لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز در انتظار پیشرفت
هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز در انتظار پیشرفت

هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز در انتظار پیشرفت

تبریز شهری زیبا با مردمانی مهربان و خوش ذوق، یکی از جذاب ترین گزینه ها برای تجربه یک سفر به یادماندنی است. خصوصا در فصول گرم سال که از گرمی هوا کلافه می شویم، آب و هوای خنک تبریز روح آدمی را صیقل می دهد. جالب است بدانید تبریز به شهر اولین ها معروف است؛ این شهر با دارا بودن اولین مدرسه کر و لال ها (که توسط باغچه بان بنا شده است)، اولین کودکستان و مدرسه به سبک نوین، ساخت اولین سینما و کتابخانه عمومی، برپا داشتن اولین مرکز تلفن، چاپخانه و نخستین پایگاه لرزه نگاری و بسیاری موارد دیگر به حق شایسته لقب اولین ها است. با توجه به مطالب گفته شده می توان فهمید که شهر یاد شده جاذبه های دیدنی بسیاری دارد و این موضوع بر اهمیت گردشگری آن افزوده است؛ از این رو گردشگران زیادی در طول سال به این شهر سفر می کنند به گونه ای که رزرو هتل های تبریز در برخی از ایام سال به راحتی امکان پذیر نیست.

هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز

همانطور که گفته شد تبریز به واسطه داشتن جاذبه های توریستی فراوان از جمله آرامگاه مشاهیر و فرهیختگان، بازارهای سنتی، موزه های مختلف و غیره هر سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران، پروژه ای عظیم در 5 کیلومتری شهر تبریز در حال ساخت است. مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری و گردشگری هلیا پارک با دارا بودن بخش های مختلف ازجمله پارک آبی، هتل 5 ستاره، واحدهای تجاری و واحدهای پذیرایی مانند رستوران سنتی، کافی شاپ و فست فود در دست احداث است.
فاز دوم این پروژه نیز احتمالا به چرخ و فلک در ارتفاع، ماشین سواری در پیست طبیعی و دیگر امکانات تفریحی اختصاص خواهد یافت. زیربنای مجموعه یاد شده 100000 مترمربع و مساحت آن 25000 مترمربع می باشد. رستوران سنتی این مجموعه هلیا پارک افتتاح شده و بخش هتلی آن در حال ساخت است. هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز با 100 واحد اقامتی، در سال های آینده پذیرای گردشگران گرامی خواهد بود. در ادامه تصاویری از مجتمع هلیا پارک تبریز را مشاهده می کنید.
هتل هلیاپارک تبریز
عکس هتل پنج ستاره هلیا پارک تبریز
نمای هتل هلیا پارک تبریز
تصویر هتل در حال ساخت هلیا پارک تبریز
رستوران سنتی مجتمع هلیا پارک تبریز

2.3/5 - (3 امتیاز)
معرفی اتاق های هتل شایان کیش برای اقامتی به یاماندنی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر