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان
مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان

مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان

مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان موضوع این مقاله است. لاهیجان از جمله قدیمی‌ترین شهر‌های گیلان بوده که قدمت آن به دوره اشکانیان برمی‌گردد. این شهر در ناحیه‌ کوهپایه‌ واقع شده و تپه‌های اطراف آن را بوته‌‌های خوشبو چای می‌پوشانند.

اگر می‌خواهید هوایی تازه کنید و برای سفر مقصدتان شمال، شهر لاهیجان است؛ برای اقامت ما دو پیشنهاد خوب داریم. هتل رسپینا و هتل شهرزاد از هتل های لاهیجان هستند که قصد داریم در این مقاله آن‌ها را مقایسه کنیم. پس اگر میخواهید از این هتل‌ ها و امکانات و خدماتشان مطلع شوید، تا انتها همراه ما باشید.

اتاق های هتل رسپینا لاهیجان یا هتل شهرزاد کدام یک بهتر است؟

اتاق های هتل رسپینا

اتاق های هتل رسپینا

هتل رسپینا لاهیجان برای رفاه حال میهمانان خود بهترین اتاق ‌ها و سوئیت ‌ها را فراهم کرده است. تمامی ‌واحدها با چیدمانی بسیار شیک دارای محیطی عالی جهت سپری کردن لحظاتی توام با امنیت هستند. از‌جمله امکانات موجود در اتاق‌ ها عبارت است از تهویه‌مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش فن کوئل، تلویزیون، میز‌تحریر، کمد‌‌لباس، مبلمان، کتری‌برقی و یخچال به همراه مینی‌بار.

hotel rospina lahijan 4

همچنین چنانچه اشیای قیمتی دارید، می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود قرار دهید. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی نیز در تمامی واحد ها وجود دارد.

 اتاق های هتل شهرزاد

 اتاق های هتل شهرزاد

اتاق‌ های هتل شهرزاد لاهیجان دارای امکانات عمومی شامل شبکه پخش فیلم، صبحانه، مبلمان، دراور، یخچال، چای ساز، بالکن، رخت آویز، تلفن داخل اتاق، کمد لباس، تلویزیون، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، امکان شارژ وسایل الکتریکی، سیستم اطفا حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، قفل درب اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق است.

براساس قوانین هتل 4 ستاره شهرزاد لاهیجان مسافرین گرامی بعد از ساعت ۱۴، اتاق خود را تحویل خواهند گرفت. همچنین قبل از ساعت ۱۲ نیز اقامتگاه خود را باید تحویل دهند. خوب است بدانید که سرویس اضافه به صورت تخت است. پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی مشکلی ندارد.

معرفی هتل سالار دره ساری - هتلی در میان جنگل
ادامه مطلب

آدرس و شماره تلفن هتل رسپینا لاهیجان و هتل شهرزاد

آدرس و شماره تلفن هتل رسپینا لاهیجان و هتل شهرزاد

آدرس رسپینا: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

تلفن پشتیبانی: 05191005105

آدرس هتل شهرزاد: لاهیجان، کیلومتر 10 جاده لنگرود به لاهیجان

تلفن پشتیبانی: 05191005105

رستوران هتل رسپینا لاهیجان و هتل شهرزاد، کدام یک بهتر است؟

 رستوران هتل رسپینا

 رستوران هتل رسپینا

هتل 5 ستاره رسپینا لاهیجان امکانات پذیرایی کامل و بی‌نظیری دارد. رستوران هتل واقع در طبقه دوم، دارای یک روف‌گاردن با چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به کوه و مزارع چای می باشد. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در فضایی شیک به میهمانان خود است. بوفه اردو سرد و گرم صبحانه نیز در این رستوران ارائه می‌شود.

 رستوران هتل رسپینا لاهیجان

همینطور چنانچه روزهای تعطیل یعنی پنجشنبه، جمعه و یا اعیاد رسمی ‌به این رستوران مراجعه کنید، در کنار دوستان و خانواده می‌توانید از اجرای موسیقی زنده هم علاوه بر صرف غذا بهره‌مند شوید. برای قرارهای دوستانه یا کاری حتما به کافی‌شاپ هتل سر بزنید. این کافی‌شاپ دارای فضایی خاص و دنج بوده و ارائه‌دهنده انواع نوشیدنی تازه‌، کیک، بستنی و منوی فست‌فود بخ میهمانان عزیز است.

کافه‌باغ هتل نیز در دامنه ‌کوه قرار دارد. در این کافه با فضایی سرسبز و زیبا، می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و فست‌فود را میل نمایید. شایان ذکر است در این کافه قلیان نیز سرو می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان” را مطالعه کنید.

رستوران هتل شهرزاد

رستوران هتل شهرزاد

چنانچه مسافر لاهیجان هستید و یا حتی در این شهر زندگی می‌کنید، برای رستوران گردی، ما به شما هتل شهرزاد لاهیجان ‏را پیشنهاد می‌دهیم. رستوران هتل شهرزاد لاهیجان در فضایی لوکس و آرام، ارائه‌دهنده خدماتی با کیفیت است که همان سرو بهترین غذا و نوشیدنی می‌باشد. این رستوران در کنار کافه باغ شهرزاد، دارای گنجایش پذیرایی از 150 نفر است. ‏

اگر در دسته افرادی هستید که علاقه‌مندید در سفر، طعم جدید و غذاهای محلی را تست کنید، به خاطر داشته باشید که ‏ در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی مثل غذاهایی که با ماهی و … طبخ می‌شوند را بچشید.

رستوران هتل شهرزاد لاهیجان

‏غذاهای دریایی در این رستوران به بهترین شکل، توسط سرآشپزانی ماهر طبخ می‌شوند و برای میهمانان سرو خواهند شد. اگر به غذای سالم علاقه‌مندید در انتخاب این رستوران هیچ شکی نداشته باشید.

معرفی رستوران های هتل لیلیوم متل قو
ادامه مطلب

اگر علاقه‌مندید که غذا و نوشیدنی‌تان را در فضایی دل‌انگیز و پر از آرامش میل کنید، پیشنهاد ما به شما کافه باغ ‏هتل شهرزاد لاهیجان است. این کافه که در فضای باز رستوران و در محلی سرسبز و گلکاری شده قرار دارد، ‏ صرف غذا را برای شما دوچندان لذت‌بخش می‌کند.  ‏

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل رسپینا لاهیجان و هتل شهرزاد

دیدنی های نزدیک هتل رسپینا لاهیجان

hotel rospina lahijan 5

  • فاصله هتل رسپینا تا آبشار شیطان کوه: تقریبا ۸ دقیقه با ماشین (۵ کیلومتر)
  • فاصله هتل رسپینا تا در یاچه لاهیجان: تقریبا ۹ دقیقه با ماشین (۵.۲ کیلومتر)
  • فاصله تا شیطان کوه: تقریبا ۱۳ دقیقه با ماشین (۶.۷ کیلو متر)
  • فاصله هتل رسپینا تا شهر لنگرود: ۱۵ دقیقه با ماشین (۹ کیلومتر)
  • فاصله هتل رسپینا تا بام لنگرود: تقریبا ۱۸ دقیقه با ماشین (۱۱.۸ کیلومتر)
  • فاصله هتل رسپینا تا سورتمه لنگرود: تقریبا ۱۸ دقیقه با ماشین (۱۲ کیلومتر)
  • فاصله هتل رسپینا تا ساحل دریای خزر: ۲۵ دقیقه با ماشین (۲۰ کیلومتر)
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت: تقریبا ۵۸ دقیقه با ماشین (۵۳ کیلومتر)
  • فاصله هتل رسپینا تا فرودگاه رامسر: تقریبا ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با ماشین (۷۰ کیلومتر)

پیشنهاد می‌کنم مقاله “مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان” را مطالعه کنید.

دیدنی های نزدیک هتل شهرزاد لاهیجان

دیدنی های نزدیک هتل شهرزاد لاهیجان

  • فاصله هتل تا آبشار شیطان کوه: تقریبا ۹ دقیقه با ماشین (۵.۵ کیلومتر)
  • فاصله هتل تا پایانه اتوبوس رانی: تقریبا ۱۰ دقیقه با ماشین (۱۰ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا پارک فجر: تقریبا ۱۳ دقیقه با ماشین (۱۰ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا شیطان کوه: تقریبا ۱۴ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا حمام گلشن: تقریبا ۱۵ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا بام لنگرود: تقریبا ۱۹ دقیقه با ماشین (۱۲ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا فرودگاه لاهیجان: ۴۹ دقیقه با ماشین (۴۰ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا راه آهن لاهیجان: ۵۷ دقیقه با ماشین (۴۹ کیلومتر)
  • فاصله هتل شهرزاد تا موزه کلاه فرنگی: ۱ ساعت و ۴ دقیقه (۵۱ کیلومتر)
گردنه حیران آستارا
ادامه مطلب

نظرات هتل رسپینا لاهیجان

نظرات هتل رسپینا لاهیجان

موقعیت مکانی خوب هتل 5 ستاره رسپینا لاهیجان با واقع شدن در میان مزارع سرسبز چای، به میهمانان خود چشم‌اندازی ویژه را هدیه می‌دهد.این هتل که در فاصله 20 کیلومتری از دریای آبی خزر واقع شده، دارای دسترسی مطلوبی به تله‌کابین و شهر لنگرود است. با انتخاب هتل رسپینا می‌توانید اقامتی رویایی را در مناطق سرسبز لاهیجان تجربه کنید.

نظرات هتل رسپینا لاهیجان

با این حال پیشنهاد می‌دهیم به بخش نظرات سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این بخش نظرات مسافرانی که میهمان این هتل شده‌اند را می‌توانید مطالعه کنید. افراد از ویژگی‌های مثبت و منفی هتل و امکانات و خدمات آن گفته اند که می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. برای آشنایی کامل با این هتل پیشنهاد می‌کنم مقاله “معرفی هتل رسپینا لاهیجان – هتلی در میان مزارع چای گیلان” را مطالعه کنید.

نظرات هتل شهرزاد لاهیجان

نظرات هتل شهرزاد لاهیجان

هتل 4 ستاره شهرزاد لاهیجان که در سال ۱۳۹۷ در ۳ طبقه احداث شده با ۴۸ واحد اقامتی، در کیلومتر ۳ جاده لنگرود به لاهیجان قرار دارد. هتل شهرزاد لاهیجان با داشتن امکاناتی که برای رفاه حال و آسایش مسافران تدارک دیده همچون سالن کنفرانس، سالن همایش، آسانسور، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ روباز، روم سرویس، کپسول آتش‌نشانی در لابی، رمپ، رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری و تالار پذیرایی نظر مثبت اکثر میهمانان را جلب کند.

با این حال اگر قصد رزرو هتل 4 ستاره شهرزاد لاهیجان را دارید،  می‌توانید در قسمت نظرات سایت ایران هتل آنلاین نظرات مسافرین قبلی را بخوانید.  در این قسمت مسافرینی که پیشتر در هتل ساکن بودند از تجربه اقامتی خودشان می‌نویسند.

خواندن این نظرات می‌تواند دید گسترده‌تری از امکانات و خدمات هتل در اختیارتان قرار دهد. حتی خواندن همین مقاله مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان نیز انتخاب را راحت‌تر می‌کند.

جمع‌بندی

مقایسه هتل رسپینا و هتل شهرزاد لاهیجان را در این مقاله خواندید. هر دوی این هتل ها برای آنکه بهترین لحظات را برای میهمانانشان رقم بزنند کامل‌ترین امکانات و خدمات را فراهم کرده‌اند. همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله پیشنهاد دادیم به قسمت نظرات سایت ایران هتل برای خواندن نظرات میهمانان قبلی مراجعه کنید. مقایسه دو هتل و خواندن  نظرات به شما برای انتخاب بهتر کمک می‌کند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر