لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان
مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان

مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان

مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان را در این مقاله می‌خوانید. بسیاری از هتل‌های گیلان در نزدیکی مناظر طبیعی زیبا و جاذبه‌های گردشگری واقع شده‌اند. این موقعیت‌ها به مسافران امکان دسترسی آسان و بهره‌مندی از زیبایی‌های طبیعی را می‌دهد.

استان گیلان در شمال ایران واقع شده و به لحاظ زیستگاه‌های طبیعی و تنوع زیستی در بین استان‌های کشور بسیار مهم و منحصربفرد است. زیستگاه‌های متنوع در این منطقه شامل جنگل‌ها، دریاچه‌ها، رودخانه‌ها، کوهستان‌ها و مرتع‌ها می‌شود. از آنجا که استان گیلان میزبان مسافران زیادی است در ادامه قصد داریم به معرفی هتل رسپینا از بهترین هتل های لاهیجان و هتل معین فومن بپردازیم.

درباره هتل رسپینا

نمای ساختمان هتل رسپینا لاهیجان

در نوروز سال ۱۳۹۷ هتل رسپینا لاهیجان افتتاح شد. شایان ذکر است این هتل 5 ستاره در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید. هتل رسپینا را در منطقه لیالستان و در کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود پیدا می‌کنید. با واقع شدن هتل در قلب مزارع سرسبز چای، چشم اندازی خاص و فوق‌العاده رو به تمام زیبایی‌های گیلان را میهمانان خواهند داشت.

واحدهای اقامتی هتل رسپینا

سوئیت دبل هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان از 5 طبقه و 30 واحد اقامتی برخوردار است که واحدها در طبقات سوم و چهارم پراکنده هستند. اتاق‌های هتل رسپینا لاهیجان از لحاظ تنوع به سوئیت یک خوابه دوتخته جونیور، اتاق یک تخته رویال، دوتخته استاندارد، سه تخته استاندارد، دوتخته توئین رویال، یک خوابه سه تخته جونیور، یک خوابه چهارتخته جونیور، سوئیت دوخوابه استاندارد و سوئیت دوخوابه چهارتخته پرزیدنت تقسیم بندی شده است.

به این نکته توجه داشته باشید که اتاق‌های نوع استاندارد، رویال و جونیور از لحاظ امکانات داخل اتاق، یکسان بوده و تنها از نظر اسمی متفاوت می‌باشند.

معرفی هتل عباسی اصفهان؛ هتلی 5 ستاره در نصف جهان
ادامه مطلب

رستوران و کافی شاپ هتل رسپینا

رستوران هتل رسپینا لاهیجان

خوب است بدانید که هتل رسپینا لاهیجان از رستوران‌های متنوعی برای پذیرایی از مهمانان برخوردار است:

  • رستوران هتل با گنجایش ۱۲۸ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۸:۳۰ الی ۱۱، ناهار: ۱۳ الی ۱۴، شام: ۲۰ الی ۲۳)
  • رستوران روف گاردن با ظرفیت ۸۰ نفر (ساعت سرو صبحانه: ۸:۳۰ الی ۱۱، ناهار: ۱۳ الی ۱۶، شام: ۲۰ الی ۲۳)
  • کافی شاپ با ظرفیت ۱۲۸ نفر (ساعت کاری: ۱۶ الی ۲۰)
  • کافه باغ در محوطه با ظرفیت ۷۰ نفر (ساعت کاری: ۱۵ الی ۲۳)

همه روزه باتوجه به ساعات ذکر شده کافی شاپ ورستوران‌ها با انواع غذاها و نوشیدنی و دسر‌ها از مسافران عزیز پذیرایی می‌کنند.

امکانات هتل رسپینا

استخر هتل رسپینا لاهیجان

از جمله ویژگی‌های خاص  هتل رسپینا لاهیجان نزدیکی به مرکز شهر و مناطق توریستی نظیر تله کابین اهرار و استخر لاهیجان است. هتل رسپینا لاهیجان با برخورداری از چشم اندازی باشکوه از کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز لاهیجان در کنار پرسنلی مجرب و ماهر آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد.

استفاده از استخر، سونا و جکوزی برای مهمانان هتل رایگان می‌باشد. اما برای سالن بدنسازی، ماساژ و حمام ترکی باید هزینه مربوطه پرداخت شود. هتل رسپینا در دسته هتل‌های شهر قرار دارد که امکانات مناسبی ارائه می‌دهند.

مجموعه آبی هتل در طبقه همکف (ساعت کاری: شیفت بانوان هرروز ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۳۰، شیفت آقایان هرروز ساعت 17 الی۲۳:۳۰ واقع شده است. بد نیست بدانید که استخر کودکان، برای کودکان بالای ۵ سال مناسب می‌باشد.

موقعیت هتل رسپینا

از بهترین ویژگی‌های هتل نزدیکی آن به مرکز شهر و مناطق توریستی نظیر تله کابین اهرار و استخر لاهیجان است. این هتل با چشم اندازی منحصربه‌فرد از کوه‌ها و جنگل‌های سرسبز لاهیجان تا فرودگاه رشت ۵۶ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر مزایای اقامت در این هتل فاصله 20 کیلومتری آن تا ساحل دریای خزر و فاصله 9 کیلومتری تا شهر لنگرود می‌باشد.

درباره هتل معین فومن

نمای ساختمان هتل معین فومن

هتل معین فومن در ابتدای جاده ماسوله واقع شده است. هتل با ارائه امکانات رفاهی مورد نیاز، پذیرای مسافرانی می‌باشد که قصد دارند به شهر فومن سفر کنند. هتل مزرعه معین فومن با ۵ درجه ستاره، از جمله شکیل‌ترین هتل‌هایی است که در منطقه (استان گیلان) فعالیت می‌کند.

فوق‌العاده‌ترین سوئیت‌های هتل در دوحه
ادامه مطلب

واحدهای اقامتی هتل معین

اتاق دبل هتل معین فومن

برای رفاه حال حداکثری مسافران، در داخل اتاق‌ها دستگاه چای ساز نیز تعبیه شده است. افراد این امکان را دارند تا در طول اقامت خود، به صورت رایگان از اینترنت وای فای استفاده کنند. در ضمن، در برخی از اتاق‌های هتل معین فومن بالکن وجود دارد که چشم اندازی خاص به طبیعت منطقه را به میهمانان هدیه می‌دهد.

در حالی که هتل معین فومن در منطقه‌ای با طبیعت بکر قرار گرفته است، فضای داخلی آن نیز باتوجه به استاندارد‌های صنعت گردشگری طراحی شده است. اینگونه اقامت در این هتل، تجربه‌ای فوق‌العاده برای مسافران خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی هتل معین فومن عبارت است از سیستم تلویزیون ال سی دی، یخچال، تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها، مبل راحتی و حمام اختصاصی.

امکانات و خدمات هتل معین

رستوران هتل معین فومن

صبحانه به شکل رایگان و به صورت بوفه در رستوران هتل ارائه می‌شود. رستوران گنجایش ۲۵۰ نفر به صورت همزمان را داشته و مسافران این امکان را دارند تا در آن بهترین غذاهای گیلکی و خوراک‌های محلی را سفارش دهند.

هتل معین فومن به سالن ورزشی مجهز است و مسافران برای سپری کردن اوقات فراغت، این امکان را دارند تا به صورت رایگان از سالن بیلیارد بهره‌مند گردند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و مسافران با هماهنگی این بخش از خدماتی شامل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، تاکسی سرویس و خدمات تشریفات ویژه  CIPمی‌توانند استفاده کنند.

از مزایای منحصر بفرد اقامت در هتل معین فومن، دسترسی داشتن به جاذبه‌های گردشگری متفاوت منطقه همچون قلعه رودخان و یا روستای تاریخی ماسوله می‌باشد. علاوه بر این، گشت و گذار در مناطق بکر و خوش آب و هوای اطراف و دیدن شهر فومن نیز یکی از گزینه‌هایی می‌باشد که پیش روی مسافران قرار دارد.

جاهای دیدنی شمال
ادامه مطلب

موقعیت هتل معین

ویو اتاق های هتل معین فومن

ماسوله و قلعه رودخان از جمله نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی و تاریخی به هتل معین می‌باشند. البته واقع شدن این هتل در دل مزارع چای و شالی زارها هم به نوبه خود قابل توجه هستند و می‌تواند یکی از جذابیت‌های اطراف هتل باشد.

تفاوت هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان

در هتل رسپینا اگر سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 12 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

در هتل معین اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 2 تا 6 سال باشد، مبلغ رزرو 50% از نرخ برد محاسبه می‌شود.

فاصله هتل معین فومن تا رشت چقدر است؟

فاصله هتل معین تا رشت 34 کیلومتر است. اگر بعد از رشت قصد سفر به شهری دیگر را دارید، فومن مقصدی بکر خواهد بود.

فاصله هتل رسپینا لاهیجان تا رشت چقدر است؟

فاصله هتل رسپینا تا رشت 52 کیلومتر است. اگر قصد اقامت در شهر لاهیجان را دارید، هتل رسپینا انتخابی ایده‌ال خواهد بود.

جمع‌بندی

آب و هوای معتدل و رطوبت فصلی در گیلان، منطقه را به یک مقصد بسیار جذاب برای توریست‌ها در فصول بهار و تابستان تبدیل کرده است. برخورداری از تازگی هوا، سبک زندگی شمالی و طعم منحصر به فرد غذاهای محلی، تجربه‌ اقامتی ممتاز را در این استان به ارمغان می‌آورد.

توجه داشته باشید که خوبی هتل‌ها بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. در انتخاب هتل به امکانات، موقعیت مکانی، نظرات مشتریان پیشین و قیمت‌ها توجه کنید تا بهترین تجربه را برای خود داشته باشید. مقایسه هتل معین فومن و هتل رسپینا لاهیجان را در این مقاله خواندید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر