لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد
هتل سارینا مشهد

مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد

پیدا کردن مکانی اقتصادی برای تجربه اقامتی راحت در جوار حرم امام رضا (ع) با امکاناتی کامل و خدماتی قابل‌قبول کار سختی است. گاهی یافتن هتلی به صرف زمان زیادی برای بررسی و مقایسه هتل‌های مشهد نیاز دارد؛ به همین خاطر در این مقاله به مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد خواهیم پرداخت.

اگر بررسی‌های جامع صورت گرفته را دیده باشید و در فهرست به‌دست‌آمده، بازخوردهای مسافران سابق هتل ‌های مشهد را دیده باشید، هتل سارینا با هتل کیانا در لیست هتل‌های خوب و مورد تائید خواهید دید.

هتل سارینا مشهد

اتاق های هتل سارینا مشهد

  • امکانات رفاهی هتل سارینا مشهد

هتل سارینا مشهد با داشتن تعدد و تنوع امکاناتی، به‌عنوان هتلی ممتاز و برگزیده در اختیار مهمانان قرار دارد. امکاناتی که این هتل دارد، برخلاف برخی از هتل‌های لوکس مشهد، تجملاتی و اضافی نمی‌باشد. بلکه تمامی امکاناتی همانی است که هر گردشگری در طول اقامت در مشهد به آن‌ها نیاز خواهد داشت. برای نمونه وجود پارکینگ رایگان برای کسانی که با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر می‌کنند تا بتوانند فضایی مطمئن برای پارک خودروی شخصی‌شان داشته باشند. پارکینگ هتل سارینا ظرفیتی معادل با ۷۰ خودرو را دارد و باعث آسودگی خیال گردشگران می‌شود.

استخر هتل سارینا مشهد

برای نماز مهمانان در هتل، فضایی دنج و ساکت در نظر گرفته شده است تا آرامش و آسودگی به نمازگزاران تقدیم گردد. از جمله امکانات رفاهی دیگر این هتل عبارت است از صندوق امانات برای نگهداری از اشیا ارزشمند مسافران، آسانسور برای دسترسی به طبقات بالاتر، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، محوطه نگهداری از چمدان و باروبنه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات.

  • منوی غذای هتل سارینا مشهد
رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل بزرگ شیراز
ادامه مطلب

منوی غذای هتل سارینا مشهد

از وظایف اصلی هتل‌های خوب، سرو غذای موردعلاقه مهمانان در رستورانی با محیط باصفا، شیک و باکیفیت است. هتل سارینا توانسته به‌خوبی از پس انجام این مسئولیت برآید. این هتل رستورانی باکیفیت در طبقه همکف دارد و میهمانان می‌توانند تمامی نیازهای خوردوخوراک را آن جا رفع نمایند. غذاهای لذیذی که رستوران فیروز سرو می‌کند، برای گردشگران اقامتی به‌یادماندنی در مشهد را رقم زده و بازگشت دوباره آن‌ها به این هتل را تضمین می‌کند. همچنین رستوران، کافی‌شاپی داشته که به انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهایی لذیذ و دم‌نوش‌هایی آرامش‌بخش مجهز است. این رستوران دارای آمادگی کامل برای پذیرایی از گردشگران می‌باشد.

اتاق های هتل سارینا مشهد

  • آدرس و شماره تلفن هتل سارینا مشهد

مشهد، چهار راه بی سیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

شماره تماس: 02191005105

4- فاصله هتل سارینا مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

هتل کیانا مشهد

hotel kiana mashhad jpg

1- امکانات عمومی هتل کیانا مشهد

در ادامه مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد به امکانات هتل کیانا می‌پردازیم. هتل کیانا برای برگزاری مجالس، کنفرانس‌ها و همایش‌ها سالن‌های متعددی دارد که باتوجه به نوع مراسم و برنامه موردنظر به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. این هتل برای رفاه حداکثری مسافران در لابی انواع سوغاتی شهر مشهد را گردآوردی کرده و در فروشگاه می‌فروشد. اگر می‌خواهید در شهر زیبای مشهد بگردید و از جاذبه‌های دیدنی آن بازدید نمایید، می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید.‌ همچنین هتل کیانا سرویس‌های گردش رایگان دارد که به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مسافران می‌باشند. علاوه بر این موارد، جهت دسترسی به فرودگاه از سرویس ترانسفر نیز می‌توانید بهره‌مند گردید.

هتل برج های اتحاد جمیرا
ادامه مطلب

اتاق های هتل کیانا مشهد

پارکینگ موجود در این هتل دارای ظرفیت ۲۰ خودرو بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند قرار داده می‌شود. همچنین جهت راحتی هر چه بیشتر مسافران خدمات اینترنت به‌صورت رایگان و نامحدود ارائه می‌شود. صرافی موجود در لابی برای مسافرانی که از کشورهای دیگر عازم مشهد می‌شوند و به پول رایج ایران نیازمندند سرویس می‌دهد. پذیرش ۲۴ ساعته فعالیت داشته و برای بهره‌مندی از خدماتی مانند خشک‌شویی باید به لابی بروید. همچنین در صورت لزوم در ورودی هتل می‌توانید از دستگاه واکس کفش استفاده کنید.

2- رستوران هتل کیانا مشهد

رستوران هتل کیانا مشهد

همچنین هتل کیانا متشکل از چندین رستوران بوده که با طراحی و چیدمان مختلف از مهمانان پذیرایی می‌کند. در طبقه همکف هتل رستوران ارغوان قرار دارد که معماری مدرن‌اش، جلوه و فضایی متفاوت ایجاد کرده است. در این رستوران که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می‌شود، میهمانان می‌توانند تجربه خاص و فوق‌العاده‌ای از طعم خوش غذا را احساس کنند.

منوی غذای هتل کیانا مشهد

همچنین رستوران ارکیده رستوران دیگری در هتل کیانا بوده که در نیم‌طبقه هتل جای دارد. در این رستوران انواع غذاها به‌صورت منویی و با کیفیت برای مهمانان سرو می‌شود. با اقامت در این هتل به‌صورت منویی و سلف‌سرویس و البته رایگان وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را خواهید داشت. در هتل کیانا یک کافی‌شاپ مدرن و همچنین یک چایخانه سنتی وجود دارند. مسافران از سبک مدرن و سنتی بهره‌مند می‌شوند.

3- آدرس و شماره تلفن هتل کیانا مشهد

خراسان رضوی – مشهد – خیابان امام رضا 2 – هتل کیانا

شماره تماس: 02191005105

4- فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

پارك های مشهد همراه با آدرس
ادامه مطلب

جمع‌بندی

مشهد از جمله مهمترین شهرهای ایران و از پربازدیدترین مقصدها برای سفرهای داخلی‌ست. بی‌جهت نیست که این شهر به عنوان قطب گردشگری در شرق کشور شناخته می‌شود. داشتن انواع هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌سراها در این شهر در کنار تنوع در روش‌های سفر به مشهد، باعث شده تا این شهر برای همه ایرانی‌ها به مقصدی محبوب و در دسترس تبدیل شود.

این شهر با وجود بارگاه نورانی امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع)، به میعادگاه شیعیان جهان تبدیل شده است. مشهد به عنوان قطب گردشگری مذهبی ایران، توانسته در دل شیعیان جهان، جای گیرد. به همین خاطر در این مقاله به مقایسه هتل سارینا با هتل کیانا مشهد پرداختیم. اینگونه می‌توانید دقیق‌ترین برنامه‌ریزی سفر را انجام داده و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سوالات متداول

فاصله هتل سارینا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل کیانا مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله تا حرم امام رضا 15 دقیقه با ماشین است.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر