لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران
مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران

مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران

هتل انقلاب تهران از جمله اقامتگاه‌های ممتاز و اعیانی است که نرخی اقتصادی هم دارد. هتل انقلاب تهران تجربه اقامتی امن و راحت را در هتلی لوکس و اشرافی با صرف هزینه‌ای نه‌چندان زیاد، برای کسانی که راهی تهران می‌شوند، فراهم کرده است. مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران را در این مقاله خواهید خواند.

هتل المپیک تهران از متفاوت‌ترین هتل ‌های تهران به شمار می‌آید که در شمال غرب شهر تهران قرار دارد. باتوجه به نزدیکی هتل به فرودگاه امام خمینی و همسایگی با پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس دارای موقعیت خاص در بین هتل‌های تهران می‌باشد.

درباره هتل پارسيان انقلاب تهران

پذیرش هتل پارسيان انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران را می‌توان نمونه کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه هتل های بزرگ‌تر در این گروه که همان هتل پارسیان آزادی و هتل پارسیان استقلال است معرفی کرد. این هتل‌ها که همگی متعلق به یک خانواده هستند، به‌عنوان مجموعه هتل‌های خوش‌نام بین‌المللی پارسیان پایتخت شناخته می‌شوند.

لابی هتل پارسيان انقلاب تهران

هتل‌های پارسیان دارای چنان کیفیتی مثال‌زدنی هستند که شهرتی جهانی در زمینه پذیرایی از گردشگران بدست آورده‌اند. هتل پارسيان انقلاب تهران به‌خاطر نرخ اقامتی منصفانه‌اش، در مقایسه با دو هتل دیگر دارای محبوبیت بیشتری برای گردشگران می‌باشد. این هتل توانسته بدون فدا کردن کیفیت، خدمات استثنائی و رضایت‌بخشی را به تمامی اقشار جامعه ارائه دهد.

امکانات رفاهی هتل انقلاب

استخر هتل پارسيان انقلاب تهران

این هتل بنای باشکوه و ۱6 طبقه‌ای دارد که در خیابان طالقانی تهران واقع شده است. ستارگانی که این هتل دارند، همگی گواهی‌دهنده امکانات هتل هستند. این امکانات تضمین‌کننده رفاه و آسودگی مهمانان در طول اقامت در این هتل می‌باشند.

مقایسه هتل سالاردره ساری و هتل 4 ستاره میزبان بابلسر
ادامه مطلب

این اقامتگاه ۴ ستاره باتوجه به برخورداری از امکاناتی نظیر پارکینگ، استخر روباز، آرایشگاه، سالن بدن‌سازی، کتاب‌فروشی، مطب خدمات پزشکی، مرکز خرید، فروشگاه صنایع‌دستی، نمازخانه، کافی‌شاپ، کافی‌نت، قنادی و اتاق چمدان، تمامی نیازهای خدماتی که میهمانان دارند را به محوطه خارج از هتل رفع نموده است.

رستوران هتل پارسيان انقلاب تهران

هتل اقامتی بی‌دغدغه‌ و راحت را به گردشگران هدیه می‌کند. برخورداری از سالن‌های اجتماعات گوناگونی در محوطه هتل باعث شده تا هتل پارسيان انقلاب تهران به مکانی مناسب جهت برگزاری جشن‌ها و رویدادهایی متنوع تبدیل شود.

واحدهای اقامتی هتل انقلاب

اتاق دبل هتل پارسيان انقلاب تهران

برخورداری از ۲۴8 واحد اقامتی شیک و اعیانی در هتل انقلاب تهران باعث شده است تا خیال گردشگران از بابت پیدا کردن مکانی مناسب در این هتل راحت باشد. شایان ذکر است سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل پارسیان، علاوه بر داشتن چشم‌اندازی خاص از شهر تماشایی تهران، از امکانات و تجهیزات متعددی نظیر تلویزیونی متصل به شبکه‌های خارجی، سیستم اعلام و اطفا حریق، صندوق امانات، تختخواب‌هایی نرم و راحت، وسایل استحمام و مینی بار (با هزینه)، اینترنت پرسرعت و مبلمان شیک برخوردار گشته است. هتل دارای فضایی دل‌باز با چیدمانی جذاب و دوست‌داشتنی است.

درباره هتل المپیک تهران

ورودی هتل المپیک تهران

این هتل منحصربه‌فرد از ۲ طبقه برخوردار بوده و متشکل از ۱۰۰ واحد اقامتی است. هتل المپیک با دارا بودن محیطی آرام و امکانات کامل خود تجربه سفری دلچسب را برای مسافران رقم می‌زند. جهت گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های تماشایی شهر تهران می‌توانید از تور گردشگری این هتل بهره‌مند گردید.

امکانات عمومی هتل المپیک

میز سلف سرویس رستوران هتل المپیک تهران

هتل المپیک مجموعه بزرگی از سالن‌ها را با تجهیزات کامل و حرفه‌ای جهت برگزاری جلسات و همایش‌ها در اختیار مسافران قرار می‌دهد. چراکه تهران به‌عنوان پایتخت کشور هرساله میزبان مسافران زیادی است که به دلیل کار یا تجارت وارد این شهر می‌شوند.

معرفی هتل سفید کنار انزلی
ادامه مطلب

در طبقه همکف هتل المپیک سالن همايش‌های بین‌المللی قرار دارد که دارای ظرفیت ۶۰۰ نفر بوده و به سالن پذیرایی VIP مجزا، امکانات صوتی و تصویری مدرن، صندلی‌های زیبا، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش متحرک مجهز است.

همینطور سالن هگمتانه در این هتل قرار دارد. ظرفیت این سالن ۳۰۰ نفر بوده و از فضای مناسب با چیدمان‌های مختلف کارگاهی یا کلاسی برخوردار است. این سالن جهت برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی هم گزینه عالی محسوب می‌شود. سالن حافظ نیز دارای گنجایش ۳۰ نفر است که جهت نشست‌های خبری یا جلسات کاری مناسب می‌باشد.

لابی هتل المپیک تهران

علاوه بر موارد گفته شده، اتاق‌های جلسات هتل المپیک دارای ظرفیت بین ۳۰ تا ۸۰ نفره هستند. این اتاق‌ها با امکانات مجهز شامل سامانه‌های صوتی و تصویری، رایانه و اینترنت، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش آماده ارائه خدمات به سازمان‌ها و نهادهای گوناگون می‌باشند.

سایر خدماتی که هتل المپیک تهران داشته باید به خدماتی نظیر پرينت، فكس اسكن، كپی و اينترنت پرسرعت اشاره داشت. همچنین خدمات بانکی و دستگاه خودپرداز در لابی این هتل فعالیت می‌کند. از دیگر امکانات ارائه‌شده در هتل المپیک تهران فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی و قنادی هستند. پارکینگی که هتل المپیک دارد به‌صورت روباز و سرپوشیده می‌باشد که هریک از ظرفیت متفاوتی برخوردار هستند. در پارکینگ سرپوشیده امکان پارک ۱۰ خودرو و و در پارکینگ روباز نیز ۱۰۰۰ خودرو وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل المپیک

اتاق توئین هتل المپیک تهران

هتل المپیک متشکل از چند نوع واحد اقامتی نظیر سوئيت دو نفره رویال، اتاق یک‌تخته، اتاق دو تخته دبل و اتاق دو تخته توئين است. در هریک از واحدهای اقامتی می‌توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات مرکزی، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و شبکه پخش فیلم سینمایی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

برترین هتل های مینیمالیستی در جهان
ادامه مطلب

هتل انقلاب و هتل المپیک چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

سوئیت دبل هتل پارسيان انقلاب تهران با تم سبز

در هتل انقلاب چنانچه سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال به شمار می‌آید. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد. در هتل المپیک در صورتی که سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، بزرگسال است. اگر سن خردسال بین 0 تا 4 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

آدرس دقیق هتل انقلاب تهران کجاست؟

هتل انقلاب تهران در خیابان آیت الله طالقانی، بین حافظ و ولیعصر واقع شده‌ است.

موقعیت جغرافیایی هتل المپیک تهران کجاست؟

هتل المپیک تهران در اتوبان تهران کرج، جنب ضلع غربی ورزشگاه آزادی قرار دارد. مهمانان ضمن بهره‌مندی از محوطه زیبای هتل، می‌توانند از امکانات ورزشی هتل نیز استفاده نمایند.

جمع‌بندی

تهران یکی از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود که جمعیت بالایی در آن سکونت دارند. باتوجه به موقعیت این شهر هرساله مسافران زیادی راهی تهران می‌شوند. از این رو تهران به‌عنوان پایتخت ایران دارای اقامتگاه‌های مناسب و سطح بالاست. ما در این مقاله به مقایسه هتل انقلاب و هتل المپیک تهران، دو تا از بهترین هتل های تهران پرداختیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر