لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل نور مشهد
رزرو هتل نور مشهد

معرفی هتل نور مشهد

هنگام شنیدن اسم مشهد همه ما ناخودآگاه یاد حرم مقدس امام رضا و حس و حال خوب آن فضا می‌افتیم. برای بسیاری از مسافران، سفر به این شهر زیبا یک سفر معنوی و مهم به شمار می‌آید. مشهد علاوه بر خود ما ایرانی‌ها، برای مسلمانان شیعیان کشورهای همسایه هم از جمله سفرهای معنوی و مهم در تمامی ایام سال و به ویژه ماه صفر می‌باشد. مسافرین می‌توانند هتل نور مشهد را برای اقامت انتخاب کنند.

قرار داشتن حرم امام رضا(ع) در مشهد، برخورداری از جاذبه های دیدنی بسیار جذاب، آب و هوای مطلوب و … از جمله دلایل انتخاب این شهر برای سفر در بین ایرانیان است. هر زمانی از سال که مردم فرصت پیدا کنند، چه در تعطیلات رسمی سال مثل ایام عید نوروز، ماه محرم، یا تعطیلات تابستان یکی از گزینه‌های اصلی برای مسافرت، سفر به مشهد است.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به بررسی هتل نور که یکی از هتل های مشهد است بپردازیم.

رزرو هتل نور مشهد

رزرو هتل نور مشهد

از جمله نزدیک‌ترین هتل ها به حرم امام رضا (ع) هتل نور شهر مشهد است. این هتل که در سال 1387 شروع به فعالیت نمود، در سال 1399 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل با ۴ طبقه بنا دارای ۸۷ اتاق با امکانات رفاهی مناسب است که حدود ۳۰۰ مهمان را میزبانی می‌کند.

هتل نور نزدیک به حرم مطهر رضوی قرار گرفته و میهمانان این امکان را دارند تا در مدتی کوتاهی به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان بروند.

هتل نور در فاصله کمی از بازارها و مراکز تجاری مختلفی نظیر بازار رضا و بازار جنت قرار دارد. مسافران مقیم در این هتل نیز دسترسی خوبی به بازار رضا دارند و می‌توانند در این بازار دو طبقه، انواع سوغاتی‌های مشهد را خریداری کنند. این دو بازار کمتر از ۱ کیلومتر با هتل فاصله دارند.

معرفی هتل قصرالضیافه مشهد
ادامه مطلب

مسجد گوهرشاد، آرامگاه نادرشاه افشار، مدرسه علمیه عباسقلي خان، پارک باغ ملی و مقبره پیر پالان‌دوز، حرم مطهر امام رضا (ع)، مسجد هفتاد و دو تن، از جمله مکان‌های تاریخی و جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌آیند که کمتر از ۱ کیلومتر از هتل نور فاصله دارند.

رستوران هتل نور مشهد

امکانات هتل نور مشهد

پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو برای میهمانانی که با ماشین به مشهد می‌آیند به صورت رایگان فراهم است. خوب است اطلاع داشته باشید هتل نور در منطقه طرح ترافیک شهر مشهد واقع شده است.

در ضمن هتل نور شهر مشهد از امکاناتی مثل آسانسور، زنگ هشدار، اینترنت در لابی، اتاق سیگار، صندوق امانات، پله اضطراری، اتاق چمدان، تلفن در لابی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، تلویزیون در لابی، روزنامه، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات برخوردار است.

همچنین هتل نور برای پذیرایی از مهمانانش دارای یک چایخانه سنتی و یک کافی شاپ می‌باشد. خوب است بدانید که در هتل نور صبحانه برای همه مهمانان رایگان در نر گرفته شده است. رستوران اصلی که هتل دارد در دسترس باقی گردشگران، مهمانان و شهروندان شهر زیبای مشهد، علاوه بر خود مهمانان هتل می‌باشد.

رستوران هتل نور با گنجایش ۱۵۰ نفر، در طبقه اول ساختمان واقع شده است و باتوجه به گردشگرپذیر بودن شهر مشهد، برای تامین همه علایق و سلایق انواع غذاهای ایرانی و خارجی (ایرانی / فرنگی / دریایی / سنتی / فست فود / عربی) را سرو می‌کند.

از جمله خدمات اجرایی و جانبی هتل نور عبارت است از خدمات باربری، خدمات تور، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی و لباسشویی، خدمات برای معلولین.

چگونه هتل رزرو کنید و نسبت به پولتان بهترین اتاق را داشته باشید
ادامه مطلب

برای امنیت حداکثری مهمانان هتل نور در هتل و اتاق‌ها، کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق قرار داده شده است.

هتل نور ارائه‌دهنده خدمات اداری و دفتری برای مهمانانی که با هدف سفرهای کاری و تجاری به مشهد سفر می‌کنند نیز است. از جمله این امکانات شامل فتوکپی، فکس و پرینتر می‌شود.

اتاق‌های هتل نور

اتاق‌های هتل نور مشهد

هتل سه ستاره نور متشکل از اتاق‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان چهار نفره بوده و تمامی اتاق‌ها دارای امکانات و تجهیزاتی نظیر سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، یخچال، دمپایی، پاورسوئیچ، مبلمان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دراور، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق هستند.

قیمت هتل نور مشهد

قیمت هتل نور مشهد

برای اطلاع از قیمت هتل نور مشهد می توانید با وارد کردن نام هتل و تاریخ اقامت در وبسایت ایران هتل آنلاین از آن اطلاع پیدا کنید.

شماره تلفن و آدرس هتل نور مشهد

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو ۱۷

تلفن پشتیبانی: 05191005105

فاصله هتل نور مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 10 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل نور از اماکن دیدنی

  • زمان تا مسجد گوهرشاد تقریبا ۱ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا ورودی باب الجواد تقریبا ۷ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا ورودی باب الرضا تقریبا ۷ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا مسجد هفتاد و دو تن, تقریبا ۸ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا مجتمع تجاری آرمان تقریبا ۱۲ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا بازار رضا تقریبا ۱۴ دقیقه پیاده است.
  • زمان تا آرامگاه نادرشاه افشار تقریبا ۵ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا مصلی تاریخی مشهد تقریبا ۷ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا ایستگاه راه آهن تقریبا ۱۳ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا ورزشگاه تختی تقریبا ۱۴ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا موزه نان تقریبا ۱۳ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا بازار فردوسی تقریبا ۱۲ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا باغ گیاه شناسی مشهد تقریبا ۱۵ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا مركز خريد قسطنطنیه تقریبا ۱۸ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا موزه بزرگ خراسان تقریبا ۱۹ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا پایانه اتوبوسرانی مشهد تقریبا ۲۰ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا پارک کوه سنگی تقریبا ۲۲ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا آرامگاه خواجه ربیع تقریبا ۲۱ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد تقریبا ۲۱ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا باغ پرندگان تقریبا ۲۴ دقیقه با خودرو است.
  • زمان تا پارک علمی پروفسور بازیما تقریبا ۲۳ دقیقه با خودرو است.
مقایسه هتل ونوس پلاس با هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
ادامه مطلب

جمع‌بندی

ازجمله زیباترین و کهن‌ترین شهرهای ایران که بسیار پرطرفدار هم است، شهر مشهد می‌باشد. این شهر که در استان خراسان رضوی واقع شده هر روزه از هزاران گردشگر از سراسر جهان میزبانی می‌کند.

مشهد از آن دست شهرهایی در ایران است که هزاران مسافر روزانه به آنجا می‌روند. به همین خاطر پیدا کردن یک اقامتگاه خوب و مناسب، از جمله دغدغه‌های اصلی آن‌ها در سفر می‌باشد. چنانچه به مشهد سفر کرده باشید، قطعا با هتل و آپارتمان، سوئیت و ویلاهای زیادی مواجه شده‌اید که یکی از آن‌ها هتل نور مشهد است که ما در این مقاله به آن پرداختیم.

سوالات متداول

فاصله هتل نور مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل تا حرم امام رضا 10  دقیقه با ماشین است.

رزرو هتل نور مشهد چگونه است؟

برای رزرو هتل نور شهر مشهد می‌توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر