لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل کوثر رامسر
هتل کوثر رامسر

معرفی هتل کوثر رامسر

عروس مازندران، رامسر، شهری جذاب و مناسب برای تفریح و سپری کردن اوقات فراغت در تعطیلات است. گردشگران بسیاری در هر زمان از سال از سراسر کشور میهمان این شهر زیبا می‌شوند. مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند در هتل‌هایی چون هتل کوثر رامسر اقامت می‌کنند.

این شهر از جمله شهرهایی می‌باشد که بسیاری افراد برای سکونت آن را انتخاب می‌کنند. محبوب‌ترین بخش شهر جاده‌های سرسبز و بارانی آن است. رامسر از زیبایی‌ها و شگفتی‌های طبیعت مملو بوده و مثل آن را در هیچ شهر دیگری در شمال ایران پیدا نخواهید کرد.

آدرس و تلفن هتل رامسر کوثر

درباره هتل آپارتمان کوثر

در سال ۱۳۷۸ هتل کوثر که یکی از هتل های رامسر در ۳ طبقه و ۱۱۷ واحد اقامتی تاسیس شد و در سال 1388 به‌طورکلی مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل که در کنار ساحل زیبای شهر رامسر ساخته شده دارای ۵۰۰ متر ساحل اختصاصی است. هتل با ارائه خدمات و امکانات کامل به میهمانان، موفق شد سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد. هتل کوثر رامسر که عضو گروه هتل‌های کوثر می‌باشد، با بهرگیری از فناوری نوین و کادر مجرب و متعهد خود تلاش کرده تا رضایت حداکثری میهمانان را به خود جلب نماید. دسترسی مطلوبی که هتل به شهرهای نوار ساحلی دریای خزر دارد، امکانات مجهز، موقعیت مناسب و همچنین ساحلی بودن هتل از جمله مواردی می‌باشد که باعث شده تا هتل کوثر انتخاب اول در بین مسافرین این شهر باشد.

معرفی هتل پالاس کیش - هتلی لوکس و نوساز نزدیک مراکز خرید
ادامه مطلب

امکانات هتل کوثر رامسر

امکانات و خدمات ویلاها عبارت است از آشپزخانه، یخچال، روم سرویس، رخت‌آویز، حمام، تلفن داخلی، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون، مینی بار با هزینه اضافه، اینترنت داخل اتاق، صبحانه، سرویس بهداشتی و کمد.

از امکانات دیگر این هتل شامل خشک‌شویی،کتابخانه، زمین ورزشی، نمازخانه، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی سرویس و لابی با ظرفیت ۳۰ نفر در طبقه همکف می‌شود. هتل کوثر ارائه‌دهنده خدماتی نظیر باربری، بیدارباش، تهیه بلیط، خانه‌داری و خدمات معلولین است.

امکانات هتل کوثر رامسر

رستوران هتل کوثر طراحی بسیار خاص و تمیزی دارد. این رستوران بسیار باکیفیت، با گنجایش ۲۰۰ نفر و امکان سرو غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی ارائه‌دهنده بهترین خدمات به میهمانان است. از امکانات دیگر هتل که بسیار کاربردی است شامل پارکینگ بزرگ و رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و اینترنت رایگان اما محدود می‌شود. کافی‌شاپ هتل با فعالیت ۲۴ ساعته، در کنار محیط آرام‌بخش، زیبا و استخدام کادری مجرب و حرفه‌ای توانسته نظر مثبت میهمانان را جلب کند.

اتاق های هتل کوثر رامسر

اتاق های هتل کوثر رامسر

واحدهای اقامتی هتل کوثر متشکل از اتاق، سوئیت و ویلا است. اتاق‌های هتل در ساختمان اصلی قرار گرفته‌اند و شامل اتاق دبل معمولی که بازسازی شده با فضایی آرام و زیبا و همچنین اتاق‌های vip که دارای دکوراسیون و امکانات شیک‌تری در مقایسه با واحدهای معمولی است تقسیم می‌شود. در طبقه دوم اتاق‌های vip امکان ظرفیت اضافه ندارد.

سوئیت‌های هتل، که سوئیت دوخوابه برای چهار نفر هستند در ساختمان اصلی واقع شدند و با آشپزخانه و امکان پخت‌وپز ارائه می‌شود. سوئیت رویال را در ساختمان اصلی پیدا می‌کنید. این سوئیت از تمامی امکانات لازم برخوردار است و نسبت به بقیه سوئیت‌ها طراحی خاص‌تری دارد.

مقایسه هتل سارا و هتل هلیا کیش
ادامه مطلب

اتاق های هتل کوثر رامسر

ویلاهای هتل عبارتند از ویلای شوکا با ظرفیت چهار نفر و دارا بودن نمای کوه، ویلای ترمه با ظرفیت هفت نفر، ویلای ماهتو با ظرفیت چهار نفر و ویلای روجا با ظرفیت پنج نفر. ویلاها در محوطه هتل بنا شده‌اند و دارای حیاط اختصاصی، سرویس اضافه، پارکینگ اختصاصی، آشپزخانه با امکان پخت‌وپز و اتاق‌خواب می‌باشند. ویلای ماهتو و ترمه علاوه بر امکانات سایر ویلاها، جکوزی نیز دارد. ویلای ترمه با داشتن سونا از جمله بهترین نوع ویلای هتل کوثر محسوب می‌شود. شایان ذکر است ویلای شوکا از تازه‌سازترین نوع ویلای هتل به شمار می‌آید.

موقعیت جغرافیایی هتل کوثر رامسر

هتل کوثر رامسر

دسترسی مطلوب این هتل به شهرهای ساحلی دریای کاسپین، نزدیک بودن به دریا، فاصله اندک آن با آب‌های معدنی رامسر و دسترسی مناسب به جنگل‌های شمال کشور از جمله نکات مهم و مثبت هتل محسوب می‌شود. هتل دارای دسترسی بسیار عالی به مراکز مهم تاریخی و تفریحی رامسر است. به صورتی که با کم‌تر از ۱۵ دقیقه رانندگی این امکان را دارید تا به کاخ‌موزه رامسر، دهکده ساحلی رامسر و قلعه مارکوه برسید. از دیگر ویژگی‌های بسیار عالی هتل نزدیک بودن آن تا فرودگاه و شاهراه‌های اصلی شمال کشور است.

آدرس و تلفن هتل رامسر کوثر

آدرس هتل کوثر رامسر: سه‌راهی سادات شهر

تلفن پشتیبانی: 05191005105

فاصله هتل کوثر تا مراکز مهم شهر رامسر

  • فاصله تا فرودگاه تقریبا ۲ کیلومتر است.
  • فاصله تا کاخ‌موزه رامسر تقریبا ۶ کیلومتر است.
  • فاصله تا پارک آبی رامسر تقریبا ۱۰ کیلومتر است.
  • فاصله تا تله‌کابین رامسر تقریبا ۱۴ کیلومتر است.
  • فاصله تا پارک جنگلی صفارود تقریبا ۱۴ کیلومتر است.
  • فاصله تا آبگرم هتل آزادی تقریبا ۶ کیلومتر است.
  • فاصله تا هتل قدیم رامسر تقریبا ۶ کیلومتر است.
  • فاصله تا پلاژهای بانوان و آقایان تقریبا ۶ کیلومتر است.
  • فاصله تا قلعه مارکوه تقریبا ۸ کیلومتر است.
  • فاصله تا ییلاق گرسماسر تقریبا ۴۴ کیلومتر است.
  • فاصله تا غارهای رامسر تقریبا ۱۶ کیلومتر است.
گروه هتل های بین المللی پارسیان
ادامه مطلب

سوالات متداول

فاصله هتل کوثر رامسر تا دریا چقدر است؟

فاصله هتل کوثر تا دریا در حدود 22 کیلومتر است.

نحوه رزرو هتل کوثر رامسر چگونه است؟

برای رزرو هتل کوثر می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجع نمایید.

جمع‌بندی

رامسر از شهرهای شمالی ایران بوده که تلفیقی است از دریای خزر و جنگل و کوه. باتوجه به این که فاصله رامسر تا تهران زیاد نیست و  این شهر آب و هوای مطلوب و طبیعت سرسبزی نیز دارد، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی می‌باشد. ما در این مقاله هتل آپارتمان کوثر رامسر را معرفی کردیم. اگر برای تعطیلات برنامه سفر چیدید و مقصدتان سمت شمال و رامسر است، برای اقامت می‌توانید روی این هتل حساب کنید.

4.5/5 - (31 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلامی
غلامی
7 ماه قبل

ما که نمیتونیم بریم هتل خیلی گرونه

مصطفی
مصطفی
7 ماه قبل

سلام آنچه نوشته اید درست نیست. امکانات بسیار ضعیف و به مسافرخانه شبیه تا هتل

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر