لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل باران ایزدشهر – هتلی ساحلی با قیمت مناسب
معرفی هتل باران ایزدشهر - هتلی ساحلی با قیمت مناسب

معرفی هتل باران ایزدشهر – هتلی ساحلی با قیمت مناسب

ایزدشهر ازجمله زیباترین شهرهای استان مازندران بوده که در 7 کیلومتری شرق نور و 8 کیلومتری غرب محمود آباد قرار دارد. این شهر به دلیل موقعیت طبیعی و ویژه جغرافیایی که دارد یکی از توریستی‌ترین مناطق میهمان‌پذیر شمال کشور است. مسافرانی که به این شهر می‌آیند در هتل‌هایی همچون هتل باران ایزدشهر اقامت می‌کنند.
باتوجه به توریستی بودن این شهر، هتل های ایزدشهر از امکانات و خدمات خوبی برخوردارند. ایزدشهر از شمال رو به دریا است و از جنوب به جنگل و کوه مشرف می‌باشد. به همین خاطر دارای پلاژ ساحلی، پارک سرسبز جنگلی، تفرجگاه‌های گوناگون، مراکز خرید و بازار روز، رستوران‌ها و کافی شاپ متنوع است.صبحانه هتل باران ایزدشهر
قطعا شما هم از اهمیت وعده صبحانه و تاثیری که در شروع روزتان دارد، باخبر هستید. حالا فرض کنید در سفر باشید و این وعده مقوی و مهم به طور کامل و درست در اختیار شما نباشد. بدون شک یک روز کامل یا نیمی از روزی را که باید به گردش و تفریح اختصاص دهید، از دست خواهید داد.
صبحانه کامل به شما انرژی لازم جهت گشت‌وگذار یک روز پرماجرا در شهری جدید را می‌دهد. اگر به ایزدشهر سفر کرده‌اید اصلا بابت این وعده نگران نباشید. چراکه شما با اقامت در هتل باران، از یک وعده کامل و خوش‌مزه، به‌طور مفصل برخوردار خواهید شد.

رستوران هتل باران ایزدشهر

هتل باران از یک رستوران شکیل و بسیار زیبا برخورداراست. این رستوران در وعده صبحانه، ناهار و شام انواع متنوع غذاهای ایرانی و محلی را به همراه نوشیدنی‌های دلچسب سرو می‌کند. قطعا از طعم فوق‌العاده غذاهای تازه و خوشمزه این هتل سیر نخواهید شد.

اتاق های هتل باران ایزدشهر

اتاق دو تخته دبل هتل باران ایزدشهر اتاق‌های هتل باران شهر ایزدشهر دارای انواع مختلفی هستند که شامل سوئیت‌ تکخوابه چهارتخته، سوئيت شش تخته، سوئيت دوبلکس تکخوابه پنج تخته، سوئيت دوبلکس دوخوابه شش تخته، اتاق یک تخته، اتاق دوتخته و اتاق سه تخته می‌شود. بد نیست بدانید که اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل باران شکیل، دلچسب و روشن هستند. اکثر این اتاق‌ها دارای چشم‌اندازی رو به سمت دریا و ساحل می‌باشند.
اتاق‌های هتل باران با داشتن دکوراسیونی شیک، حس خوبی را به مسافران هدیه می‌کند. از امکانات کامل و قابل‌تحسین اتاق‌ها در این هتل می‌شود به مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، گاوصندوق، مینی بار غیررایگان و اسپلیت اشاره نمود. علاوه بر این موارد درون اتاق‌ها حمام‌های اختصاصی موجود است. حمام‌ها نیز شامل سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دوش، لوازم بهداشتی و دمپایی می‌شوند.

امکانات هتل باران ایزدشهر

ویو اتاق های هتل باران ایزدشهرامکانات عمومی ارائه شده جهت راحتی و رفاه حال مسافران در هتل باران شامل اینترنت در لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس و تلویزیون در لابی می‌شود. همینطور برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، فضایی به عنوان پارکینگ اختصاص داده شده است.
برخورد پرسنل و کادر این هتل بسیار گرم بوده و به‌طور 24 ساعته در تلاش‌اند تا خدمات و امکانات مطلوبی را برای مسافران تامین کنند. پس نگران نباشید، از اقامت در این هتل به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. جهت دسترسی به اتاق‌های این هتل امکان استفاده از آسانسور فراهم شده‌است. همچنین خدمات روم سرویس ب صورت شبانه‌روزی صورت می‌پذیرد. در بخش لابی دستگاه واکس کفش قرار دارد. خوب است بدانید در زمان اقامت در این هتل به شما اجازه همراه داشتن حیوانات خانگی داده نمی‌شود.

آدرس هتل باران ایزدشهر

این هتل در استان مازندران، شهر ایزدشهر در خیابان گلسار 9 واقع شده است.

فاصله هتل باران ایزدشهر تا جاهای دیدنی

فضای باز هتل باران ایزدشهر
فاصله هتل تا پارک ساحلی ایزدشهر تقریبا ۱۸.۴ کیلومتر است.
فاصله هتل تا دریاچه الیمالات حدود ۳۱.۳ کیلومتر می‌باشد.
فاصله هتل تا ساحل دریای خزر تقریبا ۹۰۰ متر می‌باشد.
فاصله هتل تا موزه نور تقریبا ۲.۳ کیلومتر می‌باشد.
فاصله هتل تا پارک جنگلی نور تقریبا ۱۷ کیلومتر است.
فاصله هتل تا پارک جنگلی کشپل حدود ۳۳.۶ کیلومتر می‌باشد.

قوانین هتل باران ایزدشهر

پذیرش آقا و خانم تنها با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار انجام می‌پذیرد.
چنانچه سن مهمان بیشتر از 8 سال بیشتر باشد، به عنوان مهمان بزرگسال درنظر گرفته می‌شود.
چنانچه خردسال سنی بین 0 تا 2 سال داشته باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌گردد.
چنانچه خردسال دارای سنی بین 2 تا 8 سال باشد، مبلغ رزرو معادل 50% از نرخ نفر اضافه است.

رزرو هتل باران ایزدشهر

هتل باران ازجمله هتل‌های ۳ ستاره در شهرستان ایزدشهر مازندران می‌باشد که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۹۸ برمی‌گردد. این هتل در سه ساختمان سه طبقه A و B وC بنا شده و به صورت کلی از ۴۲ باب اتاق و سوئیت برخورداراست. هتل باران را باید در دسته هتل‌های ساحلی شمال کشور قرار داد. چراکه از این هتل دسترسی به ساحل دریا بسیار آسان می‌باشد. ایزدشهر یکی از شهرهای خاص و زیبا استان مازندران به شمار می‌آید.
جمع‌بندی
بسیار سفر باید کرد تا چخته شود خامی. اما در کنار برنامه‌ریزی برای مقصد سفر، قطعا باید به دنبال مکانی مناسب جهت اقامت باشید. چراکه درصد بزرگی از خوشی سفر، در کنار داشتن اهمیت همسفران و مقصد، به محل اقامت نیز وابسته است.
فرقی نمی‌کند که در تابستان و زیر آفتابی گرم باشد یا زمستان و سرمای آزاردهنده! سفر به شهر ایزدشهر همیشه خوب است. این شهر ساحلی بسیار پر جنب و جوش بوده و از جمله مناطق سرسبز شمال کشور است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان نور و در مجاورت دریای خزر واقع شده است. با اقامت در هتل باران ایزدشهر دسترسی نزدیکی به ساحل خزر خواهید داشت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
قیمت هتل در مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر